Календарно - тематичне планування з української мови за підручником Н. Кравцової, 4 клас

Про матеріал
Календарно - тематичне планування складено згідно Типовою освітньою програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко. Підручник: " Українська мова та читання: підручник для 4 кл. закладів загальн. середн. Освіти. У 2-х ч. Ч.1. /Н. Кравцова, О. Придаток, В. Романова. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2021. – 144с " План розрахований на 140год. (0,5 години додано з варіативної частини). У плані подані орієнтовні діагностувальні роботи. Вчитель може змінювати їх на свій розсуд.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування  навчального матеріалу з української мови та читання (мова)

140 годин

4  години на тиждень  (0,5 год додано з варіативної частини)

     Українська мова та читання: підручник  для  4 кл.   закладів  загальн.  середн. Освіти. У 2-х ч. Ч.1. /Н. Кравцова,  О. Придаток, В. Романова. – Тернопіль: Підручники і посібники,  2021. – 144с. 

Підручник  написано відповідно до Типовою освітньою програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко.  

 

 

№п/п

Тема уроку

Дата запл.

Дата

факт.

Дата

факт.

 

1.

Звуки і букви. Склад. Наголос. Звуко-буквений аналіз слів. Правильне наголошення загальновживаних слів (вправи 1 5).

 

 

 

 2.

Вимова та правопис дзвінких приголосних звуків у кінці слова та складу перед глухим (вправи 6 10).

 

 

 

3.

Вимова та правопис сумнівних приголосних, що піддаються асиміляції (просьба, боротьба, нігті, кігті) (вправи 11 14).

 

 

 

4.

Вимова і правопис слів з подовженими приголосними звуками   (вправи 15 – 18).

 

 

 

5.

Вимова і правопис слів з апострофом (матеріал добирає вчитель)

 

 

 

6.

Позначення м’якості приголосних перед о (матеріал добирає вчитель) 

 

 

 

7.

 Слова зі сполученням йо (матеріал добирає вчитель)

 

 

 

8.

Розташування 10 12 слів за алфавітом з орієнтацією на першу, другу і третю літери в слові (вправи 19 – 22).

 

 

 

9.

Урок розвитку мовлення. Усний твір на основі власних вражень. Вимова і правопис слова оптимізм. (вправи 28 30).

 

 

 

10.

Діагностувальна  робота. Списування  

 

 

 

11.

Значення слова. Однозначні та багатозначні слова (вправи 23 27).

 

 

 

12.

Пряме та переносне значення слів. Робота із словником. Вимова і правопис слова океан. (вправи 31 34)

 

 

 

13.

Фразеологізми. Значення найуживаніших фразеологізмів. Робота із фразеологічним словником (вправи 35 40).

 

 

 

14.

Синоніми та антоніми. (вправи 41 45). 

 

 

 

15.

Дослідження походження слів. Вимова і правопис 16.слова гардероб вправи 46 50).

 

 

 

16.

Урок розвитку мовлення. Написання переказу за планом. Вимова і правопис слова восени (вправи 65 68).

 

 

 

17.

Розпізнавання застарілих та нових слів (вправи 51– 55).

 

 

 

18.

Підсумок за темою «Значення слова» (вправи 56 59).

 

 

 

19.

Діагностувальна робота.  Діалог  

 

 

 

20.

Будова слова. Повторення та узагальнення знань про будову слова (вправи 60 64).

 

 

 

21.

Правильна вимова та написання ненаголошених голосних [е], [и] в корені слова (вправи 69 – 72).

 

 

 

22.

 Правильна вимова та написання ненаголошених голосних [е], [и] в корені слова.

 

 

 

23.

Розрізнення префікса і прийменника. Правильне написання префікса та прийменника (вправи 73 – 77).

 

 

 

24.

Урок розвитку мовлення. Створення коміксу за власним задумом або казки за малюнковим планом (вправи 92 93).

 

 

 

25.

Розрізнення префікса і прийменника. Правильне написання префікса та прийменника(матеріал добирає вчитель)

 

 

 

26.

Правопис апострофа після префікса перед коренем (вправи 78 82).

 

 

 

27.

Розрізнення і правильне написання префіксів пре-, при- (вправи 83 – 87)

 

 

 

28.

Утворення нових слів з найуживанішими суфіксами зменшення,здрібнілості, пестливості (вправи 88 91).

 

 

 

29.

Узагальнення вивченого з теми «Будова слова» (вправи 94 95).

 

 

 

30.

Діагностувальна робота  Диктант

 

 

 

31.

Іменник. Повторення знань про іменник (вправи 96 99).

 

 

 

32.

Урок розвитку мовлення.  Докладний переказ тексту

 

 

 

33.

Конкретні та абстрактні іменники (вправи 100 104).

 

 

 

34.

Визначення роду та числа іменників (вправи 105 – 109).

 

 

 

35.

Ознайомлення із відмінками іменника (назви відмінків, відмінкові питання) (вправи 110 114).

 

 

 

36.

Ознайомлення із відмінками іменника (назви відмінків, відмінкові питання) (матеріал добирає вчитель)

 

 

 

37.

Змінювання іменників за числами і відмінками (120 – 123).

 

 

 

38.

Змінювання іменників за числами і відмінками (матеріал добирає вчитель)

 

 

 

39.

Початкова форма іменників (вправи 124 126).

 

 

 

40.

Урок розвитку мовлення. Створення книжечки «Золоті правила нашого класу». Проєкт (вправи 115 119).

 

 

 

41.

Визначення відмінка іменника в реченні (вправи 127 130).

 

 

 

42.

Розрізнення називного і знахідного відмінка іменників (вправи 131 – 134).

 

 

 

43.

Розрізнення давального і місцевого відмінків іменників (вправи 135 – 138).

 

 

 

44.

Діагностувальна робота.  Письмовий переказ

 

 

 

45.

Чергування приголосних [г], [к], [х] з [з′], [ц′], [с′] у процесі словозміни іменників (вправи 139 142).

 

 

 

46.

Чергування приголосних [г], [к], [х] з [з′], [ц′], [с′] у процесі словозміни іменників (матеріал добирає вчитель)

 

 

 

47.

Чергування голосного [і] на [о], [е] у процесі словозміни іменників (вправи 146 149).

 

 

 

48.

Урок розвитку мовлення. Творчий переказ тексту (вправи 143 –145).

 

 

 

 

49.

Правильне вживання закінчень в іменниках жіночого роду в орудному відмінку однини (вправи 150 153).

 

 

 

50.

Правильне вживання закінчень в іменниках чоловічого роду в орудному відмінку однини (вправи 154 157).

 

 

 

51.

Правильне вживання закінчень в іменниках чоловічого роду в родовому та орудному відмінках однини з основою на . Робота із словником (вправи 158 161).

 

 

 

52.

Змінювання іменників у місцевому відмінку множини (вправи 162 –165).

 

 

 

53.

Правильне вживання закінчень іменників у різних відмінках. (матеріал добирає вчитель)

 

 

 

54.

 Розбір іменника як частини мови (матеріал добирає вчитель)

 

 

 

55.

Узагальнення вивченого з теми «Іменник». Вимова і написання слова мізинець (вправи 166 169).

 

 

 

 56.

Урок розвитку мовлення. Написання докладного переказу з елементами опису. Вимова і написання слова творчість (вправи 170 – 173).

 

 

 

57.

Діагностувальна робота.  Перевірка мовних знань з теми «Іменник»

 

 

 

58.

Прикметник. Повторення знань про прикметник (вправи 174 177).

 

 

 

59.

Змінювання прикметників за родами і числами (вправи 178 181).

 

 

 

60.

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на твердий приголосний (вправи 182 -186).

 

 

 

61.

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на м’який приголосний (вправи 187 –190).

 

 

 

62.

Визначення граматичних форм прикметників (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний (вправи 191 194)

 

 

 

63.

Утворення форм ступенів порівняння прикметників (вправи 195 – 198).

 

 

 

64.

Урок розвитку мовлення. Усне мовлення. Створення реклами. Вимова і правопис слова футбол (вправи 199 202).

 

 

 

65.

Правильна вимова та правопис прикметники на -ський, -цький, -зький

(вправи 203 206).

 

 

 

66.

 Відмінювання прикметників у множині (вправи 207 – 210).

 

 

 

67.

Роль прикметників-синонімів та прикметників-антонімів. Вимова і правопис слова життєрадісний (вправи 211 214).

 

 

 

68.

Вживання прикметників у прямому та переносному значенні. Вимова і правопис слів взимку, влітку (вправи 215 218).

 

 

 

69.

Розбір прикметника як частини мови

 

 

 

70.

Підсумковий урок за темою «Прикметник» (219 221).

 

 

 

71.

Діагностувальна робота.  Перевірка мовних знань з теми «Прикметник»

 

 

 

72.

Урок розвитку мовлення. Діалог (вправи 227 228).

 

 

 

73.

Числівник. Повторення знань про числівник (вправи 222 226)

 

 

 

74.

Питання до кількісних та порядкових числівників (без уживання термінів). Вимова і правопис слова кілометр (вправи 229 232).

 

 

 

75.

Правильна вимова і правопис форм родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100 (вправи 233 – 235).

 

 

 

76.

Правильна вимова і правопис форм родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100 (вправи добирає вчитель)

 

 

 

77.

Уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби.  Вимова і правопис слів вдень, ввечері (вправи 236 – 240).

 

 

 

 78.

 Уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби. Підсумок за темою. Вимова і правопис слів вдень, ввечері (вправи добирає вчитель).

 

 

 

79.

Займенник. Розпізнавання серед слів особових займенників (вправи 241 245).

 

 

 

80.

Урок розвитку мовлення. Стислий переказ тексту за поданим планом (вправи 256 258).

 

 

 

81.

Роль займенників у мовленні. Особи займенників (вправи 246 250).

 

 

 

82.

Відмінювання особових займенників за зразком (вправи 251 255).

 

 

 

83.

Змінювання займенників у множині (вправи 259 263).

 

 

 

84.

 Правопис займенників з прийменниками.   (вправи 264 268).

 

 

 

85.

Правопис займенників з прийменниками. Підсумок за темою (вправи добирає вчитель).

 

 

 

86.

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

 

87.

Дієслово. Повторення знань про дієслово (вправи 269 273).

 

 

 

88.

Урок розвитку мовлення. Написання переказу від імені іншої особи. Вимова і правопис слова спільнота (вправи 288 290).

 

 

 

89.

Неозначена форма дієслова (вправи 274 278).

 

 

 

90.

Змінювання дієслів за числами (вправи 279 – 282).

 

 

 

91.

Уживання дієслів у відповідних часових формах. Вимова і правопис слова тепер (вправи 283 287).

 

 

 

92.

Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому часі. (291 –295).

 

 

 

93.

Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому часі. (матеріал добирає вчитель)

 

 

 

94.

Правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі (вправи 296 – 299).

 

 

 

95.

Змінювання дієслів у минулому часі (вправи 300 303).

 

 

 

96.

Урок розвитку мовлення. Написання есе

 

 

 

97.

Вимова та правопис дієслів на -ся (вправи 304 308).

 

 

 

98.

Вимова та правопис дієслів на -ся (вправи  добирає вчитель)  

 

 

 

99.

Узагальнення вивченого за темою «Дієслово» (вправи 309 311).

 

 

 

100.

Діагностувальна робота.   Списування

 

 

 

101.

Прислівник. Ознайомлення з прислівником (вправи 312 317).

 

 

 

102.

Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми. Вимова і правопис слів вперед, назад, праворуч, ліворуч (вправи 320 323).

 

 

 

103.

Правопис найуживаніших прислівників. Вимова і правопис слова напам’ять (вправи 324 – 327).

 

 

 

104.

Урок розвитку  мовлення. Створення афіші (вправи 318 319).

 

 

 

105.

Узагальнення вивченого за темою «Прислівник». Вимова і правопис слова щотижня (вправи 328 – 330).

 

 

 

106.

Діагностувальна робота.  Диктант

 

 

 

107.

Речення. Повторення знань про речення (вправи 331 – 334).

 

 

 

108.

Головні та другорядні члени речення (вправи 335 338).

 

 

 

109.

Головні та другорядні члени речення (матеріал добирає вчитель)

!

 

 

110.

Зв’язок між словами у реченні (вправи 339 – 343).

 

 

 

111.

Зв’язок між словами у реченні (матеріал добирає вчитель)

 

 

 

112.

Урок розвитку мовлення. Написання розповіді з власного досвіду за опорними словами. Вимова і правопис слова врівноваженість вправи 344 346).

 

 

 

113.

Однорідні члени речення (вправи 347 350).

 

 

 

114.

Коми при однорідних членах речення (вправи 351 354).

 

 

 

115.

Коми при однорідних членах речення (вправи добирає вчитель

 

 

 

116.

Узагальнення вивченого з теми «Речення». Вимова і правопис слова попереду (вправи 355 – 357).

 

 

 

117

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань з теми «Речення»

 

 

 

 

118.

Текст. Структурні частини, тема та мета тексту (вправи 358 360).

 

 

 

119.

Добирання заголовку, який відповідає темі або головній думці тексту. План тексту (вправи 361 – 363).

 

 

 

120.

Розрізнення різновидів текстів (розповідь, опис, міркування, есе)

(вправи 364 367).

 

 

 

121.

Урок розвитку мовлення. Складання усного відгуку. Вимова і правопис слова справедливість (вправи 368 371).

 

 

 

122.

Текст-міркування (вправи 372 374).

 

 

 

123.

Тексти художнього і науково-популярного стилів (вправи 375 376).

 

 

 

124.

Тексти художнього і науково-популярного стилів (вправи 377 378).

 

 

 

125.

Діагностична робота (на розсуд учителя).

 

 

 

126.

Підсумковий урок за темою «Текст» (вправа 379).

 

 

 

127.

Повторення. Будова слова (вправи 380 381).

 

 

 

128.

Урок розвитку мовлення. Складання художнього тексту за поданим початком

 

 

 

129.

Повторення. Частини мови (вправи 382 383). 

 

 

 

130.

 ДПА

 

 

 

131.

Повторення. Іменник ( матеріал добирає вчитель) 

 

 

 

132.

Повторення.  Прикметник ( матеріал добирає вчитель)

 

 

 

133.

Повторення. Дієслово. ( матеріал добирає вчитель)

 

 

 

134.

Повторення. Речення (вправа 384).

 

 

 

135.

Повторення. Речення ( матеріал добирає вчитель).

 

 

 

136.

Урок    розвитку  мовлення. Складання казки за малюнком

 

 

 

137.

Повторення. Текст (вправа 385).

 

 

 

138.

Повторення.  (матеріал добирає вчитель)

 

 

 

139.

Повторення.  (матеріал добирає вчитель)

 

 

 

140.

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
19 серпня 2022
Переглядів
5390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку