Календарно-тематичне планування уроків української мови для 7 класу на 2018-2019 н.р. Розрахунок - 3 години на тиждень. На 2 семестри. По дві колонки для дати і номеру уроку.
УКРАЇНСЬКА МОВА
7 КЛАС
За програмою - 88 год. 2,5 год на тиждень.
За навчальним планом – 105 год. 3 год на тиждень.
Мовленнєва змістова лінія – 22+3 год
Програма: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання» (затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804 зі змінами)
Контрольні роботи
Об'єкти і форми контролю |
І семестр |
|
ІІ семестр |
|
Фронтальні види контрольних робіт |
||||
Перевірка мовної теми |
4 |
|
3 |
|
Письмо: переказ |
1 |
|
1 |
|
твір |
- |
|
1 |
|
Правопис: диктант |
1 |
|
1 |
|
Аудіювання |
- |
|
1 |
|
Читання мовчки |
1 |
|
- |
|
Індивідуальні види контрольних робіт |
||||
Говоріння: діалог |
- |
|
1 |
|
усний переказ |
1 |
|
- |
|
усний твір |
- |
|
1 |
|
Читання вголос |
- |
|
1 |
|
Перевірка зошитів |
4 |
|
5 |
|
І СЕМЕСТР
№ |
№ |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
||||
1 |
|
|
|
Тема №1. Вступ.
|
|
|||
Літературна норма української мови. |
||||||||
2 |
|
|
|
РМ №1. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично). |
РМ №1 |
|||
3 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого. Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. |
|
|||
4 |
|
|
|
Вивчені частини мови. Іменник, прикметник, їх правопис. |
|
|||
5 |
|
|
|
Числівник, займенник, їх правопис. |
|
|||
6 |
|
|
|
РМ №2. Повторення вивченого про стилі мовлення. Стилістична помилка (практично). Поняття про публіцистичний стиль. Навчальне аудіювання тексту публіцистичного стилю (п). |
РМ №2 |
|||
7 |
|
|
|
РМ №3. Різновиди читання. Навчальне читання мовчки тексту художнього стилю (п). |
РМ №3 |
|||
8 |
|
|
|
Контрольна робота №1 (діагностична). Диктант |
|
|||
9 |
|
|
|
Тема №2.Морфологія. Орфографія. Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|||
10 |
|
|
|
Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на –но, -то (загальне ознайомлення). |
|
|||
11 |
|
|
|
РМ №4. Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису зовнішності людини, опису дій. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини. |
РМ №4 |
|||
12 |
|
|
|
Доконаний і недоконаний види дієслова. |
|
|||
13 |
|
|
|
Часи дієслова. Теперішній час. |
|
|||
14 |
|
|
|
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. |
|
|||
15 |
|
|
|
Майбутній час. Правопис –ться, -шся в кінці дієслів (повторення). |
|
|||
16 |
|
|
|
Дієслова І і ІІ дієвідмін. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідмін (повторення). |
|
|||
17д |
|
|
|
Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу. Уживання одних форм певного часу замість інших. |
|
|||
18 |
|
|
|
Контрольна робота №2 за темою «Дієслово». Контрольне читання мовчки тексту художнього стилю.
|
КР №2 |
|||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||
19 |
1 |
|
|
Тема №3. Дієслово (продовження).
|
|
|||
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). |
||||||||
20 |
1 |
|
|
Творення дієслів умовного способу. |
|
|||
21 |
1 |
|
|
Творення дієслів наказового способу. |
|
|||
22 |
1 |
|
|
Буква Ь у дієсловах наказового способу. Уживання одних способів замість інших. |
|
|||
23д |
1 |
|
|
РМ №5. Контрольний усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини. |
РМ №5 |
|||
24д |
1 |
|
|
Перехідні та неперехідні дієслова. |
|
|||
25 |
1 |
|
|
Безособові дієслова. |
|
|||
26 |
1 |
|
|
НЕ з дієсловами (повторення). |
|
|||
27 |
1 |
|
|
РМ №6. Складний план власного висловлення (практично). Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі. |
РМ №6 |
|||
28 |
1 |
|
|
РМ №7. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі. |
РМ №7 |
|||
29 |
1 |
|
|
Способи творення дієслів. |
|
|||
30д |
1 |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Дієслово”. Розбір дієслова як частини мови. |
|
|||
31 |
1 |
|
|
Контрольна робота №3 за темою „Дієслово” (тестові завдання, запитання).
|
|
|||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||
32 |
1 |
|
|
Тема №4. Дієприкметник. |
|
|||
Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Робота над помилками, допущеними в письмовому творі. |
||||||||
33 |
1 |
|
|
Активні й пасивні дієприкметники. Творення активних і пасивних дієприкметників теперішнього і минулого часу. |
|
|||
34 |
1 |
|
|
Творення активних і пасивних дієприкметників теперішнього і минулого часу. |
|
|||
35 |
1 |
|
|
Правопис суфіксів дієприкметників. |
|
|||
36 |
1 |
|
|
Відмінювання дієприкметників. Правопис відмінкових закінчень дієприкметників. |
|
|||
37 |
1 |
|
|
РМ №8. Контрольний письмовий стислий переказ розповідного тексту про виконання певних дій в художньому стилі. |
РМ №8 |
|||
38 |
1 |
|
|
РМ №8. Контрольний письмовий стислий переказ розповідного тексту про виконання певних дій в художньому стилі. |
РМ №8 |
|||
39 |
1 |
|
|
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами. |
|
|||
40д |
1 |
|
|
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами. Робота над помилками, допущеними в стислому переказі. |
|
|||
41 |
1 |
|
|
РМ №9. Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю. |
РМ №9 |
|||
42 |
1 |
|
|
Безособові дієслівні форми на –но, -то. Навчальний диктант. |
|
|||
43 |
1 |
|
|
–Н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження. |
|
|||
44 |
1 |
|
|
НЕ з дієприкметниками. |
|
|||
45д |
1 |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Дієприкметник”. Розбір дієприкметника як особливої форми дієслова. |
|
|||
46 |
1 |
|
|
Контрольна робота №4 за темою „Дієприкметник” (тестові завдання, запитання). |
КР №4 |
|||
47 |
1 |
|
|
Контрольний диктант за І семестр. |
Диктант |
|||
48 |
1 |
|
|
Повторення вивченого за І семестр. |
|
|||
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА І СЕМЕСТР СКОРИГОВАНО |
||||||||
|
||||||||
ІІ СЕМЕСТР
49 |
1 |
|
|
Тема №5. Дієприслівник. |
|
|||||
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
||||||||||
50 |
1 |
|
|
Вид і час дієприслівників. |
|
|||||
51 |
1 |
|
|
РМ №10. Ділові папери. Розписка (п). |
РМ №10 |
|||||
52 |
1 |
|
|
РМ №11. Анотація (п). |
РМ №11 |
|||||
53 |
1 |
|
|
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення. |
|
|||||
54 |
1 |
|
|
РМ №12. Виразне читання вголос публіцистичного тексту (у). |
РМ № 12 |
|||||
55 |
1 |
|
|
РМ №13. Портретний нарис у публіцистичному стилі (п). |
РМ №13 |
|||||
56 |
1 |
|
|
Дієприслівниковий зворот. Коми при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові. |
|
|||||
57 |
1 |
|
|
НЕ з дієприслівниками. |
|
|||||
58 |
1 |
|
|
РМ №14. Контрольний усний твір-опис дій на основі власних спостережень у художньому стилі. |
РМ №14 |
|||||
59д |
1 |
|
|
РМ №14. Контрольний усний твір-опис дій на основі власних спостережень у художньому стилі. |
РМ №14 |
|||||
60д |
1 |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Дієприслівник”. |
|
|||||
61 |
1 |
|
|
Контрольна робота №5 за темою „Дієприслівник” (тестові завдання, запитання).
|
КР №5 |
|||||
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА |
||||||||||
62 |
1 |
|
|
Тема №6. Прислівник. |
|
|||||
Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
||||||||||
63 |
1 |
|
|
Розряди прислівників (практично). |
|
|||||
64 |
1 |
|
|
Ступені порівняння прислівників. |
|
|||||
65д |
1 |
|
|
Творення прислівників. Правильне наголошування прислівників. |
|
|||||
66 |
1 |
|
|
Букви –н- та –нн- у прислівниках. |
|
|||||
67 |
1 |
|
|
Не і ні з прислівниками. |
|
|||||
68 |
1 |
|
|
И та і в кінці прислівників. Навчальний диктант. |
|
|||||
69 |
1 |
|
|
Правопис прислівників на –о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників. |
|
|||||
70 |
1 |
|
|
РМ №15. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі (приготування обіду, моделювання, малювання, шиття, вишивання тощо). |
РМ №15 |
|||||
71 |
1 |
|
|
РМ №15. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі (приготування обіду, моделювання, малювання, шиття, вишивання тощо). |
РМ №15 |
|||||
72 |
1 |
|
|
Написання прислівників окремо, разом і через дефіс. |
|
|||||
73д |
1 |
|
|
Написання прислівників окремо, разом і через дефіс. Робота над помилками, допущеними в контрольному творі. |
|
|||||
74 |
1 |
|
|
РМ №16. Особливості побудови роздуму дискусійного характеру. Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму. |
РМ №16 |
|||||
75 |
1 |
|
|
Написання прислівникових словосполучень. |
|
|||||
76 |
1 |
|
|
Написання прислівникових словосполучень. |
|
|||||
77д |
1 |
|
|
РМ №17. Контрольний діалог дискусійного характеру. |
РМ №17 |
|||||
78 |
1 |
|
|
Правопис прислівників. |
|
|||||
79д |
1 |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Прислівник”. Морфологічний розбір прислівників. |
|
|||||
80 |
1 |
|
|
Контрольна робота №6 за темою „Прислівник” (тестові завдання, запитання).
|
КР №6 |
|||||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||||
81 |
1 |
|
|
Тема№7. Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук. |
|
|||||
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. |
||||||||||
82 |
1 |
|
|
Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. |
|
|||||
83д |
1 |
|
|
Види прийменників за будовою. |
|
|||||
84 |
1 |
|
|
Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. |
|
|||||
85д |
1 |
|
|
Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. |
|
|||||
86 |
1 |
|
|
РМ №18 Контрольний письмовий докладний переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі. |
РМ №18 |
|||||
87 |
1 |
|
|
Робота над помилками, допущеними в контрольному переказі. |
|
|||||
88 |
1 |
|
|
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. |
|
|||||
89 |
1 |
|
|
Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. |
|
|||||
90 |
1 |
|
|
Написання сполучників разом та окремо. |
|
|||||
91д |
1 |
|
|
Написання сполучників разом і окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. |
|
|||||
92 |
1 |
|
|
РМ №19. Жанри мовлення. Оповідання, особливості його побудови. Письмовий твір-оповідання за поданим сюжетом. |
РМ №19 |
|||||
93 |
1 |
|
|
РМ №20. Письмовий твір-оповідання за поданим сюжетом. |
РМ №20 |
|||||
94 |
1 |
|
|
Частка як службова частина мови. |
|
|||||
95 |
1 |
|
|
НЕ і НІ з різними частинами мови (узагальнення). Робота над помилками, допущеними в письмовому творі. |
|
|||||
96 |
1 |
|
|
Написання часток –бо, -но, -то, -от, -таки. |
|
|||||
97д |
1 |
|
|
Правопис часток. Навчальний диктант. |
|
|||||
98д |
1 |
|
|
Контрольне читання вголос тексту художнього стилю. |
Контрольне читання вголос |
|||||
99 |
1 |
|
|
Вигук як особлива частина мови. |
|
|||||
100 |
1 |
|
|
Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. |
|
|||||
101 |
1 |
|
|
Контрольна робота №7 за темою „Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук” (тестові завдання). |
КР №7 |
|||||
102 |
1 |
|
|
Контрольний диктант за ІІ семестр |
Диктант |
|||||
103 |
1 |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого. Самостійні частини мови, їх правопис і використання у мовленні. |
|
|||||
104 |
1 |
|
|
Службові частини мови. Орфограми в службових частинах мови. |
|
|||||
105 |
1 |
|
|
Підсумковий урок. |
|
|||||
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА ІІ СЕМЕСТР СКОРИГОВАНО РІЧНА
|
||||||||||
Звірено програмою,
вказаною у плануванні : _________