Календарно-тематичне планування
з української мови для 9 класу
Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми «Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804») за підручником В.В.Заболотного, О.В.Заболотного (Українська мова : підр. для 9кл.загальноосвіт.навч.закл./В.В.Заболотний,О.В.Заболотний.- Київ: Генеза,2017.-272с.)
105 годин, 3 години на тиждень
II семестр
№ п/п |
Дата |
Зміст
|
Примітки |
Безсполучникове складне речення |
|||
49 |
|
Безсполучникове складне речення та його ознаки |
|
50 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір- роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. Підготовка до усного контрольного твору |
Усний твір |
51 |
|
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення . Розділові знаки |
|
52-53 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі з використанням БСР |
Письмовий твір |
54
|
|
Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз контрольного твору |
|
55 |
|
Розділові знаки ( кома і крапка з комою) |
|
56 |
|
Розділові знаки (двокрапка) |
|
57 |
|
Розділові знаки (двокрапка) |
|
58 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Коротке повідомлення ( на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально- етичну або суспільну тему |
|
59 |
|
Розділові знаки (тире) |
|
60 |
|
Розділові знаки (тире) |
|
61 |
|
Розділові знаки у БСР. Тренувальні вправи |
|
62 |
|
Узагальнення вивченого з теми «Безсполучникове складне речення» |
|
63 |
|
Контрольна робота. Безсполучникове складне речення |
К.Р №4 |
64 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення теми |
|
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
|||
65 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Ділове мовлення. Заява |
|
66 |
|
Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком |
|
67 |
|
Розділові знаки в складних реченнях із сурядним і підрядним зв’язком |
|
68 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Діалог-обговорення актуальної теми |
|
69 |
|
Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком. |
|
70 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми |
|
71-72 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю |
Контроль-ний переказ |
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
|||
73 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз контрольного переказу |
|
74 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Тези прочитаних публіцистичної чи науково- пізнавальної статей |
|
75 |
|
Текст і його основні ознаки |
|
76 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Автобіографія |
|
77 |
|
Будова тексту. Мікротема й абзац |
|
78 |
|
Ключові слова в тексті й абзаці |
|
79 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Конспект сприйнятого на слух науково- навчального тексту |
|
80 |
|
Види й засоби міжфразного зв’язку |
|
81 |
|
Навчальний диктант |
|
82 |
|
Узагальнення з теми . Підготовка до контрольної роботи
|
|
83 |
|
Контрольна робота. Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
К.Р №5 |
84 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення теми |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого в 5-9 класах
|
|
85 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Виразне читання вголос текстів різного жанру |
Читання вголос |
86 |
|
Звуки мови і знаки письма. Вимова голосних і приголосних звуків |
|
87-88 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Доповідь на основі двох-трьох джерел на суспільну тему в публіцистичному стилі за складним планом |
|
89 |
|
Типи орфограм. Основні орфограми у префіксах |
|
90 |
|
Основні орфограми у суфіксах |
|
91-92 |
|
Урок мовленнєвого розвитку .Письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю (на основі декількох джерел |
|
93 |
|
Уживання м’якого знака, апострофа |
|
94-95 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Оповідання на самостійно обрану тему |
|
96 |
|
Не з різними частинами мови |
|
97 |
|
Букви н, нн у різних частинах мови |
|
98 |
|
Частини мови. Рід, число іменників. Правопис відмінкових закінчень іменників і прикметників |
|
99 |
|
Правопис числівників і займенників |
|
100 |
|
Дієслово і його особливі форми (дієприкметники і дієприслівники). Правопис особових закінчень дієслова |
|
101 |
|
Правопис складних слів |
|
102 |
|
Контрольний диктант |
Диктант |
103 |
|
Контрольна робота. Узагальнення й систематизація вивченого в 5-9 класах |
К.Р№6 |
104 |
|
Аналіз диктанту й контрольної роботи |
|
105 |
|
Узагальнення вивченого протягом року |
|