Російська мова та читання (вт – пт)
за підручником Русский язык и чтение : учеб. для 2 класса с обучен.
на рус. яз. заведений общего среднего образования
(в 2-х частях). Ч. 1 / И. Н. Лапшина, Н. Н. Зорька. —
К. : Издательский дом «Освита», 2019. — 112 с. : ил.
ІІ семетр
№ з/п |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
62. |
1 |
|
Що посієш, те й пожнеш. Значення слова Вчусь співвідносити слово та предмет чи дію. Думаю над значенням слів. Знаходжу в тексті незнайомі слова. І. Токманова «Плим». |
63. |
2 |
|
Що посієш, те й пожнеш. Значення слова Вчусь співвідносити слово та предмет чи дію. Думаю над значенням слів. Знаходжу в тексті незнайомі слова. Я. Пинясов «Ким бути, а ким не бути» |
64. |
3 |
|
Визначаю в ряді слів тематичні групи. Вчусь ставити до слів питання та пояснювати їх значення. Готуюсь читати текст за ролями. В. сутеев «Капризная кошка». |
65. |
4 |
|
Розвиток мовлення № 5 |
66. |
5 |
|
Читаю. Встановлюю зв'язок між подіями та персонажами. Вчусь пояснювати значення слів та виразів. Г. Циферов «Пугало». |
67. |
6 |
|
Вчусь читати мовчки. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, близькі за значенням. Пояснюю свою позицію. Дотримуюсь правил спілкування. Молдавська народна казка «Почему пес остался без жильця» |
68. |
7 |
|
Вчусь читати мовчки. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, близькі за значенням. Пояснюю свою позицію. Дотримуюсь правил спілкування. Молдавська народна казка «Почему пес остался без жильця». |
69. |
8 |
|
Робота з дитячою книжкою № 5. |
70. |
9 |
|
Пояснюю значення слів. Закріплюю вміння розрізняти слова, близькі за значенням. Відтворюю діалог. В. Голявкин «Рассказ Пети» |
71. |
10 |
|
Пояснюю значення слів. Закріплюю вміння розрізняти слова, близькі за значенням. Відтворюю діалог. В. Голявкин «Рассказ Пети» |
72. |
11 |
|
Читаю, правильно інтоную речення. Розумію прочитане. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, протилежні за значенням. А. Барто «В зеркале». |
73. |
12 |
|
Читаю, правильно інтоную речення. Розумію прочитане. Пояснюю значення слів. Розрізняю слова, протилежні за значенням. А. Барто «В зеркале». |
74. |
13 |
|
Діагностична робота. Аудіювання. |
75. |
14 |
|
Пояснюю значення слова. Закріплюю вміння розрізняти слова, протилежні за значенням. Визначаю настрійтекста. Л. Воронкова «Трудный овражек». |
76. |
15 |
|
Пояснюю значення слова. Закріплюю вміння розрізняти слова, протилежні за значенням. Визначаю настрійтекста. Л. Воронкова «Трудный овражек». |
77. |
16 |
|
Читаю, думаю над значенням слів. Обираю інформацію з прочитаного. Вчусь розрізняти слова, різні за значенням. С. Погореловский «Простясь до завтра с детским садом…» |
78. |
17 |
|
Читаю, думаю над значенням слів. Обираю інформацію з прочитаного. Вчусь розрізняти слова, різні за значенням. С. Погореловский «Простясь до завтра с детским садом…» |
79. |
18 |
|
Тематична робота № 5 |
80. |
19 |
|
Справа майстра боїться. Слова – назви предметів. Визначаю назви предметів (підмети). Використовую їх у своєму мовленні. Даю свою оцінку до прочитаного. «Українська народна іграшка» |
81. |
20 |
|
Визначаю назви предметів (іменники). Використовую їх у своєму мовленні. Даю свою оцінку до прочитаного. «Українська народна іграшка» |
82. |
21 |
|
Закріплюю написання великої літери в іменах, прізвищах людей, кличках тварин. Використовую у своєму мовленні слова, що позначають назви предметів. В. Осеева «Хорошее». |
83. |
22 |
|
Закріплюю написання великої літери в іменах, прізвищах людей, кличках тварин. Використовую у своєму мовленні слова, що позначають назви предметів. В. Осеева «Хорошее». |
84. |
23 |
|
Розвиток мовлення № 6. |
85. |
24 |
|
Вчусь писати велику літеру в назвах країн, міст, сел., вулиць, річок. Використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети. В. Сухомлинський «Песню никому не убить!» |
86. |
25 |
|
Вчусь писати велику літеру в назвах країн, міст, сел., вулиць, річок. Використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети. В. Сухомлинський «Песню никому не убить!» |
87. |
26 |
|
Змінюю слова, що позначають предмети (іменники), за числами. Переказую прочитане. Ю. Ермолаев «Два пирожных» |
88. |
27 |
|
Змінюю слова, що позначають предмети (іменники), за числами. Переказую прочитане. Ю. Ермолаев «Два пирожных» |
89. |
28 |
|
Робота з дитячою книжкою № 6. |
90. |
29 |
|
Знаходжу серед слів, що позначають предмети (іменників), слова, близькі за значенням. Відповідаю на питання. Е. Пермяк «Для чего руки нужны» |
91. |
30 |
|
Знаходжу серед слів, що позначають предмети (іменників), слова, близькі за значенням. Відповідаю на питання. Е. Пермяк «Для чего руки нужны» |
92. |
31 |
|
Читаю виразно. Знаходжу серед слів, що позначають премети (іменників), слова, протилежні за значенням. А. Барто «Любитель – рыболов». |
93. |
32 |
|
Діагностична робота. Мовна тема. |
94. |
33 |
|
Читаю, пояснюю значення слів. Закріплюю вивчене, використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети (Іменники). С. Баруздин «Как Алеше учиться надоело». |
95. |
34 |
|
Читаю, пояснюю значення слів. Закріплюю вивчене, використовую в своєму мовленні слова, що позначають предмети (Іменники). С. Баруздин «Как Алеше учиться надоело». |
96. |
35 |
|
Тематична робота № 6. |
97. |
36 |
|
Ідеї. Відкриття. Винаходи. Слова, що позначають ознаку предмета. Визначаю слова, що позначають ознаку предмета (прикметники). Вчусь ставити питання: який? яка? яке? які? до слів. Передбачаю зміст твору. Е. Пермяк «Как Маша стала большой». |
98. |
37 |
|
Визначаю слова, що позначають ознаку предмета (прикметники). Вчусь ставити питання: який? яка? яке? які? до слів. Передбачаю зміст твору. Е. Пермяк «Как Маша стала большой». |
99. |
38 |
|
Визначаю слова, що позначають ознаку предмета(прикметники). Використовую їх в своєму мовленні. Л. Дьяконов «Щенок и снег». |
100. |
39 |
|
Визначаю слова, що позначають ознаку предмета(прикметники). Використовую їх в своєму мовленні. Л. Дьяконов «Щенок и снег». |
101. |
40 |
|
Розвиток мовлення № 7. |
102. |
41 |
|
Вчусь ставити питання до слів, що позначають ознаку предметів (прикметники). Пояснюю роль прикметників у художньому творі. В. Волина «Загадки». |
103. |
42 |
|
Робота з дитячою книжкою № 7. |
104. |
43 |
|
Знаходжу серед слів, що позначають ознаки предметів (прикметників), слова, близькі за значенням. Складаю стисле зв’язне висловлювання. П. дудочки «Рыбьи форточки». |
105. |
44 |
|
Знаходжу серед слів, що позначають ознаки предметів (прикметників), слова, близькі за значенням. Складаю стисле зв’язне висловлювання. П. дудочки «Рыбьи форточки». |
106. |
45 |
|
Знаходжу серед слів, що позначають ознаку предметів (прикметників), слова, протилежні за значенням. Передбачаю зміст твору. Ю. Резник «Волшебный карандаш» |
107. |
46 |
|
Вчусь підбирати до предмету відповідні ознаки. Читаю, відповідаю на питання за змістом прочитаного. В. Сутеев «Разные колёса» |
108. |
47 |
|
Вчусь підбирати до предмету відповідні ознаки. Читаю, відповідаю на питання за змістом прочитаного. В. Сутеев «Разные колёса» |
109. |
48 |
|
Діагностична робота. Списування. |
110. |
49 |
|
Закріплюю вивчене. Складаю сполучення зі слів, які позначають предмет та ознаку предмета. Вчусь складати загадки за ознаками предмета. М. Слабошпицкий «Где туман живет?» |
111. |
50 |
|
Закріплюю вивчене. Складаю сполучення зі слів, які позначають предмет та ознаку предмета. Вчусь складати загадки за ознаками предмета. М. Слабошпицкий «Где туман живет?» |
112. |
51 |
|
Використовую в своєму мовленні слова, що позначають ознаку предметів (прикметники). Читаю. Складаю питання до прочитаного. А. Усачев «Как Соня научилась разговаривать» |
113. |
52 |
|
Використовую в своєму мовленні слова, що позначають ознаку предметів (прикметники). Читаю. Складаю питання до прочитаного. А. Усачев «Как Соня научилась разговаривать» |
114. |
53 |
|
Тематична робота № 7 |
115. |
54 |
|
Рух і час. Весна. Слова, що позначають дію предмета. Вчусь знаходити в тексті слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. Використовую дієслова в своєму мовленні. Е. Баратинський «Весня, весня!» |
116. |
55 |
|
Вчусь знаходити в тексті слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. Використовую дієслова в своєму мовленні. Е. Баратинський «Весня, весня!» |
117. |
56 |
|
Закріплюю вміння знаходити слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. И. Левитан «Март» |
118. |
57 |
|
Закріплюю вміння знаходити слова, що позначають дію предмета (дієслова), ставити до них питання. З. Александрова «Капель» |
119. |
58 |
|
Розвиток мовлення № 8. |
120. |
59 |
|
Читаю діалоги з казки. Знаходжу серед слів, що позначають дії предметів (дієслів), слова, близькі за значенням. Використовую їх в своєму мовленні. Н. Сладков «Медведь и солнце». |
121. |
60 |
|
Знаходжу серед слів, що позначають дію предметів (дієслів), слова, протилежні за значенням. Використовую їх в своєму мовленні. А. Барто «Скворцы прилетели». |
122. |
61 |
|
Діагностична робота. Мовна тема. |
123. |
62 |
|
Робота з дитячою книжкою №8. |
124. |
63 |
|
Визначаю слова, до яких не можна поставити питання (службові слова). Закріплюю вміння писати їх окремо з іншими словами. Читаю виразно. Я. Аким «Апрель». |
125. |
64 |
|
Тематична робота № 8. |
126. |
65 |
|
В світі все взаємопов’язано. Літо. Споріднені слова. Корень слова. Вчусь визначати споріднені слова. Виділяю корінь слова. Співвідношу зміст прочитаного зі своїми знаннями. Е. Трутнева «Лето». |
127. |
66 |
|
Вчусь визначати споріднені слова. Виділяю корінь слова. Співвідношу зміст прочитаного зі своїми знаннями. Е. Трутнева «Лето». |
128. |
67 |
|
Діагностична робота. Діалог. |
129. |
68 |
|
Розвиток мовлення №9. |
130. |
69 |
|
Закріплюю вміння визначати спільнокореневі слова, виділяти корінь слова. Виразно читаю, визначаю емоціональний настрій тексту. Е. Благинина «Радуга». |
131. |
70 |
|
Закріплюю вміння визначати спільнокореневі слова, виділяти корінь слова. Виразно читаю, визначаю емоціональний настрій тексту. Е. Благинина «Радуга». |
132. |
71 |
|
Робота з дитячою книжкою № 9. |
133. |
72 |
|
Підбираю спільнокореневі слова з даним коренем. Вчусь правильно вимовляти й писати слова з ненаголошеними голосними звуками в корені слова. Висловлюю свою думку щодо прочитаного. А. Кузнецова «Времена года». Читання вголос. |
134. |
73 |
|
Тематична робота № 9. |
135. |
74 |
|
Підбираю спільнокореневі слова з даним коренем. Вчусь правильно вимовляти й писати слова з ненаголошеними голосними звуками в корені слова. Переказую прочитаний твір. В. Бианки «Купание медвежат». Читання вголос. |
136. |
75 |
|
Закріплюю вивчене. Складаю речення зі спільнокореневими словами, правильно записую їх. В. Данько «Веселы все дети…». В. Викторов «В гости к лету». |
|
|
|
|