Календарно-тематичне планування з української мови для 9-А, 9-Б класів
(70 год. на рік, 2 год. на тиждень)
І семестр
Кількість уроків – 30 Контрольний переказ – 1 Усний переказ – 2
Розвиток мовлення – 12 Контрольних робіт – 2 Аудіювання – 1
Контрольний диктант – 1 Діалог – 2 Читання мовчки – 1
№ |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
|
ВСТУП (1 год.) + РМ (3 год.) |
|
1 |
|
Розвиток української мови. Дискусійне питання: «Чи пов’язані розвиток мови та розвиток суспільства?» |
2 |
|
Розвиток мовлення №1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання та читання. Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення. Читання мовчки. |
3 |
|
Розвиток мовлення №2. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості спілкування в інтернет-просторі. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. Аудіювання. |
4 |
|
Розвиток мовлення №3. Діалог на актуальні й цікаві для учнів теми. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку. |
|
|
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 8 КЛАСІ (3 год.) + РМ (2 год.) |
5 |
|
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. |
6 |
|
Розділові знаки у простому ускладненому реченні (порівняльні звороти, звертання, вставні слова, однорідні члени речення). |
7 |
|
Розділові знаки у простому ускладненому реченні (відокремлені члени речення). |
8 |
|
Розвиток мовлення №4. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. |
9 |
|
Розвиток мовлення №5. Ділові папери. Резюме. |
|
|
СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ. ПРЯМА І НЕПРЯМА МОВА (4 год.) + РМ (1 год.) |
10 |
|
Пряма і непряма мова. Розділові знаки при прямій мові. Заміна прямої мови непрямою. |
11 |
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови. |
12 |
|
Діалог. Інтонація речень із діалогом. Розділові знаки при діалозі. |
13 |
|
Розвиток мовлення №6. Діалог-обговорення з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації та діалогу-домовленості з відповідною аргументацією. |
14 |
|
Контрольна робота №1. Повторення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. Пряма і непряма мова. |
|
|
СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ, ЙОГО ОЗНАКИ. СКЛАДНОСУРЯДНЕ РЕЧЕННЯ (4 год.) + РМ (2 год.) |
15 |
|
Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв'язком. |
16 |
|
Складносурядне речення, його будова й засоби зв'язку між його частинами. Смислові зв'язки між частинами складносурядного речення. |
17 |
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення: кома між частинами складносурядного речення. |
18 |
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення: крапка з комою, тире між частинами складносурядного речення. |
19 |
|
Розвиток мовлення №7. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом). |
20 |
|
Розвиток мовлення №8. Контрольна робота. Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням. |
21 |
|
Розвиток мовлення №9. Аналіз письмового переказу. |
22 |
|
Контрольна робота №2. Складносурядне речення. |
|
|
СКЛАДНОПІДРЯДНЕ РЕЧЕННЯ (12 год.) + РМ (4 год.) |
23 |
|
Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв'язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. |
24 |
|
Основні види складнопідрядних речень. Складнопідрядні речення з підрядними означальними, з'ясувальними. |
25 |
|
Розвиток мовлення №10. Ділове мовлення. Заява. |
26 |
|
Розвиток мовлення №11. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. |
27 |
|
Розвиток мовлення №12. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
28 |
|
Повторення й узагальнення вивченого. |
29 |
|
Контрольний семестровий диктант. |
30 |
|
Аналіз семестрового диктанту. Робота над помилками. |