Календарне планування з української мови

Про матеріал

Календарне планування з української мови для 2 класу (ІІсеместр) за підручником М.Д.Захарійчук.

І семестр – 4 години на тиждень

ІІ семестр – 3 години
Перегляд файлу

Українська мова

(за підручником М.Д.Захарійчук)

119 годин

І семестр – 4 години на тиждень

ІІ семестр – 3 години на тиждень

№ з/п

Тема

Дата

Примітка

  1.         

Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? (прикметники). Зв’язок прикметників з іменниками.

14.01.

 

  1.       

Практичне змінювання прикметників за числами.

15.01.

 

  1.       

Складання груп слів, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів тощо.

16.01.

 

  1.       

Виявлення серед прикметників слів подібних та протилежних за значенням.

17.01.

 

  1.       

Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка?

21.01.

 

  1.       

Розвиток  мовлення. Складання казки за поданим планом, малюнками, опорними словами «Як реп’яшок світ побачив»

22.01.

 

  1.       

Повторення і закріплення вивченого про іменник та прикметник.                                                                     

24.01.

 

  1.       

Дієслово. Складання груп дієслів із певним лексичним значенням.

28.01.

 

  1.       

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. Зв’язок дієслів з іменниками.

29.01.

 

  1.       

Складання груп дієслів із певним лексичним значенням. Роль дієслів у мовленні.

31.01.

 

  1.       

Дієслово. Доповнення речень дієсловами із тексту.

04.02.

 

  1.       

Розвиток  мовлення. Складання казки за поданим початком « Дві білки».

05.02.

 

  1.       

Дієслово. Дієслова, протилежні за значенням.

07.02.

 

  1.       

Дієслово. Дієслова, подібні за значенням. Роль дієслів у мовленні.

11.02.

 

  1.       

Влучне вживання дієслів у мовленні. Поєднання дієслів із словами він, вона, воно, вони.

12.02.

 

  1.       

Службові слова у реченні. Роль службових слів у реченні.

14.02

 

  1.       

Практичне ознайомлення з прийменниками. Роль прийменників у реченні.

18.02

 

  1.       

Контрольна робота з мовної теми «Слово»

19.02.

 

  1.       

Аналіз контрольної роботи. Розвиток  мовлення. Опис істоти за малюнком і змістом вірша «Моє оленятко»

21.02.

 

Речення

  1.       

Речення. Зміст і його завершене інтонаційне оформлення. Велика літера у першому слові речення.

25.02.

 

  1.       

Речення, у яких є повідомлення. Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення.

26.02

 

  1.       

Питальні речення. Інтонація питальних речень.

28.02.

 

  1.       

Речення, у яких є прохання або наказ, спонукання. Інтонація спонукальних речень.

04.03.

 

  1.       

Контрольна робота: списування.

05.03.

 

  1.       

 Аналіз контрольної роботи. Розвиток  мовлення.  Добір слів для доповнення речень зазначеного змісту. Записування речень, що передають зміст малюнків до казки Еріка Карла «Звідки прилетів метелик»

07.03

 

  1.       

Побудова речень. Об’єднання двох простих речень в одне складне за зразком.

11.03.

 

  1.       

Поширення речень за питаннями. Головні слова у реченні.

12.03.

 

  1.       

Розуміння змісту речень. Спостереження за зв’язком слів у реченні.

14.03.

 

  1.       

Розвиток мовлення. Побудова й записування речень, що передають зміст малюнків до казки С. Мацюцького «Кому дістався бублик»               

18.03.

 

  1.       

Спостереження за зв’язком слів у реченні. Формування умінь складати записки. Контрольна робота: діалог.

19.03.

 

  1.       

Спостереження за зв’язком слів у реченні. Поширення речення словами за змістом і питаннями. Контрольна робота: діалог.

21.03.

 

  1.       

Поширення речення словами за змістом і питаннями.

01.04.

 

  1.       

Розвиток  мовлення.  Побудова й записування речень, що передають зміст сюжетного малюнка «Подорож у Карпати»

02.04.

 

 

 

 

 

Текст

  1.       

Уявлення про текст. Заголовок, його відповідність змісту тексту.

04.04.

 

  1.       

Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту.

08.04.

 

  1.       

Спостереження за побудовою тексту: зачин, основна частина, кінцівка.

09.04.

 

  1.  

Спостереження за роллю абзаців у тексті.

11.04.

 

  1.  

Дотримання абзаців, які відповідають основним частинам висловлювання.

15.04.

 

  1.  

Спостереження за використанням слів (він, вона, вони, цей, ця, ці, це, тоді, після того).

16.04.

 

  1.  

Розвиток мовлення.  Робота з деформованим текстом на основі казки Юрія Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик»

18.04.

 

  1.  

Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються.

22.04.

 

  1.  

Контрольна робота з мовної теми «Речення. Текст»

23.04.

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Формування уміння використовувати в побудові тексту виражальні засоби.

25.04.

 

 

 

Мова і мовлення

  1.  

Уявлення про мову й мовлення. Мова як засіб спілкування.

30.04.

 

  1.  

Ознайомлення з мовними і немовними знаками.

02.05.

 

  1.  

Розвиток  мовлення. Розповідь на тему «Моя бібліотека» за серією сюжетних малюнків. Планом. Опорними словами

06.05.

 

  1.  

Спостереження за звучанням, написанням і значенням слів у споріднених мовах.

07.05.

 

  1.  

Усне і писемне мовлення (говоріння і письмо).

13.05.

 

  1.  

Культура мовлення і культура спілкування. Слова ввічливості. Звертання.

14.05.

 

  1.  

Сила голосу і темп мовлення в процесі читання, говоріння, діалогічного спілкування.

16.05.

 

  1.  

Розвиток  мовлення.  Складання розповіді «Як я проведу літні канікули».

20.05.

 

  1.  

Контрольна робота: диктант

21.05.

 

Повторення вивченого

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого матеріалу. Частини мови. Речення.

23.05.

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Текст.

27.05.

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Мова і мовлення.

28.05

 

  1.  

Підсумковий урок - квест  «Наша мова калинова»

30.05.

 

 

 

 

 

doc
Додано
11 січня 2019
Переглядів
2253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку