Календарно - тематичне планування "Російська мова та читання" 2 клас, 2 семестр

Про матеріал
Календарно - тематичне планування для 2 класу НУШ з російською мовою навчання на 2 семестр за підручником І. Лапшина, Н Зорька
Перегляд файлу

Російська мова та читання (вт – пт)

за підручником Русский язык и чтение : учеб. для 2 класса с обучен.

на рус. яз. заведений общего среднего образования

(в 2-х частях). Ч. 1 / И. Н. Лапшина, Н. Н. Зорька. —

К. : Издательский дом «Освита», 2019. — 112 с. : ил.

 

ІІ семетр

 

№ з/п

Дата

Примітка

Тема уроку

62.

1

 

Що посієш, те й пожнеш. Значення слова

Вчусь співвідносити слово та предмет чи дію. Думаю над значенням слів. Знаходжу в тексті незнайомі слова.  І. Токманова «Плим».

63.

2

 

Що посієш, те й пожнеш. Значення слова

Вчусь співвідносити слово та предмет чи дію. Думаю над значенням слів. Знаходжу в тексті незнайомі слова.  Я. Пинясов «Ким бути, а ким не бути»

64.

3

 

Визначаю в ряді слів тематичні групи. Вчусь ставити до слів питання та пояснювати їх значення. Готуюсь читати текст за ролями. В. сутеев «Капризная кошка».

65.

4

 

Розвиток мовлення № 5

66.

5

 

Читаю. Встановлюю зв'язок між подіями та персонажами. Вчусь пояснювати значення слів та виразів. Г. Циферов «Пугало».

67.

6

 

Вчусь читати мовчки. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, близькі за значенням. Пояснюю свою позицію. Дотримуюсь правил спілкування. Молдавська народна казка «Почему пес остался без жильця»

68.

7

 

Вчусь читати мовчки. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, близькі за значенням. Пояснюю свою позицію. Дотримуюсь правил спілкування. Молдавська народна казка «Почему пес остался без жильця».

69.

8

 

Робота з дитячою книжкою № 5.

70.

9

 

Пояснюю значення слів. Закріплюю вміння розрізняти слова, близькі за значенням. Відтворюю діалог. В. Голявкин «Рассказ Пети»

71.

10

 

Пояснюю значення слів. Закріплюю вміння розрізняти слова, близькі за значенням. Відтворюю діалог. В. Голявкин «Рассказ Пети»

72.

11

 

Читаю, правильно інтоную речення. Розумію прочитане. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, протилежні за значенням. А. Барто «В зеркале».

73.

12

 

Читаю, правильно інтоную речення. Розумію прочитане. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, протилежні за значенням. А. Барто «В зеркале».

74.

13

 

Діагностична робота. Аудіювання.

75.

14

 

Пояснюю значення слова. Закріплюю вміння розрізняти слова, протилежні за значенням. Визначаю настрійтекста. Л. Воронкова «Трудный овражек».

76.

15

 

Пояснюю значення слова. Закріплюю вміння розрізняти слова, протилежні за значенням. Визначаю настрійтекста. Л. Воронкова «Трудный овражек».

77.

16

 

Читаю, думаю над значенням слів. Обираю інформацію з прочитаного. Вчусь розрізняти слова, різні за значенням. С. Погореловский «Простясь до завтра с детским садом…»

78.

17

 

Читаю, думаю над значенням слів. Обираю інформацію з прочитаного. Вчусь розрізняти слова, різні за значенням. С. Погореловский «Простясь до завтра с детским садом…»

79.

18

 

Тематична робота № 5

80.

19

 

Справа майстра боїться. Слова – назви предметів.

Визначаю назви предметів (підмети). Використовую їх у своєму мовленні. Даю свою оцінку до прочитаного. «Українська народна іграшка»

81.

20

 

Визначаю назви предметів (іменники). Використовую їх у своєму мовленні. Даю свою оцінку до прочитаного. «Українська народна іграшка»

82.

21

 

Закріплюю написання великої літери в іменах, прізвищах людей, кличках тварин. Використовую у своєму мовленні слова, що позначають назви предметів. В. Осеева «Хорошее».

83.

22

 

Закріплюю написання великої літери в іменах, прізвищах людей, кличках тварин. Використовую у своєму мовленні слова, що позначають назви предметів. В. Осеева «Хорошее».

84.

23

 

Розвиток мовлення № 6.

85.

24

 

Вчусь писати велику літеру в назвах країн, міст, сел., вулиць, річок. Використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети. В. Сухомлинський «Песню никому не убить!»

86.

25

 

Вчусь писати велику літеру в назвах країн, міст, сел., вулиць, річок. Використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети. В. Сухомлинський «Песню никому не убить!»

87.

26

 

Змінюю слова, що позначають предмети (іменники), за числами. Переказую прочитане. Ю. Ермолаев «Два пирожных»

88.

27

 

Змінюю слова, що позначають предмети (іменники), за числами. Переказую прочитане. Ю. Ермолаев «Два пирожных»

89.

28

 

Робота з дитячою книжкою № 6.

90.

29

 

Знаходжу серед слів, що позначають предмети (іменників), слова, близькі за значенням. Відповідаю на питання. Е. Пермяк «Для чего руки нужны»

91.

30

 

Знаходжу серед слів, що позначають предмети (іменників), слова, близькі за значенням. Відповідаю на питання. Е. Пермяк «Для чего руки нужны»

92.

31

 

Читаю виразно. Знаходжу серед слів, що позначають премети (іменників), слова, протилежні за значенням. А. Барто «Любитель – рыболов».

93.

32

 

Діагностична робота. Мовна тема.

94.

33

 

Читаю, пояснюю значення слів. Закріплюю вивчене, використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети (Іменники). С. Баруздин «Как Алеше учиться надоело».

95.

34

 

Читаю, пояснюю значення слів. Закріплюю вивчене, використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети (Іменники). С. Баруздин «Как Алеше учиться надоело».

96.

35

 

Тематична робота № 6.

97.

36

 

Ідеї. Відкриття. Винаходи. Слова, що позначають ознаку предмета.

Визначаю слова, що позначають ознаку предмета (прикметники). Вчусь ставити питання: який? яка? яке? які? до слів. Передбачаю зміст твору. Е. Пермяк «Как Маша стала большой».

98.

37

 

Визначаю слова, що позначають ознаку предмета (прикметники). Вчусь ставити питання: який? яка? яке? які? до слів. Передбачаю зміст твору. Е. Пермяк «Как Маша стала большой».

99.

38

 

Визначаю слова, що позначають ознаку предмета(прикметники). Використовую їх в своєму мовленні. Л. Дьяконов «Щенок и снег».

100.

39

 

Визначаю слова, що позначають ознаку предмета(прикметники). Використовую їх в своєму мовленні. Л. Дьяконов «Щенок и снег».

101.

40

 

Розвиток  мовлення № 7.

102.

41

 

Вчусь ставити питання до слів, що позначають ознаку предметів (прикметники). Пояснюю роль прикметників у художньому творі. В. Волина «Загадки».

103.

42

 

Робота з дитячою книжкою № 7.

104.

43

 

Знаходжу серед слів, що позначають ознаки предметів (прикметників), слова, близькі за значенням. Складаю стисле зв’язне висловлювання. П. дудочки «Рыбьи форточки».

105.

44

 

Знаходжу серед слів, що позначають ознаки предметів (прикметників), слова, близькі за значенням. Складаю стисле зв’язне висловлювання. П. дудочки «Рыбьи форточки».

106.

45

 

Знаходжу серед слів, що позначають ознаку предметів (прикметників), слова, протилежні за значенням. Передбачаю зміст твору. Ю. Резник «Волшебный карандаш»

107.

46

 

Вчусь підбирати до предмету відповідні ознаки. Читаю, відповідаю на питання за змістом прочитаного. В. Сутеев «Разные колёса»

108.

47

 

Вчусь підбирати до предмету відповідні ознаки. Читаю, відповідаю на питання за змістом прочитаного. В. Сутеев «Разные колёса»

109.

48

 

Діагностична робота. Списування.

110.

49

 

Закріплюю вивчене. Складаю сполучення зі слів, які позначають предмет та ознаку предмета. Вчусь складати загадки за ознаками предмета. М. Слабошпицкий «Где туман живет?»

111.

50

 

Закріплюю вивчене. Складаю сполучення зі слів, які позначають предмет та ознаку предмета. Вчусь складати загадки за ознаками предмета. М. Слабошпицкий «Где туман живет?»

112.

51

 

Використовую в своєму мовленні слова, що позначають ознаку предметів (прикметники). Читаю. Складаю питання до прочитаного. А. Усачев «Как Соня научилась разговаривать»

113.

52

 

Використовую в своєму мовленні слова, що позначають ознаку предметів (прикметники). Читаю. Складаю питання до прочитаного. А. Усачев «Как Соня научилась разговаривать»

114.

53

 

Тематична робота № 7

115.

54

 

Рух і час. Весна. Слова, що позначають дію предмета.

Вчусь знаходити в тексті слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. Використовую дієслова в своєму мовленні. Е. Баратинський «Весня, весня!»

116.

55

 

Вчусь знаходити в тексті слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. Використовую дієслова в своєму мовленні. Е. Баратинський «Весня, весня!»

117.

56

 

Закріплюю вміння знаходити слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. И. Левитан «Март»

118.

57

 

Закріплюю вміння знаходити слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. З. Александрова «Капель»

119.

58

 

Розвиток  мовлення № 8.

120.

59

 

Читаю діалоги з казки. Знаходжу серед слів, що позначають дії предметів (дієслів), слова, близькі за значенням. Використовую їх в своєму мовленні. Н. Сладков «Медведь и солнце».

121.

60

 

Знаходжу серед слів, що позначають дію предметів (дієслів), слова, протилежні за значенням. Використовую їх в своєму мовленні. А. Барто «Скворцы прилетели».

122.

61

 

Діагностична робота. Мовна тема.

123.

62

 

Робота з дитячою книжкою №8.

124.

63

 

Визначаю слова, до яких не можна поставити питання (службові слова). Закріплюю вміння писати їх окремо з іншими словами. Читаю виразно. Я. Аким «Апрель».

125.

64

 

Тематична робота № 8.

126.

65

 

В світі все взаємопов’язано. Літо. Споріднені слова. Корень слова.

Вчусь визначати споріднені слова. Виділяю корінь слова. Співвідношу зміст прочитаного зі своїми знаннями. Е. Трутнева «Лето».

127.

66

 

Вчусь визначати споріднені слова. Виділяю корінь слова. Співвідношу зміст прочитаного зі своїми знаннями. Е. Трутнева «Лето».

128.

67

 

Діагностична робота. Діалог.

129.

68

 

Розвиток  мовлення №9.

130.

69

 

Закріплюю вміння визначати спільнокореневі слова,  виділяти корінь слова. Виразно читаю, визначаю емоціональний настрій тексту. Е. Благинина «Радуга».

131.

70

 

Закріплюю вміння визначати спільнокореневі слова,  виділяти корінь слова. Виразно читаю, визначаю емоціональний настрій тексту. Е. Благинина «Радуга».

132.

71

 

Робота з дитячою книжкою № 9.

133.

72

 

Підбираю спільнокореневі слова з даним коренем. Вчусь правильно вимовляти й писати слова з ненаголошеними голосними звуками в корені слова. Висловлюю свою думку щодо прочитаного.  А. Кузнецова «Времена года». Читання вголос.

134.

73

 

Тематична робота № 9.

135.

74

 

Підбираю спільнокореневі слова з даним коренем. Вчусь правильно вимовляти й писати слова з ненаголошеними голосними звуками в корені слова. Переказую прочитаний твір. В. Бианки «Купание медвежат». Читання вголос.

136.

75

 

Закріплюю вивчене. Складаю речення зі спільнокореневими словами, правильно записую їх. В. Данько «Веселы все дети…». В. Викторов «В гости к лету».

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Слободянюк Вікторія Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 січня 2020
Переглядів
2004
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку