Календарно - тематичне планування .Хімія. 9клас

Про матеріал
Планування містить активні посилання на електронні ресурси. Це допоможе вчителю зекономити час на підготовку до уроків, особливо під час дистанційного навчання
Перегляд файлу

(68 годин, 2 год на тиждень)

 (2 контрольні роботи, 5 практичних робіт, 14 лабораторних дослідів, 10 демонстрацій)

 

Складено згідно навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-9 класи (оновлена), затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 р. №804

№ п/п

Дата

Корекція дати

Тема уроку

Електронні ресурси

Навчальні проекти, лабораторні досліди, демонстрації

Примітка

 

Повторення найважливіших питань курсу хімії 8 класу

 

 

 

Вступний інструктаж з БЖД. Склад і властивості основних класів неорганічних сполук.

Тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2qhUeYoCUIYk9jNhWw-27FKBKJIR-X-4cNWf9f9GLA7XXvA/viewform

Гра  https://learningapps.org/1121829

Гра  https://learningapps.org/1166813

 

 

 

 

 

 

Хімічний зв'язок і будова речовини.

Онлайн тест  https://onlinetestpad.com/ua/test/192120-khimichnij-zvyazok-8klas

 

 

 

 

 

 

Діагностичний контроль знань

 

 

 

 

Тема 1. Розчини

 

 

 

Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі.

 

Домашній експеримент

1.Виготовлення колоїдних розчинів (желе, кисіль тощо).

 

 

 

 

Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок. Розчинність речовин, її залежність від різних чинників.

https://www.youtube.com/watch?v=Kn5FqxibjDI

 

 

 

 

 

 

Насичені й ненасичені, концентровані й розведені розчини.

Онлайн кросворд https://onlinetestpad.com/ua/crossword/151626-rozchini-9-klas-khimiya-ponyattya-pro-dispersni-si

 

Навчальні проекти

3.Виготовлення розчинів для надання до медичної допомоги.

 

 

 

 

Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. Розчинення як фізико-хімічний процес. Поняття про кристалогідрати.

 

Навчальні проекти

2.Вирощування кристалів солей.

Демонстрації

  1. Теплові явища під час розчинення (розчинення амоній нітрату і безводного кальцій хлориду у воді).

https://www.youtube.com/watch?v=GNN3R-d3iUk

 

 

 

 

 

Розрахункові задачі  1. Розв’язування задач за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини.

 

 

 

 

 

 

Розрахункові задачі  1. Розв’язування задач за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини

(розчини кристалогідратів).

 

 

 

 

 

 

Узагальнюючий контроль знань №1 з теми «Розчини»

https://jannaivanivna.wordpress.com/category/%d0%b3%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%bd%d0%b0/%d0%be%d0%bd%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%bd-%d1%82%d0%b5%d1%81%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%96%d0%bd%d0%b4%d0%b8%d0%ba%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%80-%d0%b7%d0%bd%d0%b0%d0%bd%d1%8c/

 

 

 

 

 

 

Електролітична дисоціація. Електроліти й неелектроліти. Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах.

https://learningapps.org/display?v=p9kb7r7bk19

 

Демонстрації

  1. Дослідження речовин та їхніх водних розчинів на електричну провідність (кристалічний натрій хлорид, дистильована вода, розчин натрій хлориду, кристалічний цукор, розчин цукру, хлоридна кислота).

https://www.youtube.com/watch?v=RhmAWYWcoTs

 

 

 

 

 

Ступінь електролітичної дисоціації. Сильні й слабкі електроліти.

https://www.youtube.com/watch?v=ULfPxZ39VfU

 

Навчальні проекти

1.Електроліти в сучасних акумуляторах.

 

 

 

 

Поняття про рН розчину (без математичних розрахунків). Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища.

https://www.youtube.com/watch?v=HQ3xI_2Kr20

 

https://www.youtube.com/watch?v=mUDgZlfS7HM

презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-ponyattya-pro-rn-rozchinu-znachennya-rn-dlya-harakteristiki-kislotnogo-chi-luzhnogo-seredovischa-otnogo-chi-l

 

Лабораторні досліди

1. Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-іонів у розчинах.

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-9-klas/14102-laboratorn-dosldi/laboratorn-dosldi-1-2-viyavlennya-yionv-gdrogeny-ta-gdroksid-onv-y-rozchinah-ystanovlennya-pribliznogo-znachennya-pn-vodi-lyzhnih-kislih-rozchinv-natryi-gdroksidy-hloridno-kisloti-za-dopomogoyu-ynversalnogo-ndikatora

 

2. Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій гідроксиду, хлоридної кислоти) за допомогою універсального індикатора.

3. Дослідження рН харчової і косметичної продукції.  http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-9-klas/14102-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-3-dosldzhennya-pn-harchovo-kosmetichno-prodykts

 

 

 

 

 

Представлення результатів навчальних проектів 4. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. 5. Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин. 6. Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі. 7. Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.

8. Дослідження рН середовища мінеральних вод України.

https://www.youtube.com/watch?v=84QkoBFydtw&t=2s

 

 

 

 

 

 

Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу. Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій.

https://youtu.be/lp6K5nKo6bc

 

Лабораторні досліди

4. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються випаданням осаду.

5. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються  виділенням газу.

6. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються утворенням води.

https://www.youtube.com/watch?v=c1IZ1H7ycpk

 

Демонстрації

  1.                Реакції обміну між електролітами у водних розчинах

 

 

 

 

Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу. Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій.

 

Демонстрації

Реакції обміну між електролітами у водних розчинах. https://youtu.be/B_a2Faw65os

 

 

 

 

 

Практична робота 1. Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах. Інструктаж за інструкцією №

 

 

 

 

 

 

Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену. Якісні реакції на деякі йони. Застосування якісних реакцій.

https://youtu.be/3bbgFhSYqqo

 

Лабораторні досліди

7. Виявлення хлорид-іонів у розчині. https://youtu.be/iNB1huaxDw4

 

8. Виявлення сульфат-іонів у розчині. https://youtu.be/NPgZkGLMX3E

 

9. Виявлення карбонат-іонів у розчині. https://youtu.be/O6C8Ck3d6YM

 

 

 

 

 

Практична робота 2. Розв’язування експериментальних задач. Інструктаж за інструкцією №

Відео https://www.youtube.com/watch?v=qQUlt6Lr9-E

 

 

 

 

 

 

Узагальнюючий контроль знань №2 з теми «Розчини»

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/distantsyine-otsnyuvannya/distantsyine-otsnyuvannya-za-predmetom-hmya9-klas/te

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

 

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

наводить приклади колоїдних та істинних розчинів, розчинників, суспензій, емульсій, аерозолів, електролітів і неелектролітів, сильних і слабких електролітів, кристалогідратів;

пояснює вплив різних чинників на розчинність речовин; утворення водневого зв’язку; суть процесу електролітичної дисоціації.

Діяльнісний компонент

розрізняє компоненти розчину, насичені й ненасичені розчини, катіони й аніони, електроліти й неелектроліти, сильні й слабкі електроліти; рН лужного, кислого та нейтрального середовища;

описує розчинення речовин у воді як фізико-хімічне явище; якісну реакцію на хлорид-іони; виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену;

складає рівняння електролітичної дисоціації лугів, кислот, солей, рівняння реакцій обміну в повній та скороченій йонній формах; рівняння якісних реакцій на хлорид-іони в молекулярній та йонній формах;

розв’язує експериментальні задачі, обираючи й обґрунтовуючи спосіб розв’язання .

обчислює масу, об’єм, кількість речовини за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;

характеризує електроліти за ступенем дисоціації;

визначає  характер середовища за значенням рН;

проводить реакції між розчинами електролітів з урахуванням умов їх перебігу; якісні реакції на карбонат-, сульфат- хлорид-іони;

виявляє у розчині гідроксид-іони і йони Гідрогену;

використовує значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища.

Ціннісний компонент

обґрунтовує перебіг реакцій між електролітами у водних розчинах;

оцінює важливість рН розчинів для визначення якості харчової, косметичної продукції тощо;

висловлює судження про значення розчинів у природі та житті людини; про застосування знань щодо  виявлення деяких йонів; про роль експерименту в науці. Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність

Поняття про суспензії, емульсії, аерозолі. Розв’язування розрахункових задач за цією темою.

Здоров’я і безпека

Розв’язування розрахункових задач за цією темою. Поняття про суспензії, емульсії, аерозолі. Колоїдні та істинні розчини. Безпечне поводження з речовинами. Електроліти й неелектроліти. Поняття про рН розчину.

Екологічна безпека і сталий розвиток

Розв’язування розрахункових задач за цією темою. Поняття про рН розчину. Застосування якісних реакцій.

 

Тема 2. Хімічні реакціі

 

 

 

Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну.

 

https://www.youtube.com/watch?v=I-WjROQoFvs

 

Демонстрацї 4. Реакції розкладу, сполучення, заміщення, обміну, екзо- та ендотермічні реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=0b3qwonnD9Y

 

 

 

 

 

Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів.

 

 

 

 

 

 

Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники.

 

 

 

 

 

 

Складання рівнянь окисно-відновних реакцій.

 

 

 

 

 

 

Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці.

 

 

 

 

 

 

Екзотермічні й ендотермічні реакції. Термохімічне рівняння. Представлення результатів навчальних проектів №9 «Ендотермічні реакції на службі людині.»; №10 «Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів.»

https://youtu.be/REvpuD2pRvc

 

Демонстрацї 4. екзо- та ендотермічні реакції

https://www.youtube.com/watch?v=CXBpEPnt-7c

 

 

 

 

 

Оборотні й необоротні реакції. Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників.

 

Гра https://learningapps.org/1262800

  

Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №10 «Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою.» http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-9-klas/14102-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-10-v

 

Демонстрац 4. Залежність швидкості реакцій металів (цинк, магній, залізо) з хлоридною кислотою від активності металу.   https://www.youtube.com/watch?v=DZih_54Jthc

 

 

 

 

 

Практична робота №3 «Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій.» Інструктаж за інструкцією №

Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=lKLwNrzLdX4

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №1.

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/distantsyine-otsnyuvannya/distantsyine-otsnyuvannya-za-predmetom-hmya9-klas/tema-2-hmchn-reakts/13071-test

к.р.

https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-himi-dlya-9-klasu-himichni-reakci-351.html

 

 

 

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

знає і розуміє суть понять: хімічна реакція, ступінь окиснення, окисник, відновник, процеси окиснення і відновлення, тепловий ефект реакції, швидкість хімічної реакції;

наводить приклади основних типів хімічних реакцій; відновників і окисників.

Діяльнісний компонент

визначає ступені окиснення елементів у сполуках за їхніми формулами;

розрізняє реакції сполучення, заміщення, обміну, розкладу; окисно-відновні та реакції без зміни ступеня окиснення; екзо- та ендотермічні, оборотні й необоротні реакції; окисники і відновники; валентність і ступінь окиснення елемента;

складає хімічні формули бінарних сполук за ступенями окиснення елементів; рівняння найпростіших окисно-відновних реакцій на основі електронного балансу, термохімічні рівняння; рівняння оборотних і необоротних реакцій;

класифікує реакції за різними ознаками;

характеризує процеси окиснення, відновлення, сполучення, розкладу, заміщення, обміну; вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій; роль окисно-відновних процесів у довкіллі;

дотримується правил використання побутових хімікатів.

Ціннісний компонент

обґрунтовує процеси окиснення й відновлення з погляду електронної будови атомів;

висловлює судження про значення хімічних реакцій та знань про них у природі, промисловості, побуті

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність

Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці.

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

Тема 3. Початкові поняття про органічні сполуки

 

 

 

Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними).Елементи-органогени.

 

 

Демонстрації 6. Моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проектування).

 

 

 

 

Вуглеводні

Метан як представник насичених вуглеводнів.

 

 

Демонстрації 6. .Моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проектування).

 

 

 

 

Гомологія. Гомологи метану (перші десять), їхні молекулярні і структурні формули та назви.

Гра https://learningapps.org/1307191

Онлайн кросворд  https://onlinetestpad.com/ua/crossword/141400-organichna-khimiya

 

 

 

 

 

 

 

Фізичні властивості. Реакція заміщення для метану.

Онлайн тест  https://onlinetestpad.com/ua/testviehttps://www.youtube.com/watch?v=5ImQvGmQhxow/207530-alkani-nasicheni-vuglevodni

 

 

 

 

 

 

Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів. Молекулярні і структурні формули. Фізичні властивості.

Гра https://www.youtube.com/watch?v=5ImQvGmQhxo

 

 

 

 

 

 

Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування).

 

 

 

 

 

 

Горіння вуглеводнів.

 

https://www.youtube.com/watch?v=5ImQvGmQhxo

Демонстрації 6.

Горіння парафіну, визначення його якісного складу за продуктами згоряння.

 

 

 

 

Розв'язування розрахункових задач

2. «Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями.»

 

 

 

 

 

 

Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену.

Представлення результатів навчального проекту №11 «Використання полімерів: еколого-економічний аспект.» Демонстрації 8. Ознайомлення зі зразками виробів із поліетилену Виявлення властивостей поліетилену: відношення до нагрівання, розчинів кислот, лугів.

 

 

 

 

 

 

Поширення вуглеводнів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля – природні джерела вуглеводнів.

Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-zanyattya-na-temu-prirodniy-gaz-nafta-kam-yane-vugillya---prirodni-dzherela-vuglevodniv-216528.html

 

 

 

 

 

 

Перегонка нафти. Вуглеводнева сировина й охорона довкілля. Застосування вуглеводнів. Представлення результатів навчального проекту №12 «Альтернативні джерела енергії.»

 

 

 

 

 

 

Проміжний контроль знань учнів з теми «Вуглеводні». Самостійна робота.

 

 

 

 

 

 

Оксигеновмісні органічні речовини.

Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи. Метанол, етанол, гліцерол: молекулярні і структурні формули, фізичні властивості.

 

 

 

 

 

 

Горіння етанолу. Якісна реакція на гліцерол.

 

hhttps://www.youtube.com/watch?v=RVJERGAdsH4https://www.ye.com/watch?v=RVJERGAdsH4ttps://youtu.be/RVJERGAdsH4https://youtu.be/RVJERGAdsH4

Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №11 «Взаємодія гліцеролу з купрум (ІІ) гідроксидом.»

https://www.youtube.com/watch?v=hr8FikhG8zI

 

 

 

 

 

Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини.

Онлайн тест https://onlinetestpad.com/ua/test/98715-zagalna-kharakteristika-spirt%D1%96v-9-klas

Онлайн тест

https://onlinetestpad.com/ua/testview/247075-perev%D1%96rka-znan-z-temi-ponyattya-pro-spirti-na-priklad%D1%96-metanolu-etanolu-j-g

 

 

 

 

 

 

 

Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості.

 

 

 

 

 

 

Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями.

 

Демонстрації 9. Дія етанової кислоти на

індикатори. https://drive.google.com/file/d/14NYf0MfuCXxUpONGAzMMV2o-r3Yxvzdq/view

 

 10. Взаємодія етанової кислоти з металами, лугами. https://drive.google.com/file/d/1x23gYibG7D8U1ota22qGcHpA4HpkGp-r/view

 

https://drive.google.com/file/d/1d_wISG1cDgMSfp42ZRLOcEqx-h_B3_IQ/view

 

 

 

 

 

Застосування етанової кислоти.

Представлення результатів навчального проекту №13 «Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.»

Тест https://docs.google.com/forms/d/18OczklIc6xEK92zuwbtyp_8jJ5L4qXmmbXroKpkWfos/viewform?edit_requested=true

тест

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeXq5fMOAg5cVGNdngnpprZwFDj4PUhO3BgHki2eLtnNyRyuA/viewform

 

 

 

 

 

 

Практична робота №4  «Властивості етанової кислоти.» Інструктаж за інструкцією №

https://tsn.ua/video/video-novini/himiya-praktichna-robota-4-vlastivosti-etanovoyi-kisloti-2-tizhden-sr.html

 

 

 

 

 

 

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія.

 

Відео урок https://youtu.be/FNM7JUXHpAk

 Тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc6SV-EkTPr4zBLkXM2krKdYEvGh3r52inUTpGuoUYNRCp-4g/viewform

 

Навчальний проект №14 «Виготовлення мила з мильної основи.» Домашній експеримент 2. Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника.

 

 

 

 

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.

https://www.youtube.com/watch?v=6UIdf-0YlbI

онлайн тести

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtMXXNAynls0Ckhctnar3uvG9Vag_1-48daPkiV2VXqIsDpg/viewform

 

 

 

 

 

 

 

 

Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.

 

 

 

 

 

 

Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль.

 

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторні досліди №12  «Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом.» https://youtu.be/lTiYkRjn01U

 

; №13 «Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру).» https://youtu.be/3ruUiYeub70

 

; №14 «Взаємодія крохмалю з йодом.» https://youtu.be/yqdROMRyVso

 

Домашній експеримент 3. Виявлення крохмалю в харчових продуктах.

 

 

 

 

Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.  Представлення результатів навчальних проектів №15  « Дослідження хімічного складу їжі.»; №16 «Хімічний склад жувальних гумок.»; №17 «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.»

Онлайн тест  https://onlinetestpad.com/ua/test/103929-zagalna-kharakteristika-vuglevod%D1%96v

 

 

 

 

Нітрогеновмісні органічні речовини

 

 

 

 

Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери.

https://youtu.be/ZzQRlKKUZKU

 

 

 

 

 

 

Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.

Відео https://www.youtube.com/watch?v=_NzPQrbiFAA

 

 

 

 

 

 

Значення природних і синтетичних органічних сполук.    Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

 

 

 

 

 

 

 

Представлення результатів навчальних проектів №18 «Друге життя паперу.»; №19 «Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).»

 

 

 

 

 

 

Практична робота №5 «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.» Інструктаж за інструкцією №

https://youtu.be/DChujscyEWY

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №2.

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentresults/distantsyine-otsnyuvannya/distantsyine-otsnyuvannya-za-predmetom-hmya9-klas/t

 

 

 

 

Тема 4. Роль хімії в житті суспільства

 

 

 

Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.

 

 

 

 

 

 

Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.

 

 

 

 

 

 

Представлення результатів навчальних проектів №21 «Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.»; №22 «Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості.»

 

 

 

 

 

 

Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства. Представлення результатів навчального проекту №23 «Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.»

 

 

 

 

 

 

Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки. Представлення результатів навчального проекту №20 «Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості.»

 

 

 

 

 

 

Систематизація,  аналіз та корекція знань учнів з курсу хімії 9 класу.

 

 

 

 

 

 

Повторення. Розв'язування розрахункових задач. Складання рівнянь окисно-відновних  та йонних реакцій.

 

 

 

 

 

 

Повторення. Генетичний зв'язок між класами неорганічних та органічних сполук.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Французан Наталья
    ДЯКУЮ!!!!! такий об’єм охватили!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пархомук Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3.  Marchuk
    Дуже корисне календарне планування! Кращого не можу уявити.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Рудь Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Паращак Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Живага Андрій В'ячеславович
    Щиро дякую. Чудова розробка. Добірка посилань - це просто клас!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
doc
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Планування
Додано
7 вересня 2022
Переглядів
4697
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку