8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Календарні плани ІІ семестр 5кл. Мистецтво (Музичне мистецтво)

Про матеріал
Календарні плани інтегрованого курсу "Мистецтво" (компонент "Музичне мистецтво") для 5 класу на ІІ семестр. Якщо ви працюєте 1 год/тиждень і викладаєте лише компонент "Музичне мистецтво", то вам ідеально підійде це планування. Розроблено за підручником Мистецтво (інтегрований курс), 5 клас, Масол Л. М. ( Видавництво: Світоч)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу

«Мистецтво», 5 клас. (Музичне мистецтво)

ІІ семестр

Тема уроку

Ключові знання та навички

Орієнтовний матеріал для сприймання

Орієнтовний матеріал для співу (за вибором)

Дата

 

Клас

5-А

5-Б

5-В

5-Г

Частина перша: Синтез і взаємодія мистецтв.

17.

 Коли всі мистецтва разом. Музична і поетична інтонації.

 

Інтонація (музична і поетична). Програмна музика.

Сюїта.

Й.Штраус. Вальс «Казки Віденського лісу»; М.Римський – Корсаков симфонічна сюїта «Шехеразада» (теми Шехеразади і Шахріара, «Синдбад – мореплавець»,

«Багдадське свято»).

М.Магомаєв «Шехеразада»

 

 

 

 

18.

Цирк – мистецтво, сповнене радості. Музика в цирковій виставі.

Естрадно – духовий оркестр, біг-бенд.

бенд, трюк,цирк

І.Дунаєвський «Марш» із к/ф «Цирк»; І.Кальман Арія Містера Ікс з оперети «Принцеса цирку».

СОМ: Ю.Горбачов «Клоун на коні», М.Шагал «Великий цирк».

Австрійська нар. пісня «Цирк приїхав».

 

 

 

 

19.

У царстві Мельпомени. Музика і драматичний театр.

 

Види театру. Персонажі італйської комедії дель арте. Р.Шуман атрибут, бельетаж, партер, театр.

Р.Шуман «П’єро і Арлекін», «Пантолоне і Коломбіна» з циклу «Карнавал».

СОМ: П.Сезанн «Пьеро і Арлекін», Лж.Феретті «Арлекін і Коломбіна».

 

Пісні на вибір учителя і учнів.

 

 

 

 

20.

На сцені лялькового театру.

Популярні герої лялькових театрів світу Вертеп, інтермедія, театр ляльок.

І.Стравинський сюїта з балету «Петрушка». І картина.

СОМ: споруди лялькових театрів.

 

придумати музично – фантастичну історію за картиною В.Аба – Новака «Лялькова вистава».

 

 

 

 

 

21.

У музичному театрі. На оперній сцені.

 

Синтез мистецтв в опері.

Арія, лібрето, опера,увертюра. С.Гулак – Артемовський.

С.Гулак – Артемовський Опера «Запорожець за Дунаєм» (фрагменти).

Пісні на вибір учителя і учнів.

 

 

 

 

22.

Барви хореографії та сценографії. Там де панує рух.

Пластична інтонація. Менует. Вальс. Балет. Адажіо, балет, кордебалет, па-де-де,хореографія

СММ: В.Моцарт «Менует» з маленької нічної серенади»; П.Чайковський Балет «Лебедине озеро» (фрагменти).

Вальс на вибір учителя.

 

 

 

 

 

23.

Наймолодша муза. Музика в кіно.

 

Мистецтво кінематографу. Квест, мультиплікація.

Г.Гладков «Сінема» з к/ф «Людина з бульвару Капуцинів».

СКМ: «Звуки музики» (фрагменти).

Р.Роджерс «До, ре, мі» к/ф «Звуки музики». Створення короткометражного фільму.

 

 

 

 

24.

Наймолодша муза. Образи анімації.

 

Мистецтво мультиплікації. Український козацький серіал. Музика в мультфільмах.

Квест, мультиплікація.

Фрагменти м/ф «Про козаків» «Острів скарбів».

 

Р.Роджерс «До, ре, мі» к/ф «Звуки музики». Створення короткометражного фільму.

 

 

 

 

25.

Ансамбль: у єдності – гармонія. Музичні та хореографічні ансамблі.

Вокальні, інструментальні, вокально-інструментальні ансамблі. Хореографічні ансамблі, ансамблі пісні і танцю. Віртуоз,естрадний танець.

 О.Шевченко «Старенький трамвай» (ансамбль

«Пікардійська терція»); А.Пьяцолла «Лібертанго» (у виконанні різними ансамблями); С.Сабадаш «Марічка» (ансамбль пісні і танцю).

Р.Паулс «Золоте весілля». Р.Паулс «Золоте весілля».

 

 

 

 

26.

Ансамбль: у єдності – гармонія. Музика свят і розваг.

«Легка» музика. Музичні шоу.

Г.Ф.Гендель. Шоу

Г.Гендель «Музика на воді» - сюїта № 2 Ре-мажор; О.Ресігі «Фонтани Риму. СОМ:Фонтани

«Тритон», «Треві».

 

Пісні на вибір учителя і учнів.

 

 

 

 

27.

Ансамбль: у єдності – гармонія. Карнавал.

 

Венецианський, Бразильський та інші карнавали. Синтез мистецтв на карнавалі. Музика на карнавалі. Карнавал, самба.

Н. Паганіні «Венеціанський карнавал», Ж.Б. Арбан

«Карнавал у Венеції»; С.Абреу «Бразильський карнавал», пісня «Бразильський карнавал» (дитячий ансамбль)

«Дельфін»

Пісні на вибір учителя і учнів.

 

 

 

 

28.

Час новітній створює красу. Телебачення – це погляд у світ.

Телебачення: синтез мистецтва і технічних досягнень. Особливості художньої мови телебачення. Естрадна музика. Естрадно – симфонічний оркестр. Відео кліп, естрада, телебачення.

 

«Жайворонок» (оркестр П.Моріа).

Б. Степаненко «Веселка»

 

 

 

 

29.

Час новітній створює красу. Електронна музика.

Електронні музичні інструменти. Синтезатор.

Електронна музика.

М.Мусоргський «Гном», «Баба Яга», «Старий замок» з циклу «Картинки з виставки» (у виконанні Ісао Томіта).

В.Шаповаленко «Про що мріє мишенятко».

 

 

 

 

30.

Мистецький дивосвіт. Східний музичний театр.

 

Амплуа, костюми, маски, грим акторів східного театру. Амплуа.

 

І.Стравінський «Китайський марш», «Арія Солов’я з опери «Соловей».

 «Амплуа»

Ю.Шевченко «Зелене слоненя». Гра – пантоміма

 

 

 

 

 

31.

Урок-концерт.

 

 

 

 

32.

Презентації мистецьких проектів (індивідуальних, групових, колективних).

 

 

 

 

 

 

33.-35.

Узагальнення (перевір себе).

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 5 клас, Планування
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 5 клас (Масол Л.М.)
Додано
30 січня
Переглядів
771
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку