Календарний план з англійської мови 7 клас перший семестр до підручника О. Карпюк. в плані наявніі чотири змістові лінії відповідно до оновленої програми
7 клас(3 години) І семестр English 7 (Karpiuk) “To the Top2” Click on 2 Oxford Team 2
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
|
||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Граматика |
Лексика |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
Дом. завд. |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
||||
Unit 1 In and Out of School Lesson 1 “My school” |
||||||||||||||||||
|
|
Прощавайте літні канікули! |
|
Описувати картинки.
Розповідати про свою школу.
Порівнювати британські та українські школи.
|
In this picture I can see…
|
[ æ ][ ei ] Інтонація питальних речень. |
Can/ could |
ЛО теми |
Впр. 4, с. 6 |
Пісня |
Впр. 1, 2 с. 4-5 |
Впр. 3, с. 5 |
Громадянська відповідальність |
Впр. 5, с. 6 WB ex.1-p.4 |
||||
|
|
У школі. |
|
My school is … There are three floors and …
|
[ e ] [ i: ] |
Prepositions |
Vocabulary box с. 9 canteen, gym, locker, library, headmaster, science lab, stuff |
Впр. 1, с. 8 |
|
Впр. 1, с. 7 Впр. 3, с. 9 |
Впр. 2, с. 8 |
Впр. 4, с. 9 WB ex.1-p.5 |
||||||
|
|
Британсь-кі школи. |
|
British schools are… |
[ ɔ ][ɔu ] Інтонація питальних речень. |
There is/There are |
Vocabulary box с. 11 сourt, pitch, activity,aid, facility,Biology, Chemistry,choir, orchestra,Physics,Technology |
Впр. 1 ,с. 10 |
Впр. 2 ,с 11 |
Впр. 1, с. 10, впр. 3, с. 11 |
Опис кабінету |
Впр. 4, с. 12 WB ex.4-p.7 |
||||||
|
|
Порівняння британських, австралійських та укр. шкіл |
|
|
There are boarding schools in Britain. |
[ au]
|
Must/ have to/ need |
|
|
Впр. 1 ,с. 13
|
Впр. 2, с. 14 |
|
Розповідати про школи в Британії |
|||||
|
|
Порівняння британських, австралійських та укр. шкіл |
|
Розповідати про улюблений шкільний предмет. |
Ukrainian schools are … British schools are… |
Буквосполучення “ng” [ Ƞ ]
|
Would like to…
|
Vocabulary box с.14 boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, show around |
Впр. 5, с. 15 |
|
Впр. 3, с. 14
|
Впр. 4, с. 14
|
Громадянська відповідальність
|
Скласти правила поведінко школи |
||||
|
|
Правила нашої школи. |
|
Дискутувати щодо шкільних правил. |
We must… and…
|
Буквосполучення “th”
|
Must |
Rude, to cancel |
Впр. 2, с. 17 |
|
Впр. 3, с. 17
|
Впр. 1, с. 16 |
Впр. 4, с. 17 WB ex.7-p.10 |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
||||
|
|
. Шкільні правила. |
|
Дискутувати щодо шкільних правил.
Розповідати про улюблений кабінет.
Розповідати про школу майбутнього, правила
|
We must… and…
|
Буквосполучення “th”
|
Must |
Впр. 4а, с. 20 |
Впр. 1 ,с. 18 |
Впр. 2, с. 19 |
Впр. 3, с. 20, впр. 4б, с. 20 |
Впр. 1, с. 19 |
Громадянська відповідальність |
Впр. 5, с. 20 |
||||
|
|
Опиши свій улюблений кабінет у школі |
|
My favourite classroom at school is … |
[ju: ] [ Λ] |
There is/There are |
ЛО теми |
Learning Tip с. 21 |
|
Впр. 1, с. 21 |
|
Скласти діалог |
||||||
|
|
Опиши свій улюблений кабінет у школі |
|
|
[ ð ] [ Ɵ ] |
Verb tenses |
|
Правила с. 21 |
|
|
Впр. 2, с. 21 |
Описати кабінет |
||||||
|
|
Моя уявна школа |
|
|
[f] [v]
|
There is/There are |
ЛО теми |
|
|
Робота в групах |
|
Проект «Моя уявна школа» |
||||||
|
|
Моя школа |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
||||||||||||||
Unit 1 In and Out of School Lesson 2 « After school”
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Що ти робиш після уроків? |
|
Описувати свої вподобання. |
I would like to join … club because…
|
[ t ] [ dʒ ]
|
Infinitive
|
take part in, go for, practice, surf the net event, member, dream, practice, try out, handy, be keen on, get together, hang around, join in To the Top2p.12 |
Впр. 4, с. 24 “To the Top2”p.12 dialogue
|
|
Впр. 2, с. 23, впр. 3, с. 23 Впр. 5, с. 24 |
Впр. 1, с. 22 |
Громадянська відповідальність |
Впр. 6, с. 25 WB ex.8,9a-pp.11-12 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
||||
|
|
Нові технології та діти. |
|
Давати відповіді на питання щодо прослуханого тексту. |
The topic of the show is …
|
[ æ ] [ ei ] |
Too/ enough |
information,net-working, safety, to download, to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating |
|
Впр. 1, с. 26, впр. 5, с. 28 |
Впр. 3, с. 27, впр. 4, с. 27 |
Впр. 2, с. 26 |
Здоров’я і безпека
Громадянська відповідальність |
Вивчити пісню. WB ex.3-pp.15-16 |
||||
|
|
Розвиток граматич-них навичок. |
|
|
It’s too hot for me …
|
[ e ] [ i: ] |
Too/ enough |
ЛО теми |
Впр. 3, с. 29, впр. 5, с. 30 |
|
Впр. 2, с. 29 |
Впр. 1, с. 29 |
Впр. 4, с. 30 WB ex.5-p.17 |
|||||
|
|
Позаклас-на діяльність учнів. |
|
Погоджуватися та не погоджуватися з тверджен-нями
Висловлювати правила та заборони |
I agree… I disagree… |
[ au]
|
Adjectives |
впр. 3, с. 33 announcement, assembly hall, performance, tournament, to announce, to attend,exciting, to perform |
Впр. 2, с. 32 |
|
Впр. 1, с. 31, впр. 3, с. 33 |
Впр. 4, с. 33 |
впр. 3, с. 33 вчити фрази, скласти речення |
|||||
|
|
Позаклас-на діяльність учнів. |
|
In my opinion… I am afraid you are wrong… |
[f] [v]
|
|
Vocabulary box c. 34 |
|
|
впр. 4, с. 33 |
|
Впр. 5, с. 34 WB ex.13p.23 |
||||||
|
|
Запрошення на гуртки |
|
All lovers of chess are invited |
[u: ]
|
Правила написання оголошення, запрошення |
|
|
|
|
Впр. 1, 2 с. 34 |
Написати оголошеня / запрошена на гурток |
||||||
|
|
Перевір свої навички. |
|
You must … You mustn’t …
|
[ w ]
|
Must
|
ЛО теми |
Впр. 1, с. 35, впр. 2, с. 35 |
|
Впр. 4, с. 36 |
Впр. 3, с. 35 |
Впр. 5, с. 37 WBex.7-p.18-19 |
||||||
|
|
Комп’ютерні ігри |
|
My my favourite computer game is |
[u: ]
|
Present Simple |
ЛО теми |
Oxford Team 2 Song “Here in the Net”p109 |
Впр. 6б, с. 38, |
Впр. 6а, с. 38 |
|
Описати улюблену комп. гру |
||||||
|
|
Інтернет |
|
Advantages and disadvantages of the Internet are… |
[ ɔ ] [ɔu ] |
“To the Top2”p81 Must/have |
“To the Top2” p80 |
Впр. 8, с. 39, впр. 9, с. 40 |
впр. 7, с. 39 |
|
Впр. 9, с .40 |
Впр. 10, с .41 |
||||||
|
|
Розвиток навичок читання. |
|
Обговорювати прочитану історію. |
This text was about …
|
|
Past Tenses |
To giggle, a leaky faucet, to break out laughing |
Впр. 1 ,с. 42 |
|
Впр. 2, 3с .43 |
“My learning diary” |
|
Впр. 4, с .43 WB ex.15p.24 |
||||
|
|
Позакласна діяльність |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Unit 2 “AT Home” Lesson 1 “Doing Chores” |
||||||||||||||||||
|
|
Щоденні справи. |
|
Описувати щоденну діяльність |
Every day I …
|
[f] [v]
|
Present Simple
|
Впр. 1, с. 48, vocabulary box c. 49 |
Впр. 3, с. 49, |
Впр. 4, с. 49
|
|
Впр. 2, с. 49 |
Громадянська відповідальність |
Вчити слова |
||||
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
||||
|
|
Щоденні справи |
|
Розповідати про свої обов’язки.
Погоджуватися та не погоджуватися з тверджен-нями |
I clean, wash up… |
[I ] [i:]
|
Present Simple
|
ЛО теми |
впр. 5, с. 50
|
|
Впр. 6, с. 50
|
|
Громадянська відповідальність |
Впр. 7, с. 50 |
||||
|
|
Робота по дому. |
|
I have to …
|
[ ʃ ]
|
Present Simple
|
Vocabulary box c. 52 |
Впр. 1, с. 52 |
|
Впр. 3, с. 54 |
Впр. 2, с. 54 |
Впр. 2, с. 54 Вчити слова |
||||||
|
|
Мої обов’язки. |
|
I must …every day
|
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
Present Perfect |
ЛО теми |
Впр. 5, с. 55 |
Пісня |
Впр. 4, с. 55 |
|
Вивчити пісню. |
||||||
|
|
Британці та хатня робота |
|
People in Britain repair their houses themselves. |
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
Present Perfect |
ЛО теми |
|
Впр. 6, с. 56
|
Впр. 5, с. 55 |
|
Впр. 6b, с. 56
|
||||||
|
|
Розвиток граматич-них навичок. |
|
I agree… I disagree… |
[ r ] |
Verb Tenses |
ЛО теми |
Впр. 1, с. 57 |
|
Впр. 3, с. 58 |
Впр. 2, с. 58 |
Впр. 4, с. 58 |
||||||
|
|
Хто, що робить у твоїй сім’ї |
|
She may… She can … She must …
|
[ ʒ ]
|
Modal verbs
|
Vocabulary box c. 61 |
Впр. 3, с. 60
|
|
Впр. 1, с. 59, впр. 3б, с. 60 Впр. 2, с. 59, |
|
Впр. 8, с. 63 |
||||||
|
|
Хто, що робить у твоїй сім’ї? |
|
She may… She can … She must …
|
|
|
|
Впр. 4, с. 60
|
Video |
Впр. 5, с. 61 |
Впр. 6, с. 62 |
Проект «Моя робота по дому» |
||||||
|
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
||||
Lesson 2 ALL ABOUT FOOD
|
||||||||||||||||||
|
|
Все про їжу. |
|
Розповідати про свої уподобання.
Описувати фото.
Розповідати про приготування їжі
Описувати кроки приготування борщу.
Розповідати про головну ідею твору |
I adore… I hate…
|
[I ] [i:]
|
Present Simple |
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible |
Ex.1b,3-pp.64-66 |
|
Ex.1a,2-pp.64-65 |
WB ex.1,,2,3-pp.36-37 |
Громадянська відповідальність
Здоров’я і безпека
|
WB ex.4-pp.37-38 |
||||
|
|
Ти те, що ти їж |
|
At this photo I can see… |
[ ʃ ]
|
|
Click on 2 p 54 vocabulary |
Ex.4,5,6-pp.67-68 WB ex.5,8-pp.39-40 |
|
|
WB ex.7-p.40 |
WB ex.6-p.39 |
||||||
|
|
Моя улюблена страва |
|
You should take … put…
|
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
Must should |
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon |
Ex.1,2,3-pp.69-70 |
Click on 2 p 59 |
|
Ex.4,5-pp.70-71 WB ex.9-p.40 |
WB ex.10-p.41 |
||||||
|
|
Сервірування столу. |
|
There is a little sugar…
|
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
a lot of / lots of, a little, a few |
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
WB ex.12-p.42 |
Ex.2-p.72 |
Ex.1,3,4-pp.71-73 |
|
WB ex.11-p.42 |
||||||
|
|
Багато чи мало? |
|
Is there a lot of…? |
[ r ] |
a lot of / lots of, a little, a few |
|
Ex.2,4-pp.74-75 |
Ex.3a-p.77 |
Ex.3a-p.77 |
Ex.1,2,3b-pp.76-77 |
WB ex.13-p.43 |
||||||
|
|
Приготування їжі. |
|
|
[ ʒ ]
|
Revision of tenses A little, a few |
experience, arrange, follow, recipe, dish |
Ex.4-p.78 WB ex.14-pp.43-44 |
|
Ex.5,6-pp.78-79 |
Ex.2-p.79 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
WB ex.15-p.44 |
|||||
|
|
Традиційна українська страва – борщ. |
|
You need… You take… |
|
Somebody, any-body, indefinite, relative, negative pro-nouns |
|
Ex.3-p.81 |
Ex.1,2-p.80 |
Ex.4,5,6-pp.81-82 |
Ex.7a-pp.82-83 |
Ex.1-p.79 |
||||||
|
|
Приготування їжі. |
|
|
|
|
“To the Top2” p94ex 1 |
“To the Top2” p94ex 2 |
Ex.7b,9-pp.83-84 |
Ex.8-p.84 |
|
Ex.10-p.84 (Project) |
||||||
|
|
Домашнє читання |
|
The main idea of the story is …
|
|
Twice, to find out, an ashtray, a passage |
|
Ex.1-pp.85-86 |
Ex.2,3,4,5-p.87 |
|
Ex.10-p.84
|
Learning Diary pp.88-89 |
||||||
|
|
Підсумковий урок з граматики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Progress Test 2 pp.42-45 |
|
|||||
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
||||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
||||||||||||||||
|
|
Контроль усного мовлення |
||||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
7 клас(3 години) ІI семестр English 7 (Karpiuk) “To the Top2” Click on 2
|
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна компетенція |
Загально-навчальна компетенція |
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюва ння |
Мовлення |
Письмо |
|
|
Дом. завд. |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
Unit 3 A Sound Mind in A Sound Body Lesson 1 Sport
|
|||||||||||||||||
|
|
Sport is fun. |
1 |
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
In this picture I can see… |
[ æ ][ ei ] Інтонація питальних речень. |
|
wrestling, soccer, climbing, fencing, rugby, judo, sailing |
Впр.1-сс.92-93 |
|
Впр.2,3-с.93 |
РЗ, завд.1,2-с.45 |
На прикладі інформаційного матеріалу та мовних зразків діалогічних єдностей навчати розуміти та поважно ставитися до стилю життя зарубіжних однолітків, |
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання;
|
Слова (с.93) Впр.3-с.93 |
||
|
|
The Olympic Games |
2 |
The Olympic Games are … The Paraolympic Games are … |
[ e ] [ i: ] |
|
mascot, flame, paraolympics, event, modern, to represent, motto, character, torch, cerenony |
Впр.2-сс.93-96 |
|
Впр.1-с.93 |
РЗ, завд.3-с.46 |
РЗ, завд.4-с.46-записати запитанн |
|||||
|
|
The Olympic Games |
3 |
There are six colours on the Olympic flag… The Olympic flame/motto/ mascot is… |
[ ɔ ][ɔu ] Інтонація питальних речень. |
|
spirit, wheelchair, to light, to compete, to take place, to take part, across the world |
Впр.4-с.97 |
|
Впр.5,6-с.97 |
Впр.6-с.97 |
РЗ, завд.5-с.47- запитання |
|||||
|
|
You are good at sports, aren’t you? |
4 |
…do they/don’t they? |
[ au]
|
Question tag |
|
Впр.1-с.98 |
|
|
Впр.2-с.99 “To the Top2” Впр 4 ст 91 |
Правило (с.98)- Впр.3-с.99 |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
|
|
Joining a sports club. |
5 |
свої враження, почуття та емоції;
схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям;
надавати пораду пояснення, допомогу;
|
I would like to join … club because… |
Буквосполучення “ng” [ Ƞ ]
|
|
сhamp, water polo, competition, freestyle, score, a draw |
Впр.4-с.99 |
|
Впр.4-с.99 |
|
давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки, розвивати здатність адекватного спілкування з представниками країни, мова якої вивчається
|
|
Впр.5b-с.100 |
||
|
|
Joining a sports club. Коментар спортивних матчів.
|
6 |
|
Буквосполучення “th”
|
Question tag |
membership, fabulous, junior, training session |
Впр.3,4,5,7-сс.101-102, 104-105 |
Впр.6-с.103-104 |
Впр.1,3-с.105-106 РЗ, завд.7-с.49-51 |
РЗ, завд.6а-с.48 |
|
РЗ, завд.6 b -сс.48-49 |
||||
|
|
Is sport always fun? Відомий спортсмени.Активізація граматичного й лексичного матеріалу |
7 |
|
Буквосполучення “th”
|
|
take part in, go for, practice, surf the net event, member, dream, practice, |
Впр.2-с.105-106 |
|
|
РЗ, завд.12,13,14,15-с.52-53 |
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання;
|
РЗ, завд.8,9-с.49-50 |
||||
|
|
Why we love sport. |
8 |
My favourite sport is … |
[ju: ] [ Λ] |
|
Click on 2 Впр.1а,в ст. 28 |
|
Впр.3,4-с.133 |
Впр.1-с.107 РЗ, завд.16,17-с.54-56 |
Впр.2-с.107 |
||||||
|
|
Спортивна подія. |
9 |
There was a … competition. The participants showed… The score was… |
[ ð ] [ Ɵ ] |
Question tag |
try out, handy, be keen on, get together, hang around, join in |
Впр.1-с.132-133 |
|
|
Click on 2 Впр.7ст 107 Впр.7ст 109 |
Впр.4-с.133-переказувати текст |
|||||
|
|
The Olympic Games in Future
|
10 |
… countries will take part in… There will be … |
[f] [v]
|
|
|
The Olympic Games in Future Ex 8 p 128 |
|
|
|
Project Work |
|||||
|
|
|
11 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||
Unit 3 A Sound Mind in A Sound Body Lesson 2Doctor! Doctor!
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
Хвороби та їх симптоми. . |
1 |
Описувати свої симптоми |
John has got a toothache. |
[ t ] [ dʒ ]
|
|
headache, toothache, stomaсache, earache, backache, cold, tummy ache, bad leg, to hurt |
Впр.6-с.110 |
Впр.1-с.108 |
Впр.2,3.4-сc.108-110 |
Впр.5-с.110 |
|
|
РЗ, завд.1,2-с.59 Слова вчити |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
|
|
Швидка допомога |
2 |
Звертатись до лікаря, мед.закладів
Давати відповіді на питання щодо прослуханого тексту.
Погоджуватися та не погоджуватися з тверджен-нями
|
When you feel ill, your mother calls the doctor |
[ æ ] [ ei ] |
|
health service, accident, disease, dentist office, pill, surgeon, symptom, treatment, private, regular, regularly, |
Впр.1b,2,3,5-cс.111-114 |
|
Впр.1a, |
|
.. |
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення; знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.
|
РЗ, завд.3,4-с.60 |
||
|
|
Медичні центри та лікарні. |
3 |
If you are ill you should see the doctor |
[ e ] [ i: ] |
|
to make an appointment, heart, lungs, tongue, to check temperature, to take pulse |
|
|
Впр 7,8,-сc.111,113-115 |
Впр.6-с.114
|
РЗ, завд.5-с.61 |
|||||
|
|
Розпорядок роботи лікарні |
4 |
What had mother done before the doctor came? |
[ au]
|
Past Perfect Tense |
|
Remember!Впр.3-cс.115-117 |
Впр.1,2,3-5a-cс.119-120 |
Впр.1,2-cс.115-117 Впр.5,6-cс.118 |
Впр.4-cс.118 Впр.7-cс.119 |
Правило,с116-вивчити ,РЗ, завд.6,7-с.61-62 |
|||||
|
|
Візит до лікаря. |
5 |
What’s the matter? Whose fault is it? Why don’t you go and see the doctor?
|
[f] [v]
|
|
get worse, terrible cough, nurse, to take medicine\pills, to see a doctor, to examine |
|
РЗ, завд.13,16-с.66-67 |
Впр.4,5b-с.120 |
РЗ, завд.8,10-с.63-64 |
РЗ, завд.9-с.63-64- |
|||||
|
|
Захворювання та лікування. |
6 |
Do you enjoy good health? |
[u: ]
|
Past Perfect Tense |
patient, keep to a diet, pain, to suffer, to catch cold, injection |
Do you know?-c.124 |
|
Впр.1-8-с.121-123 |
РЗ, завд.12,14,15-с.65-67 |
РЗ, завд.18-с.68-69 |
|||||
|
|
Як надати першу допомогу? |
. 7 |
How did you feel? What did you do? What treatment did you get? |
[ w ]
|
|
to have operation, hospital, aid, ambulance, blood, to bleed, X-ray, |
|
Впр.8c-с.130 |
|
Впр.1-2-с.124 |
РЗ, завд.20-с.71 |
|||||
|
|
Історія про хворого друга.
|
8 |
|
[u: ]
|
|
“To the Top2” Впр 1ст88 |
Впр.1-5-с.130-131
|
|
Впр.1-2-с.124 |
Впр.9,12-с.130,131 |
РЗ, завд.19-с.57-58 |
|||||
|
|
Візит до лікаря. |
9 |
What should you do to keep on being healthy? |
[ ɔ ] [ɔu ] |
Past Perfect Tense |
|
Dialogues “To the Top2” Впр 2 ст 88 |
“To the Top2” Впр 4 ст 89 |
“To the Top2” Впр 5 ст 89 |
|
Написати поради здорового способу життя |
|||||
|
|
Урок Д/Ч: |
10 |
Обговорювати прочитану історію. |
|
|
|
a сoach, training, excellent, impossible, to punish, to receive, to train, to end in a draw, to give trouble |
Впр.2-с.133 |
|
|
|
|
|
переказ |
||
|
|
Хвороби та їх симптоми |
11 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
Unit 4 Leisure Time Lesson 1 Entertain Yourself! |
|||||||||||||||||
|
|
Жанри кінофільмів.. |
1 |
надавати інформацію про явища, події, факти;
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
I like\ don’t like…because…
|
[f] [v]
|
|
science fiction, comedy, horror, musical, action film, thriller, leisure, to entertain, to have leisure |
Впр.1,2-сс.138-139 РЗ, завд.1,2-с.72 |
|
Впр.3,4,5,7с.139 |
Впр.5-с.139 РЗ, завд.1,2-с.72 |
Важливість праці. вживання та вибір привітань; вживання та вибір форм звертання;
|
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення;
.
|
Вчити слова (с.138-139) РЗ, .3,4 с.73 |
||
|
|
Улюблені фільми.
|
2 |
Titanic is more romantic than Pirates of Caribbean. |
[I ] [i:]
|
Reflexive Pronouns |
plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view |
РЗ, завд.6-с.74 |
Впр.3,4,6-с.141-142 |
Впр.1,2,5,7-сс.140-142 |
РЗ, завд.5,7-сс.73-74 |
РЗ, завд.8,9-с.75 |
|||||
|
|
Різні фільми – різні жанри. |
3 |
Which film is…? Which film is about…? |
[ ʃ ]
|
|
documentary, romance, adventure movie, brilliant, lead part, sequel, evil, power, teenager, enjoyable |
Впр.1-2-с.142-144 |
|
|
Впр.3-с.144
|
Словникова робота (с.145) РЗ, завд.10-с.76 |
|||||
|
|
Місця зйомок. Спец ефекти.
|
4 |
What do you think of…?
|
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
|
action, audience, cast, humour, performance, play, scenery |
|
Dialogues |
|
РЗ, завд.11-14-сс.75-79 |
РЗ, з15сс.75-79 |
|||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
|
|
Grammar Відвідування кінотеатру.
|
5 |
надавати інформацію про явища, події, факти;
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
How do you find …?
|
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
Reflexive Pronouns |
, to perform, actor, actress, storyline costume, to recommend, |
Remember, Впр.1,2-с.146-147 |
|
Впр.3-с.147 |
РЗ, завд.16-19-сс.80-82 |
Правила ввічливості. Вирази народної мудрості |
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію |
Правило (с.146)-вивчити Впр.3-с.147 |
||
|
|
Speaking Театр Шекспіра у Лондоні.
|
.6 |
How do you feel about…? What would you say to…? |
[ r ] |
Reflexive Pronouns |
, a stage, to act, impression, to express, to give |
Впр.1,2-cс.148-149 “To the Top2” Впр1-2 ст 102-103 |
|
Впр.3-с.149 |
РЗ, завд.20-сс.82 |
Слова вчити (с.149) РЗ, завд.20-сс.82 |
|||||
|
|
Відвідування кінотеатру |
7 |
I am not pleased with this film. |
[ ʒ ]
|
|
recommendation, to review |
Впр 4 ст 150 “To the Top2” Впр 2 ст 100 |
|
Впр 5-6 ст 151 |
|
Впр 7ст 151 |
|||||
|
|
Відвідування кінотеатру |
8 |
I am going out tonight. I’ve got two tickets. |
|
|
“To the Top2” Впр 1 ст 100 |
Впр 5a, b, ст 174 |
|
впр 6 ст 175 |
|
Впр 9 ст 175 |
|||||
|
|
Writing Review of the film |
9 |
I’d like to tell you about my favourite film. |
|
|
Лексика та схема написання стислого переказу фільму |
“To the Top2” Впр1 ст 108 |
“To the Top2” Впр 2 ст 108 |
|
Впр.1-с.152 “To the Top2” Впр 4 ст 109
|
РЗ, завд.21-сс.83-описати фільм |
|||||
|
|
Урок Д/Ч: |
10 |
|
This story is about… |
|
|
twins, to scream, a thief, a criminal, a merchant, a tragedy |
Впр.1-4-с.179-182 |
|
Впр.5,6-с.182 |
|
Впр.6-с.182-підготувати повідомлення |
||||
|
|
|
11 |
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Lesson 2 Places of Interest
|
|||||||||||||||||
|
|
Vocabulary Організація відпочинку.
|
1 |
надавати інформацію про явища, події, факти;
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію; \\
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
When I visit new towns\cities I |
[I ] [i:]
|
Past simple |
guide book, typical, to go on a tour, to get lost, guided tour |
Впр.1,2-cс.153-154 |
|
Впр.4-c.154 |
Впр.3-с.154 |
здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту програми; здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур;
|
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення;
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.
|
РЗ, завд.4,5-с.85-86 |
||
|
|
Famous landmarks of London. |
2 |
Do you know any other famous buildings with a dome? Some people say it looks like a rocket, but most people simply call it Gherkin.
|
[ ʃ ]
|
Past perfect
Click on 2 Впр2,3,4 ст 23
|
An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval |
|
|
Ex. 4, p. 154
|
Ex. 2, p. 157. Ex. 1, p. 155 |
Write about famous landmarks in London |
|||||
|
|
Famous landmarks of Kyiv. |
3 |
What does Kyiv look like today? The most popular places for sightseeing in Kyiv are… |
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
Past continuous
|
named after, mosaics, frescos, monastery, dignity, christianity, |
Ex. 3 (b), p. 158
|
|
Ex. 3 (a), p. 158
|
|
Слова вчити (с.156) РЗ, завд.11,12-с.93-95 |
|||||
|
|
Famous landmarks of Kyiv. |
4 |
Zoloti Vorota is… Maidan Nezalezhnosti is… |
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
Click on 2 Впр 3-4ст 27 |
attraction, enjoyment, to cover the territory, trading centre |
|
|
Впр 4 ст 161 |
Впр 5 ст 161 |
Впр 6 ст 161 |
|||||
|
|
Вітання з Австралії . |
5 |
What can you visit in Sydney? |
[ r ] |
|
“To the Top2” The Sydney Opera House ст 59 |
РЗ, впр.6,7-с.87-89 |
Впр.1,3,4-cс.162-164 |
|
РЗ, завд.6,7-с.87-89 |
Впр.2-c.163-написати листівку з Австралії |
|||||
|
|
Grammar
|
6 |
He had visited the Tate gallery by that time |
[ ʒ ]
|
Review of Past Tenses |
|
Впр.1-3-с.165-166 |
Short dialogues |
|
Впр.2-с.165 |
Впр.4-c.166 |
|||||
|
|
Speaking Відомі мости. |
7 |
What is it famous for? |
|
|
observation, to afford, to observe, impressive, magnificent, sight |
Впр.4a, 5,6 с.168 |
|
|
Впр.3-с.169 |
Правила ввічливості. Вирази народної мудрості.
|
РЗ, завд.13-14-с.95-98 |
||||
|
|
Мандрівка Нью-Йорком. |
8 |
First of all you should visit… |
|
|
“To the Top2” New York ст 59 |
Впр.7a-с.169-170 |
|
Впр.1-8-с.167-171 |
|
Впр.8 с171 |
|||||
|
|
Welcome to Canada. |
9 |
|
|
Reflexive pronouns |
|
Ex. 8, p. 175
|
Ex. 9, p. 176. Ex. 11, p. 177- 178 |
|
Ex. 2, p. 171 |
Розповідати про Канаду |
|||||
|
|
Листівка другові по листуванню про улюблене місто.
|
10 |
What kind of building is it? Where is it? Who built it? How did they build it? What is it famous for?
|
|
|
“To the Top2” Впр 1 ст 44 |
РЗ, завд.15, 16,17,18-с.98-100 “To the Top2” Впр 2ст 44 |
“To the Top2” Впр 3 ст 45 |
|
Впр.1-с.171 “To the Top2” Впр 5 ст 45 |
Впр.2-с.171-описати 2-3 відомі споруди |
|||||
|
|
|
11 |
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|||||||||||||||
|
|
Контроль усного мовлення |
|||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
|||||||||||||||
|
|
Узагальнення та південня підсумків |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
7 клас(3 години) ІI семестр English 7 (Karpiuk) “To the Top2” Click on 2
|
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна компетенція |
Загально-навчальна компетенція |
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюва ння |
Мовлення |
Письмо |
|
|
Дом. завд. |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
Unit 3 A Sound Mind in A Sound Body Lesson 1 Sport
|
|||||||||||||||||
|
|
Sport is fun. |
|
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
In this picture I can see… |
[ æ ][ ei ] Інтонація питальних речень. |
|
wrestling, soccer, climbing, fencing, rugby, judo, sailing |
Впр.1-сс.92-93 |
|
Впр.2,3-с.93 |
РЗ, завд.1,2-с.45 |
На прикладі інформаційного матеріалу та мовних зразків діалогічних єдностей навчати розуміти та поважно ставитися до стилю життя зарубіжних однолітків, |
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання;
|
Слова (с.93) Впр.3-с.93 |
||
|
|
The Olympic Games |
|
The Olympic Games are … The Paraolympic Games are … |
[ e ] [ i: ] |
|
mascot, flame, paraolympics, event, modern, to represent, motto, character, torch, cerenony |
Впр.2-сс.93-96 |
|
Впр.1-с.93 |
РЗ, завд.3-с.46 |
РЗ, завд.4-с.46-записати запитанн |
|||||
|
|
The Olympic Games |
|
There are six colours on the Olympic flag… The Olympic flame/motto/ mascot is… |
[ ɔ ][ɔu ] Інтонація питальних речень. |
|
spirit, wheelchair, to light, to compete, to take place, to take part, across the world |
Впр.4-с.97 |
|
Впр.5,6-с.97 |
Впр.6-с.97 |
РЗ, завд.5-с.47- запитання |
|||||
|
|
You are good at sports, aren’t you? |
|
…do they/don’t they? |
[ au]
|
Question tag |
|
Впр.1-с.98 |
|
|
Впр.2-с.99 “To the Top2” Впр 4 ст 91 |
Правило (с.98)- Впр.3-с.99 |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
|
|
Joining a sports club. |
|
свої враження, почуття та емоції;
схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям;
надавати пораду пояснення, допомогу;
|
I would like to join … club because… |
Буквосполучення “ng” [ Ƞ ]
|
|
сhamp, water polo, competition, freestyle, score, a draw |
Впр.4-с.99 |
|
Впр.4-с.99 |
|
давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки, розвивати здатність адекватного спілкування з представниками країни, мова якої вивчається
|
|
Впр.5b-с.100 |
||
|
|
Joining a sports club. Коментар спортивних матчів.
|
|
|
Буквосполучення “th”
|
Question tag |
membership, fabulous, junior, training session |
Впр.3,4,5,7-сс.101-102, 104-105 |
Впр.6-с.103-104 |
Впр.1,3-с.105-106 РЗ, завд.7-с.49-51 |
РЗ, завд.6а-с.48 |
|
РЗ, завд.6 b -сс.48-49 |
||||
|
|
Is sport always fun? Відомий спортсмени.Активізація граматичного й лексичного матеріалу |
|
|
Буквосполучення “th”
|
|
take part in, go for, practice, surf the net event, member, dream, practice, |
Впр.2-с.105-106 |
|
|
РЗ, завд.12,13,14,15-с.52-53 |
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання;
|
РЗ, завд.8,9-с.49-50 |
||||
|
|
Why we love sport. |
|
My favourite sport is … |
[ju: ] [ Λ] |
|
Click on 2 Впр.1а,в ст. 28 |
|
Впр.3,4-с.133 |
Впр.1-с.107 РЗ, завд.16,17-с.54-56 |
Впр.2-с.107 |
||||||
|
|
Спортивна подія. |
|
There was a … competition. The participants showed… The score was… |
[ ð ] [ Ɵ ] |
Question tag |
try out, handy, be keen on, get together, hang around, join in |
Впр.1-с.132-133 |
|
|
Click on 2 Впр.7ст 107 Впр.7ст 109 |
Впр.4-с.133-переказувати текст |
|||||
|
|
The Olympic Games in Future
|
|
… countries will take part in… There will be … |
[f] [v]
|
|
|
The Olympic Games in Future Ex 8 p 128 |
|
|
|
Project Work |
|||||
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||
Unit 3 A Sound Mind in A Sound Body Lesson 2Doctor! Doctor!
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
Хвороби та їх симптоми. . |
|
Описувати свої симптоми |
John has got a toothache. |
[ t ] [ dʒ ]
|
|
headache, toothache, stomaсache, earache, backache, cold, tummy ache, bad leg, to hurt |
Впр.6-с.110 |
Впр.1-с.108 |
Впр.2,3.4-сc.108-110 |
Впр.5-с.110 |
|
|
РЗ, завд.1,2-с.59 Слова вчити |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
|
|
Швидка допомога |
|
Звертатись до лікаря, мед.закладів
Давати відповіді на питання щодо прослуханого тексту.
Погоджуватися та не погоджуватися з тверджен-нями
|
When you feel ill, your mother calls the doctor |
[ æ ] [ ei ] |
|
health service, accident, disease, dentist office, pill, surgeon, symptom, treatment, private, regular, regularly, |
Впр.1b,2,3,5-cс.111-114 |
|
Впр.1a, |
|
.. |
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення; знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.
|
РЗ, завд.3,4-с.60 |
||
|
|
Медичні центри та лікарні. |
|
If you are ill you should see the doctor |
[ e ] [ i: ] |
|
to make an appointment, heart, lungs, tongue, to check temperature, to take pulse |
|
|
Впр 7,8,-сc.111,113-115 |
Впр.6-с.114
|
РЗ, завд.5-с.61 |
|||||
|
|
Розпорядок роботи лікарні |
|
What had mother done before the doctor came? |
[ au]
|
Past Perfect Tense |
|
Remember!Впр.3-cс.115-117 |
Впр.1,2,3-5a-cс.119-120 |
Впр.1,2-cс.115-117 Впр.5,6-cс.118 |
Впр.4-cс.118 Впр.7-cс.119 |
Правило,с116-вивчити ,РЗ, завд.6,7-с.61-62 |
|||||
|
|
Візит до лікаря. |
|
What’s the matter? Whose fault is it? Why don’t you go and see the doctor?
|
[f] [v]
|
|
get worse, terrible cough, nurse, to take medicine\pills, to see a doctor, to examine |
|
РЗ, завд.13,16-с.66-67 |
Впр.4,5b-с.120 |
РЗ, завд.8,10-с.63-64 |
РЗ, завд.9-с.63-64- |
|||||
|
|
Захворювання та лікування. |
|
Do you enjoy good health? |
[u: ]
|
Past Perfect Tense |
patient, keep to a diet, pain, to suffer, to catch cold, injection |
Do you know?-c.124 |
|
Впр.1-8-с.121-123 |
РЗ, завд.12,14,15-с.65-67 |
РЗ, завд.18-с.68-69 |
|||||
|
|
Як надати першу допомогу? |
|
How did you feel? What did you do? What treatment did you get? |
[ w ]
|
|
to have operation, hospital, aid, ambulance, blood, to bleed, X-ray, |
|
Впр.8c-с.130 |
|
Впр.1-2-с.124 |
РЗ, завд.20-с.71 |
|||||
|
|
Історія про хворого друга.
|
|
|
[u: ]
|
|
“To the Top2” Впр 1ст88 |
Впр.1-5-с.130-131
|
|
Впр.1-2-с.124 |
Впр.9,12-с.130,131 |
РЗ, завд.19-с.57-58 |
|||||
|
|
Візит до лікаря. |
|
What should you do to keep on being healthy? |
[ ɔ ] [ɔu ] |
Past Perfect Tense |
|
Dialogues “To the Top2” Впр 2 ст 88 |
“To the Top2” Впр 4 ст 89 |
“To the Top2” Впр 5 ст 89 |
|
Написати поради здорового способу життя |
|||||
|
|
Урок Д/Ч: |
|
Обговорювати прочитану історію. |
|
|
|
a сoach, training, excellent, impossible, to punish, to receive, to train, to end in a draw, to give trouble |
Впр.2-с.133 |
|
|
|
|
|
переказ |
||
|
|
Хвороби та їх симптоми |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
Unit 4 Leisure Time Lesson 1 Entertain Yourself! |
|||||||||||||||||
|
|
Жанри кінофільмів.. |
|
надавати інформацію про явища, події, факти;
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
I like\ don’t like…because…
|
[f] [v]
|
|
science fiction, comedy, horror, musical, action film, thriller, leisure, to entertain, to have leisure |
Впр.1,2-сс.138-139 РЗ, завд.1,2-с.72 |
|
Впр.3,4,5,7с.139 |
Впр.5-с.139 РЗ, завд.1,2-с.72 |
Важливість праці. вживання та вибір привітань; вживання та вибір форм звертання;
|
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення;
.
|
Вчити слова (с.138-139) РЗ, .3,4 с.73 |
||
|
|
Улюблені фільми.
|
|
Titanic is more romantic than Pirates of Caribbean. |
[I ] [i:]
|
Reflexive Pronouns |
plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view |
РЗ, завд.6-с.74 |
Впр.3,4,6-с.141-142 |
Впр.1,2,5,7-сс.140-142 |
РЗ, завд.5,7-сс.73-74 |
РЗ, завд.8,9-с.75 |
|||||
|
|
Різні фільми – різні жанри. |
|
Which film is…? Which film is about…? |
[ ʃ ]
|
|
documentary, romance, adventure movie, brilliant, lead part, sequel, evil, power, teenager, enjoyable |
Впр.1-2-с.142-144 |
|
|
Впр.3-с.144
|
Словникова робота (с.145) РЗ, завд.10-с.76 |
|||||
|
|
Місця зйомок. Спец ефекти.
|
|
What do you think of…?
|
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
|
action, audience, cast, humour, performance, play, scenery |
|
Dialogues |
|
РЗ, завд.11-14-сс.75-79 |
РЗ, з15сс.75-79 |
|||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
|
|
Grammar Відвідування кінотеатру.
|
|
надавати інформацію про явища, події, факти;
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
How do you find …?
|
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
Reflexive Pronouns |
, to perform, actor, actress, storyline costume, to recommend, |
Remember, Впр.1,2-с.146-147 |
|
Впр.3-с.147 |
РЗ, завд.16-19-сс.80-82 |
Правила ввічливості. Вирази народної мудрості |
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію |
Правило (с.146)-вивчити Впр.3-с.147 |
||
|
|
Speaking Театр Шекспіра у Лондоні.
|
|
How do you feel about…? What would you say to…? |
[ r ] |
Reflexive Pronouns |
, a stage, to act, impression, to express, to give |
Впр.1,2-cс.148-149 “To the Top2” Впр1-2 ст 102-103 |
|
Впр.3-с.149 |
РЗ, завд.20-сс.82 |
Слова вчити (с.149) РЗ, завд.20-сс.82 |
|||||
|
|
Відвідування кінотеатру |
|
I am not pleased with this film. |
[ ʒ ]
|
|
recommendation, to review |
Впр 4 ст 150 “To the Top2” Впр 2 ст 100 |
|
Впр 5-6 ст 151 |
|
Впр 7ст 151 |
|||||
|
|
Відвідування кінотеатру |
|
I am going out tonight. I’ve got two tickets. |
|
|
“To the Top2” Впр 1 ст 100 |
Впр 5a, b, ст 174 |
|
впр 6 ст 175 |
|
Впр 9 ст 175 |
|||||
|
|
Writing Review of the film |
|
I’d like to tell you about my favourite film. |
|
|
Лексика та схема написання стислого переказу фільму |
“To the Top2” Впр1 ст 108 |
“To the Top2” Впр 2 ст 108 |
|
Впр.1-с.152 “To the Top2” Впр 4 ст 109
|
РЗ, завд.21-сс.83-описати фільм |
|||||
|
|
Урок Д/Ч: |
|
|
This story is about… |
|
|
twins, to scream, a thief, a criminal, a merchant, a tragedy |
Впр.1-4-с.179-182 |
|
Впр.5,6-с.182 |
|
Впр.6-с.182-підготувати повідомлення |
||||
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Lesson 2 Places of Interest
|
|||||||||||||||||
|
|
Vocabulary Організація відпочинку.
|
|
надавати інформацію про явища, події, факти;
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію; \\
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
When I visit new towns\cities I |
[I ] [i:]
|
Past simple |
guide book, typical, to go on a tour, to get lost, guided tour |
Впр.1,2-cс.153-154 |
|
Впр.4-c.154 |
Впр.3-с.154 |
здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту програми; здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур;
|
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення;
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.
|
РЗ, завд.4,5-с.85-86 |
||
|
|
Famous landmarks of London. |
|
Do you know any other famous buildings with a dome? Some people say it looks like a rocket, but most people simply call it Gherkin.
|
[ ʃ ]
|
Past perfect
Click on 2 Впр2,3,4 ст 23
|
An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval |
|
|
Ex. 4, p. 154
|
Ex. 2, p. 157. Ex. 1, p. 155 |
Write about famous landmarks in London |
|||||
|
|
Famous landmarks of Kyiv. |
|
What does Kyiv look like today? The most popular places for sightseeing in Kyiv are… |
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
Past continuous
|
named after, mosaics, frescos, monastery, dignity, christianity, |
Ex. 3 (b), p. 158
|
|
Ex. 3 (a), p. 158
|
|
Слова вчити (с.156) РЗ, завд.11,12-с.93-95 |
|||||
|
|
Famous landmarks of Kyiv. |
|
Zoloti Vorota is… Maidan Nezalezhnosti is… |
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
Click on 2 Впр 3-4ст 27 |
attraction, enjoyment, to cover the territory, trading centre |
|
|
Впр 4 ст 161 |
Впр 5 ст 161 |
Впр 6 ст 161 |
|||||
|
|
Вітання з Австралії . |
|
What can you visit in Sydney? |
[ r ] |
|
“To the Top2” The Sydney Opera House ст 59 |
РЗ, впр.6,7-с.87-89 |
Впр.1,3,4-cс.162-164 |
|
РЗ, завд.6,7-с.87-89 |
Впр.2-c.163-написати листівку з Австралії |
|||||
|
|
Grammar
|
|
He had visited the Tate gallery by that time |
[ ʒ ]
|
Review of Past Tenses |
|
Впр.1-3-с.165-166 |
Short dialogues |
|
Впр.2-с.165 |
Впр.4-c.166 |
|||||
|
|
Speaking Відомі мости. |
|
What is it famous for? |
|
|
observation, to afford, to observe, impressive, magnificent, sight |
Впр.4a, 5,6 с.168 |
|
|
Впр.3-с.169 |
Правила ввічливості. Вирази народної мудрості.
|
РЗ, завд.13-14-с.95-98 |
||||
|
|
Мандрівка Нью-Йорком. |
|
First of all you should visit… |
|
|
“To the Top2” New York ст 59 |
Впр.7a-с.169-170 |
|
Впр.1-8-с.167-171 |
|
Впр.8 с171 |
|||||
|
|
Welcome to Canada. |
|
|
|
Reflexive pronouns |
|
Ex. 8, p. 175
|
Ex. 9, p. 176. Ex. 11, p. 177- 178 |
|
Ex. 2, p. 171 |
Розповідати про Канаду |
|||||
|
|
Листівка другові по листуванню про улюблене місто.
|
|
What kind of building is it? Where is it? Who built it? How did they build it? What is it famous for?
|
|
|
“To the Top2” Впр 1 ст 44 |
РЗ, завд.15, 16,17,18-с.98-100 “To the Top2” Впр 2ст 44 |
“To the Top2” Впр 3 ст 45 |
|
Впр.1-с.171 “To the Top2” Впр 5 ст 45 |
Впр.2-с.171-описати 2-3 відомі споруди |
|||||
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|||||||||||||||
|
|
Контроль усного мовлення |
|||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
|||||||||||||||
|
|
Узагальнення та південня підсумків |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
7 клас(2 години) ІI семестр English 7 (Karpiuk) “To the Top2” Click on 2
|
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна компетенція |
Загально-навчальна компетенція |
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюва ння |
Мовлення |
Письмо |
|
|
Дом. завд. |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
Unit 3 A Sound Mind in A Sound Body Lesson 1 Sport
|
|||||||||||||||||
|
|
Sport is fun. |
1 |
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
In this picture I can see… |
[ æ ][ ei ] Інтонація питальних речень. |
|
wrestling, soccer, climbing, fencing, rugby, judo, sailing |
Впр.1-сс.92-93 |
|
Впр.2,3-с.93 |
РЗ, завд.1,2-с.45 |
На прикладі інформаційного матеріалу та мовних зразків діалогічних єдностей навчати розуміти та поважно ставитися до стилю життя зарубіжних однолітків, |
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання;
|
Слова (с.93) Впр.3-с.93 РЗ, завд.4-с.46-записати запитанн |
||
The Olympic Games |
The Olympic Games are … The Paraolympic Games are … |
[ e ] [ i: ] |
|
mascot, flame, paraolympics, event, modern, to represent, motto, character, torch, cerenony |
Впр.2-сс.93-96 |
|
Впр.1-с.93 |
РЗ, завд.3-с.46 |
|||||||||
|
|
The Olympic Games |
2 |
There are six colours on the Olympic flag… The Olympic flame/motto/ mascot is… |
[ ɔ ][ɔu ] Інтонація питальних речень. |
|
spirit, wheelchair, to light, to compete, to take place, to take part, across the world |
Впр.4-с.97 |
|
Впр.5,6-с.97 |
Впр.6-с.97 |
РЗ, завд.5-с.47- запитання Правило (с.98)- Впр.3-с.99 |
|||||
You are good at sports, aren’t you? |
…do they/don’t they? |
[ au]
|
Question tag |
|
Впр.1-с.98 |
|
|
Впр.2-с.99 “To the Top2” Впр 4 ст 91 |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
|
|
Joining a sports club. |
3 |
свої враження, почуття та емоції;
схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям;
надавати пораду пояснення, допомогу;
|
I would like to join … club because… |
Буквосполучення “ng” [ Ƞ ]
|
|
сhamp, water polo, competition, freestyle, score, a draw |
Впр.4-с.99 |
|
Впр.4-с.99 |
|
давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки, розвивати здатність адекватного спілкування з представниками країни, мова якої вивчається
|
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання;
|
Впр.5b-с.100 РЗ, завд.6 b -сс.48-49 |
||
Joining a sports club. Коментар спортивних матчів.
|
|
Буквосполучення “th”
|
Question tag |
membership, fabulous, junior, training session |
Впр.3,4,5,7-сс.101-102, 104-105 |
Впр.6-с.103-104 |
Впр.1,3-с.105-106 РЗ, завд.7-с.49-51 |
РЗ, завд.6а-с.48 |
|||||||||
|
|
Is sport always fun? Відомий спортсмени.Активізація граматичного й лексичного матеріалу |
4 |
|
Буквосполучення “th”
|
|
take part in, go for, practice, surf the net event, member, dream, practice, |
Впр.2-с.105-106 |
|
|
РЗ, завд.12,13,14,15-с.52-53 |
РЗ, завд.8,9-с.49-50 Впр.2-с.107 |
|||||
Why we love sport. |
My favourite sport is … |
[ju: ] [ Λ] |
|
Click on 2 Впр.1а,в ст. 28 |
|
Впр.3,4-с.133 |
Впр.1-с.107 РЗ, завд.16,17-с.54-56 |
||||||||||
|
|
Спортивна подія. |
5 |
There was a … competition. The participants showed… The score was… |
[ ð ] [ Ɵ ] |
Question tag |
try out, handy, be keen on, get together, hang around, join in |
Впр.1-с.132-133 |
|
|
Click on 2 Впр.7ст 107 Впр.7ст 109 |
Впр.4-с.133-переказувати текст |
|||||
|
|
The Olympic Games in Future
|
6 |
… countries will take part in… There will be … |
[f] [v]
|
|
|
The Olympic Games in Future Ex 8 p 128 |
|
|
|
Project Work |
|||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
Хвороби та їх симптоми. . |
7 |
Описувати свої симптоми |
John has got a toothache. |
[ t ] [ dʒ ]
|
|
headache, toothache, stomaсache, earache, backache, cold, tummy ache, bad leg, to hurt |
Впр.6-с.110 |
Впр.1-с.108 |
Впр.2,3.4-сc.108-110 |
Впр.5-с.110 |
|
|
РЗ, завд.1,2-с.59 Слова вчити |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
|
|
Швидка допомога |
8 |
Звертатись до лікаря, мед.закладів
Давати відповіді на питання щодо прослуханого тексту.
Погоджуватися та не погоджуватися з тверджен-нями
|
When you feel ill, your mother calls the doctor |
[ æ ] [ ei ] |
|
health service, accident, disease, dentist office, pill, surgeon, symptom, treatment, private, regular, regularly, |
Впр.1b,2,3,5-cс.111-114 |
|
Впр.1a, |
|
.. |
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення; знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.
|
РЗ, завд.3,4-с.60 РЗ, завд.5-с.61 |
||
Медичні центри та лікарні. |
If you are ill you should see the doctor |
[ e ] [ i: ] |
|
to make an appointment, heart, lungs, tongue, to check temperature, to take pulse |
|
|
Впр 7,8,-сc.111,113-115 |
Впр.6-с.114
|
|||||||||
|
|
Розпорядок роботи лікарні |
9 |
What had mother done before the doctor came? |
[ au]
|
Past Perfect Tense |
|
Remember!Впр.3-cс.115-117 |
Впр.1,2,3-5a-cс.119-120 |
Впр.1,2-cс.115-117 Впр.5,6-cс.118 |
Впр.4-cс.118 Впр.7-cс.119 |
Правило,с116-вивчити ,РЗ, завд.6,7-с.61-62 РЗ, завд.9-с.63-64- |
|||||
Візит до лікаря. |
What’s the matter? Whose fault is it? Why don’t you go and see the doctor?
|
[f] [v]
|
|
get worse, terrible cough, nurse, to take medicine\pills, to see a doctor, to examine |
|
РЗ, завд.13,16-с.66-67 |
Впр.4,5b-с.120 |
РЗ, завд.8,10-с.63-64 |
|||||||||
|
|
Захворювання та лікування. |
10 |
Do you enjoy good health? |
[u: ]
|
Past Perfect Tense |
patient, keep to a diet, pain, to suffer, to catch cold, injection |
Do you know?-c.124 |
|
Впр.1-8-с.121-123 |
РЗ, завд.12,14,15-с.65-67 |
РЗ, завд.18-с.68-69 РЗ, завд.20-с.71 |
|||||
Як надати першу допомогу? |
How did you feel? What did you do? What treatment did you get? |
[ w ]
|
|
to have operation, hospital, aid, ambulance, blood, to bleed, X-ray, |
|
Впр.8c-с.130 |
|
Впр.1-2-с.124 |
|||||||||
|
|
Історія про хворого друга.
|
11 |
|
[u: ]
|
|
“To the Top2” Впр 1ст88 |
Впр.1-5-с.130-131
|
|
Впр.1-2-с.124 |
Впр.9,12-с.130,131 |
РЗ, завд.19-с.57-58 Написати поради здорового способу життя |
|||||
Візит до лікаря. |
What should you do to keep on being healthy? |
[ ɔ ] [ɔu ] |
Past Perfect Tense |
|
Dialogues “To the Top2” Впр 2 ст 88 |
“To the Top2” Впр 4 ст 89 |
“To the Top2” Впр 5 ст 89 |
|
|||||||||
|
|
Урок Д/Ч: |
12 |
Обговорювати прочитану історію. |
|
|
|
a сoach, training, excellent, impossible, to punish, to receive, to train, to end in a draw, to give trouble |
Впр.2-с.133 |
|
|
|
|
|
переказ |
||
|
|
Хвороби та їх симптоми |
13 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
Unit 4 Leisure Time Lesson 1 Entertain Yourself! |
|||||||||||||||||
|
|
Жанри кінофільмів.. |
1 |
надавати інформацію про явища, події, факти;
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
I like\ don’t like…because…
|
[f] [v]
|
|
science fiction, comedy, horror, musical, action film, thriller, leisure, to entertain, to have leisure |
Впр.1,2-сс.138-139 РЗ, завд.1,2-с.72 |
|
Впр.3,4,5,7с.139 |
Впр.5-с.139 РЗ, завд.1,2-с.72 |
Важливість праці. вживання та вибір привітань; вживання та вибір форм звертання;
|
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення;
.
|
Вчити слова (с.138-139) РЗ, .3,4 с.73 РЗ, завд.8,9-с.75 |
||
Улюблені фільми.
|
Titanic is more romantic than Pirates of Caribbean. |
[I ] [i:]
|
Reflexive Pronouns |
plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view |
РЗ, завд.6-с.74 |
Впр.3,4,6-с.141-142 |
Впр.1,2,5,7-сс.140-142 |
РЗ, завд.5,7-сс.73-74 |
|||||||||
|
|
Різні фільми – різні жанри. |
2 |
Which film is…? Which film is about…? |
[ ʃ ]
|
|
documentary, romance, adventure movie, brilliant, lead part, sequel, evil, power, teenager, enjoyable |
Впр.1-2-с.142-144 |
|
|
Впр.3-с.144
|
Словникова робота (с.145) РЗ, завд.10-с.76 РЗ, з15сс.75-79 |
|||||
Місця зйомок. Спец ефекти.
|
What do you think of…?
|
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
|
action, audience, cast, humour, performance, play, scenery |
|
Dialogues |
|
РЗ, завд.11-14-сс.75-79 |
|||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
|
|
Grammar Відвідування кінотеатру.
|
3 |
надавати інформацію про явища, події, факти;
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
How do you find …?
|
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
Reflexive Pronouns |
, to perform, actor, actress, storyline costume, to recommend, |
Remember, Впр.1,2-с.146-147 |
|
Впр.3-с.147 |
РЗ, завд.16-19-сс.80-82 |
Правила ввічливості. Вирази народної мудрості |
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію |
Правило (с.146)-вивчити Впр.3-с.147 Слова вчити (с.149) РЗ, завд.20-сс.82 |
||
Speaking Театр Шекспіра у Лондоні.
|
How do you feel about…? What would you say to…? |
[ r ] |
Reflexive Pronouns |
, a stage, to act, impression, to express, to give |
Впр.1,2-cс.148-149 “To the Top2” Впр1-2 ст 102-103 |
|
Впр.3-с.149 |
РЗ, завд.20-сс.82 |
|||||||||
|
|
Відвідування кінотеатру |
4 |
I am not pleased with this film. |
[ ʒ ]
|
|
recommendation, to review |
Впр 4 ст 150 “To the Top2” Впр 2 ст 100 |
|
Впр 5-6 ст 151 |
|
Впр 7ст 151 Впр 9 ст 175 |
|||||
Відвідування кінотеатру |
I am going out tonight. I’ve got two tickets. |
|
|
“To the Top2” Впр 1 ст 100 |
Впр 5a, b, ст 174 |
|
впр 6 ст 175 |
|
|||||||||
|
|
Writing Review of the film |
5 |
I’d like to tell you about my favourite film. |
|
|
Лексика та схема написання стислого переказу фільму |
“To the Top2” Впр1 ст 108 |
“To the Top2” Впр 2 ст 108 |
|
Впр.1-с.152 “To the Top2” Впр 4 ст 109
|
РЗ, завд.21-сс.83-описати фільм |
|||||
|
|
Урок Д/Ч: |
6 |
|
This story is about… |
|
|
twins, to scream, a thief, a criminal, a merchant, a tragedy |
Впр.1-4-с.179-182 |
|
Впр.5,6-с.182 |
|
Впр.6-с.182-підготувати повідомлення |
||||
|
|
Vocabulary Організація відпочинку.
|
7 |
надавати інформацію про явища, події, факти;
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію; \\
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
When I visit new towns\cities I |
[I ] [i:]
|
Past simple |
guide book, typical, to go on a tour, to get lost, guided tour |
Впр.1,2-cс.153-154 |
|
Впр.4-c.154 |
Впр.3-с.154 |
здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту програми; здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур;
|
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення;
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.
|
РЗ, завд.4,5-с.85-86 |
||
|
|
Famous landmarks of London. |
8 |
Do you know any other famous buildings with a dome? Some people say it looks like a rocket, but most people simply call it Gherkin.
|
[ ʃ ]
|
Past perfect
Click on 2 Впр2,3,4 ст 23
|
An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval |
|
|
Ex. 4, p. 154
|
Ex. 2, p. 157. Ex. 1, p. 155 |
Write about famous landmarks in London Слова вчити (с.156) РЗ, завд.11,12-с.93-95 |
|||||
Famous landmarks of Kyiv. |
What does Kyiv look like today? The most popular places for sightseeing in Kyiv are… |
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
Past continuous
|
named after, mosaics, frescos, monastery, dignity, christianity, |
Ex. 3 (b), p. 158
|
|
Ex. 3 (a), p. 158
|
|
|||||||||
|
|
Famous landmarks of Kyiv. |
9 |
Zoloti Vorota is… Maidan Nezalezhnosti is… |
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
Click on 2 Впр 3-4ст 27 |
attraction, enjoyment, to cover the territory, trading centre |
|
|
Впр 4 ст 161 |
Впр 5 ст 161 |
Впр 6 ст 161 Впр.2-c.163-написати листівку з Австралії |
|||||
Вітання з Австралії . |
What can you visit in Sydney? |
[ r ] |
|
“To the Top2” The Sydney Opera House ст 59 |
РЗ, впр.6,7-с.87-89 |
Впр.1,3,4-cс.162-164 |
|
РЗ, завд.6,7-с.87-89 |
|||||||||
|
|
Grammar
Speaking Відомі мости. |
10 |
He had visited the Tate gallery by that time |
[ ʒ ]
|
Review of Past Tenses |
|
Впр.1-3-с.165-166 |
Short dialogues |
|
Впр.2-с.165 |
Впр.4-c.166 РЗ, завд.13-14-с.95-98 |
|||||
What is it famous for? |
|
|
observation, to afford, to observe, impressive, magnificent, sight |
Впр.4a, 5,6 с.168 |
|
|
Впр.3-с.169 |
Правила ввічливості. Вирази народної мудрості.
|
|||||||||
|
|
Мандрівка Нью-Йорком. |
11 |
First of all you should visit… |
|
|
“To the Top2” New York ст 59 |
Впр.7a-с.169-170 |
|
Впр.1-8-с.167-171 |
|
Впр.8 с171 |
|||||
|
|
Welcome to Canada. |
12 |
|
|
Reflexive pronouns |
|
Ex. 8, p. 175
|
Ex. 9, p. 176. Ex. 11, p. 177- 178 |
|
Ex. 2, p. 171 |
Розповідати про Канаду Впр.2-с.171-описати 2-3 відомі споруди |
|||||
|
Листівка другові по листуванню про улюблене місто.
|
What kind of building is it? Where is it? Who built it? How did they build it? What is it famous for?
|
|
|
“To the Top2” Впр 1 ст 44 |
РЗ, завд.15, 16,17,18-с.98-100 “To the Top2” Впр 2ст 44 |
“To the Top2” Впр 3 ст 45 |
|
Впр.1-с.171 “To the Top2” Впр 5 ст 45 |
||||||||
|
|
|
13 |
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|||||||||||||||
|
|
Контроль усного мовлення |
|||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
|||||||||||||||
|
|
Узагальнення лексико-граматичного матеріалу |
|||||||||||||||
|
|
Південня підсумків |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||