ІІ СЕМЕСТР
Січень
Дата |
Виховні заходи |
Зміст спортивних годин, прогулянок, екскурсій |
Примітки |
|||
11.01 |
Колективна бесіда «Що таке канікули?» Малювання. Гурток «Умілі ручки». |
Бесіда з техніки безпеки. Рухливі ігри на свіжому повітрі. Ігри; «Клас, струнко!», «Космонавти». |
|
|||
12.01 |
«Скарби з бабусиної скрині». Гурток «Умілі ручки». |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. «Мишололвка». |
Л.С.Кріль: Виховуємо особистість |
|||
13.01 |
"День нашої групової конституції – складання правил поведінки в групі" на друге півріччя. |
Сюжетно-рольова гра "Ігровий майданчик".
|
|
|||
16.01 |
«Наші вірні друзі - знаки дорожні» (правила дорожнього руху). Практична хвилинка. Уроки гарної поведінки "По дорозі до школи". |
Цільова прогулянка "Що знаходиться біля школи?".
|
Папка ГПД №2 |
|||
17.01 |
Вчимося малювати людину. « Я на святі» Розвиток творчих здібностей. |
Розучування комплексу загальнорозвиваючих вправ. Рухлива гра "Третій-зайвий" |
Папка ГПД №1 |
|||
18.01 |
Бережи друзів своїх. "Привітання людей за допомогою ввічливих слів". |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. «Злови м’яч», «Свої до своїх» |
Абетка вихователя ГПД |
|||
19.01 |
Українське народознавство. Січень. Народні прикмети,свята. Різдво, Хрещення. |
Комплекс ранкових вправ з м’ячем і скакалкою. Бесіда с техніки безпеки. |
|
|||
20.01 |
Виставка малюнків «Різдвяне свято». |
Цільова прогулянка "Хто більше назве прикмет осені".
|
Папка ГПД №1 |
|||
23.01 |
Природо-хвилинка "Комахи". Ігрова сторінка "Відгадай хто це?".
|
Розучування комплексу загальнорозвиваючих вправ. Рухлива гра "Третій-зайвий", «Без допомоги рук». |
Абетка вихователя ГПД |
|||
24.01 |
Читання українських народних казок. Драматизація казки «Вовк і семеро козенят». |
Комплекс ранкових вправ «Клас струнко». Вивчення правил поведінки на льоду і воді.
|
|
|||
25.01 |
Розв. Творчих здібностей: принцеса Мовлення( «Сонечко», «Піраміда», «Зроби відкриття». |
Цільова прогулянка до парку: назвати ознаки осені.
|
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей. |
|||
26.01 |
Дитина і духовність. Виховна година "Ввічливість». |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. «Злови м’яч», «Зустрічний бій». |
Папка ГПД №2 |
|||
27.01 |
Еврестична бесіда «Ти учень», повторення правил поведінки. |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. «У медведя у бору». |
|
|||
30.01 |
Уроки гарної поведінки "По дорозі до школи". Логопедичні ігри. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за життям птахів допомога. Ігри за вибором. |
«300розвивальних ігор».Педагогіка ХХІ століття |
|||
31.01 |
Подорож до Країни дорожніх знаків.(виховна година). |
Конкурс на найкращу снігову бабу. |
Папка ГПД №2 |
|||
Лютий |
||||||
01.02 |
Розвиток творчості Принц мислення. Ланцюжки та гірлянди асоціацій. |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. «До своїх прапорців»… |
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей. Абетка вихователяГПД. |
|||
03.02 |
Читання українських мказок « Маша і ведмідь», інсценізація. |
Комплекс ранкових вправ «Клас струнко». Бесіда з техніки безпеки. |
|
|||
06.02 |
Година спілкування: дивись не забудь людиною будь! |
Година спостережень за. життям живої природи.Допомога птахам, ігри за інтересами дітей. |
«Поч.навчання»№7, 2008,ст.28 |
|||
07.02 |
«Людина без друзів- як дерево без коріння!»(евристична бесіда). |
Комплекс рухливих вправ. «Заборонений рух». |
Папка ГПД№2, Абетка вих.. ГПД, ст.61 |
|||
08.02 |
Розмалювання готових силуетів тварин. Гурток «Умілі ручки». |
Рухливі ігри на свіжому повітрі…… «У медведя у бору», «Лисиця і заєць». |
|
|||
09.02 |
Розв. творчих здібностей: Ланцюжки мислення( розв. Образного мислення. |
Прогулянка навколо школи. |
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей. |
|||
10.02 |
Читання українських народних казок «Вовк та Лисичка». Бесіда : Як допомогти тваринам взимку?. |
Цільова прогулянка до парку. Бесіда "Краса природи, що нас оточує |
|
|||
13.02 |
«Про злочин і кару» (правове виховання). «Мозковий» турнір. Консультація для батьків. «Наш дім – рідна хата» – бесіда. |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. «Влучи у відро», «Рибалка», «Мишоловка». |
«365 розвивальних ігор для дітей» |
|||
14.02 |
Дитячий театр. Ставимо казку «Ріпка».Веселі розмальовки. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Правила охорони життя під час катання на роликах, скейтах, велосипедах. |
Папка ГПД №2 |
|||
15.02 |
Гурток «Умілі ручки». Розвиваюче заняття: Чарівна кисть. |
Комплекс ранкових вправ. Ми веселі колобки» ( спортивне заняття) |
|
|||
16.02 |
Розв. творчих здібностей : Ми всі творчі особистості! Тренінг «Крісло», «Срібна куля». |
Спортивні естафети. Спортивні змагання. Ліплення снігової фортеці. |
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей. |
|||
17.02 |
Читання українських народних казок «Пан Коцький», інсценізація. Ігри на розвиток логічного мислення. |
Прогулянка на свіжому повітрі.
Спостереження за живою та неживою природою взимку. |
«300 розивальних ігор для дітей» |
|||
20.02 |
Корисні та шкідливі звички. Життя без шкідливих звичок. Дидактична гра з природознавства та екології "Впізнай мене". |
Прогулянка на свіжому повітрі.
|
Папка ГПД №2 |
|||
21.02 |
«Що повинен уміти учень у свої 7-9 років?». Прості правила етикету (під час звучання гімну). Практична хвилинка. |
Комплекс рухливих вправ на свіжому повітрі. «Карасі та щуки». |
Папка ГПД№2 |
|||
22.02 |
Шануй батька й неньку – буде тобі скрізь гладенько.Свято. |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. «Злови м’яч», «Дракон», «Утримай ». |
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей. |
|||
23.02 |
Розв. творчих здібностей: Краї на творців. Де вона і як туди потрапити? «Чарівні кола», «Кольорова музика». |
Прогулянка. Рухливі ігри.
Рухливі ігри: «Вовк у канаві», «Карасі та щуки». |
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей. |
|||
24.02 |
Читання українських народних казок :« Брат бідняк і брат багач».завдання з розвитку чуттєво-емоційного сприйняття. |
Комплекс рухливих вправ. «Заборонений рух», «Кіт і миша». |
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей. Папка ГПД №2 |
|||
27.02 |
«Народні символи України» (міні-бесіда). Малювання символів України. . Конкурс на кращого знавця звичаїв і традицій українського народу на тему «Без калини немає України».
|
Спортивні естафети з гімнастичною палицею. |
Папка ГПД №1 |
|||
28.02 |
Мля рідна Україна. |
Спостереження за змінами в природі. |
Папка ГПД №2 |
|||
29.02 |
Бесіда "Про народний одяг".Ігри на розвиток мовлення.Гурток «Умілі ручки». |
Прогулянка навколо школи. |
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей, ст..39. |
|||
Березень |
||||||
01.03 |
Розв. творчих здібностей: Творити може кожен. Творчість навколо нас. |
"Веселий стадіон" – спортивні ігри.
|
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей |
|||
02.03 |
Читання українських народних казок. «Чи віриш ти у прикмети?» Бесіда. Мистецька галерея весни. |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. «Всі до своїх прапорців!» |
|
|||
05.03 |
Бджілка мала. І та працює. |
Комплекс вправ ранкової гімнастики. |
Виховуємо особистість. |
|||
06.03 |
Свіято Жінок. Весни. |
Міні-бесіда "Що робити, щоб не хворіти?". Прогулянка на свіжому повітрі |
Папка ГПД №2 |
|||
07.03 |
Малювання за уявою: неіснуючі цифри. «Як Стобід хотів підпалити вовка, а ледве сам не згорів» (правила пожежної безпеки). Вікторина.
|
Комплекс розвивальних вправ. Веселі естафети. «Передавання м*ячів двома руками над головами».
|
|
|||
09.03 |
Розв. творчих здібностей: Озеро співпереживання : навіщо бути добрим?. |
Комплекс рухливих вправ. «Заборонений рух». |
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей |
|||
12.03 |
Психологічні ігри і вправи на розвиток навичок співпрацювати, мотивації до навчання. |
Спостереження за змінами в природі. Рухливі ігри на свіжому повітрі: «День і ніч». |
К.Фопель: «Як навчити дітей співпраці?» |
|||
13.03 |
Школа гарної поведінки. Ввічливість – основа виховання. "Азбука ввічливості".
|
Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
|
|||
14.03 |
Екскурсія до бібліотеки. Конкурс на кращого знавця звичаїв і традицій українського народу на тему «Без калини немає України».
|
Комплекс рухливих вправ. «Горобчики –стрибунці». |
Абетка вихователя ГПД |
|||
15.03 |
Повторення правил користування побутовими електроприладами. Бесіда |
Спостереження за змінами в природі. |
|
|||
16.03 |
У світі мистецтва. «Парничок під снігом».(перші квіти, весняний букет). Гурток «Умілі руки». |
«Перенеси предмет», «Дарунок», «Каблучка».
|
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей. |
|||
19.03 |
Читання українських народних казок «Теремок». |
Рухливі ігри. "Шкіра і догляд за нею" – бесіда. |
|
|||
20.03 |
Міні-конкурс відгадування загадок. Як боротися з лінощами дітей? Консультація для батьків.
|
Прогулянка навколо школи. Рухливі ігри на свіжому повітрі: «День і ніч». |
Папка ГПД №2 |
|||
21.03 |
Уроки гарної поведінки "Культура привітання". Дидактична гра з природознавства та екології "Можна – не можна".
|
Спортивні ігри на свіжому повітрі. |
Папка ГПД |
|||
22.03 |
Вчимося слухати один одного. Вивчення питань культури поведінки, формування рис особистості: доброти, милосердя 1 раз в тиждень, |
Рухливі ігри на свіжому повітрі «Кривенька качечка». |
К.Фопель :Як навчити дитину співпаці. |
|||
Квітень |
||||||
02.04 |
Розвиток творчих здібностей :Хто такі Емпатики і що вони вміють робити?. |
Веселі естафети з предметами. Змагання у спритності. |
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей. |
|||
03.04 |
Читання казок «Цап та Баран».Гуротк «умілі ручки». |
Спостереження за змінами в природі, прогулянка. |
|
|||
04.04 |
Екологічне виховання школярів – актуальна проблема сьогодення. Повторення правил поведінки з побутовими газовими приладами.
|
Рухливі ігри на свіжому повітрі. Техніка безпеки. |
«Поч.Навчання» №7, ст..24 |
|||
05.04 |
"Птахи в нашому житті" – екологічна ігрова програма. Гурток «Умілі ручки». |
Збираємо букет з гілок. |
Папка ГПД №1 |
|||
06.04 |
Малювання за зразком. Хижі та свійські тварини. Індивідуальна робота з окремими учнями з читання, математики, письма. |
Комплекс рухливих вправ на свіжому повітрі.Повторення правил дорожнього руху. |
Папка ГПД №1 |
|||
09.04 |
Розвиток творчих здібностей: Йдемо до храму Божого. |
Рухливі вправи на свіжому повітрі. «Голочка –ниточка». |
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей |
|||
10.04 |
Живий календар. ( Що робить ця тварина в цю пору року).Збережемо кожну тваринку. |
Комплекс рухливих вправ на свіжому повітрі. Веселі естафети. Ігри «Квач з виручкою». |
|
|||
11.04 |
У світі мистецтва. Декоративне мистецтво. Сільський пейзаж. Українська хата. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природою. |
Папака ГПД №2 |
|||
12.04 |
Гурток «Умілі ручки», «Чудо-дерево розцвіло в нашому саду»(ліпленя з пластиліну). |
Рухливі ігри «Велике і маленьке колесо». Рухливі ігри: «Вовк у канаві», «Карасі та щуки». |
Абетка вихователя ГПД, ст..61 |
|||
13.04 |
Орнамент для серветки з простих елементів. Індивідуальна робота з окремими учнями з читання, математики, письма. |
Веселі естафети з предметами. |
Папка ГПД №1 |
|||
17.04 |
Інсценізація казок. |
Комплекс рухливих вправ. «Горобчики –стрибунці». |
|
|||
18.04 |
Урок моральності «Добро і Зло».Ігри на розвиток навички співпраці. |
Веселі естафети. Ігри за інтересами дітей. |
|
|||
19.04 |
Гра-вистава «Ой, весна-красна!».(вірші, загадки). |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. «Клас струнко!». |
К. Фопель: Як навчити дитину співпрацювати? |
|||
20.04 |
Дог-шоу «Собака – друг людини».Ми за них відповідаєм. |
Змагання у спритності. «Ловля парами». |
Папка ГПД №2. |
|||
23.04 |
Математична вікторина. Вивчення правил пожежної безпеки. |
Спостереження за змінами в природі, прогулянка. |
Папка ГПД №2 |
|||
24.04 |
День прав людини. Інтегроване заняття "Кожна дитина має право". Перелік добрих справ за тиждень. |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. «Снайпери». |
|
|||
25.04 |
Конкурс "З якої це казки?". Розвивальні ігри. |
Комплекс вправ ранкової гімнастики. |
«365 розвиваючих ігор для дітей». |
|||
26.04 |
Аплікація «Весна». |
Веселі естафети з предметами. |
Папка ГПД №1 |
|||
27.04 |
Гурток «Умілі руки». Зустріч пернатих друзів. |
Рухливі ігри на свіжому повітрі «Кіт і миша». |
Виховуємо особистість. |
|||
30.04 |
Лікарські рослини. Вивчення правил поведінки на канікулах |
Комплекс рухливих вправ на свіжому повітрі. |
|
|||
Травень |
||||||
03.05 |
Малювання - конкурс за прочитаними віршами.Кого з друзів ти візьмеш у подорож? (соціометрія). |
Комплекс розвиваючих вправ направлених на вироблення правильної постави. |
Папка ГПД №1 |
|||
04.05 |
Виховний захід: « Поклін тобі, Тарасе!». |
Роби зарядку кожен день - зникнуть втома, млявість, лінь». (Розучування комплексу ранкової гімнастики).
|
«Поч. навчання» №4,ст..25 |
|||
07.05 |
День Перемоги. Усний журнал «Хай завжди буде сонце». |
Комплекс рухливих вправ на свіжому повітрі. |
Ноутбук,диск №6 |
|||
08.05 |
Свято Перемоги. |
Комплекс розвиваючих вправ направлених на вироблення правильної постави. |
|
|||
11.05 |
Природа в загадках, прислів’ях, приказках та віршах. |
Веселі естафети. Ігри за інтересами дітей. |
Виховуємо особистість. |
|||
14.05 |
Гурток « Умілі ручки». |
Комплекс вправ ранкової гімнастики |
|
|||
15.05 |
Вулиця казкарів. |
Спостереження за змінами в природі травня. |
М.В. Коновальчук |
|||
16.05 |
Ти наше диво калинове, кохана українська мово. |
Комплекс вправ ранкової гімнастики. «Окунь у сітці», «Закоти Кулю» |
Виховуємо особистість. |
|||
17.05 |
Правовий буквар. |
|
Папка ГПД |
|||
18.05 |
Вулиця музикантів. |
Рухливі ігри «Хто спритніший», «Два і три», «ніс – на своє місце». |
М.В.Коновальчук Розвиток літературно-творчих здібностей дітей |
|||
21.05 |
Рослини моєї вулиці. Вивчення правил поведінки на канікулах. |
Веселі естафети. Ігри за інтересами дітей. |
« Пчаткове навчання» №5 |
|||
22.05 |
Читання українських народних казок інсценізація.Гурток «Умілі ручки». «Колобок», |
Спостереження за змінами в природі травня. |
|
|||
23.05 |
У світі мистецтва. Вишивка. Створення весняного орнаменту |
Комплекс рухливих вправ на свіжому повітрі. «Карасі та щуки». |
|
|||
24.05 |
«Хто іншому допомагає, той у біді поміч має». (Про культуру поведінки (обговорення). |
Прогулянка на свіжому повітрі. |
|
|||
25.05 |
Як я проведу свої канікули. Правила безпечної поведінки на воді? |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
|
|||
1