Календарно-тематичне планування для 9-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–12 класи / Г.Т.Шелехова, В.І.Тихоша, А.М.Корольчук, В.І.Новосьолова, Я.І.Остаф; за ред. Л.В.Скуратівського. – К., 2005 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
(70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 9-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–12 класи / Г.Т.Шелехова, В.І.Тихоша, А.М.Корольчук, В.І.Новосьолова, Я.І.Остаф; за ред. Л.В.Скуратівського. – К., 2005 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
II семестр |
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
Письмо: |
|
|
переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Правопис: |
|
|
диктант |
1 |
1 |
ІІ с е м е с т р
33 |
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. |
|
34 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Стислий усний переказ публіцистичного стилю (за складним планом). |
|
35– 36 |
|
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами. |
|
37 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Есей (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень. |
|
Безсполучникове складне речення |
|||
38 |
|
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. |
|
39 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
|
40– 41 |
|
Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні. |
|
42– 43 |
|
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. |
|
44– 45 |
|
Тире у безсполучниковому складному реченні. |
|
46 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Діалог-обговорення |
|
|
|
актуальної теми. |
|
47 |
|
Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення». |
|
48– 49 |
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне – своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть із часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень. |
|
50 |
|
Контрольна робота. Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Безсполучникове речення. (тестування). |
|
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку |
|||
51– 52 |
|
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. |
|
53– 54 |
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
|
55– 56 |
|
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку. |
|
57 |
|
Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень. Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному веб-сайті у формі роздуму, що містить складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. |
|
58 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення та ін.). |
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
|||
59 |
|
Текст, основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац. |
|
60 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
|
61 |
|
Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення). |
|
62 |
|
Контрольний диктант. |
|
63 |
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. |
|
64 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
|
65 |
|
Контрольна робота. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування). |
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
|||
66 |
|
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні). Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки. |
|
67 |
|
Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа, види речень). |
|
68 |
|
Орфографія. |
|
69 |
|
Пунктуація. |
|
70 |
|
Підсумковий урок. |
|