№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Закріплення звукових значень вивчених букв (а,о,у,и,і,е). Закріплення вмінь писати ці букви. |
|
2. |
Закріплення звукових значень вивчених букв (а,о,у,и,і,е). Закріплення вмінь писати ці букви. |
|
3. |
Закріплення звукових значень вивчених букв . Читання складів,слів. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|
4. |
Ознайомлення з 2-ою частиною «Букваря». Читаю і розповідаю. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Опрацювання тексту. |
|
5. |
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г. |
|
6. |
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
7. |
Закріплення звукових значень букви «ге». Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із вивченими буквами. |
|
8. |
Діалог. Читання в особах. Опрацювання тексту «На городі». Написання слів, речень із буквою «ге». |
|
9. |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів. Письмо малої букви ґ. підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою ґ. |
|
10. |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Слова – синоніми. Опрацювання тексту «Ловити ґав». Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
11. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів. Написання великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів із нею. |
|
12. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Написання складів, слів із вивченими буквами. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
13. |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви ж. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. |
|
14. |
Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
15. |
Закріплення звукового значення букви «же». Читання складів, слів, речень. Письмо великої букви Ж. підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. |
|
16. |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання тексту. Написання складів, слів, речень із вивченими буквами. |
|
17. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Письмо малої букви ш. Звуковий аналіз слів. Читання та написання складів і слів з поданою буквою. |
|
18. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
19. |
Закріплення звукового значення букви «ша». Письмо великої букви Ш. підготовчі графічні вправи. Читання складів, слів та написання буквосполучень. |
|
20. |
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
21. |
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Звуковий аналіз слів. |
|
22. |
Читання та письмо складів, слів з ь. опрацювання тексту «Булька і бурулька». Списування речень. |
|
23. |
Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Повторення правил з'єднання вивчених букв. |
|
24. |
Читання складів, слів, речень та написання їх. Опрацювання тексту «У Льоні іменини». Побудова речень за малюнками і поданим початком. |
|
25. |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Письмо малої букви х, складів і слів із нею. Звуковий аналіз слів. |
|
26. |
Опрацювання тексту. Ребус. Навчальний диктант. |
|
27. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Читання в особах. Письмо великої букви Х. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. |
|
28. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Хитрий Хома». Побудова речень за малюнками і поданим початком. Списування речень. |
|
29. |
Звук [ч], позначення йог буквою «че». Письмо малої букви ч. підготовчі графічні вправи. Читання складів, слів та їх написання. Звуковий аналіз слів. |
|
30. |
Опрацювання тексту. Ребус. Словниковий диктант. Побудова речень за малюнками і поданим початком. |
|
31. |
Закріплення звукового значення букви «че». Читання складів, слів. Письмо великої букви Ч, складів та слів з нею. |
|
32. |
Порівняння написання букв Ч з У. Скоромовка. Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
33. |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Письмо малої букви я. підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. |
|
34. |
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання вірша, тексту. Списування речень. |
|
35. |
Закріплення звукових значень букви «я». письмо великої букви Я, буквосполучень та слів із нею. Звуковий аналіз слів. Читання в особах. |
|
36. |
Опрацювання тексту «У дядька Василя». Доповнення та записування речень. Відновлення деформованих слів. |
|
37. |
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою це. письмо малої букви ц. читання та письмо складів та слів із буквою ц. |
|
38. |
Опрацювання тексту «На уроці». Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
39. |
Закріплення звукових значень букви «це». письмо великої букви Ц. Читання і письмо складів, слів речень із нею. |
|
40. |
Утворення слів за зразком «один - багато». Опрацювання тексту. Записування відповіді на запитання. |
|
41. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Письмо малої букви ю. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
42. |
Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту. Побудова речень за малюнками і поданим початком. |
|
43. |
Закріплення звукових значень букви «ю». письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. |
|
44. |
Опрацювання тексту «друзі». Письмо під диктування. Побудова речень за малюнками та поданим початком. |
|
45. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Письмо малої букви є. підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів |
|
46. |
Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту. Списування тексту. |
|
47. |
Закріплення звукових значень букви «є». письмо великої букви Є. читання та написання складів та слів. Звуковий аналіз слів. |
|
48. |
Опрацювання тексту та вірша. Вибірковий диктант. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
49. |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Письмо малої букви ї. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання вірша. |
|
50. |
Опрацювання тексту «Їжачок на дачі». Складання і записування слів із вивчених букв. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
51. |
Закріплення звукового значення букви «ї». письмо великої букви Ї. Читання та письмо складів та слів із нею. |
|
52. |
Опрацювання тексту «Екскурсія в Київ». Записування речень. Навчальний диктант. |
|
53. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. |
|
54. |
Опрацювання тексту. Написання вивчених букв, буквосполучень. Побудова речень за поданим початком. |
|
55. |
Закріплення звукового значення букви «еф». Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. Читання в особах. |
|
56. |
Опрацювання вірша та тексту. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
57. |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Письмо малої букви щ. звуковий аналіз слів. Читання та письмо буквосполучень, слів та речень. |
|
58. |
Читання та письмо буквосполучень, слів та речень. Опрацювання тексту. Списування речень. |
|
59. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Читання складів і слів. Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень. |
|
60. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту. Складання і записування речень. |
|
61. |
Звуки [дз],[дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Звуковий аналіз слів. |
|
62. |
Опрацювання текстів. Складання речень із поданими словосполученнями, записування речень. |
|
63. |
Звук [ дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Звуковий аналіз слів. Скоромовка. |
|
64. |
Опрацювання вірша С. Цушка «Бджілка». Ребус. Складання речень із поданими словосполученнями. Словниковий диктант. Списування речень. |
|
65. |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Списування речень. |
|
66. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Пояснювальний диктант. Списування речень. |
|
67. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Пояснювальний диктант. Списування речень. |
|
68. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Опрацювання вірша. Списування речень. |
|
69. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. Л. Голота «Хто в хатці живе?». Побудова речень за поданим початком. |
|
70. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Закличка. Удосконалення вміння писати вивчен6і букви, слова і речення з ними. |
|
71. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Л. Борщевською «Папужка». Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства. |
|
72. |
Вправи для розвитку навички читання. Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Складання і записування речень. |
|
73. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. І. Олексин «Бачить мати …». Грицько Бойко «Де букварик?». Написання слів із буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
|
74. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. П. Кралюк «Що разом?» Написання слів із буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
|
75. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. О. Мітта «У гостях і вдома». Звуковий аналіз слів. Складання і записування речень. |
|
76. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Л. Вознюк «Татко і матуся». Написання слів із буквою щ. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
77. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Лічилка (В. Гринько). Загадки (Л. Вознюк). Складання і записування слів із вивчених букв. Написання речень. |
|
78. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Д. Чередниченком «Фокус-мокус». Звуковий аналіз слів. Навчальний диктант. |
|
79. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Апостроф. Правило вживання апострофа. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
|
80. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Бичко «Великий і малий». Правопис слів із буквосполученням йо. |
|
81. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Кожному в пісочниці повозитись хочеться …». Списування слів, поданим друкованим шрифтом. |
|
82. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За Л. Борщевською «Чужа іграшка». Складання і записування речень. |
|
83. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Поклад «Киця - друг». Написання слів із буквосполученням ьо. Написання речень. |
|
84. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Пригара «Сварка». Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
85. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Бабенко «Найкращий день». Вибіркове списування. |
|
86. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир'ян «Хто жартує?». Утворення нових слів шляхом зміни чи додавання букв. Записування їх. |
|
87. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Д. Чередниченко «Мурчик і Жмурчик». Утворення слів шляхом додавання префікса чи суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень. |
|
88. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Здоровим будь !». багатозначні слова. Складання і записування речень із ними. |
|
89. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Задивилось сонечко…». За Т. Білецькою «Корисна розмова». Слова, протилежні за значенням. Перетворення і записування тексту. |
|
90. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Слєпцов «Днів у тижні рівно сім…». С. Жупанин «Хто молодець?». Слова, близькі за значенням. Складання і записування речень. |
|
91. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Ф. Петров «Від зими до зими». К. Перелісна Уривок з вірша. Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назви предметів за питаннями хто?що? |
|
92. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Що зробити…». В. Карасьова «Чий апельсин більший». Вживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками. |
|
93. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Т. Лисенко «Засобакали гавки…». За Т. Лисенко «Навпакійко». Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка?яке? Списування речень. |
|
94. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Сингаївський «Сказала Миша своїм Мишинятам…». Е. Рауд «Мишка, Кіт і гарбуз». Слова – назви дії предметів. Добір слів, які відповідають на питання що робить?що роблять? Утворення і записування речень із поданими словами. |
|
95. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. С. Шаповалов «Їду, їду на коні…». В. Шкляр «Маленька мураха». Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. |
|
96. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Є. Юхниця «Посварився з братом …». М. Стеценко «Новий велосипед». Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами. |
|
97. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Гужва «До всіх сердець …». За М. Бабенко «Є в світі чарівні слова». Виконання мовних вправ. |
|
98. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Чому цуцик у муці?...». К. Ушинський «Умій почекати». Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування запитальних речень. |
|
99. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Б. Списаренко «Прилетіло сонечко…». За В. Моругою «Коник і Сонечко». Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень із знаком оклику. |
|
100. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Євген Гуцало «Звідки дощ іде…». За З. Мензатюк «Іди, іди дощику!». Виконання мовних вправ. |
|
101. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За Н. Бутук «Помічниця». За О. Буценем «Зараз». Опис тварини за поданим малюнком. |
|
102. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За М. Солтис-Смирновою «Казка про ґудзик». Виконання мовних вправ. |
|
103. |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир'ян «Дощик чисто…». За М. Солтис-Смирновою «Кольоровий дощик». Виконання мовних вправ. |
|
104. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|