Календарно- тематичне планування з української мови на ІІ семестр для 9 класу за оновленою програмою

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 9-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–12 класи / Г.Т.Шелехова, В.І.Тихоша, А.М.Корольчук, В.І.Новосьолова, Я.І.Остаф; за ред. Л.В.Скуратівського. – К., 2005 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).

Перегляд файлу

 

  1. к л а с Українська      мова

(70 год, 2 год на тиждень)

Календарно-тематичне планування для 9-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–12 класи / Г.Т.Шелехова, В.І.Тихоша, А.М.Корольчук, В.І.Новосьолова, Я.І.Остаф; за ред. Л.В.Скуратівського. – К., 2005 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).

 

Фронтальні види контрольних робіт

 

 

Форми контролю

І семестр

II семестр

Перевірка мовної теми

2

2

Письмо:

 

 

переказ

1

1

твір

1

1

Правопис:

 

 

диктант

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ  с е м е с т р

 

33

 

Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами.

 

34

 

Урок мовленнєвого розвитку. Стислий усний переказ публіцистичного стилю (за складним планом).

 

35–

36

 

Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами.

 

 

37

 

Урок мовленнєвого розвитку. Есей (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень.

 

Безсполучникове складне речення

38

 

Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення.

 

 

39

 

Урок мовленнєвого розвитку. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.

 

40–

41

 

Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні.

 

42–

43

 

Двокрапка у безсполучниковому складному реченні.

 

44–

45

 

Тире у безсполучниковому складному реченні.

 

46

 

Урок мовленнєвого розвитку. Діалог-обговорення

 


 

 

актуальної теми.

 

47

 

Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення».

 

 

 

48–

49

 

Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне – своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть із часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень.

 

 

50

 

Контрольна робота. Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Безсполучникове речення. (тестування).

 

Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку

51–

52

 

Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку.

 

53–

54

 

Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).

 

55–

56

 

Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку.

 

 

 

 

57

 

Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень. Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному веб-сайті у формі роздуму, що містить складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.

 

 

 

 

 

58

 

Урок мовленнєвого розвитку. Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації.

Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення та ін.).

 

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

59

 

Текст, основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац.

 

60

 

Урок мовленнєвого розвитку. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.

 

61

 

Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).

 


62

 

Контрольний диктант.

 

63

 

Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.

 

64

 

Урок мовленнєвого розвитку. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.

 

 

65

 

Контрольна робота. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування).

 

Узагальнення й систематизація вивченого

 

66

 

Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні). Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки.

 

67

 

Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа, види речень).

 

68

 

Орфографія.

 

69

 

Пунктуація.

 

70

 

Підсумковий урок.

 


 

docx
Додано
13 січня 2018
Переглядів
3860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку