Календарне планування з української мови 6 клас І семестр

Про матеріал
Календарне планування з української мови 6 клас І семестр Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Українська мова

6 клас

Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами)

І семестр

№ з/п

Тема уроку

Дата

 

Примітка

Повторення вивченого в початкових класах

1

Вступ.  Краса і багатство української мови.

 

 

2

РМ. № 1. Види мовленнєвої діяльності (повторення й поглиблення  вивченого). Загальне  уявлення про ситуацію, спілкування та її складники: адресат мовлення, адресант мовлення, тема та основна думка висловлювання, мета й місце спілкування (практично). Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації, пов’язаної з обміном думками, життєвим досвідом учнів щодо безпеки спілкування телефоном та в мережі Інтернет.

 

 

3

РМ. № 2. Повторення вивченого про типи мовлення.  Читання текстів (уривків), що належать до різних типів мовлення. Аудіювання текстів діалогічного й монологічного характеру, у яких поєднано різні типи мовлення (розповідь, опис, елементи роздуму).

 

 

Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого (6 год.)

4

Словосполучення і речення. Головні члени речення.

 

 

5

Просте речення.

 

 

6

Звертання, вставні слова.

 

 

7

РМ. № 3. Повторення відомостей про стилі мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль. Читання та обговорення текстів, що належать до різних стилів.

 

 

8

Однорідні члени речення в простому реченні.

 

 

9

Складне речення.

 

 

10

Пряма мова і діалог. Основні орфограми та пунктограми.

 

 

11

РМ. № 4. Ділові папери. Оголошення для розміщення на шкільному веб-сайті (на шкільній дошці оголошень) про очікувану подію (екскурсію учнів до музею, відвідання театру, організацію поїздки до Канівського музею Тараса Шевченка на території Шевченківського національного заповідника та ін.)

 

 

12

Контрольний диктант № 1. Навчальне читання мовчки

 

 

Лексикологія

13

Групи слів за їх походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів

 

 

14

Лексична помилка (тавтологія, калькування, вживання слів у невластивих значеннях тощо) та умовне позначення її (практично)

 

 

15

Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): букви и, і

 

 

16

Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): правопис знака м’якшення й апострофа

 

 

17

Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): подвоєння букв у загальних і власних назвах іншомовного походження.

 

 

18

Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми, історизми), неологізми.

 

 

19

РМ. № 5. Створення висловлення-роздуму «Професія моїх батьків» («Ким я мрію стати») з використанням професійних слів, неологізмів.

 

 

20

Групи слів за вживанням: загальновживані та стилістично забарвлені слова. Діалектні слова.

 

 

21

Професійні слова і терміни, просторічні слова. Пароніми (практично).

 

 

22

Контрольна робота № 1. «Лексикологія» (тести і завдання)

 

 

Фразеологія

23

Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.

 

 

24

Джерела фразеологізмів. Ознайомлення з фразеологічним словником.

 

 

25

РМ. № 6. Повторення вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами. Основні джерела матеріалу для твору (практично).

 

 

26

Прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів.

 

 

27

Фразеологізми в ролі членів речень.

 

 

28

29

РМ. № 7. Складний план прослуханого або прочитаного тексту; простий план власного висловлення. Будова елементарного роздуму

 

 

РМ. № 8. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

 

 

30

Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

 

 

31

РМ. № 9. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі на тему: «Який вчинок можна вважати героїчним» з використанням фразеологізмів.

 

 

32

РМ № 10. Аналіз письмового твору.

 

 

Словотвір. Орфографія

33

Змінювання і творення слів. Твірне слово

 

 

34

Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, безафіксний (відкидання від твірного слова префіксів, суфіксів і закінчення), складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу.

 

 

35

Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова.

 

 

36

Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом –ин(а) від прикметників на -ський, -цький; буквосполученням –чн-(-шн-).

 

 

37

Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами-ськ-, -зьк-, -цьк- та іменників із суфіксами  -ств(о), -зтв(о), -цтв(о).

 

 

38

Складні слова. Сполучні о,е в складних словах.

 

 

39

Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів із пів-.

 

 

40

Творення та правопис складноскорочених слів.

 

 

41

Контрольна робота № 2. «Фразеологія. Словотвір. Орфографія» (тести і завдання).

 

 

Морфологія. Орфографія

Іменник

42

Загальна характеристика частин мови. Граматична помилка, умовне позначення її Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

 

 

43

РМ.  № 11. Будова опису приміщення

 

 

44

Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні (повторення й поглиблення).

 

 

45

Велика буква та лапки у власних назвах

 

 

46

Збірні іменники

 

 

47

Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду.

 

 

48

Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини.

 

 

49

Відмінки іменників, їх значення. Кличний відмінок. Відмінювання іменників.

 

 

50

Контрольна робота № 3. «Морфологія. Іменник» (тести і завдання).

 

 

51

Поділ іменників на відміни і групи

 

 

52

Відмінювання іменників І відміни.

 

 

53

Відмінювання іменників ІІ відміни.

 

 

54

Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Букви –а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду ІІ відміни.

 

 

55

Відмінювання іменників ІІІ і ІV відміни.

 

 

56

Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників. Відмінювання іменників, що мають форму лише множини.

 

 

57

Написання  не з іменниками.

 

 

58

РМ.  № 12. Письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення.

 

 

59

Букви е, и, і в суфіксах –ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я),

 -енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о),- ев(о).

 

 

60

Написання та відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові

 

 

61

Правопис складних іменників.

 

 

62

Контрольна робота № 4. «Іменник» (тести і завдання).

 

 

63

РМ. 13 Визначення ролі іменників в описі приміщення

 

 

64

РМ. 14Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі.

 

 

 

docx
Додано
27 серпня 2019
Переглядів
4209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку