Календарний план з розвитку мовлення

Про матеріал
Календарне планування корекційно - розвиткових занять з розвитку мовлення 2 клас для дітей зі зниженим слухом
Перегляд файлу

№ п/п

К – ть

Год.

Дата

    Слухо – мовленнєвий матеріал

     Очікувані результати

       розвитку дитини

 

 

 

 

 

 

1.2.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  4.5.6

 

 

 

 

 

7.8,9

 

 

 

 

 

10,11.

   12

 

 

13,14

   15

 

 

 

16,17

   18

 

 

 

 

 

 

19,20

    21

 

 

22.23

    24

 

 

25,26

   27

 

 

28,29

   30

 

 

 

31,32

33,34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35.36

37,38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

39,40

41,42

   43

 

 

 

 

 

44,45

46,47

48,49

50,51

52,53

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

54,55

56,57

58,59

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

60,61

62,63

64,65

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                            3

 

 

 

 

 

    3

 

 

 

 

 

  

                                 3

 

 

 

    3

 

 

 

 

    3

 

 

 

 

 

 

 

    3

 

 

 

    3

 

 

 

    3

 

 

 

     3

 

 

 

 

     4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

                         4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         5

 

 

 

 

 

 

 

  10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   6

 

 

 

 

 

 

07.09

08.09

14.09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.09

21.09

22.09

 

 

 

28.09

29.09

05.10

 

 

 

06.10

12.10

13.10

 

02.11

03.11

09.11

 

 

10.11

16.11

17.11

 

 

 

 

 

23.11

24.11

30.11

 

01.12

07.12

08.12

 

14.12

15.12

21.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.12

11.01

12.01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.01

19.01

25.01

26.01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01.02

02.02

08.02

09.02

 

 

 

 

 

 

15.02

16.02

22.02

23.02

01.03

 

 

 

02.03

09.03

15.03

16.03

22.03

23.03

05.04

06.04

12.04

13.04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.04

20.04

26.04

27.04

03.05

04.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.05

11.05

17.05

18.05

24.05

25.05

Тема 1- Розвиток слухового сприймання -  34 год:

 Мовлення – 15 год.

 

Мовленнєве обстеження дитини – 3 год.

 

Бесіди з теми: «Наша школа», «Наш клас», «Шкільне подвір’я»,  «Обов’язки учня», «Культура поведінки учнів в школі, на подвір’ї, на вулиці».

-слова, словосполучення, фрази для організації навчальної діяльності (Що ми слухали на минулому занятті? Я вмикаю запис голосу, а ти слухаєш та ін..);

- слова, словосполучення, фрази, що стосуються вивчення тематичного программного матеріалу (Чути шум вітру. Це повільна мелодія. Пиши з великої літери. Постав крапку та ін..)

- складоритмічний аспект мовлення (словосполучення з чотирьох і більше складів; вірші, текст дитячої пісні.);

- тексти на вибір вчителя(5-7 простих речень), близькі за змістом досвіду дітей.

 Немовленнєві звучання – 19 год.

- шуми транспорту, побутової / непобутової техніки, явищ природи (пилосос, струмінь води, цокання годинника, гул автомобіля, вітер, грім, постріл, салют та ін..); Тематичні картки «Транспорт», «Техніка», «Природа»

- музичні інструменти (віолончель, флейта та ін..); Програма «Живий звук»

 

- танцювальні ритми (вальс, полька, сучасні ритми);

- спів (чоловічого, жіночого, дитячого); Аудіозаписи.

 

- нескладні фортепіанних п’єси (наприклад, П. Чайковського з «Дитячого альбому»);

 

- вокально-інструментальні ансамблі;

Аудіозаписи. Відеозаписи концертів.

- мелодії пісень;

 

Тема 2 Формування вимови -

                        25 годин

Пори року. Уявлення про погоду Сезонні зміни у природі. Овочі, фрукт, ягоди. Вітер, хмари, опади. Погода восени, взимку, навесні, влітку.

Мовленнєве дихання – 4 год.

промовляння на одному видиху низки складів, слів, словосполучень і фраз;

 

Голос – 5 год.

- зміна голосу під час діалогу відповідно до інтонації, логічного наголосу, віддаленості співрозмовника, змісту повідомлення;

 Звуки та їх поєднання у словах, фразах – 10 год

-закріплення правильної вимови звуків і їх поєднань;

- диференційована вимова у словах споріднених за артикуляцією голосних звуків (а-е, и-е, а-о, і-и), приголосних

( носових і ротових: м-б, м'-б ', м-п, м'-п', н-д, н'-д ', н-т, н'-т'; свистячих і шиплячих: з-ш, з-ж, з-щ, ч-ц; дзвінких і глухих: б-п, д-т, г-к, з-с, ж-ш, в-ф; злитих і щілинних ц-с, ч-щ; злитих і проривних ц-т, ч-т; твердих і м'яких ф-фь, т-ть, п-пь та ін..);

- вимова йотованих (як злиття звуків: йа, йе, йу, йі; на початку слова; після голосних і після апострофа; через наголос на другому звукові; м’якість попереднього приголосного).

Тематичні картки.

Дотримання правил орфоепії у словах та словосполученнях – 6 год.

-вимова у запозичених словах звука ф (фактор, фігура, фірма, фокус, фабрика, фея);

- вимова у власне українських словах звукосполучення хв (хвиля, хвіртка, хвастун, хвала, хвіст, хвоя, хвилюватися та ін..);

- тверда вимова шиплячих (ніч, піч, ріж, плащ, жито, чоботи, чорт, чудо, шити, курча, лоша, жовтий, жорстокий, жолудь та ін..).

Тема 3 Формування навичок слухової уваги, слухової пам’яті, мобільності тощо. – 6 год

- розвиток слухової уваги, слухової пам’яті, координації рук і очей, мобільності (у тому числі зведення до відповідності рухів, дій, міміки тощо; засвоєння нових видів діяльності та переключення на інші у процесі сенсорної інтеграції

Підсумкове заняття. Читання маленьких оповідань, віршів, скоромовок.

Вивчення напам’ять.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприймає знайомий за змістом мовленнєвий матеріал для організації навчальної діяльності заняття; програмний матеріал, що стосується навчання сприймання на слух мовленнєвих і не мовленнєвих звучань;

сприймає і відтворює інтонаційні аспекти мовлення у словах, фразах, текстах та діалозі з 5-7 речень (наголос; розповідна, питальна, спонукальна інтонація);

сприймає немовленнєві звучання, музику,голоси тварин, птахів;

 

 

 

 

упізнає й розпізнає шуми;

 

 

 

 

 

 

упізнає й розпізнає вокальну та інструментальну музику, оркестрове і сольне виконання;

 

сприймає і відтворює рухами нескладні ритмічні малюнки;

 виконує дитячі пісні, дотримуючись їх ритму;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприймає і відтворює висоту звуку (голосом, грою на музичних іграшках, на інструментах);

 упізнає й розпізнає (чоловічий, жіночий, дитячий);.

 

 

 

дотримується правильної звуковимови закріплених звуків та їх поєднань у словах і фразах поза заняттям;

 

 

 

правильно вимовляє закріплені слова, словосполучення, фрази поза заняттям;

 

 

 

 

 

 

 

дотримується закріплених правил орфоепії у словах і фразах під час мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

описує те, що бачить (чує, до чого торкається) у даний момент;

передає мімікою своє ставлення до того чи іншого предмета, явища

 описує і порівнює предмети

 відповідно до різних

 сенсорних відчуттів:

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
4605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку