Календарно-тематичне планування
з української мови для 9 класу
(поглиблене вивчення)
(140 год. на рік: 4 год. на тиждень,мовленнєва змістова-48год, з них-6 резервних,мовна змістова-92год., з них-6 резервних)
за програмою, рекомендованою МОНУ: |
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням української мови. 8-9 класи / Програму підготували С.О. Караман, О.В. Караман, М.Я.Плющ, В.І. Тихоша; за редакцією С.О. Карамана. Програму з української мови для учнів 8-9 класів з поглибленим вивченням української мови укладено відповідно до вимог Закону України ―Про загальну середню освіту‖, Державного стандарту базової і повної середньої освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. №1392) |
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
Форми контролю |
К-сть годин за програмою І семестр |
К-сть годин за програмою ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
4 |
4 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
Говоріння: усний переказ усний твір діалог читання вголос |
1 1 1 1 |
1 1 1 1 |
І семестр
№ п/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-ть год |
Дата пров. |
|
Вступ |
|
|
1. |
Розвиток української мови.Українська мова у світі |
1 |
|
2. |
РМ № 1. Повторення вивченого про мовлення. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація |
1 |
|
3. |
Повторення вивченого у 8 класі. Синтаксис простого речення. Просте неускладнене й ускладнене речення.Основні правила правопису |
1 |
|
4-5. |
Синтаксис простого речення. Просте неускладнене й ускладнене речення.Основні правила правопису |
2 |
|
6. |
РМ № 2. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо). Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне |
1 |
|
|
Пряма і непряма мова. Діалог |
|
|
7. |
Способи передачі чужого мовлення. Пряма мова. Культура мовлення. Інтонація речень з прямою мовою |
1 |
|
8. |
РМ № 3. Різновиди читання: ознайомлювальне, вивчальне, переглядове. Переглядове читання (практично) |
1 |
|
9. |
Розділові знаки при прямій мові |
1 |
|
10. |
Розділові знаки при прямій мові |
1 |
|
11. |
Поняття про невласне пряму мову. Заміна прямої мови непрямою, а непрямої – авторською |
1 |
|
12. |
Синоніміка різних способів передачі прямої мови |
1 |
|
13. |
РМ № 4. Навчальне читання мовчки тексту художнього стилю.Складання плану прочитаного |
1 |
|
14. |
Цитата. Особливості й способи цитування. Розділові знаки при цитаті |
1 |
|
15. |
Діалог. Інтонація речень з діалогом. Розділові знаки при діалозі |
1 |
|
16. |
РМ № 5. Складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації (неофіційна розмова),розігрування діалогу |
1 |
|
17. |
Розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитаті |
1 |
|
18. |
Розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитаті |
1 |
|
19. |
РМ № 6. Текст, його основні ознаки. Стилі й типи мовлення |
1 |
|
|
Складне речення і його ознаки |
|
|
20. |
Складне речення і його ознаки |
1 |
|
21. |
РМ № 7. Тези прочитаного художнього твору |
1 |
|
22. |
Типи складних речень. Сурядність і підрядність у складному реченні зі сполучниками. Смислові зв’язки між частинами складного речення |
1 |
|
23. |
Типи складних речень. Сурядність і підрядність у складному реченні зі сполучниками. Смислові зв’язки між частинами складного речення |
1 |
|
24. |
РМ № 8. Тези прочитаної публіцистичної чи науково-пізнавальної статті |
1 |
|
25. |
Розділові знаки між частинами складного речення |
1 |
|
26. |
Розділові знаки між частинами складного речення |
1 |
|
27. |
Контрольна робота №2 (тест).Складне речення і його ознаки |
1 |
|
|
Складносурядне речення |
|
|
28. |
Складносурядне речення, його основні ознаки. Будова складносурядного речення. Засоби вираження синтаксичних і змістових відношень між частинами складносурядного речення. Сполучники та смислові відношення між предикативними частинами у складносурядному реченні |
1 |
|
29. |
Складносурядне речення, його основні ознаки. Будова складносурядного речення. Засоби вираження синтаксичних і змістових відношень між частинами складносурядного речення. Сполучники та смислові відношення між предикативними частинами у складносурядному реченні |
1 |
|
30. |
Складносурядне речення з єднальними сполучниками. Розділові знаки між частинами складносурядного речення. Культура мовлення. Інтонація складносурядних речень |
1 |
|
31. |
РМ № 9. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю за складним планом |
1 |
|
32. |
Складносурядне речення з протиставними та зіставними сполучниками. Розділові знаки між частинами складносурядного речення |
1 |
|
33. |
Складносурядне речення з розділовими сполучниками. Розділові знаки між частинами складносурядного речення |
1 |
|
34. |
Складносурядне речення з градаційними сполучниками. Розділові знаки між частинами складносурядного речення |
1 |
|
35 |
Складносурядне речення з приєднувальними сполучниками. Розділові знаки між частинами складносурядного речення |
|
|
36-37. |
РМ № 10-11. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням (письмово) |
2 |
|
38. |
Синонімічність і антонімічність сполучників сурядності. |
1 |
|
39. |
Розрізнення складносурядних речень і простих з однорідними членами та сполучниками |
1 |
|
40. |
РМ № 12. Аналіз контрольних переказів |
1 |
|
41. |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення |
1 |
|
42. |
Контрольна робота №3 (тест). Складносурядне речення |
1 |
|
|
Складнопідрядне речення |
|
|
43. |
Складнопідрядне речення з одним підрядним. Будова складнопідрядного речення. Головна й підрядна частини. Засоби зв'язку між частинами складнопідрядного речення |
1 |
|
44. |
РМ № 13. Усний твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему |
1 |
|
45. |
Місце головної й підрядної частин у складному реченні. Підрядні частини, що залежать від певного члена головного речення і від головної частини загалом |
1 |
|
46-47. |
Роль сполучників і сполучних слів у складнопідрядному реченні, їх синонімічність та омонімічність. Культура мовлення. Розрізнення сполучників підрядності й сполучних слів |
2 |
|
48-49. |
РМ № 14-15. Доповідь на основі двох-трьох джерел на суспільну тему в публіцистичному стилі за складним планом |
2 |
|
50. |
Вказівні слова в головній частині. Розділові знаки між головною і підрядною частинами складнопідрядного речення
|
1 |
|
51. |
Розділові знаки між головною і підрядною частинами складнопідрядного речення
|
1 |
|
52-53. |
РМ № 16-17. Контрольний письмовий твір на суспільну тему в публіцистичному стилі |
2 |
|
54. |
Основні типи підрядних частин. Складнопідрядні речення нерозчленованої структури. Складнопідрядні приіменниково-означальні речення. Складнопідрядні речення способу дії, міри або ступеня, порівняльні |
1 |
|
55. |
РМ № 18. Аналіз контрольного твору |
1 |
|
56. |
Означальні підрядні речення, їх структура. Сполучники й сполучні слова в реченнях з означальними підрядними. Культура мовлення. Заміна означальних підрядних речень дієприкметниковим зворотом і навпаки |
1 |
|
57. |
Займенниково-означальне речення |
1 |
|
58. |
Контрольний диктант №1 |
1 |
|
59. |
Синоніміка складнопідрядних речень з підрядними означальними і простих речень з дієприкметниковим зворотом |
1 |
|
60. |
З’ясувальні підрядні частини. Сполучники і сполучні слова в складнопідрядних реченнях з підрядними з’ясувальними. Співвідношення членів речення з підрядним з’ясувальним |
1 |
|
61. |
Контрольна робота №4(тест). Складнопідрядне речення з підрядними означальними й з’ясувальними |
1 |
|
62. |
Складнопідрядні речення розчленованої структури |
1 |
|
63. |
РМ № 19. Виразне читання вголос текстів різних стилів та жанрів мовлення. Вимоги до читання вголос (практично) |
1 |
|
64. |
РЗМ №20. Конспектування як різновид стислого переказу почутого. |
1 |
|
Календарно-тематичне планування
з української мови для 9 класу
(поглиблене вивчення)
(140 год. на рік: 4 год. на тиждень)
за програмою, рекомендованою МОНУ: |
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням української мови. 8-9 класи / Програму підготували С.О. Караман, О.В. Караман, М.Я.Плющ, В.І. Тихоша; за редакцією С.О. Карамана. – К.: Грамота, 2009. |
І семестр
№ п/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-ть год |
Дата пров. |
|
Вступ |
|
|
1. |
Розвиток української мови. |
1 |
|
2. |
РЗМ № 1. Повторення вивченого про мовлення. Вимоги до мовлення. |
1 |
|
3. |
Повторення вивченого у 8 класі. Синтаксис простого речення. Просте неускладнене й ускладнене речення. |
1 |
|
4. |
Контрольний диктант. |
1 |
|
5. |
РЗМ № 2. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо). Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. |
1 |
|
|
Пряма і непряма мова. Діалог |
|
|
6. |
Способи передачі чужого мовлення. Пряма мова. Культура мовлення. Інтонація речень з прямою мовою. |
1 |
|
7. |
РЗМ № 3. Різновиди читання: ознайомлювальне, вивчальне, переглядове. Вивчальне читання (практично). |
1 |
|
8. |
Розділові знаки при прямій мові. |
1 |
|
9. |
Розділові знаки при прямій мові. Тренувальні вправи. |
1 |
|
10. |
Поняття про невласне пряму мову. Заміна прямої мови непрямою, а непрямої – авторською. |
1 |
|
11. |
Синоніміка різних способів передачі прямої мови. |
1 |
|
12. |
РЗМ № 4. Навчальне читання мовчки тексту художнього стилю. Ознайомлювальне читання. Складання плану прочитаного. |
1 |
|
13. |
Цитата. Особливості й способи цитування. Розділові знаки при цитаті. |
1 |
|
14. |
Діалог. Інтонація речень з діалогом. Розділові знаки при діалозі |
1 |
|
15. |
РЗМ № 5. Складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації (неофіційна розмова). |
1 |
|
16. |
Пряма й непряма мова. Діалог. Тренувальні вправи. |
1 |
|
17. |
Контрольна робота за темою ,,Пряма і непряма мова. Діалог”. |
1 |
|
18. |
РЗМ № 6. Текст, його основні ознаки. Стилі й типи мовлення. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Складне речення і його ознаки |
|
|
19. |
Складні речення без сполучників, з сурядним та підрядним зв’язком. Засоби зв’язку частин складного речення: сполучники, сполучні слова, інтонація, порядок речень, співвідносність форм дієслів-присудків. |
1 |
|
20. |
РЗМ № 7. Тези прочитаного художнього твору |
1 |
|
21. |
Типи складних речень. Сурядність і підрядність у складному реченні зі сполучниками. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. |
1 |
|
22. |
Розділові знаки між частинами складного речення . |
1 |
|
23. |
РЗМ № 8. Тези прочитаної публіцистичної статті. |
1 |
|
24. |
Складне речення і його ознаки. Тренувальні вправи. Культура мовлення. Використання складних речень у текстах різних стилів. |
1 |
|
25. |
Контрольна робота за темою ,, Складне речення і його ознаки ”. |
1 |
|
26. |
РЗМ № 9. Начальне аудіювання тексту наукового стилю (вивчальне). Складання тез прочитаного. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Складносурядне речення |
|
|
27. |
Складносурядне речення, його будова. Засоби вираження синтаксичних і змістових відношень між частинами складносурядного речення. |
1 |
|
28. |
РЗМ № 10. Діалог-обговорення запропонованої теми. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати: Діалог |
|
|
29. |
Складносурядне речення з єднальними сполучниками. Змістові відношення між частинам складносурядного речення. Культура мовлення. Інтонація складносурядних речень. |
1 |
|
30. |
РЗМ № 11. Усний переказ тексту публіцистичного стилю за складним планом. |
1 |
|
31. |
Складносурядне речення з протиставними сполучниками. |
1 |
|
32. |
Складносурядне речення з розділовими сполучниками. |
1 |
|
33. |
Складносурядне речення з різними сполучниками сурядності. Тренувальні вправи. |
1 |
|
34-35. |
РЗМ № 12-13. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням (письмово). |
2 |
|
36. |
Синонімічність і антонімічність сполучників сурядності. |
1 |
|
37. |
Розрізнення складносурядних речень і простих з однорідними членами та сполучниками. |
1 |
|
38. |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. |
1 |
|
39. |
РЗМ № 14. Контроль читання мовчки. Робота над помилками, допущеними в переказах. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати: Читання мовчки |
|
|
40. |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. Тренувальні вправи. |
1 |
|
41. |
Складносурядне речення. Тренувальні вправи. |
1 |
|
42. |
Контрольна робота за темою „ Складносурядне речення ”. |
1 |
|
43. |
РЗМ № 15. Складання діалогу офіційної телефонної розмови. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Складнопідрядне речення |
|
|
44. |
Складнопідрядне речення з одним підрядним, його будова. Головне й підрядне речення. Місце головного й підрядного в складнопідрядному реченні. |
1 |
|
45. |
РЗМ № 16. Усний твір-роздум на морально-етичну тему. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати: Усний твір |
|
|
46. |
Роль сполучників підрядності й сполучних слів у складнопідрядному реченні, їх синонімічність та омонімічність. Культура мовлення. Інтонація складносурядного речення. |
1 |
|
47. |
Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення. |
1 |
|
48-49. |
РЗМ № 17-18. Доповідь на основі двох-трьох джерел на суспільну тему в публіцистичному стилі за складним планом. |
2 |
|
50. |
Вказівні слова в головному реченні. |
1 |
|
51. |
Сполучники підрядності й сполучні слова. Тренувальні вправи. Культура мовлення. Розрізнення сполучників підрядності й сполучних слів. |
1 |
|
52-53. |
РЗМ № 19-20. Контрольний письмовий твір на суспільну тему в публіцистичному стилі. |
2 |
|
54. |
Основні типи підрядних речень. |
1 |
|
55. |
РЗМ № 21. Контроль аудіювання. Робота над помилками, допущеними в творах на суспільну тему. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати: Аудіювання |
|
|
56. |
Означальні підрядні речення, їх структура. Сполучники й сполучні слова в реченнях з означальними підрядними. Культура мовлення. Заміна означальних підрядних речень дієприкметниковим зворотом і навпаки. |
1 |
|
57. |
Займенниково-означальне речення. |
1 |
|
58. |
Контрольний диктант. |
1 |
|
59. |
З’ясувальне підрядне речення. Сполучники і сполучні слова в складнопідрядних реченнях з підрядними з’ясувальними. Співвідношення членів речення з підрядними з’ясувальними. |
1 |
|
60. |
РЗМ № 22. Виразне читання вголос текстів різних стилів та жанрів мовлення. Вимоги до читання вголос (практично) |
1 |
|
61. |
Синоніміка сполучникових складних, складнопідрядних і простих речень з відокремленими членами. |
1 |
|
62. |
Складнопідрядне речення, його будова. Означальні й з’ясувальні підрядні речення. Тренувальні вправи. |
1 |
|
63. |
Контрольна робота за темою „ Складнопідрядне речення з підрядними означальними й з’ясувальними ”. |
1 |
|
64. |
РЗМ № 23. Конспектування як різновид стислого переказу почутого. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
Контроль за виконанням програми за І семестр (9 клас)
Форми контролю |
К-сть годин за програмою |
Відмітка про виконання (№ уроку, дата проведення) |
|
Перевірка мовної теми |
4 |
|
|
Письмо: переказ |
1 |
|
|
твір |
1 |
|
|
Правопис: диктант |
2 |
|
|
Аудіювання |
1 |
|
|
Читання: мовчки |
1 |
|
|
Говоріння: усний твір читання вголос |
1 1 |
|
|
П О Г О Д Ж У Ю
Директор гімназії
----------------------А.В.Плешаков
------------------------------------
СХВАЛЕНО
7-ПЕРЕВІРЕНО
МО вчителів словесності та історії
05.01.2021р., протокол №3 заступник директора з НВР
Голова МО
-------------Демчук С.А.
--------------------------------
Календарно-тематичне планування
з української мови та літератури
для учнів
1( 5)- А,Б, 3(7)-Б, 4( 8)-А класів
на ІІ семестр 2020/2021 навчального року
учителя Білоцерківської гімназії №2
Білоцерківської міської ради Київської області
Сахненко Тетяни Федорівни
Календарно-тематичне планування
Українська мова
6 клас
(122 год, 3,5 год на тиждень)
(7 год – резерв годин для використання на розсуд учителя)
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами)
Автори: Г.Т. Шелехова, М.І. Пентилюк, В.І. Новосьолова, Т.Д. Гнаткович, Н.Б. Коржова, К.В. Таранік-Ткачук / К.: Видавничий дім «Освіта», 2013.
У розвантаженні програми (2015 р.) брали участь: Шелехова Г. Т., Голуб Н. Б., Новосьолова В. І., Сидоренко В. В., Тарасенко О. О., Усатенко Г. О., Оперчук О. П., Мельник М. М., Ткачова Г. В., Глазова О. П., Панасенко Н. М.
В оновленні програми брали участь: Глазова О. П., Романенко Ю. О., Голуб Н. Б., Кондесюк Т. В., Котусенко О. Ю., Мельниченко О. М., Михайловська Н. А., Панченков А. О., Пчеляна Л. В
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
||
Перевірка мовної теми |
4 |
|
4 |
|
Письмо: |
|
|
|
|
переказ |
1 |
|
1 |
|
твір |
- |
|
1 |
|
Правопис: |
|
|
|
|
диктант |
1 |
|
1 |
|
Аудіювання |
- |
|
1 |
|
Читання мовчки |
1 |
|
- |
|
|
Усний твір, діалог |
|
усний переказ, читання вголос
|
|
№ з/п |
Тема уроку |
Дата
|
Примітка |
Повторення вивченого в початкових класах |
|||
1 |
Вступ. Краса і багатство української мови. |
|
|
2 |
РМ. № 1. Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію, спілкування та її складники: адресат мовлення, адресант мовлення, тема та основна думка висловлювання, мета й місце спілкування (практично). Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації, пов’язаної з обміном думками, життєвим досвідом учнів щодо безпеки спілкування телефоном та в мережі Інтернет. |
|
|
Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого (6 год.) |
|||
3 |
Словосполучення і речення. Головні члени речення. |
|
|
4 |
Просте речення. Розділові знаки у простому реченні. |
|
|
5 |
РМ. № 2. Повторення вивченого про типи мовлення. Навчальне читання текстів діалогічного й монологічного характеру. |
|
|
6 |
Звертання, вставні слова. |
|
|
7 |
РМ. № 3. Повторення відомостей про стилі мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль. |
|
|
8 |
Однорідні члени речення. |
|
|
9 |
Складне речення. Розділові знаки у складному реченні. |
|
|
10 |
Пряма мова і діалог. Розділові знаки при прямій мові та діалозі. |
|
|
11 |
РМ. № 4. Ділові папери. Оголошення для розміщення на шкільному веб-сайті |
|
|
12 |
Контрольний диктант № 1. Контрольне читання мовчки |
|
|
Лексикологія |
|||
13 |
Групи слів за їх походженням: власне українські слова і запозичені. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів |
|
|
14 |
Лексична помилка (практично) |
|
|
15 |
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): букви и, і |
|
|
16 |
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): правопис знака м’якшення й апострофа |
|
|
17 |
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): подвоєння букв у загальних і власних назвах іншомовного походження. |
|
|
18 |
Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми, історизми), неологізми. |
|
|
19 |
РМ. № 5. Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови висловлювання-роздуму. «Ким я мрію стати» з використанням неологізмів |
|
|
20 |
Групи слів за вживанням: загальновживані та стилістично забарвлені слова. Діалектні слова. |
|
|
21 |
Професійні слова і терміни, просторічні слова. |
|
|
22 |
Контрольна робота № 1. «Лексикологія» (тести і завдання) |
|
|
Фразеологія |
|||
23 |
Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. |
|
|
24 |
Джерела фразеологізмів, їх різновиди. Ознайомлення з фразеологічним словником. |
|
|
25 |
РМ. № 6. Повторення вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами. Основні джерела матеріалу для твору (практично). |
|
|
26 |
Прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів. |
|
|
27 |
Фразеологізми в ролі членів речень. |
|
|
28 |
Доречне вживання вивчених пластів лексики у власному мовленні; визначення ролі їх у текстів різних стилів |
|
|
29 |
РМ. № 7. Складний план прослуханого або прочитаного тексту; простий план власного висловлення. Будова елементарного роздуму |
|
|
30 |
РМ. № 8. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
|
|
31 |
РМ. № 9. Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
|
|
Словотвір. Орфографія |
|||
32 |
Змінювання і творення слів. Твірне слово |
|
|
33 |
Основні способи словотворення |
|
|
34 |
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова. |
|
|
35 |
Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом –ин(а) від прикметників на -ський, -цький; буквосполученням –чн-(-шн-). |
|
|
36 |
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами-ськ-, -зьк-, -цьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о). |
|
|
37 |
Складні слова. Сполучні о,е в складних словах. |
|
|
38 |
Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів із пів-. |
|
|
39 |
Творення та правопис складноскорочених слів. |
|
|
40 |
Контрольна робота № 2. «Фразеологія. Словотвір. Орфографія» (тести і завдання). |
|
|
41 |
РМ № 10. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі на тему: «Який вчинок можна вважати героїчним» з використанням фразеологізмів. |
|
|
Морфологія. Орфографія Іменник |
|||
42 |
Загальна характеристика частин мови. Граматична помилка, умовне позначення її |
|
|
43 |
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
|
44 |
Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні (повторення й поглиблення). |
|
|
45 |
Велика буква та лапки у власних назвах |
|
|
46 |
Збірні іменники |
|
|
47 |
Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду. |
|
|
48 |
Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини. |
|
|
49 |
Відмінки іменників, їх значення. Кличний відмінок. Відмінювання іменників. |
|
|
50 |
Контрольна робота № 3. «Морфологія. Іменник» (тести і завдання). |
|
|
51 |
Поділ іменників на відміни і групи |
|
|
52 |
Відмінювання іменників І відміни. |
|
|
53 |
Відмінювання іменників ІІ відміни. |
|
|
54 |
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Букви –а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду ІІ відміни. |
|
|
55 |
Відмінювання іменників ІІІ і ІV відміни. |
|
|
56 |
Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників. Відмінювання іменників множинної форми. |
|
|
57 |
Написання не з іменниками. |
|
|
58 |
Правопис складних іменників. Особливості творення іменників. |
|
|
59 |
Букви е, и, і в суфіксах –ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о),- ев(о). |
|
|
60 |
Написання та відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові |
|
|
61 |
Правопис складних іменників. |
|
|
62 |
Контрольна робота № 4. «Іменник» (тести і завдання). |
|
|
63 |
РМ. № 11. Будова опису приміщення |
|
|
64 |
РМ. № 12. Письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення. Визначення ролі іменників в описі приміщення |
|
|
Морфологія. Орфографія Прикметник |
|||
65 |
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
66 |
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. |
|
|
67 |
Перехід прикметників з однієї групи в іншу. |
|
|
68 |
РМ. № 13. Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису) |
|
|
69 |
РМ. № 14. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. |
|
|
70 |
РМ. № 15. Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. |
|
|
71 |
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. |
|
|
72 |
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. |
|
|
73 |
Повні й короткі форми прикметників. Відмінювання прикметників. |
|
|
74 |
Прикметники твердої і м’якої груп, їх відмінювання. |
|
|
75 |
РМ. № 16. Усний порівняльний опис двох рослин за ілюстрацією |
|
|
76 |
Контрольна робота № 5. «Прикметник» (тести і завдання). |
|
|
77 |
Творення прикметників. Перехід прикметників у іменники. |
|
|
78 |
Написання прикметників із суфіксами –еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк- |
|
|
79 |
Букви е, о, и у прикметникових суфіксах –ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-. Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк-. |
|
|
80 |
Написання не з прикметниками. |
|
|
81 |
Написання складних прикметників разом і через дефіс. |
|
|
82 |
Написання -н- і -нн- у прикметниках. |
|
|
83 |
Написання прізвищ прикметникової форми. Розбір прикметника як частини мови. |
|
|
84 |
РМ. № 17. Складання характеристики знайомої або відомої людини з використанням прикметників у різних відмінкових формах |
|
|
85 |
Контрольна робота № 6. «Прикметник» (тести і завдання). |
|
|
Морфологія. Орфографія Числівник |
|||
86 |
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
87 |
Числівники кількісні і порядкові. |
|
|
88 |
Творення числівників. Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників. |
|
|
89 |
РМ. № 18. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною |
|
|
90 |
РМ. № 19. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною |
|
|
91 |
Відмінювання кількісних числівників. Букв ь в кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. |
|
|
92 |
Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників. |
|
|
93 |
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з –тисячний. |
|
|
94 |
Узгодження числівників з іменниками |
|
|
95 |
Відмінювання порядкових числівників (система вправ) |
|
|
96 |
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу |
|
|
97 |
Творення числівників. Морфологічний розбір числівника як частини мови. |
|
|
98 |
Контрольна робота № 7. «Числівник» (тести і завдання). |
|
|
Морфологія. Орфографія Займенник |
|||
99 |
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням |
|
|
100 |
Розряди займенників за значенням |
|
|
101 |
Особові займенники. Зворотній займенник себе. |
|
|
102 |
РМ. № 20. Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини» |
|
|
103 |
РМ. № 21. Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини» |
|
|
104 |
Питальні та відносні займенники, їх відмінювання. |
|
|
105 |
Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників. |
|
|
106 |
Перехід з однієї частини мови в іншу (займенника в іменник і частку, числівника й прикметника в займенник). |
|
|
107 |
Уживання займенників для зв’язку речень у тексті. РМ. № 22. Навчальне аудіювання тексту |
|
|
108 |
Контрольний диктант № 2. Контрольне аудіювання |
|
|
109 |
Неозначені займенники, їх відмінювання. Написання разом і через дефіс неозначених займенників. |
|
|
110 |
Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників. Написання займенників із прийменниками окремо. |
|
|
111 |
РМ. № 23. Есе «У чому полягає життєвий успіх» |
|
|
112 |
Вказівні та означальні займенники. Розбір займенника як частини мови. |
|
|
113 |
Контрольна робота № 8. «Займенник» (тестові завдання). |
|
|
Повторення і кінці року |
|||
114 |
Повторення і узагальнення вивченого за рік з лексикології та фразеології. |
|
|
115 |
Повторення і узагальнення вивченого за рік з словотвору й орфографії. |
|
|
116 |
Повторення і узагальнення вивченого за рік з морфології й орфографії. |
|
|
117 |
Підсумковий урок |
|
|