Календарне планування розроблене на основі діючої програми зі змінами 2017 року для 8 класу. Має чітко окреслені рубрики, які легко знайти за допомогою даного дизайну. Учителю просто зорієнтуватися при підготовці до уроку.
Українська мова 8 клас
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ НА 20___ – 20___ Н. Р.
8 КЛАС
(70 год, 2 год на тиждень)
ЗА ПІДРУЧНИКОМ:
Контрольні роботи
Об'єкти і форми контролю |
І семестр |
Дата |
ІІ семестр |
Дата |
|||||||||
Фронтальні види контрольних робіт |
|||||||||||||
Перевірка мовної теми* |
2 |
|
|
2 |
|
|
|||||||
Письмо: Переказ |
1 |
|
1 |
|
|||||||||
Твір |
1 |
|
1 |
|
|||||||||
Правопис: Диктант |
1 |
|
1 |
|
|||||||||
Індивідуальні види контрольних робіт |
|||||||||||||
Говоріння: Діалог |
1 |
|
- |
|
|||||||||
Усний переказ |
1 |
|
- |
|
|||||||||
Усний твір |
- |
|
1 |
|
|||||||||
Читання вголос |
- |
|
1 |
|
|||||||||
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
№ з/п |
К – ть год. |
Дата. Клас |
Тема |
Д/з, повторення, примітки |
|||||
І СЕМЕСТР |
|||||||||
Повторення й узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація |
|||||||||
1 |
1 |
|
|
Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу. |
|
||||
2 РМ№1 |
1 |
|
|
РМ №1. Повторення відомостей про текст, стилі, жанри й типи мовлення, вимоги до мовлення, ситуацію спілкування. Засоби міжфразового зв’язку в тексті. |
|
||||
3 |
1 |
|
|
Лексикологія. Фразеологія. |
|
||||
4 |
1 |
|
|
Морфологія й орфографія. |
|
||||
5 |
1 |
|
|
Основні правила правопису(за вибором учителя). |
|
||||
6 РМ№2 |
1 |
|
|
РМ № 2. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії та культури. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в художньому стилі. |
|
||||
Словосполучення й речення
|
|||||||||
7 |
1 |
|
|
Словосполучення. Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова. |
|
||||
8 |
1 |
|
|
Речення. Речення прості й складні (повторення); двоскладні та односкладні. |
|
||||
9 РМ№3 (діа лог) |
1 |
|
|
РМ № 3. Контрольний діалог. Складання й розігрування діалогу-обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостингаYouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури. |
|
||||
10 |
1 |
|
|
Граматична помилка та її умовне позначення (практично). |
|
||||
11 РМ№4
|
1
|
|
|
РМ №4. Читання мовчки тексту наукового стилю. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки. |
|
||||
12 КР1 ТО1
|
1 |
|
|
Контрольна робота №1 з теми «Вступ. Повторення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення» (тестові завдання). |
|
||||
Просте речення. Двоскладне речення
|
|||||||||
13 |
1 |
|
|
Головні та другорядні члени речення. Підметі присудок як головні члени речення. Способи вираження підмета. |
|
||||
14 |
1 |
|
|
Простий і складений (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка. |
|
||||
15 |
1 |
|
|
Тире між підметом і присудком. Узгодження головних членів речення. |
|
||||
16 |
1 |
|
|
Речення поширені й непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос. |
|
||||
17 РМ№5 УП |
1 |
|
|
РМ №5. Усний контрольний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в художньому стилі. |
|
||||
18 |
1 |
|
|
Означення, додаток і обставина як другорядні члени речення (повторення). |
|
||||
19 |
1 |
|
|
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс. Прикладки, що беруться в лапки. |
|
||||
20 |
1 |
|
|
Види обставин (за значенням), способи вираження їх. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами. |
|
||||
21-22 РМ№6-7 КП |
2 |
|
|
РМ №6-7. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі ( за простим або складним планом, з використанням прикладок). |
|
||||
23 КР2 ТО2 |
1 |
|
|
Контрольна робота №2 з теми «Просте речення. Двоскладне речення» (тести із завданням)
|
|
||||
Односкладні речення
|
|||||||||
24 |
1 |
|
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка і підмета. Односкладне речення як частина складного речення.
|
|
||||
25 |
1 |
|
|
Означено-особові, неозначено-особові та узагальнено-особові речення.
|
|
||||
26 |
1 |
|
|
Безособові речення. |
|
||||
27 |
1 |
|
|
Називні речення. Односкладне речення як частина складного речення |
|
||||
28 РМ№8 |
1 |
|
|
РМ № 8. Особливості будови опису місцевості. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень на позначення місця. |
|
||||
29 РМ№9 КТ |
1 |
|
|
РМ №9. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом з використанням речень, ускладнених однорідними членами). |
|
||||
30
|
1 |
|
|
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях. |
|
||||
31 КР3 ТО3 |
1 |
|
|
Контрольна робота №3 з теми «Просте речення. Односкладні речення» (тестові завдання).
|
|
||||
32 КД№1 |
1 |
|
|
Контрольний диктант №1. |
|
||||
ІІ СЕМЕСТР |
|||||||||
Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами
|
|||||||||
33 |
1 |
|
|
Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим та змішаним зв’язком). |
|
||||
34 |
1 |
|
|
Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові). Кома між однорідними членами речення. |
|
||||
35 РМ№10 |
1 |
|
|
РМ №10. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності. |
|
||||
36 |
1
|
|
|
Речення з кількома рядами однорідних членів. |
|
||||
37 |
1 |
|
|
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення). Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. |
|
||||
38 |
1 |
|
|
Однорідні й неоднорідні означення. |
|
||||
39 РМ№11 |
1 |
|
|
РМ №11. Повідомлення про мову, що потребує зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі (речення з однорідними членами, односкладні речення).
|
|
||||
40 КР4 ТО4 |
1 |
|
|
Контрольна робота № 4 з теми «Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами». (Тести із завданнями). |
|
||||
Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)
|
|||||||||
41 |
1 |
|
|
Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання. |
|
||||
42 |
1 |
|
|
Вставні слова (словосполучення й речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. |
|
||||
43 |
1 |
|
|
Розділові знаки при звертаннях і вставних словах. |
|
||||
44 |
1 |
|
|
Розділові знаки при однорідних членах, звертаннях і вставних словах. Тренувальні вправи. |
|
||||
45 КР5 ТО5 |
1 |
|
|
Контрольна робота № 5 з теми «Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)». Тести із завданнями. |
|
||||
Речення з відокремленими членами.
|
|||||||||
46 |
1 |
|
|
Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення (також уточнювальні). |
|
||||
47 РМ№12 |
1 |
|
|
РМ №12. Інтерв’ю у публіцистичному стилі.
|
|
||||
48 |
1 |
|
|
Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях. |
|
||||
49-50 РМ№13-14 КП |
2 |
|
|
РМ №13-14. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом). |
|
||||
51 |
1 |
|
|
Відокремлена прикладка. Розділові знаки при ній. |
|
||||
52 |
1 |
|
|
Відокремлені обставини. Розділові знаки при них. |
|
||||
53 |
1 |
|
|
Відокремлені додатки. Розділові знаки при них. |
|
||||
54 |
1 |
|
|
Відокремлені члени речення. Розділові знаки при них. Тренувальні вправи.
|
|
||||
55-56 РМ№15-16 УТ |
2 |
|
|
РМ №15-16. Контрольний усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом). |
|
||||
57 |
1 |
|
|
Відокремлені уточнювальні члени речення. |
|
||||
58 |
1 |
|
|
Відокремлені уточнювальні члени речення. Тренувальні вправи. |
|
||||
59 РМ№17 КТ |
1 |
|
|
РМ №17. Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин). |
|
||||
60
|
1 |
|
|
Синтаксичний розбір простого ускладненого речення. |
|
||||
61 РМ№18 ЧВ |
1 |
|
|
РМ №18. Читання вголос тексту художнього стилю, що містить речення, ускладнені відокремленими членами. |
|
||||
62 КР6 ТО6 |
1 |
|
|
Контрольна робота №6 з теми «Речення з відокремленими членами». (тести із завданнями)
|
|
||||
Повторення в кінці року |
|||||||||
63 |
1 |
|
|
Словосполучення й речення. Будова й види словосполучень. Речення прості й складні, двоскладні й односкладні. |
|
||||
64 |
1 |
|
|
Головні й другорядні члени речення. |
|
||||
65 |
1 |
|
|
Види односкладних речень. Повні й неповні речення |
|
||||
66 |
1 |
|
|
Розділові знаки в простому реченні. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки. |
|
||||
67 |
1 |
|
|
Відокремлені члени речення. |
|
||||
68 КД№2 |
1 |
|
|
Контрольний диктант №2. |
|
||||
69 |
1 |
|
|
Аналіз контрольної роботи та контрольного диктанту. Підсумковий урок. |
|
||||
70 |
1 |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого за рік. |
|
||||
1