№ п/п |
К – ть Год. |
Дата |
Слухо – мовленнєвий матеріал |
Очікувані результати розвитку дитини |
|
1.2.3
4.5.6
7.8,9
10,11. 12
13,14 15
16,17 18
19,20 21
22.23 24
25,26 27
28,29 30
31,32 33,34
35.36 37,38
39,40 41,42 43
44,45 46,47 48,49 50,51 52,53
54,55 56,57 58,59
60,61 62,63 64,65
|
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
4
4
5
10
6
6 |
07.09 08.09 14.09
15.09 21.09 22.09
28.09 29.09 05.10
06.10 12.10 13.10
02.11 03.11 09.11
10.11 16.11 17.11
23.11 24.11 30.11
01.12 07.12 08.12
14.12 15.12 21.12
22.12 11.01 12.01
18.01 19.01 25.01 26.01
01.02 02.02 08.02 09.02
15.02 16.02 22.02 23.02 01.03
02.03 09.03 15.03 16.03 22.03 23.03 05.04 06.04 12.04 13.04
19.04 20.04 26.04 27.04 03.05 04.05
10.05 11.05 17.05 18.05 24.05 25.05 |
Тема 1- Розвиток слухового сприймання - 34 год: Мовлення – 15 год.
Мовленнєве обстеження дитини – 3 год.
Бесіди з теми: «Наша школа», «Наш клас», «Шкільне подвір’я», «Обов’язки учня», «Культура поведінки учнів в школі, на подвір’ї, на вулиці». -слова, словосполучення, фрази для організації навчальної діяльності (Що ми слухали на минулому занятті? Я вмикаю запис голосу, а ти слухаєш та ін..); - слова, словосполучення, фрази, що стосуються вивчення тематичного программного матеріалу (Чути шум вітру. Це повільна мелодія. Пиши з великої літери. Постав крапку та ін..) - складоритмічний аспект мовлення (словосполучення з чотирьох і більше складів; вірші, текст дитячої пісні.); - тексти на вибір вчителя(5-7 простих речень), близькі за змістом досвіду дітей. Немовленнєві звучання – 19 год. - шуми транспорту, побутової / непобутової техніки, явищ природи (пилосос, струмінь води, цокання годинника, гул автомобіля, вітер, грім, постріл, салют та ін..); Тематичні картки «Транспорт», «Техніка», «Природа» - музичні інструменти (віолончель, флейта та ін..); Програма «Живий звук»
- танцювальні ритми (вальс, полька, сучасні ритми); - спів (чоловічого, жіночого, дитячого); Аудіозаписи.
- нескладні фортепіанних п’єси (наприклад, П. Чайковського з «Дитячого альбому»);
- вокально-інструментальні ансамблі; Аудіозаписи. Відеозаписи концертів. - мелодії пісень;
Тема 2 Формування вимови - 25 годин Пори року. Уявлення про погоду Сезонні зміни у природі. Овочі, фрукт, ягоди. Вітер, хмари, опади. Погода восени, взимку, навесні, влітку. Мовленнєве дихання – 4 год. – промовляння на одному видиху низки складів, слів, словосполучень і фраз;
Голос – 5 год. - зміна голосу під час діалогу відповідно до інтонації, логічного наголосу, віддаленості співрозмовника, змісту повідомлення; Звуки та їх поєднання у словах, фразах – 10 год -закріплення правильної вимови звуків і їх поєднань; - диференційована вимова у словах споріднених за артикуляцією голосних звуків (а-е, и-е, а-о, і-и), приголосних ( носових і ротових: м-б, м'-б ', м-п, м'-п', н-д, н'-д ', н-т, н'-т'; свистячих і шиплячих: з-ш, з-ж, з-щ, ч-ц; дзвінких і глухих: б-п, д-т, г-к, з-с, ж-ш, в-ф; злитих і щілинних ц-с, ч-щ; злитих і проривних ц-т, ч-т; твердих і м'яких ф-фь, т-ть, п-пь та ін..); - вимова йотованих (як злиття звуків: йа, йе, йу, йі; на початку слова; після голосних і після апострофа; через наголос на другому звукові; м’якість попереднього приголосного). Тематичні картки. Дотримання правил орфоепії у словах та словосполученнях – 6 год. -вимова у запозичених словах звука ф (фактор, фігура, фірма, фокус, фабрика, фея); - вимова у власне українських словах звукосполучення хв (хвиля, хвіртка, хвастун, хвала, хвіст, хвоя, хвилюватися та ін..); - тверда вимова шиплячих (ніч, піч, ріж, плащ, жито, чоботи, чорт, чудо, шити, курча, лоша, жовтий, жорстокий, жолудь та ін..). Тема 3 Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, мобільності тощо. – 6 год - розвиток слухової уваги, слухової пам’яті, координації рук і очей, мобільності (у тому числі зведення до відповідності рухів, дій, міміки тощо; засвоєння нових видів діяльності та переключення на інші у процесі сенсорної інтеграції Підсумкове заняття. Читання маленьких оповідань, віршів, скоромовок. Вивчення напам’ять.
|
Сприймає знайомий за змістом мовленнєвий матеріал для організації навчальної діяльності заняття; програмний матеріал, що стосується навчання сприймання на слух мовленнєвих і не мовленнєвих звучань; сприймає і відтворює інтонаційні аспекти мовлення у словах, фразах, текстах та діалозі з 5-7 речень (наголос; розповідна, питальна, спонукальна інтонація); сприймає немовленнєві звучання, музику,голоси тварин, птахів;
упізнає й розпізнає шуми;
упізнає й розпізнає вокальну та інструментальну музику, оркестрове і сольне виконання;
сприймає і відтворює рухами нескладні ритмічні малюнки; виконує дитячі пісні, дотримуючись їх ритму;
Сприймає і відтворює висоту звуку (голосом, грою на музичних іграшках, на інструментах); упізнає й розпізнає (чоловічий, жіночий, дитячий);.
дотримується правильної звуковимови закріплених звуків та їх поєднань у словах і фразах поза заняттям;
правильно вимовляє закріплені слова, словосполучення, фрази поза заняттям;
дотримується закріплених правил орфоепії у словах і фразах під час мовлення.
описує і порівнює предмети відповідно до різних сенсорних відчуттів:
|