№ з/п |
7 клас мова 1 семестр Тема уроку |
Год |
Дата |
|
№ з/п |
Тема уроку |
Год |
Дата |
1 |
Вступ. Літературна норма української мови. |
|
|
25 |
Безособові дієслова. |
|
|
|
2 |
Розвиток мовлення №1. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом). |
|
|
26 |
Способи творення дієслів. |
|
|
|
27 |
Не з дієсловами (повторення). Правопис -ться, -шся в дієсловах (повторення). |
|
|
|||||
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
28
|
Контрольна робота №2. Дієслово (способи, безособові дієслова, способи творення, написання. Тест «Тематична» Читання мовчки тексту публіцистичного стилю. |
|
|
|
3 |
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. |
|
|
|||||
4 5 |
Вивчені частини мови, правопис їх.
|
|
|
|||||
29 |
Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Читання мовчки художнього тексту. зошит |
|
|
|||||
6 |
Розвиток мовлення №2. Написання есе в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами («Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!»). |
|
|
|||||
30
|
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами. Розвиток мовлення № 9. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів. |
|
|
|||||
|
Морфологія. Орфографія |
|
|
|||||
7 |
Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
|||||
8 |
Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то (загальне ознайомлення). |
|
|
|||||
31 |
Активні й пасивні дієприкметники, їх творення. |
|
|
|||||
32
|
Відмінювання активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу. Правопис відмінкових закінчень дієприкметників. |
|
|
|||||
9 |
Розвиток мовлення №3. Навчальний докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі. |
|
|
|||||
33
|
Контрольний диктант. Розвиток мовлення №10. Складання й розігрування діалогів, що характеризують психічні стани людей, із використанням фразеологізмів, які містять дієприкметники. |
|
|
|||||
10 |
Неозначена форма дієслова (інфінітив). зошит |
|
|
|||||
11 |
Особові форми дієслова. |
|
|
|||||
12 |
Розвиток мовлення №4. Аналіз письмового переказу. |
|
|
34
|
Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи їх заміни. Правопис суфіксів дієприкметників. |
|
|
|
13 |
Доконаний і недоконаний види дієслова. |
|
|
|||||
14 |
Часи дієслів. Теперішній час. |
|
|
|||||
15 |
Розвиток мовлення №5. Навчальний стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій. |
|
|
35 |
Не з дієприкметниками. -Н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження. |
|
|
|
36 |
Розвиток мовлення №11. Навчальний письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом). |
|
|
|||||
16 |
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. |
|
|
|||||
17 |
Розвиток мовлення №6. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій. |
|
|
|||||
37
|
Контрольна робота №3. Дієприкметник. Тест. «Тематична» Розвиток мовлення №12. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників. |
|
|
|||||
18 |
Майбутній час дієслів. зошит |
|
|
|||||
19 20 |
Дієслова І і ІІ дієвідмін. Букви е, и в особових закінченнях дієслів I і II дієвідмін (повторення). |
|
|
|||||
38
|
Розвиток мовлення №13. Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то. |
|
|
|||||
21 |
Контрольна робота №1. Дієслово (форми, види, часи, дієвідміни). Тест. «Тематична» Розвиток мовлення №7.Аналіз контрольного переказу. |
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
22 |
Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу. |
|
|
|||||
22 |
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). |
|
|
|||||
23 |
Творення дієслів умовного й наказового способів. Знак м’якшення у дієсловах наказового способу. |
|
|
|||||
24
|
Розвиток мовлення №8. Складання й розігрування діалогів, які містять прохання про допомогу й висловлення порад щодо проблемної життєвої ситуації (з використанням дієслів наказового та умовного способів). |
|
|