№ з/п |
7 клас мова II семестр Тема уроку
|
Год
|
Дата
|
|
№ з/п |
Тема уроку |
Год
|
Дата
|
39
|
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
69 |
Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення. |
|
|
|
40 41 |
Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові. |
|
|
70
|
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. |
|
|
|
42 43
|
Розвиток мовлення №14 і 15. Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом). зошит |
|
|
71
|
Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. |
|
|
|
72 |
Написання сполучників разом та окремо. |
|
|
|||||
73 |
Навчальний диктант |
|
|
|||||
44 |
Вид і час дієприслівників. |
|
|
74 |
Розрізнення сполучників й однозвучних слів. зошит |
|
|
|
45 46 |
Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, творення їх
|
|
|
75 |
Синонімічні й антонімічні сполучники. |
|
|
|
47
|
Розвиток мовлення №16. Письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі (орієнтовні теми: «Душу я у вишивку вкладаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Збирання моделей човнів – улюблене заняття чоловіків нашої родини», «Як наш клас готує контент для заповнення блога»). |
|
|
76 |
Контрольний диктант. |
|
|
|
77
|
Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. |
|
|
|||||
78
|
Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично). |
|
|
|||||
48 |
Розвиток мовлення № 17. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі |
|
|
79 |
Правопис часток не й ні з різними частинами мови (узагальнення). |
|
|
|
80 |
Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки. |
|
|
|||||
49 |
Не з дієприслівниками. |
|
|
81 |
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. |
|
|
|
50 |
Контрольна робота № 4. Дієприслівник. Тест. «Тематична» . Розвиток мовлення №18. Аналіз письмового твору. |
|
|
82 |
Кома і знак оклику при вигуках. |
|
|
|
83
|
Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, правопис і використання їх у мовленні. зошит |
|
|
|||||
51 |
Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
|||||
52 |
Розряди прислівників (практично). |
|
|
84 |
Контрольна робота № 6. Службові частини мови. Вигук. Тест. «Тематична» |
|
|
|
53 |
Ступені порівняння прислівників. зошит |
|
|
|||||
54 |
Розвиток мовлення № 19. Навчальний письмовий переказ тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини. |
|
|
85 |
Розвиток мовлення № 25. Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки. |
|
|
|
55 |
Творення й правопис прислівників. Букви -н- та -нн- у прислівниках. |
|
|
86 |
Розвиток мовлення № 24. Читання вголос тексту, що містить поєднані сполучниками однорідні члени речення та складні сполучникові речення.Коментування ролі сполучників у мовленні |
|
|
|
56 |
Не і ні з прислівниками. |
|
|
|||||
57 |
И та і в кінці прислівників. |
|
|
|||||
58
|
Розвиток мовлення № 20. Контрольний письмовий переказ тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини. |
|
|
|
|
|
|
|
59 |
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників. |
|
|
|||||
60 |
Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. |
|
|
|||||
61 |
Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день |
|
|
|||||
62 |
Розвиток мовлення № 21. Складання анотації на книжку з використанням прислівників. зошит |
|
|
|||||
63 |
Контрольна робота № 5. Прислівник. Тест. «Тематична» Розвиток мовлення № 22. Аналіз контрольного переказу. |
|
|
|||||
64 |
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. |
|
|
|||||
65 |
Розвиток мовлення № 23. Портретний нарис у публіцистичному стилі. |
|
|
|||||
66 |
Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. |
|
|
|||||
67 |
Непохідні й похідні прийменники. |
|
|
|||||
68 |
Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. |
|
|