Українська мова
(за підручником М.Д.Захарійчук)
119 годин
І семестр – 4 години на тиждень
ІІ семестр – 3 години на тиждень
№ з/п |
Тема |
Дата |
Примітка |
|
Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? (прикметники). Зв’язок прикметників з іменниками. |
14.01. |
|
|
Практичне змінювання прикметників за числами. |
15.01. |
|
|
Складання груп слів, які мають різне лексичне значення: назви кольорів, розміри предметів тощо. |
16.01. |
|
|
Виявлення серед прикметників слів подібних та протилежних за значенням. |
17.01. |
|
|
Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка? |
21.01. |
|
|
Розвиток мовлення. Складання казки за поданим планом, малюнками, опорними словами «Як реп’яшок світ побачив» |
22.01. |
|
|
Повторення і закріплення вивченого про іменник та прикметник. |
24.01. |
|
|
Дієслово. Складання груп дієслів із певним лексичним значенням. |
28.01. |
|
|
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. Зв’язок дієслів з іменниками. |
29.01. |
|
|
Складання груп дієслів із певним лексичним значенням. Роль дієслів у мовленні. |
31.01. |
|
|
Дієслово. Доповнення речень дієсловами із тексту. |
04.02. |
|
|
Розвиток мовлення. Складання казки за поданим початком « Дві білки». |
05.02. |
|
|
Дієслово. Дієслова, протилежні за значенням. |
07.02. |
|
|
Дієслово. Дієслова, подібні за значенням. Роль дієслів у мовленні. |
11.02. |
|
|
Влучне вживання дієслів у мовленні. Поєднання дієслів із словами він, вона, воно, вони. |
12.02. |
|
|
Службові слова у реченні. Роль службових слів у реченні. |
14.02 |
|
|
Практичне ознайомлення з прийменниками. Роль прийменників у реченні. |
18.02 |
|
|
Контрольна робота з мовної теми «Слово» |
19.02. |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розвиток мовлення. Опис істоти за малюнком і змістом вірша «Моє оленятко» |
21.02. |
|
Речення |
|||
|
Речення. Зміст і його завершене інтонаційне оформлення. Велика літера у першому слові речення. |
25.02. |
|
|
Речення, у яких є повідомлення. Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення. |
26.02 |
|
|
Питальні речення. Інтонація питальних речень. |
28.02. |
|
|
Речення, у яких є прохання або наказ, спонукання. Інтонація спонукальних речень. |
04.03. |
|
|
Контрольна робота: списування. |
05.03. |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розвиток мовлення. Добір слів для доповнення речень зазначеного змісту. Записування речень, що передають зміст малюнків до казки Еріка Карла «Звідки прилетів метелик» |
07.03 |
|
|
Побудова речень. Об’єднання двох простих речень в одне складне за зразком. |
11.03. |
|
|
Поширення речень за питаннями. Головні слова у реченні. |
12.03. |
|
|
Розуміння змісту речень. Спостереження за зв’язком слів у реченні. |
14.03. |
|
|
Розвиток мовлення. Побудова й записування речень, що передають зміст малюнків до казки С. Мацюцького «Кому дістався бублик» |
18.03. |
|
|
Спостереження за зв’язком слів у реченні. Формування умінь складати записки. Контрольна робота: діалог. |
19.03. |
|
|
Спостереження за зв’язком слів у реченні. Поширення речення словами за змістом і питаннями. Контрольна робота: діалог. |
21.03. |
|
|
Поширення речення словами за змістом і питаннями. |
01.04. |
|
|
Розвиток мовлення. Побудова й записування речень, що передають зміст сюжетного малюнка «Подорож у Карпати» |
02.04. |
|
Текст |
|||
|
Уявлення про текст. Заголовок, його відповідність змісту тексту. |
04.04. |
|
|
Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту. |
08.04. |
|
|
Спостереження за побудовою тексту: зачин, основна частина, кінцівка. |
09.04. |
|
|
Спостереження за роллю абзаців у тексті. |
11.04. |
|
|
Дотримання абзаців, які відповідають основним частинам висловлювання. |
15.04. |
|
|
Спостереження за використанням слів (він, вона, вони, цей, ця, ці, це, тоді, після того). |
16.04. |
|
|
Розвиток мовлення. Робота з деформованим текстом на основі казки Юрія Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» |
18.04. |
|
|
Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються. |
22.04. |
|
|
Контрольна робота з мовної теми «Речення. Текст» |
23.04. |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Формування уміння використовувати в побудові тексту виражальні засоби. |
25.04. |
|
Мова і мовлення |
|||
|
Уявлення про мову й мовлення. Мова як засіб спілкування. |
30.04. |
|
|
Ознайомлення з мовними і немовними знаками. |
02.05. |
|
|
Розвиток мовлення. Розповідь на тему «Моя бібліотека» за серією сюжетних малюнків. Планом. Опорними словами |
06.05. |
|
|
Спостереження за звучанням, написанням і значенням слів у споріднених мовах. |
07.05. |
|
|
Усне і писемне мовлення (говоріння і письмо). |
13.05. |
|
|
Культура мовлення і культура спілкування. Слова ввічливості. Звертання. |
14.05. |
|
|
Сила голосу і темп мовлення в процесі читання, говоріння, діалогічного спілкування. |
16.05. |
|
|
Розвиток мовлення. Складання розповіді «Як я проведу літні канікули». |
20.05. |
|
|
Контрольна робота: диктант |
21.05. |
|
Повторення вивченого |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого матеріалу. Частини мови. Речення. |
23.05. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Текст. |
27.05. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Мова і мовлення. |
28.05 |
|
|
Підсумковий урок - квест «Наша мова калинова» |
30.05. |
|