Календарне планування з української мови

Про матеріал
Календарне планування з української мови за підручником К.Пономарьової , інтегрована мова + читання. ІІсеместр.
Перегляд файлу

Тема уроку

Дата

1.

Закріплення звукових значень вивчених букв (а,о,у,и,і,е). Закріплення вмінь писати ці букви.

 

2.

Закріплення звукових значень вивчених букв (а,о,у,и,і,е). Закріплення вмінь писати ці букви.

 

3.

Закріплення звукових значень вивчених букв . Читання складів,слів. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними.

 

4.

Ознайомлення з 2-ою частиною «Букваря». Читаю і розповідаю. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Опрацювання тексту.

 

5.

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г.

 

6.

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

7.

Закріплення звукових значень букви «ге». Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із вивченими буквами.

 

8.

Діалог. Читання в особах. Опрацювання тексту «На городі». Написання слів, речень із буквою «ге».

 

9.

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів. Письмо малої букви ґ. підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою ґ.

 

10.

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Слова – синоніми. Опрацювання тексту «Ловити ґав». Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

11.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів. Написання великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів із нею.

 

12.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Написання складів, слів із вивченими буквами. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

13.

Звук [ж], позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви ж. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж.

 

14.

Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

15.

Закріплення звукового значення букви «же». Читання складів, слів, речень. Письмо великої букви Ж. підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів.

16.

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання тексту. Написання складів, слів, речень із вивченими буквами.

 

17.

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Письмо малої букви ш. Звуковий аналіз слів. Читання та написання складів і слів з поданою буквою.

 

18.

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

19.

Закріплення звукового значення букви «ша». Письмо великої букви Ш. підготовчі графічні вправи. Читання складів, слів та написання буквосполучень.

 

20.

Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

21.

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Звуковий аналіз слів.

 

22.

Читання та письмо складів, слів з ь. опрацювання тексту «Булька і бурулька». Списування речень.

 

23.

Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Повторення правил з'єднання вивчених букв.

 

24.

Читання складів, слів, речень та написання  їх. Опрацювання тексту «У Льоні іменини». Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

25.

Звук [х], позначення його буквою «ха». Письмо малої букви х, складів і слів із нею. Звуковий аналіз слів.

 

26.

Опрацювання тексту. Ребус. Навчальний диктант.

 

27.

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання в особах. Письмо великої букви Х. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів.

 

28.

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Хитрий Хома». Побудова речень за малюнками і поданим початком. Списування речень.

 

29.

Звук [ч], позначення йог буквою «че». Письмо малої букви ч. підготовчі графічні вправи. Читання складів, слів та їх написання. Звуковий аналіз слів.

 

30.

Опрацювання тексту. Ребус. Словниковий диктант. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

31.

Закріплення звукового значення букви «че». Читання складів, слів. Письмо великої букви Ч, складів та слів з нею.

 

32.

Порівняння написання букв Ч з У. Скоромовка. Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

33.

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Письмо малої букви я. підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів.

 

34.

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання вірша, тексту. Списування речень.

 

35.

Закріплення звукових значень букви «я». письмо великої букви Я, буквосполучень та слів із нею. Звуковий аналіз слів. Читання в особах.

 

36.

Опрацювання тексту «У дядька Василя». Доповнення та записування речень. Відновлення деформованих слів.

 

37.

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою це. письмо малої букви ц. читання та письмо складів та слів із буквою ц.

 

38.

Опрацювання тексту «На уроці». Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

39.

Закріплення звукових значень букви «це». письмо великої букви Ц. Читання і письмо складів, слів речень із нею.

 

40.

Утворення слів за зразком «один - багато». Опрацювання тексту. Записування відповіді на запитання.

 

41.

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Письмо малої букви ю. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів та речень.

 

42.

Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

43.

Закріплення звукових значень букви «ю». письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень.

 

44.

Опрацювання тексту «друзі». Письмо під диктування. Побудова речень за малюнками та поданим початком.

 

45.

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Письмо малої букви є. підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів

 

46.

Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту. Списування тексту.

 

47.

Закріплення звукових значень букви «є». письмо великої букви Є. читання та написання складів та слів. Звуковий аналіз слів.

 

48.

Опрацювання тексту та вірша. Вибірковий диктант. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

49.

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Письмо малої букви ї. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання вірша.

 

50.

Опрацювання тексту «Їжачок на дачі». Складання і записування слів із вивчених букв. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

51.

Закріплення звукового значення букви «ї». письмо великої букви Ї. Читання та письмо складів та слів із нею.

 

52.

Опрацювання тексту «Екскурсія в Київ». Записування речень. Навчальний диктант.

 

53.

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів.

 

54.

Опрацювання тексту. Написання вивчених букв, буквосполучень. Побудова речень за поданим початком.

 

55.

Закріплення звукового значення букви «еф». Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. Читання в особах.

 

56.

Опрацювання вірша та тексту. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

57.

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Письмо малої букви щ. звуковий аналіз слів. Читання та письмо буквосполучень, слів та речень.

 

58.

Читання та письмо буквосполучень, слів та речень. Опрацювання тексту. Списування речень.

 

59.

Закріплення звукового значення букви «ща». Читання складів і слів. Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень.

 

60.

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту. Складання і записування речень.

 

61.

Звуки [дз],[дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Звуковий аналіз слів.

 

62.

Опрацювання текстів. Складання речень із поданими словосполученнями, записування речень.

 

63.

Звук [ дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Звуковий аналіз слів. Скоромовка.

 

64.

Опрацювання вірша С. Цушка «Бджілка». Ребус. Складання речень із поданими словосполученнями. Словниковий диктант. Списування речень.

 

65.

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Списування речень.

 

66.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Пояснювальний диктант. Списування речень.

 

67.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Пояснювальний диктант. Списування речень.

 

68.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Опрацювання вірша. Списування речень.

 

69.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. Л. Голота «Хто в хатці живе?». Побудова речень за поданим початком.

 

70.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Закличка. Удосконалення вміння писати вивчен6і букви, слова і речення з ними.

 

71.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Л. Борщевською «Папужка». Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства.

 

72.

Вправи для розвитку навички читання. Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Складання і записування речень.

 

73.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. І. Олексин «Бачить мати …». Грицько Бойко «Де букварик?». Написання слів із буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

 

74.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. П. Кралюк «Що разом?» Написання слів із буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

 

75.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. О. Мітта «У гостях і вдома». Звуковий аналіз слів. Складання і записування речень.

 

76.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Л. Вознюк «Татко і матуся». Написання слів із буквою щ. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

77.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Лічилка (В. Гринько). Загадки (Л. Вознюк). Складання і записування слів із вивчених букв. Написання речень.

 

78.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Д. Чередниченком «Фокус-мокус». Звуковий аналіз слів. Навчальний диктант.

 

79.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Апостроф. Правило вживання апострофа. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

 

80.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Бичко «Великий і малий». Правопис слів із буквосполученням йо.

 

81.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Кожному в пісочниці повозитись хочеться …». Списування слів, поданим друкованим шрифтом.

 

82.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За Л. Борщевською «Чужа іграшка». Складання і записування речень.

 

83.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Поклад «Киця - друг». Написання слів із буквосполученням ьо. Написання речень.

 

84.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Пригара «Сварка». Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

85.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Бабенко «Найкращий день». Вибіркове списування.

 

86.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир'ян «Хто жартує?». Утворення нових слів шляхом зміни чи додавання букв. Записування їх.

 

87.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Д. Чередниченко «Мурчик і Жмурчик». Утворення слів шляхом додавання префікса чи суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень.

 

88.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Здоровим будь !». багатозначні слова. Складання і записування речень із ними.

 

89.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Задивилось сонечко…». За Т. Білецькою «Корисна розмова». Слова, протилежні за значенням. Перетворення і записування тексту.

 

90.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Слєпцов «Днів у тижні рівно сім…». С. Жупанин «Хто молодець?». Слова, близькі за значенням. Складання і записування речень.

 

91.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Ф. Петров «Від зими до зими». К. Перелісна Уривок з вірша. Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назви предметів за питаннями хто?що?

 

92.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Що зробити…». В. Карасьова «Чий апельсин більший». Вживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками.

 

93.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Т. Лисенко «Засобакали гавки…». За Т. Лисенко «Навпакійко». Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка?яке? Списування речень.

 

94.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Сингаївський «Сказала Миша своїм Мишинятам…». Е. Рауд «Мишка, Кіт і гарбуз». Слова – назви дії предметів. Добір слів, які відповідають на питання що робить?що роблять? Утворення і записування речень із поданими словами.

 

95.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. С. Шаповалов «Їду, їду на коні…». В. Шкляр «Маленька мураха». Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.

 

96.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Є. Юхниця «Посварився з братом …». М. Стеценко «Новий велосипед». Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами.

 

97.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Гужва «До всіх сердець …». За М. Бабенко «Є в світі чарівні слова». Виконання мовних вправ.

 

98.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Чому цуцик у муці?...». К. Ушинський «Умій почекати». Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування запитальних речень.

 

99.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Б. Списаренко «Прилетіло сонечко…». За В. Моругою «Коник і Сонечко». Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень із знаком оклику.

 

100.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Євген Гуцало «Звідки дощ іде…». За З. Мензатюк «Іди, іди дощику!». Виконання мовних вправ.

 

101.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За Н. Бутук «Помічниця». За О. Буценем «Зараз». Опис тварини за поданим малюнком.

 

102.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За М. Солтис-Смирновою «Казка про ґудзик». Виконання мовних вправ.

 

103.

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир'ян «Дощик чисто…». За М. Солтис-Смирновою «Кольоровий дощик». Виконання мовних вправ.

 

104.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
15 липня 2019
Переглядів
1421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку