Календарно- тематичне планування
Російська мова
Підручник: «Русский язык» И.Н.Лапшина, Н.Н.Зорька
3 клас І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
1. |
Знайомство з підручником. Державний Гімн України. Читання вголос виразно. Розповідь про канікули. Повторення букв ы, и, е. |
|
|
2. |
Читання мовчки, обговорення теми і головної думки прочитаного. Говоріння: складання висловлювання. |
|
|
3. |
Слухання, визначення теми і головної думки твору. Письмо про прочитане. |
|
|
4. |
Аналіз будови тексту. Говоріння: складання висловлювання по зачину та кінцівці. |
|
|
5. |
Аналіз будови тексту. Говоріння: переказ казки, доповнення її за малюнком. |
|
|
6. |
Використання засобів зв’язку речень у тексті. Читання, переказ тексту. |
|
|
7. |
Написання переказу. Читання, обговорення написаного. |
|
|
8. |
Складання питань до тексту. Переказ прочитаного. Контрольна робота: аудіювання (письмово). Тема. |
|
|
9. |
Читання мовчки. Складання усного висловлювання про зміст та сенс завдання. |
|
|
10. |
Знаходження в тексті слів автора та героїв. Читання в особах. |
|
|
11. |
Читання в особах. Визначення теми та головної думки тексту. Обговорення особливості діалогу. |
|
|
12. |
Перевірка себе: виконання завдання до тексту. |
|
|
13. |
Тема. Написання твору. Слухання, обговорення написаного. |
|
|
14. |
Вживання розповідних, питальних, спонукальних речень. Читання, складання запитань до тексту. |
|
|
15. |
Вживання окличних речень. Читання виразно. |
|
|
16. |
Слухання, визначення в тексті речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Знаходження слів автора та героїв. Читання в особах. |
|
|
17. |
Складання діалогу за малюнком. Знаходження у тексті, вживання розділових знаків в кінці речень. |
|
|
18. |
Повторення вивченого про речення і текст. Контрольна робота: мовна тема. Тема. |
|
|
19. |
Написання твору про канікули. Читання, обговорення написаного. |
|
|
20. |
Знаходження в тексті, вживання стверджувальних та заперечних речень. Читання виразно. |
|
|
21. |
Читання виразно. Знаходження в реченні слів, пов’язаних між собою. |
|
|
22. |
Знаходження в тексті, вживання звертання. Складання діалогу. Контрольна робота: письмовий діалог. |
|
|
23. |
Слухання, співставляння змісту тексту з його планом. Складання питання за прослуханим. |
|
|
24. |
Ділення слів на склади, на частини для переносу. Складання діалогу за малюнком. |
|
|
25. |
Ділення слів на звуки, визначення наголосу. Складання висловлювання на мовну тему. |
|
|
26. |
Правильне вимовляння ненаголошених голосних у слові, співставляння вимови і написання слова. Знаходження в прослуханому нового та відомого. |
|
|
27. |
Контрольна робота: списування. Тема. |
|
|
28. |
Читання мовчки. Читання в особах. Письмо про враження від прочитаного. |
|
|
29. |
Перевірка себе: виконання тестових завдань. |
|
|
30. |
Написання переказу. Висловлення свого відношення до написаного. Читання, обговорення написаного. |
|
|
31. |
Слухання тексту з діалогом. Обговорення різних думок. Контрольна робота: усний переказ прочитаного твору (усно). |
|
|
32. |
Повторення вивченого про речення, звертання, наголос, поділ на склади.
|
|
|
33. |
Слухання казки, співставляння малюнка та тексту. |
|
|
34. |
Знаходження позицій, в яких можна (не можна) означати приголосні звуки на письмі за слухом. Складання міркування про мовні явища. |
|
|