Календарно- тематичне планування Російська мова 3 клас І семестр

Про матеріал
Календарно- тематичне планування "Російська мова" Підручник: «Русский язык» И.Н.Лапшина, Н.Н.Зорька 3 клас І семестр
Перегляд файлу

Календарно- тематичне планування

Російська мова

Підручник: «Русский язык» И.Н.Лапшина, Н.Н.Зорька

3 клас І семестр

 

Тема уроку

Дата

Прим.

1.

Знайомство з підручником. Державний Гімн України. Читання вголос виразно. Розповідь про канікули. Повторення букв ы, и, е.

 

 

2.

Читання мовчки, обговорення теми і головної думки прочитаного. Говоріння: складання висловлювання.

 

 

3.

Слухання, визначення теми і головної думки твору. Письмо про прочитане.

 

 

4.

Аналіз будови тексту. Говоріння: складання висловлювання по зачину та кінцівці.

 

 

5.

Аналіз будови тексту. Говоріння: переказ казки, доповнення її за малюнком.

 

 

6.

Використання засобів зв’язку речень у тексті. Читання, переказ тексту.

 

 

7.

Написання переказу. Читання, обговорення написаного.

 

 

8.

Складання питань до тексту. Переказ прочитаного. Контрольна робота: аудіювання (письмово).

Тема.

 

 

9.

Читання мовчки. Складання усного висловлювання про зміст та сенс завдання.

 

 

10.

Знаходження в тексті слів автора та героїв. Читання в особах.

 

 

11.

Читання в особах. Визначення теми та головної думки тексту. Обговорення особливості діалогу.

 

 

12.

Перевірка себе: виконання завдання до тексту.

 

 

13.

Тема. Написання твору. Слухання, обговорення написаного.

 

 

14.

Вживання розповідних, питальних, спонукальних речень. Читання, складання запитань до тексту.

 

 

15.

Вживання окличних речень. Читання виразно.

 

 

16.

Слухання, визначення в тексті речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Знаходження слів автора та героїв. Читання в особах.

 

 

17.

Складання діалогу за малюнком. Знаходження у тексті, вживання розділових знаків в кінці речень.

 

 

18.

Повторення вивченого про речення і текст. Контрольна робота: мовна тема.

Тема.

 

 

19.

Написання твору про канікули. Читання, обговорення написаного.

 

 

20.

Знаходження в тексті, вживання стверджувальних та заперечних речень. Читання виразно.

 

 

21.

Читання виразно. Знаходження в реченні слів, пов’язаних між собою.

 

 

22.

Знаходження в тексті, вживання звертання. Складання діалогу. Контрольна робота: письмовий діалог.

 

 

23.

Слухання, співставляння змісту тексту з його планом. Складання питання за прослуханим.

 

 

24.

Ділення слів на склади, на частини для переносу. Складання діалогу за малюнком.

 

 

25.

Ділення слів на звуки, визначення наголосу. Складання висловлювання на мовну тему.

 

 

26.

Правильне вимовляння ненаголошених голосних у слові, співставляння вимови і написання слова. Знаходження в прослуханому нового та відомого.

 

 

27.

Контрольна робота: списування.

Тема.

 

 

28.

Читання мовчки. Читання в особах. Письмо про враження від прочитаного.

 

 

29.

Перевірка себе: виконання тестових завдань.

 

 

30.

Написання переказу. Висловлення свого відношення до написаного. Читання, обговорення написаного.

 

 

31.

Слухання тексту з діалогом. Обговорення різних думок. Контрольна робота: усний переказ прочитаного твору (усно).

 

 

32.

Повторення вивченого про речення, звертання, наголос, поділ на склади.

 

 

 

33.

Слухання казки, співставляння малюнка та тексту.

 

 

34.

Знаходження позицій, в яких можна (не можна) означати приголосні звуки на письмі за слухом. Складання міркування про мовні явища.

 

 

 

doc
Додано
8 грудня 2019
Переглядів
865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку