Орієнтовне календарно - тематичне планування (українська мова 5 клас, з російською мовою навчання, до підручника Заболотний) яке може бути використане як зразок при складанні власного планування
Андріївська ЗОШ І – ІІІ ступенів
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР _______________________________ (підпис) Шостака О.В.
«____» ______________ 20___ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР _______________________________ (підпис) Приходько Г.Є
«____» _______________ 20___ р. |
Календарно-тематичне планування
з української мови
у 5 класі
на 20___ / 20___ н.р.
______________________________________
№ уроку |
Тема |
Дата |
Примітки |
1 |
Вступ. Значення мови в житті людей. Місце і роль української мови в Українській державі. |
01.09 |
|
2 |
РМ-1. Мовлення і спілкування |
04.09 |
|
Повторення вивченого в початкових класах (9 год) |
|||
3 |
Іменник. Велика буква і лапки в іменниках. Голосні у відмінкових закінченнях. |
06.09 |
|
4 |
Прикметник. Голосні у відмінкових закінченнях |
07.09 |
|
5 |
РМ-2. Правила спілкування. Монологічне та діалогічне спілкування. Складання діалогів. |
11.09 |
|
6 |
Займенник. Особові займенники. Дієслово. |
13.09 |
|
7 |
Числівник. Прислівник. |
14.09 |
|
8 |
РМ - 3. Тема та основна думка висловлювання |
15.09 |
|
9 |
Прийменник. Сполучник. |
18.09 |
|
10 |
Контрольна робота (тест 1). Повторення вивченого в початкових класах |
20.09 |
|
11 |
РМ-4. Текст |
21.09 |
|
Відомості з синтаксису і пунктуації (18 год) |
|||
12 |
Аналіз контрольної роботи. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми від речення. Головне й залежне слово в словосполученні. |
25.09 |
|
13 |
Речення. Види речень за метою висловлювання. |
27.09 |
|
14 |
РМ-5. Мовні засоби зв’язку речень у тексті. «Відоме» й «нове» в реченнях тексту |
28.09 |
|
15 |
Порядок слів у реченні. |
29.09 |
|
16 |
Головні члени речення. |
2.10 |
|
17 |
РМ - 6. Читання мовчки. |
4.10 |
|
18 |
Другорядні члени речення. |
5.10 |
|
19 |
Речення з однорідними членами. |
9.10 |
|
20 |
РМ- 7. Усний докладний переказ тексту наукового стилю. |
11.10 |
|
21 |
Складні речення. |
12.10 |
|
22 |
РМ - 8. Типи мовлення. |
13.10 |
|
23 |
Пряма мова. |
30.10 |
|
24 |
Непряма мова |
1.11 |
|
25 |
РМ - 9. Заміна прямої мови на непряму. |
2.11 |
|
26 |
Діалог |
6.11 |
|
27 |
РМ - 10. Складання діалогів. |
8.11 |
|
28. |
РМ-11. Поділ тексту на абзаци |
9.11 |
|
29 |
Контрольна робота (тест 2). Словосполучення, речення, головні й другорядні члени речення |
10.11 |
|
|
Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія (23 год) |
|
|
30 |
Звуки і букви. Голосні і приголосні звуки. |
13.11 |
|
31 |
Тверді і м'які приголосні. Позначення м'якості приголосних на письмі. |
15.11 |
|
32 |
РМ- 12. Усний твір-розповідь на основі власного досвіду. |
16.11 |
|
33 |
Правила вживання м'якого знака. |
20.11 |
|
34 |
Правила вживання м'якого знака. |
22.11 |
|
35. |
РМ- 13. Оповідання про випадок із життя. |
23.11 |
|
36 |
Алфавіт. Співвідношення звуків і букв |
24.11 |
|
37 |
Сполучення йо, ьо. |
27.11 |
|
38 |
Правила вживання апострофа. |
29.11 |
|
39 |
Правила вживання апострофа |
30.11 |
|
40 |
РМ-14. Особливості побудови опису. Художній і науковий описи |
4.12 |
|
41 |
Контрольна робота. (тест 3 ). Правопис знака м’якшення, апострофа, слів іншомовного походження, подвоєння букв |
6.12 |
|
42 |
Вимова приголосних звуків і позначення їх на письмі |
7.12 |
|
43 |
Вимова приголосних звуків і позначення їх на письмі |
8.12 |
|
44 |
РМ - 15. Докладний письмовий переказ тексту - опису предмета |
11.12 |
|
45 |
РМ-16. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі. |
13.12 |
|
46 |
Подвоєння букв унвслідо збігу. |
14.12 |
|
47 |
Склад. Наголос. Фонетичний розбір слова. |
18.12 |
|
48 |
Написання слів із ненаголошеними е, и, що перевіряються наголосом |
20.12 |
|
49 |
Спрощення в групах приголосних. |
21.12 |
|
50 |
Контрольна робота. Диктант. |
22.12 |
|
51 |
Контрольна робота (тест 4). Фонетика. Графіка. Орфоепія |
25.12 |
|
52 |
Підсумковий урок за семестр. |
27.12 |
|