Календарно - тематичні плани 2 - 7 клас музичне мистецтво

Про матеріал
Календарно - тематичні плани 2 - 7 клас музичне мистецтво для вчителів музичного мистецтва та логоритміки
Перегляд файлу

IІ семестр                                          Тема: Художньо–творча діяльність (19 годин)                                          2 клас

 

№ з/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

2-А

 

 

17.

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

 

20.

Зимові захоплення і спорт

 

 

 

 

 

Карнавал  тварин

 

 

 

 

 

Карнавал  птахів

 

 

 

 

 

 

Подорож  до далеких країн

 

13.01.

 

 

 

 

 

 

 

 

20.01.

 

 

 

 

 

 

27.01.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

03.02.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Слухання: В. Косенко «Скакалка». Виконання: В. Сорока, Р. Обшарська «Спортивна зима».

 Перегляд: «Танці-зігріванці» (с. 54-55).

 

 

 

 

 

Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Слон. Королівський марш Лева.

 Перегляд: мульт­фільм «Лис Микита, «Король Лев» (фрагменти) (с. 58-59).

 

 

 Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Півень і кури. Зозуля в хащі лісу. Лебідь.

Перегляд: К. Сен-Санс «Карнавал тварин». Виконання: пісенні загадки; гра «Луна» (с. 62-63).

 

 

 

 

 Слухання: К. Сен-Санс цикл «Карнавал тварин». Кенгуру. Акваріум.

 Виконання: В. Гребенюк, Е. Саталкіна «Кенгуру». Створення власного «Карнавалу тварин» (с. 66-67).

Ритм і темп. Ноти і паузи.

 

 

 

 

 

 

Тембр. Регістр.

 

 

 

 

 

 

Музичні інструменти кларнет, фортепіано, віолончель.

 

 

 

 

 

Музичні інструменти ксилофон, фісгармонія, челеста

Формування: уявлень про музику, її зміст, розмаїття її характерів;

уміння сприймати, розпізнавати і порівнювати зміст музики;

уміння позитивно реагувати на настрій і характер музичного твору;

формування: уваги і пам’яті на основі вивчення головних ознак типів музики;

активного словника на основі вивчення типів музики;

уміння позитивно реагувати на музичні твори різних типів;

IІ семестр                                            Тема: Художньо–творча діяльність (19 годин)                                          2 клас

 

№ з/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

2-А

 

 

21.

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

    23-24.

 

 

 

 

 

 

 

      25.

Космічна подорож

 

 

 

 

 

Завітайте до театру

 

 

 

 

 

 

Пори року зустрічаються

 

 

 

 

 

Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна

 

10.02.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.02.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.02.

03.03.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.03.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слухання: Т. Ньюман «Зоряний корабель «Авалон»» (із фільму «Пасажири»).                           Перегляд: мультфільм «Майлз з планети майбутнього» (фрагменти). Виконання: ін­сценізування вірша Н. Карпенко «Парад планет» (с. 70-71).

Оперний театр. Слухання: М. Лисенко опера-казка «Коза-Дереза» (пісні Кози, Лисички, Рака).                                                               Вико­нання: М. Лисенко, вірші народні «Пісня Лисички», «Теми Кози і Рака» (с. 74-75).

Слухання: П. Чайковський цикл «Пори року». Масляна (лютий), Пісня жайворонка (березень) жнива (серпень). Порівняння п’єс. Виконання: імпровізація пісні жайворонка на музичному інструменті (с. 78).Виконання: 0. Янушкевич, М. Ясакова «Весняні котики». Створення весняної заклички про пташку за записом ритму. Розгадування музичних загадок (с. 79).                           Слухання: Р. Гриньків «Веснянка»;        І. Шамо «Веснянка».  Виконання:           А. Філіпченко, Т. Шевченко «Зацвіла в долині...» (с. 82-83).

Космічна музика

 

 

 

 

 

 

 

Опера «Коза – Дереза»

 

 

 

 

 

 

 

 

Пори року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українські народні інструменти: бандура, кобза.

формування уміння уважно слухати музику;

уміння розрізняти образи природи в музиці;

емоційного відгуку на музичну картинку природи;

активності під час виконання музичних завдань;

формування: знань, умінь та навичок співу;

дикційно-артикуляційних навичок;

позитивної емоційної сфери у процесі музичної діяльності;

корекція співочого дихання;

стимуляція мовленнєвої активності на основі вивчення тексту пісень;

IІ семестр                                           Тема: Художньо–творча діяльність (19 годин)                                          2 клас

 

№ з/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

2-А

 

 

26-27.

 

 

 

 

 

28-29.

 

 

 

 

 

 

     30.

 

 

 

 

 

 

 

  31-32.

Квіткові фантазії

 

 

 

 

 

Ритми життя в мистецтві

 

 

 

 

 

Рекламуємо красиве

 і корисне

 

 

 

 

 

Мистецька подорож до Європи

 

 

17.03.

31.03.

 

 

 

 

 

 

 

 

07.04.

14.04.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.04.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28.04.

05.05.


 

 

 

 Слухання: «Віночок українських народних пісень»; Є. Русинов балет «Дюймовочка» (фрагменти).       Вико­нання: М. Ведмедері, В. Верховень «Віночок» (с. 86-87).

 

 Слухання: Е. Гріг «Ранок» (із сюїти «Пер Гюнт»); С. Прокоф’єв «Вечір» (із циклу «Дитяча музика»). Виконання: Н. Рубальська «Різні барви у природи» (с. 90-91).

 

 

Слухання: Поль Моріа «Така-Таката».                                 Виконання: Н. Май «Веселка». Перегляд: руханка «Райдуга» (с. 94-95).

 

 

Слухання: А. Дворжак «Слов’янські танці (за вибором). Виконання: А. Олєйніков, К. Орлов «\Уе сап Яу» (с. 45).

Віночок українських народних пісень

 

 

 

 

 

 

Концерт. Динамічні відтінки.

 

 

 

 

 

 

 

Музика в рекламі.

 

 

   

 

 

                                                                                           

 

 

Полька - чеський народний танець. Характер танцю.

формування уміння уважно слухати музику;

уміння розрізняти образи природи в музиці;

емоційного відгуку на музичну картинку природи;

активності під час виконання музичних завдань;

формування: знань, умінь та навичок співу;

дикційно-артикуляційних навичок;

позитивної емоційної сфери у процесі музичної діяльності;

корекція співочого дихання;

стимуляція мовленнєвої активності на основі вивчення тексту пісень;

IІ семестр                                        Тема: Художньо–творча діяльність (19 годин)                                             2 клас

 

№ з/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

2-А

 

 

33.

34.

 

 

 

 

35.

 

 

 

 

 

 

   

 

Мистецька подорож до Європи

 

 

 

 

Перевір свої досягнення

 

 

 

 

 

 

12.05

19.05

 

 

 

 

 

 

 

 

26.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Слухання: А. Дворжак «Слов’янські танці (за вибором). Виконання: А. Олєйніков, К. Орлов «\Уе сап Яу» (с. 45).

 

 

 

 

 

 

 

 

формування уміння уважно слухати музику;

уміння розрізняти образи природи в музиці;

емоційного відгуку на музичну картинку природи;

активності під час виконання музичних завдань;

формування: знань, умінь та навичок співу;

дикційно-артикуляційних навичок;

позитивної емоційної сфери у процесі музичної діяльності;

корекція співочого дихання;

стимуляція мовленнєвої активності на основі вивчення тексту пісень;

IІ семестр                               Тема: Запрошують танець і марш (19 годин)                                                      3 клас

 

№ з/п

 

Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

3-А

 

 

    17.

 

 

     18.

 

 

     19.

 

 

     20.

 

 

     21.

 

 

     22.

 

 

     23.

 

 

      24.

Мандрівка у світ фантастики

 

Мандрівка у світ фантастики

 

 

Чарівні дива

 

 

Чарівні дива

 

 

 

У світі реального  та уявного

 

У світі реального  та уявного

 

 

Картинки з виставки

 

 

Картинки з виставки

 

12.01.

 

 

 

19.01.

 

 

 

 

 

26.01.

 

 

 

02.02.

 

 

 

 

 

09.02.

 

 

 

16.02.

 

 

 

 

 

23.02.

 

 

 

02.03.

 

 

 

 

 

Роботи-музиканти. Перегляд: пісня робота СЕ-Е («ОЬ, ОЬ, ОЬ, \¥аІсЬ СЕ-Е §о»); М. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчин- ки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). Виконання: Д. Пташинська «Планета дитинства» (с. 54-55).

Слухання: П. Чайковський «Баба-Яга»; Ю. Тесняк «Карлсон». Перегляд: мультфільм «Карлсон, який мешкає на даху» (фраг­менти). Виконання: улюблена пісня в ансамблі (с58-59).

 

Слухання: Ж. Колодуб «Троль. Герда. Снігова Королева» (з альбому «Снігова Королева»). Виконання: М. Ровенко «Баба снігова» (с. 62-63).

Слухання: Ж. Колодуб «Троль. Герда. Снігова Королева» (з альбому «Снігова Королева»). Виконання: М. Ровенко «Баба снігова» (с. 62-63).

 

 

Слухання: «Створюємо оркестр» (у виконанні НА- ОНІ, фрагменти). Виконання: «Щебетала пташечка» (українсь­ка народна пісня) (с. 70-71).

Слу­хання: М. Стецюн лірична фантазія «Калинонька» (фрагмент); «Українська в’язанка» (у виконанні НАОНІ); В. Джозеф «Фан­тазія» (у виконанні скрипки з оркестром). Виконання: «Щебе­тала пташечка» (українська народна пісня) (с. 74-75).

Слухання-. М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд', муль­тфільм «Білосніжка і семеро гномів». Виконання-. А. Житкевич «Семеро гномів» (с. 78-79).

Слу­хання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Картинки з виставки». Ви­конання: поспівка (с. 82-83).

Музичний метр, сильні та слабкі долі.Динаміка.

Дводольний і тридольний метри.Метроритм.

Танець, танцювальна музика. Поняття про музичний розмір

Народні танці. Танці українського народу (гопак, козачок, метелиця, аркан, коломийка, шумка).

Поняття про тактування

 

Танцювальна музика різних народів.

Лезгинка, полька

 

Бальні танці. Менует, вальс, мазурка, полонез. Загальне уявлення про латиноамериканські танці

 

Балет.Класичний танець як основа балету.

Дво - та три частинна форми. Кадриль

 

Пісня-танець. Камаринська,

Бариня, бульба

 

Танцювальна музика

(узагальнення

Формування: уявлень про музику, її зміст, розмаїття її характерів;

уміння сприймати, розпізнавати і порівнювати зміст музики;

уміння позитивно реагувати на настрій і характер музичного твору;

формування уваги, пам’яті, мислення на основі знайомства з різними дитячими образами в музиці;

стимуляція позитивних емоцій в процесі сприймання дитячих образів у музичних творах;

IІ семестр                                          Тема: Запрошують танець і марш (19годин)                                              3 клас

 

№ п/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

3-А

 

 

    25.

 

 

    26.

 

 

 

    27.

    28.

 

 

     29.

     30.

 

   

     31.

     32.

 

33.

     34.

 

     35.

Фантастичні пригоди у країні див

 

Політ фантазій

 

 

 

 

Гумор у мистецтві

 

 

 

 

Ляльки – іграшки в житті та мистецтві

 

 

Мистецька подорож до Європи

 

Завдання Лясольки та Барвика

 

 

Урок – узагальнення

Екскурсія музеї України он-лайн

09.03.

 

 

 

16.03.

 

 

 

 

 

 

30.03.

06.04.

 

 

 

 

 

13.04.

20.04.

 

 

 

 

27.04.

04.05.

 

 

11.05.

18.05.

 

 

 

25.05

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд: Дж. Талбот, К. Уілдон балет «Аліса в Країні Див» (фрагменти). Створення вокальних портретів героїв казки. Розігрування вокальної пре­зентації персонажів мюзиклу в ролях (с. 86-87).

Слухання: А. Шнітке «Політ» (з мультфільму «Казка мандрів»; Р. Шуман «Фантастичний та­нець»; Ю. Щуровський «Фантастична п’єса». Перегляд: муль­тфільм «ВАЛЛ-І» (фрагмент). Виконання'. В. Бистряков, 0. Вратарьов «Давайте розбудимо радість» (с. 90-91).

Слухання: Дж. Россіні каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник». Виконання: «Грицю, Грицю, до роботи» (українська народна пісня) (с. 94-95).

Слухання: 1. Шамо «Ске­рцо»; П. Бриль «Українська гумореска». Й.-С. Бах «Жарт» (у різних обробках). Ритмічна гра «Ну-бо, дожени!». Створення гумористичних пісеньок на вірші й заданий ритм (с. 98-99).

Перегляд: мультфільм «Танці ляльок» (фрагменти). Слухання: Д. Шостакович «Вальс- жарт» (із циклу «Танці ляльок»). Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. Руханка (с. 102-103).

Перегляд: мультфільм «Танці ляльок» (фрагменти). Слухання: Д. Шостакович «Вальс- жарт» (із циклу «Танці ляльок»). Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. Руханка (с. 102-103).

Перегляд: І. Стравинський балет «Пульчинелло» (фрагмент); Е. Вілла-Лобос «Поліши­нель»; В. Косенко «Петрушка». Порівняння творів. Виконання: імпровізація танцю Полішинеля з дзвіночками і Петрушки з бубном (в парах) (с. 110-111).

Слухання: К. Дебюсі «Серенада ляльці. Ляльковий кекуок»; Е. Градецький «Морозиво». Виконання: А. Мігай, Н. Кулич «Подарунок». Пе­регляд: «Смаколики» (муз. А. Кривути); мультфільм «Козаки. Навколо світу» (фрагмент) (с. 114-115).

Виконання комплексу

«Десять завдань для перевірки знань»

 

Марш. Маршова музика.

Пунктирний ритм

 

Виникнення маршу. Марш як основний жанр воєнної музики.

 

 

 

 

Марші у народній і професійній музиці України

 

 

Основні види маршів.

Маршовість

 

 

Маршова музика в опері

і  балеті

 

Розмаїття маршової музики (узагальнення).

Концертний марш.

Рондо

Пісня, танець і марш як основа музики

(узагальнення).

Поєднання різних типів музики

розвиток уточнення та конкретизації знань про народну і композиторську музику;

стимуляція пізнавального інтересу до народної та композиторської музики;

формування: уміння уточнення та конкретизації знань про діяльність композитора, виконавця, слухача;

уміння сприймати та порівнювати поняття;

розширення активного словника назвами виконавців (поняття, їх зміст);

IІ семестр                                                  Тема: Музика єднає світ (19 годин)                                                      4 клас

 

№ з/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

4-А

4-Б

 

    17.

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

19.

 

 

 

 

20.

 

 

 

     

     21.

Зимові фантазії

 

 

 

 

 

У сніговому королівстві

 

 

 

 

 

Казкові пригоди

 

 

 

 

Веселий цирк

 

 

 

 

 

Проводи зими»

 

13.01.

 

 

 

 

 

 

 

 

20.01.

 

 

 

 

 

 

 

27.01.

 

 

 

 

 

 

03.02.

 

 

 

 

 

 

 

10.02.

 

13.01.

 

 

 

 

 

 

 

 

20.01.

 

 

 

 

 

 

 

27.01.

 

 

 

 

 

 

03.02.

 

 

 

 

 

 

 

10.02.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СМ: О. Шимко. «Троль», «Кай і Герда», «Снігова королева» (із балету «Снігова королева»)

ХТД: «Диво-місто Навпаки» Музика Ю. Шевченка Cлова Ф. Млинченка — розучування

 

 

СМ: О. Шимко. «Принц і принцеса, розбійники», «У палаці Снігової

королеви» (із балету «Снігова королева»)

М/ф «Балерина» (фрагменти).

ХТД: «Диво-місто Навпаки»

 

СМ: В. Птушкін сюїта «Гулівер» (фрагменти): 1 ч. — Увертюра,

2 ч. — Ліліпути, 5 ч. — Романс лапутян, 6 ч. — Турнір придворних канатоходців

М/ф Мандри Гулівера (фрагменти)

ХТД: «Вітерець» слова і музика І. Танчака

 

СМ: В І. Поклад музика до м/ф «Парасолька в цирку»

М/ф «Парасолька в цирку».

ХТД: «Вітерець» муз.І.Танчака

 

 

СМ: М. Лисенко опера «Зима і Весна» (фрагменти)

ХТД: «Чижику» українська народна пісня розучування

Балет, кордебалет

 

 

 

 

 

Балет

 

 

 

 

Сюїта

 

 

 

 

 

Циркова вистава

 

 

 

 

 

Народна пісня, веснянка, опера

 

розвиток: сприймання музики на основі слухання творів різних жанрів; зацікавленості до процесу слухання музики;

зосередженості на об’єкті слухання;

формування: емоційних реакцій у процесі слухання жанрових творів;

розвиток звязного монологічного мовлення у процесі висловлювання про ставлення до жанрів музики;

розширення знань та уявлень про українську народну музику;

виховання позитивного ставлення до української народної музики;

IІ семестр                                                  Тема: Музика єднає світ (19 годин)                                                       4 клас

 

№ з/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

4-А

4-Б

 

    22.

 

 

 

 

23.

 

 

 

24.

 

 

 

 

 

25.

Свято весняної природи

 

 

 

 

 

Весняні ігри

 

 

 

 

Великодні свята

 

 

 

 

 

Чарівні візерунки

17.02.

 

 

 

 

 

 

 

24.02.

 

 

 

 

 

 

03.03.

 

 

 

 

 

 

 

 

10.03.

 

 

 

17.02.

 

 

 

 

 

 

 

24.02.

 

 

 

 

 

 

03.03.

 

 

 

 

 

 

 

 

10.03.

 

 

 


 

СМ: В. Верховинець. Пісні-ігри зі збірки «Весняночка»: Подоляночка, Женчичок, Розлилися води;

Р. Гринків. Веснянка (бандура)

ХТД: «А ми просо сіяли» українська народна пісня — розучування;

«Чижику» українська народна пісня викон.

СМ: В.Верховинець. Пісні-ігри зі збірки «Весняночка»: «Вийди, вийди, сонечко», «Іди, іди дощику», Закликання весни

ХТД: «Вийди, вийди, сонечко» українська народна пісня – виконання.

«А ми просо сіяли» українська народна пісня

 

СМ: Олександр Білаш. Гуцульська писанка (соло, ансамбль)

М/ф «Великдень» (з циклу «З любов’ю до дітей»)

ХТД: «Писанка» музика М.Бурмаки

 

СМ: Лемківська коломийка. Бойківська коломийка.

Н. Нежанківський. Коломийка.

В. Зубицький. Коломийка

М/ф «Це наше і це твоє. Трембіта»

ХТД: «Писанка» музика М. Бурмаки

Гаївки

 

 

 

 

 

Пісні-заклички

 

 

 

 

 

Соло, ансамбль

 

 

 

 

Коломийка

 

розвиток: сприймання музики на основі слухання творів різних жанрів; зацікавленості до процесу слухання музики;

зосередженості на об’єкті слухання;

формування: емоційних реакцій у процесі слухання жанрових творів;

розвиток звязного монологічного мовлення у процесі висловлювання про ставлення до жанрів музики;

розширення знань та уявлень про українську народну музику;

виховання позитивного ставлення до української народної музики;

IІ семестр                                                      Тема: Музика єднає світ (19 годин)                                                  4 клас

 

№ п/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

4-А

4-Б

 

    26.

 

 

 

 

27.

 

 

 

28.

 

 

 

29-30.

 

 

 

31-32.

 

 

33-34.

 

 

35.

Веселі настрої

 

 

 

 

Секрети вишитого рушника

 

 

 

Кольорове диво

 

 

 

 

Майстри-віртуози

 

 

 

Козацька звитяга

 

 

Україна – моя Батьківщина

 

 

Урок-узагальнення.

 17.03.

 

 

 

 

 

 

31.03.

 

 

 

 

 

 

07.04.

 

 

 

 

 

 

14.04.

21.04.

 

 

 

28.04.

05.05.

 

 

 

12.05.

19.05.

 

 

 

26.05.

17.03.

 

 

 

 

 

 

31.03.

 

 

 

 

 

 

07.04.

 

 

 

 

 

 

14.04.

21.04.

 

 

 

28.04.

05.05.

 

 

 

12.05.

19.05.

 

 

 

26.05.

 

СМ: Б. Кудрик – Гумореска для фортепіано.

Ю.Шевченко. Гумореска.

Д. Клєбанов «Жартівлива»

М/ф «Грицю, Грицю, до роботи» (з циклу «З любов’ю до дітей»)

ХТД: «Грицю, Грицю, до роботи» українська народна пісня —

Розучування

СМ: Муз. П. Майборода сл. А. Малишко «Пісня про рушник» (у

виконанні Квітки Цісик, Ніни і Антоніни Матвієнко).

М/ф «Це наше і це твоє. Знана у всьому світі вишивка — наша!»

ХТД: «Де шукати кольори?» муз. Г. Васіної сл. Н. Бугай –розучування

«Грицю, Грицю, до роботи» українська народна пісня — виконання

СМ: Л.Ревуцький. Симфонія №2 (3ч.) - фрагменти

ХТД: «Де шукати кольори?» муз. Г. Васіної сл. Н. Бугай — виконання

СМ: М. Сильванський. Легкий концерт для фортепіано з оркестром (1, 3 частини)

 

ХТД: «Ми — нащадки козаків» муз. А. Олєйнікової сл. І. Чайченко

СМ: Українська народна пісня «Пісня про Байду»

Українська народна пісня «Ой на горі та женці жнуть»

ХТД: «Ми — нащадки козаків» муз. А. Олєйнікової сл. І. Чайченко — виконання

СМ: Тарас Петриненко «Україна»; сл. Ю. Рибчинський, муз. Ніколо «Моя Україна» (у виконанні Наталі Бучинської);

сл. Ю. Рибчинський, муз. Ніколо «Україна-це ми!» (у виконанні Катерини Бужинської)

М/ф «Це наше і це твоє. Всесвітньовідомий танок Гопак —

наш!»

ХТД: «Щастя» музика і слова Н.Май — розучування, виконання

Гумореска

 

 

 

 

Танець з рушниками

 

 

 

Симфонія

 

 

 

Концерт

 

 

 

 

Історичні пісні

 

 

 

 

Патріотичні пісні

Розвиток:

слухової уваги, активізація готовності до слухання-сприймання музики;

уміння пояснити роль музики в житті людини;

розвиток:

конкретизація уявлень про казкові образи в музиці;

уявлень про джерела і традиції української народної музичної творчості;

музичного відгуку на українську музику;

уміння за суттєвими ознаками визначати українську народну музику;

IІ семестр                                                      Тема: Професійна музика (19 годин)                                               5 клас

 

№ з/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

5-А

5-Б

 

16.

 

 

17.

 

 

18.

 

19.

 

 

20.

 

21.

 

 

22.

 

 

 

 

23.

  

 

Музика і література: діалог мистецтв

 

Цирк — мистецтво, сповнене радістю

 

 

 

Театр відчиняє двері

 

 

Ляльковий театр

 

 

 

На оперній сцені

 

Там, де панує рух. Балет

 

Музичні та хореографічні ансамблі

 

 

 

 

 

Музика свят і розваг

09.01

 

 

 

 

16.01

 

 

 

 

23.01

 

 

30.01

 

 

 

 

06.02

 

 

13.02

 

 

 

20.02

 

 

 

 

 

 

 

 

27.02


 

11.01

 

 

 

 

18.01

 

 

 

 

25.01

 

 

01.02

 

 

 

 

08.02

 

 

15.02

 

 

 

22.02

 

 

 

 

 

 

 

 

01.03

 


 

СММ: Й. Штраус-син. Казки Віденського лісу; В. Кікта. Концертна симфонія для арфи з оркестром «Фрески Софії Київської» (ч. І. Орнамент, ч. 8 Скоморохи)

ХТД: О. Антоняк. Ода пісні

СММ: Ю. Фучик. Марш «Вхід гладіаторів»; Г. Петер. «Спомини про цирк Ренца» (ксилофон з оркестром); М.-А. Амлен. Цирковий галоп для механічного піаніно (квінтет для 10 рук)

 

СММ: Р. Шуман. «Карнавал»: «П’єро»,

«Арлекін», «Панталон і Коломбіна»

СММ: Е.Вілла-Лобос. Полішинель

О. Янушкевич.Дитинства світ

 

СММ: С. Гулак-Артемовський. Опера

«Запорожець за Дунаєм»: романс Оксани

«Місяцю ясний», пісня Карася «Тепер я турок не козак», фінальний хор

СММ: В.-А.Моцарт. Менует з «Маленької нічної серенади».Й.Баєр.Балет«Фея ляльок» (фрагменти)

 

СММ: О.Шевченко. «Старенький трамвай» («Піккардійська терція»); Д. Монатик.  В цей день (дует з Н. Матвієнко); А. П’яццола. Лібертанго виконанні різних ансамблів).

Р. Паулс. Золоте весілля (ансамбль

«Дзегузіте»)

ХТД: Р. Паулс. Золоте весілля

 

СММ: Г.Ф.Гендель. «Королівський феєрверк» (увертюра); сюїта «Музика на воді.

Динаміка. Сюїта, ода.

 

 

Розмір, схеми диригування, пунктирний ритм

 

 

Театр, пантоміма, атрибут, сторітелінг

Вертеп, інтермедія, театр ляльок

 

 

Лібрето, увертюра, арія, речитатив

 

Менует, балет, хореографія.

 

Ансамбль, камерна музика, акустика, резонанс

 

 

 

 

Шоу

Розвиток: сприймання музики на основі вивчення основних властивостей музики; уміння сприймати і розпізнавати основні властивості музики;

розвиток: довільної уваги, пам’яті та мислення на основі вивчення основних властивостей музики ;

музичного сприймання на основі слухання творів пісенного характеру;

 

IІ семестр                                                      Тема: Професійна музика (19 годин)                                               5 клас

 

№ п/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

5-А

5-Б

 

24.

 

25.

 

 

26.

 

 

27.

 

 

28.

 

29.

 

 

30-31.

 

 

32-33.

34.

 

35.

Східний театр

 

Перевір свої досягнення

 

 

Кінематограф. Музика в кіно

 

 

Образи анімації

 

 

 

Телебачення: погляд у світ

Сплетіння муз в єдиному акорді: кольоромузика

 

Електронна музика

 

 

Карнавал крокує континентами

 

 

Перевір свої досягнення

 

06.03.

 

 

13.03.

 

 

 

27.03.

 

 

 

 

03.04.

 

 

 

 

 

10.04

 

 

17.04

 

 

 

 

24.04

01.05.

 

 

08.05

15.05

22.05

 

 

29.05

 

08.03

 

 

15.03

 

 

 

29.03

 

 

 

 

05.04

 

 

 

 

 

12.04

 

 

19.04

 

 

 

 

26.04

03.05

 

 

10.05

17.05

24.05

 

 

31.05

 

 

 

 

 

 

СММ: Пекінська опера (фрагменти)

ХТД: І .Кириліна. Зелене слонея (Бем-ба ла бем-ба).

 

 

 

 

СММ: Дж. Вільямс. Саундтреки з х/ф

«Зоряні війни», «Імперський марш», «Гаррі Поттер», «Супермен». Р. Роджерс. «Do-Re- Mi» з мюзиклу «Звуки музики»

 

 

СВМ: Кадри  з мультфільмів: «Ходить гарбуз  по городу»; «Котигорошко»,

«Микита Кожум’яка», «Клара та чарівний дракон», українського серіалу про козаків, зокрема «Як козаки Мону Лізу шукали» ХТД: О. Осадчий. Пісня про мультики

 

 

СММ: Т. Боровок. Байрактар

ХТД: Т. Музичук, І. Діденчук, В. Дужик.

Стефанія

СММ: М. Чюрльоніс. Сонати (фрагменти на вибір) ХТД: А. Олєйнікова. Фотограф, друзі, я.

 

СММ: Дмитро Шостакович. Вальс із сюїти №2. Джон Уільямс. Саундтрек з к\ф «Пірати Карибського моря».

ХТД: на вибір вчителя

СММ: Н. Паганіні. «Венеціанський карнавал» для скрипки. Ж.-Б.Арбан. Варіації

«Карнавал у Венеції» для труби. С. Абреу. Бразильский карнавал (ксилофон з оркестром) ХТД: Спів експромтом приспіву пісні

«Бразильский карнавал» разом з учасниками ансамблю студії «Дельфін»

 

Амплуа

 

 

 

 

Кіномистецтво, мюзикл, саундтрек

 

 

 

Мультиплікація, квест, фентезі

 

 

 

Телебачення, відеокліп, подкаст

 

 

 

 

 

Електронна музика, драм-машина,подкастинг,синтезатор

 

Карнавал, експромт, самба

розвиток: навичок гри на окремих музичних інструментах;

музичного сприймання у процесі гри на окремих музичних інструментах;

формування: образного мислення;

творчої активності.

розвиток: слухової уваги, зосередженості;

пам’яті й мислення на основі вивчення ролі мелодії та супроводу;

формування позитивних якостей особистості (уважність, емоційність, музичність тощо);

IІ семестр                                 Тема: Жанри камерно – інструментальної музики (19 годин)                                    6 клас

 

№ з/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

6-А

 

 

  16-17.

 

 

 

 

 

 

  18-19.

 

 

 

 

 

20-21.

 

 

 

 

 

22-23.

 

Прелюдія. Елегія.

 

 

 

 

 

 

Ноктюрн. Рапсодія.

 

 

 

 

 

Скерцо. Етюд.

 

 

 

 

 

Соната. Варіації.

11.01.

18.01.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.01.

01.02.

 

 

 

 

 

 

 

 

08.02.

15.02.

 

 

 

 

 

 

 

22.02.

01.03.


 

 


 

Слухали: Й.С.Бах, Прелюдія ре мінор з І тому ДТК

С.Рахманінов, Прелждія №2 (Дзвони)

Виконували: «Мрії  збуваються»

муз. Л.Бражнікової

 

 

 

Слухали: Фридерик Шопен, Ноктюрн сі мажор.

Едвард Гріг, Ноктюрн

Виконували: «Колискова майбуття» муз. В.Дроботенко

 

 

 

Слухали: Й.С.Бах, Скерцо із сюїти №2 для флейти та струних інструментів

Виконували: «Мамини руки»

муз. О. Антоняка

 

 

 

Людвіг ван Бетховен, №14 для фортепіано (Місячна соната) І частина

Виконували: «Краплини мрії»

муз. М.Рожка

Камерна музика: Прелюдія. Елегія.

Йоганн Себастьян Бах.

С.В.Рахманінов

 

 

 

 

 

Камерна музика: Ноктюрн. Рапсодія.

Фридерик Шопен

Єдвард Гріг

 

 

 

 

Камерно – інструментальна музика Скерцо. Етюд.

Віктор Степанович Косенко

 

 

 

Інструментальна музика: Соната. Варіації.

Максим Березовський

стимуляція асоціативного мислення;

закладення основ культури особистості;

розширення загального культурного досвіду дитини;

розвиток: сприймання музики на основі слухання творів різних жанрів; зацікавленості до процесу слухання музики;

зосередженості на об’єкті слухання;

формування: емоційних реакцій у процесі слухання жанрових творів;

розвиток зв’язного монологічного мовлення у процесі висловлювання про ставлення до жанрів музики;

 

IІ семестр                                        Тема: Жанри симфонічної музики (19 годин)                                               6 клас

 

№ з/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

6-А

 

 

24-25.

 

 

 

 

 

26-27.

 

 

 

28-29.

 

 

 

 

 

30-31.

 

 

32-33.

34.

 

35.

Рондо. Сюїта.

 

 

 

 

 

Симфонія. Увертюра.

 

 

 

Концерт. Фантазія. Симфонічна поема.

 

 

 

 

Музично – театральні жанри: балет, оперета

Жанри зустрічаються

 

Перевіряємо свої досягнення

 

08.03.

15.03.

 

 

 

 

 

 

 

 

29.03.

05.04.

 

 

 

 

12.04.

19.04.

 

 

 

 

 

 

 

26.04.

03.05.

 

 

 

10.05.

17.05.

24.05.

 

 

31.05.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Слухали: Вольфганг Амадей Моцарт, Соната №11 ля мажор для фортепіано ІІІ частина «Рондо в турецькому стилі»

Виконували: Веселка»

муз. Н. Май

 

Слухали: Йозеф Гайдн, «Прощальна симфонія» або Симфонія №101 «Годинник»

Виконували: «Добрий маг»

муз. О.Шпак

 

Слухали: Алессандро Марчелло, Концерт ре мінор для гобою і струних.

Д.Бортнянський, Концерт ре мажор для чембало з оркестром

Виконували: Скрипалик цвіркунець муз. В.Поповича

 

Слухали: Арам Хачатурян, фрагмент балету «Спартак» («Адажіо» та інші сцени за вибором).

 

Слухали: М.Глинка, Вальс –фантазія. С.Рахманінов,

 Етюд-картина

Виконували: «Малюки»

муз. Н.Май

 

Камерно – інструментальна музика: Рондо. Сюїта.

 

 

 

 

Симфонічні жанри: Симфонія. Увертюра.

Франц Йозеф Гайдн

Дмитро Шостакович

 

 

Жанр симфонічної музики: Концерт. Фантазія. Симфонічна поема.

Ян Сібеліус

 

 

 

Музично – театральний жанр: балет, оперета.

Арам Хачатурян,

Ярослав Барнич

збагачення словникового запасу на основі вивчення понять і термінів;

розвиток: спостережливості та пам’яті при дослідженні форми музичного твору;

навички висловлення у процесі визначення форми, настрою, характеру і структури музичного твору;

уміння уточнення та конкретизації знань;

корекція слухової пам’яті; розвиток мисленнєвої функції порівняння;

IІ семестр                                            Тема: Новаторство в музичному мистецтві (19 годин)                             7 клас

 

№ з/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

7-А

 

 

17-18.

 

 

 

 

19-20.

 

 

 

21-22.

 

 

 

 

23-24.

 

 

 

25-26.

 

 

 

27-28.

 

Джаз

 

 

 

 

Рок - музика

 

 

 

Поп – музика. Французький шансон

 

 

 

Рок – опера

 

 

 

Мюзикл

 

 

 

Музика в мультиплікації

13.01

20.01.

 

 

 

 

 

 

27.01.

03.02.

 

 

 

 

10.02.

17.02.

 

 

 

 

 

 

24.02.

03.03.

 

 

 

 

 

10.03.

17.03.

 

 

 

 

 

31.03.

07.04.
 

 


 


 

 



 

 

Слухали: Л.Армстронг «Let My People Go», Джазові композиції

Рей Чарльз « Hit the Road Jack»

Виконували: «Музика рідного дому» муз. О.Злотника

 

Слухали: Елвіс Преслі «That’s All Right Mama» Гурт Бітлз «Учора»

Виконували: «Моя Україна»

муз. Н.Петраш

 

Слухали: Гурт АББА «Мamma mia»  Майкл Джексон « Біллі Джін».

Виконували «Червона Рута» муз. І. Івасюка

 

Слухали: «Біла ворона» з дії рок-опери «Біла ворона»

«Віват, король, віват» Тамара Гвардцителі.

Виконували: «Біла ворона»

муз. Г. Татарченка

 

Слухали:Музика Ріккардо Коччіанте, мюзикл «Собор Паризької Богоматері»

Виконували: «Лебеді»

муз. Г.Улицької

 

Поль Дюк «Учень чарівника»

«Гей ви козаченьки» Татарченка

Джаз. Свінг. Блюз.

 Луї Армстронг,

Рей Чарлз

 

 

 

Рок – музика. Елвіс Преслі, Бітлз, Пінк Флойд, Квін.

 

 

Поп – музика. Французький шансон.

Авва, Майкл Джексон, Софія Ротару, Джо Дассен, Едіт Піаф, Патрісія Каас.

 

 

Рок – опера «Юнона і Авось».

 

 

 

 

Мюзикл «Собор Паризької Богоматері».

 

 

 

Мультиплікація

(анімація) Волт Дісней

Розвиток:

слухової уваги, активізація готовності до слухання-сприймання музики;

уміння пояснити роль музики в житті людини;

стимуляція слухової пам’яті та стабілізація інтересу до слухання музики;

розвиток: уявлень про джерела і традиції української народної музичної творчості;

музичного відгуку на українську музику;

уміння за суттєвими ознаками визначати українську народну музику;

IІ семестр                                           Тема: Новаторство в музичному мистецтві (19 годин)                              7 клас

 

№ з/п

 

          Тема уроку:

      

       Дата:

 

Орієнтовний матеріал для

сприймання та співу

 

 

Ключові знання та навички

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

7-А

 

 

29-30

31.

 

 

 

 

32-33

34.

 

 

 

 

35.

 

 

Електронна музика

 

 

 

 

 

Розважальна музика

 

 

 

 

 

Перевірте свої досягнення

 

14.04.

21.04.

 

 

 

 

 

 

 

 

28.04.

05.05.

12.05.

 

 

 

 

 

 

19.05.

26.05.

 

 

 

 

 

Слухали: Карлхайнц Штокхаузен

Цикл «Звук. 24 години дня. Година№ 13. Космічні пульси».

Виконували «Жити щоб веселіш» муз. А.Олєйнікової

 

 

 

Слухали  Георг Фридрих Гендель, сюїта « Музика для королівського феєрверку».

Виконували: «Кольорова планета» муз. А.Побужанської

 

 

Електронна музика.

Синтезатор.

Карлхайнц Штокхаузен

 

 

 

 

 

 

 

 

Розважальна музика.

Троїсті музики. Шоу.

Георг Фридрих Гендель

 

формування: навичок гри на музичних інструментах;

музичного сприймання у процесі гри на окремих музичних інструментах;

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дон Ольга
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Планування
Інкл
Додано
1 березня 2023
Переглядів
1115
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку