КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
( ДО ПІДРУЧНИКА О.С. ЛЮБЧЕНКО, О. М. ЛЮБЧЕНКО, Н.В. ТУЧИНА 2016 рік АНГЛІЙСЬКА МОВА 8 КЛАС)
3 години на тиждень
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
( ДО ПІДРУЧНИКА О.С. ЛЮБЧЕНКО АНГЛІЙСЬКА МОВА 8 КЛАС)
3 години на тиждень
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я І безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
лексика |
граматика |
Аудію вання |
Читання |
Письмо |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І семестр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА : Повернення до школи (16 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Як я провів свої літні канікули |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Past Simple Wh- questions May, must, mustn’t |
ex. 6, 7, p. 7 |
ex. 5, p. 7 |
ex. 8, p. 7 |
ex. 9, p. 7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Змінюємо світ змінюючи себе |
|
Обговорює важливість людини в житті суспільства |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms worn out, awesome, frankly speaking, make up one’s mind, chummy, all over, industrious
|
Degrees of Comparison as…as Present Perfect |
ex. 3, p. 9 |
ex. 5, p. 9 |
ex. 4, 5, 6, p. 9 |
ex. 7, p. 9 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Назад до школи |
|
Знає і аргументує для чого людини навчатися |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
|
ex. 2, 3, p. 10 |
|
ex.4, p. 10 |
ex. 6, p. 10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
|
Лист “ Як я провів свої літні канікули” |
|
|
|
|
Слова по темі “Подорож” |
Past Simple Past Perfect |
|
ex.5, p. 5 |
ex.2, p. 3 ex.3,4, p. 3 |
ex.6, p. 6 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Шкільне життя |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
|
Запрошуємо до школи |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Locker room, staff room, playground, assembly hall, chemistry, principal, janitor, nurse, psychologist, coach, compulsory, free, religious, home schooling, fee paying, qualified, influence
|
Reporting orders and requests |
ex. 1, 3, p. 11, 12 |
ex. 4, 6, p. 13 |
ex. 5, p. 13
|
ex. 8, p. 13 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
|
Шкільні предмети |
|
|
|
|
Шкільні предмети
|
|
ex.47, p. 31
|
|
ex.48,49,50 p. 3 - 32 |
ex.50(б), p. 32 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
|
Шкільні дні |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms
|
Direct and reported speech |
ex. 5, p. 15 |
|
ex. 1, 2, 3, p. 14, 15
|
ex. 6, p. 15 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
|
Вчитись треба завжди |
|
Обговорює шкільні правила
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Comprehensive, grammar school, take an exam, cost a fortune
|
…, too, …as well, …as well as… |
ex. 3, 4 b, p. 16, 17 |
ex. 4 c, p. 17
|
ex. 2, 7, p. 16, 17 |
ex. 8, p. 17 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
Шкільні правила |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
ex.52, p. 33 |
May- May not - Should |
|
ex.55 p. 35 |
ex.56, p. 35 |
Написати список шкільних правил |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Ніколи не втрачай чудові роки навчання |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Tutor, hyperactive |
|
ex. 4, p. 19 |
ex. 2, 3, 5, p. 18, 19
|
ex. 2 b, p. 18, 19 |
ex. 6, p. 19 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Моє майбутнє |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
…but…, …while…, …whereas…
|
ex. 1, 4, p. 20, 21 |
ex. 5, p. 21
|
|
ex. 6, p. 21 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Школа і друзі |
|
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – зангл.) |
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms
|
|
ex. 4, p. 22 |
ex. 6, p. 23 |
ex. 1, 2, p. 22 |
ex. 7, p. 23 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Шкільне обладнання |
|
|
|
|
ex.57, p. 36 |
|
|
|
ex.58, p. 36 |
Лексика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Дитина – це те, що вона вчить |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Awfully, stand still, be busy doing smth., send for, take apart, an hour or so, for a while, regular, smart, I bet, stranger, probably, neighborhood, shout, one another |
|
|
ex. 1 b, p. 24, 25 ( ‘The fun they had’ adapted after Isaac Asimov) |
ex. 2, 7, p. 25 |
ex. 10, p. 25 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Школа - це завжди виклик |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Grammar of the unit |
|
ex. 3, p. 26
|
ex. 2, 4, 5, 6, p. 26, 27
|
ex. 8, p. 27, Checklist |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Підсумковий урок з теми ( проектна робота) |
Повторити матеріал теми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема:.Література (12 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Ключі до світу |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Librarian, bookshelf, department, reader’s card, reading room, borrow from, return, publish, arrange, take out, solemn oath, exception
|
|
ex. 3, p. 30 |
ex. 5, p. 31
|
ex. 4, 7, p. 31 |
ex. 8, p. 31 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Книга в твоєму житті |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Present Perfect Active Present Perfect Passive |
|
ex. 4, p. 32 |
ex. 5, 6, 8, p. 33 |
ex. 10, p. 33 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Бібліотеки світу |
|
|
|
|
|
Passive |
|
ex.83, p. 50 |
ex.84,85, p. 51 |
Мій візит до бібліотеки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Жанри книжок |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Novel, drama, reference book, tragedy, short story, sketch, encyclopedia, fiction, comic, science fiction, adventure, thriller, horror, romance, dull, exciting, intriguing, catchy, thrilling, awful, horrible |
|
ex. 2, 4 b, p. 34, 35 |
ex. 4, p. 35 |
ex. 5, 6, p. 35
|
ex. 7, p. 35 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Фільми створені на основі книжок |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Bestseller, outstanding, ban, lecture, escape, intellectual, memorize
|
|
|
ex. 2 a, 5, p. 36, 37 |
ex. 1, 2 b, p. 36, 37 |
ex. 7, p. 37 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Мої вподо-бання |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Ruthless, ambitious, grateful, courageous, self reliant, arrogant, curious, determined, confident, stubborn, envious, reckless, trustworthy, cynical
|
|
ex. 3, p. 38 |
ex. 2, p. 38
|
ex.1, 5, p.38, 39 |
ex. 8, p. 39 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Особливості книжок |
|
|
|
|
ex.89, p. 53 |
|
|
ex.94, p. 94 |
ex.91, p. 54 |
ex.90, p. 53 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Більше ніж скарб
|
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
|
|
ex. 2, p. 40, 41
|
ex. 3, p. 41 |
ex. 4, p. 41, 213 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Чи робить читання нас кращими |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Chum around, sharp, bump into, figure out, paperback, focus, link, come up with, blank, actually, rather, fair point, in search of, pile up, bluntly, pay back, a leg up on
|
|
|
ex. 1 b, 6, p. 42, 43
|
ex. 2, 3, p. 43 |
ex. 9, p. 43 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Нехай мрії збуваються |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Grammar of the unit |
ex. 3, p. 44 |
|
ex. 4, 5, 7, 8, p. 45 |
ex. 10, 11, 12, p. 45 Check list
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Проектна робота “Моя улюблена книга” |
|
|
|
|
|
Підготуватись до тесту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Підсумковий урок з теми ( тестове завдання) |
|
|
|
|
|
Повторити граматику теми |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема:Стиль життя (13 годин)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Що потрібно для здоров’я |
|
|
|
Складає перелік покупок
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Extra, spare, rarely, vital, a matter of, at any rate, exist, be up / down, refresh, amount |
How many…? – The number of… How much…? – The amount of… |
ex. 5 a, p. 49 |
ex. 4, 5, p. 50 |
ex. 4, 7, p. 50
|
ex. 9, p. 50
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Фізичні вправи |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Gullible, as fit as a fiddle, in reply, routine, up to smb. to decide
|
Conditionals Zero conditional If…,…. … if…. |
|
ex. 1 a, p. 50
|
ex. 2, 3, p. 51 |
ex. 6, 7, p. 51
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Сон в нашому житті |
|
|
|
|
ex.26, p. 18 |
|
|
|
ex.27, p. 18 |
Твір”Що для мене означає здоров’я ”
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Жити здорово - означає бути здоровим |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Downtown, convenient, suburbs, humble, gadget, commute, on the contrary, in terms of, extremely
|
|
ex. 2 b, p. 52 |
ex.2 a, p.52 |
ex.4, 5, p.53 |
ex. 7, p. 53
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Здоровий стиль життя |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Attractive, intelligent, classy, elegant, out-of-date, prestigious, doubtful, charming, plain, high fashion, glossy, end up, starve, narcissism, recognition, suffer, drug, lack, jewellery, in no time, hardly, addiction
|
|
|
ex. 1, 4, p.54, 55
|
|
ex.6, p.55
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Активні види діяльності |
|
|
|
|
ex. 36 a, p. 24 |
|
|
ex. 37 p. 25 |
ex. 33 a, p. 23 ex. 34 a, p. 23 |
ex. 39, p. 26 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Робимо все, щоб бути здоровим |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms
|
Conditionals First conditional If…, Unless… When… Till…/ Until… As soon as… As long as…
|
ex. 1 a, p. 56 |
ex. 2, p. 56 |
ex.3, 4, 6, p. 57 |
ex. 8, 9, p. 57
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Здорова і нездорова їжа |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
ex.28, p. 19 |
|
|
|
ex.31, p. 21 |
Піраміда здоров’я |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Здоров’я і я |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms
|
If…, Unless…
|
|
ex. 3, 4, p. 58, 59 |
ex. 2, 5, 7, p. 59
|
ex. 9, p. 59
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Це пріоритет - не одержимість |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Hay fever, typhoid, cholera, diphtheria, scarlet fever
|
|
ex. 3, p. 61 |
ex. 2, p. 60, 61
|
ex. 7, p. 61 |
ex. 9, p. 61
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Виглядати добре і почуватися добру-одне ціле |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Grammar of the unit |
|
|
ex. 5, 6, 7, 8, p. 62, 63 |
ex. 9, 10, p. 63 Checklist
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Проектна робота “Мій улюблений рецепт” |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до тесту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Підсумковий урок з теми ( тестове завдання) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до семестрової контрольної роботи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал семестру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал семестру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
Повторити теми семестру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Аналіз семестрових контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47
|
|
Узагальнювально – підсумкові урок |
ex. 4, p. 150
|
ex. 5, p. 150
|
ex. 6, p. 150 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Узагальнювально – підсумкові урок
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ( ДО ПІДРУЧНИКА ЛЮБЧЕНКО АНГЛІЙСЬКА МОВА 8 КЛАС) 3 години на тиждень
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IIсеместр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема:Музика (13 годин)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Музика говорить сама за себе
|
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Music styles; float, distortion, riff, high pitch, bpm, harp, urban, fiddle |
|
ex. 2, p. 66
|
ex. 3, 4, 6, p. 66, 67 |
ex. 4, p. 66
|
ex. 7, p. 67 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Універсальна мова світу |
|
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Direct speech Reported speech |
ex. 5, p. 69 |
ex. 5, p. 69
|
ex. 4,6, p. 69 |
ex. 7, 8, p. 69 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Без музики життя - помилка |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Musical instruments
|
|
ex. 2 a, 3 b, 4, p. 70, 71 |
|
ex. 1 b, 2 c, p. 70
|
ex. 5, p. 71
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Мій улюблену виконавець |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Direct speech Reported speech |
|
ex.2, 6, p.72, 73 |
ex.1, 5, 6, p.72, 73 |
ex. 7, p. 73
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Музика - наш внутрішній світ |
|
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Gorgeous, brilliant, impressive, lovely, splendid, stunning, superb, grand, fabulous, dreary, poor |
|
ex.3, p.74 |
ex. 2, p. 74 |
|
ex.7, p.75
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Вплив музики |
|
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
|
Впр. 108 ст.66 |
|
|
|
Впр. 109 ст.66 |
Писемне продукування +- музики |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Класична музика |
|
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
|
Lyrics “Adore” |
Пасивні форми |
|
Впр. 101 ст.60 |
Впр. б ст.61 |
Впр. 102,103 ст.62 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40-41 |
|
Види музики інструменти |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Впр. 95 ст.57 |
|
|
ex.2 a, p.76 |
ex. 3, p. 77 Впр. 96 ст.57 |
ex.6, p.77
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 -43 |
|
Музика в різних культурах світу |
|
Демонструвати повагу до традицій різних народів |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Drought, make a living, overcome, slight, single, conductor, fluffy, belly, feel like, tickle, before long, thunder, pour, precious
|
|
|
ex.3, p.78, 79 |
ex. 2, 6, p. 78, 79 |
ex.8, p.79
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Українська музика |
|
Демонструвати повагу до традицій свого народу |
|
|
Mixture, play, talented, classical, hard, album, singer, band |
|
|
|
Впр. 97ст.59 |
Усне продукування Моя улюблена група |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Музика завжди молода |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Grammar of the unit |
|
ex.7, p.81 |
ex.5, 6, p.80, 81 |
ex. 8, 9, p. 81 Checklist |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Проектна робота Музика в моєму житті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал теми |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема:Засоби масової інформації (14 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48-49
|
|
Типи засобів масової інформації
|
|
Визначає достовірність інформації |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Deal with, headline, cartoon, gossip, rumour, tabloid, daily, issue, weekly, advertisement, target audience |
|
ex. 6, p. 85 |
ex. 3, p. 84, 85
|
ex. 3 (b), p. 85 |
ex. 8, p. 85 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Газета |
|
Визначає достовірність інформації |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Sequence of Tenses Future-in the-Past |
|
|
ex. 2, 3, 4, p. 86, 87 |
ex. 6, 7, p. 87 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Робота в газеті |
|
|
|
|
Впр. 120 ст.72 |
|
|
|
Впр. 121ст.72 |
Впр. 122, 123 ст.73 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Правила преси
|
|
Визначає достовірність інформації |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
|
ex. 1, p. 88, 89
|
|
ex. 5 b, p. 89 |
ex. 6, p. 89 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Працівники газет
|
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Reporter, designer, editor, journalist, photographer, proofreader, desirable, deadline |
|
|
ex. 3, 4 b, p.90, 91
|
ex. 3, 5, p. 90, 91 |
ex. 6, p. 91 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Британські газети |
|
Визначає достовірність інформації |
|
|
|
Впр. 126ст.75 |
Матеріли з Інтернету |
|
Впр. 124,125 ст.74 |
Впр. 95 ст.57 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Телебачення |
|
Визначає достовірність інформації |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
|
|
ex.2 a, p.92 |
|
ex. 4, p. 93
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Блоги
|
|
Визначає достовірність інформації |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
|
|
ex. 2, 5, p. 94 |
ex. 3 b, 6, p. 95 |
ex. 7, p. 95
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Марк Твен |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms
|
|
|
ex. 2, p. 996, 97 |
ex. 3, p. 97 |
ex. 7, p. 97 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Інтернет |
|
Визначає достовірність інформації |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
|
|
Матеріли з Інтернету |
Матеріли з Інтернету |
Усне продукування Інтернет в моєму житті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Листи і в газету |
|
|
|
|
Фрази для написання листів |
|
|
|
Правила написання листів |
Писемне продукування Лист |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Проектна робота Засоби масової інформації +,- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал теми |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Grammar of the unit |
|
|
ex. 4, 5, 6, p. 98, 99
|
ex. 7, 8, 9, p. 99 Checklist |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Тест
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема:Країна виучуваної мови (15 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Наскільки я знаю країну виучуваної мови |
|
|
|
|
Лексика вікторини |
|
|
|
|
Створити вікторину |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Королівська сім я |
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Picturesque, fascinating, magnificent, breathtaking, definitely, overwhelm, run out of, flat, numerous |
|
|
ex. 4, p. 102, 103 |
ex. 5, p. 103
|
ex. 6, p. 103
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Англійський народ |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Reported questions |
|
ex.2, 5, p.104, 105
|
ex.6, 7, p.105
|
ex. 9, p. 105 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Краєвиди |
Описує види еко-туризму |
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Exotic, relaxing, delightful
|
|
ex.2, p.106 |
ex.5, p.107 |
ex.5, p.107 |
ex.7, p.107
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Бен Невіс |
Описує краєвиди |
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Temperate, damp, in general / generally, predict, contrary to, on average, get in the way, keep to oneself, better of |
|
ex. 3, p. 109
|
ex. 2, 4, p. 108, 109
|
ex.5, p.109 |
ex.8, p.109
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68-69 |
|
Столиці Визначні місця
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Stereotype, eccentric, queue |
|
|
ex. 3 b, p. 111, 112 |
ex. 1, 2, 4, p. 110, 111, 113 |
ex.7, p.113
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Традиції |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
|
|
ex. 5, p. 115 |
ex.3, 6, p.115
|
ex.7, p.115
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
Погода
|
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Accurate, facilitator, erratic, ensure, speculate, moan, expect, disaster, halt, reluctance
|
|
|
ex. 3, p. 116, 117
|
ex. 5, p.117 |
ex. 7, p. 117
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
Шотландія |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Grammar of the unit |
|
ex. 1, p. 118
|
ex. 3, 6, p. 118, 119 |
ex. 7, 8, p. 119 Checklist |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
Уельс |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
|
|
|
|
Матеріли з Інтернету |
Усне продукування по темі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
74-75 |
|
Ірландія Одяг Шотландців |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
|
|
Впр.154стю93 |
Впр. 153 ст.92 |
Матеріли з Інтернету |
Усне продукування по темі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
Проектна робота Англія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал теми |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
|
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема:Україна (16 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
Наскільки я знаю свою країну |
Складає перелік місць для еко-туризму |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі
|
|
|
Лексика вікторини |
|
|
Вікторина |
Впр.143-144 ст.85 |
Кросворд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
79-80 |
|
Я – українець Традиції моєї сімї |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Valley, hill, steppe, woodland, the very.., border on, variety, rich in, soil |
|
|
ex. 4 a, b, p. 122 |
ex. 6, 7, p. 123 |
ex. 9, p. 123 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
Європейці |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Must May / might |
|
ex.7, p.125
|
ex. 5, 6, p. 124, 125 |
ex. 9, 10, p. 125 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
Природа України |
Складає перелік місць для еко-туризму |
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Shed light, muddy |
|
ex. 4, p. 127
|
ex.6, p. 127
|
ex.5, 7, p.127 |
ex. 8, 9, p. 127 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
83-84 |
|
Україна - мій дім |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms First hand, a couple of, background, gothic, as plain as day, instantly, hang out, gesture |
Let Make Allow to |
|
ex. 5, p. 129
|
ex. 4, p. 129 |
ex. 7, p. 129 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Дух українців |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
|
|
ex. 2, 3, p. 131 |
ex. 5, 6, p. 131 |
ex. 7, p. 131
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
|
Есе
|
|
|
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
|
|
ex. 2, 3, p. 133 |
ex. 5, 6, p. 133 |
ex. 7, p. 133 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
Все що я маю, за це я дякую батькам |
|
Поважає традиції своєї сім’ї |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms Realize, for one’s sake, effort, sacrifice, turn out, occasion, come up with, hire |
Must May / might |
|
ex. 6, p. 134, 135 |
ex. 2, 4, 5, 8, p. 134, 135
|
ex. 10, p. 135 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
Місця, люди, події |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Today’s phrasal verbs Today’s idioms |
Grammar of the unit |
|
|
ex. 3, 4, 6, p.136, 137 |
ex.7, p.137 Checklist |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
89-90 |
|
Визначні місця України
|
Складає перелік місць для еко-туризму |
|
|
|
|
|
|
Матеріли з Інтернету |
Матеріли з Інтернету |
Усне продукування по темі Я б хотів відвідати |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
Порівняльна характеристика України,Канади та Великобританії |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Administrative division, natural resources, famous landmarks |
|
|
|
Впр. 145 ст.86 |
Впр.1б ст.145 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
Проектна робота Моя Батьківщина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал теми |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал семестру
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
94 |
|
Підготовка до семестрової контрольної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити мовний інвентар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
Контроль аудіювання |
Повторити теми семестру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
Контроль говоріння |
Повторити мовний інвентар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
Контроль читання |
Повторити граматичні структури |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
98 |
|
Контроль письма |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
99-101 |
|
Узагальнювально- підсумкові уроки |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||