Календарне планування української мови для 5 класу
(за програмою з української мови для ЗНЗ з російською мовою навчання, 2017 р., автори – Н.В.Бондаренко, А.В.Ярмолюк та ін.)(70 год, 2 год на тиждень)
Українська мова 5 клас – 122 год. (3,5 год./тижд. + 34 год. РМ) 2018 – 2019 навчальний рік |
||||||
№ п/п |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Соціокультурна змістова лінія |
Примітки |
||
Вступ. Тема. Повторення вивченого в початкових класах |
||||||
1 |
05.09 |
Значення мови в житті людей. Місце і роль української мови в Українській державі |
Державна мова України. |
|
||
2 |
06.09 |
РМ №1. Загальне уявлення про спілкування і мовлення. Основні правила спілкування. Вимоги до мовлення |
|
|||
3 |
07.09 |
Частини мови, основні способи їх розпізнавання; правопис. |
Україна – європейсь ка держава. |
|
||
4 |
11.09 |
РМ №2. Текст, його ознаки. Визначення теми й основної думки |
|
|||
5 |
12.09 |
Іменник. Прикметник. Числівник. |
Національна символіка. |
|
||
6 |
13.09 |
Дієслово. Займенник |
|
|||
7 |
14.09 |
РМ №3. Стилі мовлення. Стилістична помилка (практично) |
Міста України. |
|
||
8 |
19.09 |
Прислівник. Сполучник. Прийменник |
|
|||
9 |
20.09 |
Контрольна робота № 1. Диктант |
|
|
||
Відомості з синтаксису й пунктуації. Елементи стилістики |
||||||
10 |
21.09 |
Аналіз контрольної роботи. Словосполучення. Головне і залежне слово в словосполученні. Синтаксичний розбір словосполучень. |
Київ – столиця України |
|
||
11 |
25.09 |
РМ №4. Типи мовлення. Особливості побудови розповіді на основі власного досвіду |
|
|
||
12 |
26.09 |
Речення, його граматична основа. Види речень за метою висловлювання. Окличні речення (повторення). Пунктуаційна помилка (практично) |
Київська Русь. |
|
||
13 |
27.09 |
Порядок слів у реченні. Найважливіше слово у реченні. |
Київські князі |
|
||
14 |
28.09 |
Головні члени речення: підмет і присудок. Тире між підметом і присудком |
|
|||
15 |
03.10 |
РМ №5. Докладний усний переказ тексту розповідного характеру |
|
|
||
16 |
04.10 |
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина |
Витоки української ментальності. |
|
||
17 |
05.10 |
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками). Кома між однорідними членами. Узагальнювальне слово перед однорідними членами; двокрапка після нього |
|
|||
18 |
09.10 |
РМ № 6. Мовні засоби зв’язку речень у тексті (сполучники, займенники, прислівники, синоніми, спільнокореневі слова, повтори) |
|
|
||
19 |
10.10 |
РМ № 7. Лист. Адреса |
|
|
||
20 |
11.10 |
Речення зі звертаннями. Розділові знаки при звертанні (повторення). Найуживаніші вставні слова, виділення їх комами. |
Славне Військо Запорозьке |
|
||
21 |
12.10 |
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення. |
Славне Військо Запорозьке |
|
||
22 |
17.10 |
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові |
Українське мистецтво. |
|
||
23 |
18.10 |
РМ №8. Заміна прямої мови на непряму |
|
|
||
24 |
19.10 |
Діалог. Розділові знаки при діалозі. |
Українське мистецтво |
|
||
25 |
23.10 |
РМ №9. Складання діалогів за поданим початком |
|
|
||
26 |
24.10 |
РМ №10. Поділ тексту на абзаци. План готового тексту (простий) |
|
|
||
27 |
25.10 |
Контрольна робота № 2. Тестування. Читання мовчки |
|
|
||
Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія. |
||||||
28 |
26.10 |
Аналіз контрольної роботи. Звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки. Звуковий запис слів (практично) |
Народні ремесла |
|
||
29 |
07.11 |
Тверді та м’які приголосні. Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь,і,є,ю,я |
Духовна культура українців. |
|
||
30 |
08.11 |
РМ №11. Усний твір-розповідь на основі власного досвіду за готовим планом |
|
|
||
31 |
09.11 |
Правила вживання м’якого знака |
Духовна культура українців. |
|
||
32 |
13.11 |
Правила вживання м’якого знака. Орфоепічна помилка |
Святкування в Україні. |
|
||
33 |
14.11
|
Позначення звуків мовлення на письмі. Співвідношення звуків і букв в алфавіті |
Святкування в Україні. |
|
||
34-35 |
15.11 16.11 |
РМ № 12-13. Письмовий твір-оповідання про випадок із життя |
|
|
||
36 |
21.11 |
РМ №14. Робота над помилками, допущеними у творі-оповіданні про випадок із життя . Звукове значення букв я, ю, є, ї. |
|
|
||
37 |
22.11 |
РМ №15. Особливості побудови опису. Художній і науковий описи. Переклад з російської мови описових речень |
Родина. |
|
||
38 |
23.11 |
Орфографічна помилка, її позначення. Ознайомлення з орфографічним словником. |
Рід. |
|
||
39 |
27.11 |
Контрольний диктант №1 |
|
|
||
40 |
28.11 |
Контрольна робота № 3. Тестування. |
|
|
||
41 |
29.12 |
Сполучення йо, ьо |
Родина. Рід. |
|
||
42 |
30.12 |
Правила вживання апострофа |
Родинні зв’язки. |
|
||
43 |
05.12 |
Правила вживання апострофа. Вимова та написання слів з апострофом |
|
|||
44 |
06.12 |
Склад. Основні правила переносу частин слова. Наголос. |
Традицій на пошана до старших членів родини.
|
|
||
45 |
07.12 |
Голосні наголошені й ненаголошені. Їх вимова і позначення на письмі. Написання слів із ненаголошеним голосними, що перевіряються наголосом. |
|
|||
46 |
11.12 |
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом |
|
|||
47 |
12.12 |
РМ №16. Докладний усний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета |
Школа |
|
||
48 |
13.12 |
РМ №17. Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета |
Школа |
|
||
49 |
14.12 |
Контрольна робота № 4. Тестування. |
|
|
||
50 |
19.12 |
РМ №18. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі |
|
|
||
51 |
20.12 |
Повторення вивченого у І семестрі |
|
|
||
52 |
21.12 |
Контрольне списування |
|
|
||
53 |
26.12 |
Робота над виправленням помилок, допущених у контрольному списуванні |
|
|
||
54 |
27.12 |
Узагальнення та систематизація вивченого у І семестрі |
|
|
||
55 |
28.12 |
Підсумковий урок |
|
|
||