2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Календарне планування з української мови 7 клас І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 7-го класу складено відповідно до

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–9 класи /

Г.Т.Шелехова, М.І.Пентилюк, В.І.Новосьолова, Т.Д.Гнаткович, Н.Б.Коржова,

А.С.Пономаренко, К.В.Таранік-Ткачук. – К., 2013 (зі змінами, затвердженими

наказом МОН № 804 від 07. 06. 2017 р.).

Перегляд файлу

Зміст програмового матеріалу

Соціокультурна змістова лінія

Кількість уроків

Дата

1

Літературна норма української мови. Колективне укладання переліку цікавих українськомовних сайтів для школярів.

Мова – скарбниця духовності народу

1

 

2

Розвиток мовлення №1. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично).

1

 

3

Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.

1

 

4 – 5

Вивчені частини мови, правопис їх.

2

 

6

Розвиток мовлення №2. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Аудіювання тексту публіцистичного стилю.

1

 

7

Розвиток мовлення №3. Написання есея (орієнтовні теми: «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами

1

 

Морфологія. Орфографія. Дієслово

8

Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Наші предки – словяни

 

 

9

Форми дієслова (загальне ознайомлення). Складання тексту для руханки (гасла спортивної команди, девізу команди, що братиме участь у присвяченому певній суспільній події флешмобі) з використанням різних особових форм дієслів

1

 

10

Неозначена форма (інфінітив). Доконаний і недоконаний види дієслова.

1

 

11 - 12

Розвиток мовлення №4 - 5. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту в художньому стилі про виконання певних дій.

2

 

13

Часи дієслова. Теперішній час.

Розвиток мовлення №6. Аналіз письмового переказу.

1

 

14

Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.

1

 

15

Майбутній час

1

 

16

Дієслова І і II дієвідміни. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і II дієвідмін (повторення).

1

 

17

Контрольна робота. Дієслово (І частина) (тестування).

 

1

 

18

Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу.

Моральні цінності

1

 

19

Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий).

1

 

20

Творення дієслів умовного і наказового способу. Знак м’якшення в дієсловах наказового способу.

1

 

21

Безособові дієслова. Способи творення дієслів

1

 

22

Розвиток мовлення №7. Особливості будови опису зовнішності людини. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом).

1

 

23

Не з дієсловами. Правопис -ться, -шся в дієсловах (повторення).

1

 

24

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієслово».

1

 

25

Контрольна робота. Дієслово (ІІ частина) (тестування).

1

 

Дієприкметник

26

Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

 

1

 

27 - 28

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами

Взаємини між членами родини

2

 

29

Розвиток мовлення №8. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом).

1

 

30

Активні й пасивні дієприкметники. Творення, відмінювання і правопис активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу

1

 

31

Правопис відмінкових закінчень дієприкметників. Дієслівні форми на -но, -то.

Розвиток мовлення №9. Аналіз письмового твору.

1

 

32

Розвиток мовлення №10. Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу (оформлення в школі зимового саду; створення класного блога і т.ін.) в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то.

1

 

33

Контрольний диктант.

1

 

34

Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи заміни їх.

1

 

35

-Н- у дієприкметниках та -нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

1

 

36

Не з дієприкметниками.

1

 

37

Розвиток мовлення №11. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників (наприклад: освічений, розвинений, упевнений, натруджені (руки), досягнутий (успіх), докладені (зусилля), заслужена (перемога). Складання й розігрування діалогів, що характеризують психічні стани людей, із використанням фразеологізмів, які містять дієприкметники (наприклад: як водою облитий; як ошпарений; як громом прибитий).

1

 

38

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприкметник».

Людина і природа

1

 

39

Контрольна робота. Дієприкметник (тестування).

1

 

40

Повторення та узагальнення вивченого.

1

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 вересня 2018
Переглядів
2951
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку