Презентація дає можливість проектувати на екран важливі етапи до уроку мовленнєвого розвитку; формує предметні, ключові, комунікативні, загальнокультурні компетентності.
УМР № 6. Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуаціїЗнати: структуру, види діалогу; нормативне оформлення діалогу; різні підходи до обговорюваної теми. Уміти: формулювати репліки; правильно інтонувати речення; дотримуватися норм української літературної мови; вдосконалювати механізм говоріння; активізувати творче мислення в умовах імпровізації.
Номер слайду 2
Флеш-картки. Малюнок 1 Малюнок 2 Малюнок 3
Номер слайду 3
Хто спілкується?Де спілкується?Батьки з дітьми. Удома, неофіційно. ДрузіУ школі, офіційно. Керівник і підлеглий. Ситуації спілкування
Номер слайду 4
Уважно слухайте співрозмовника, не переривайте його. Запитання — дуже зручна форма підтримання діалогу. Запитуйте!Завжди пам’ятайте, чого саме потребує від вас співрозмовник: пояснити, описати, розповісти, довести. Гумор і дотепи використовуйте доречно, за умови, що ви вмієте бути дотепними. Уживайте слова, які підкреслюють шанобливе ставлення до людини: даруйте, перепрошую, будь ласка тощо. Викладайте думку логічно, без зайвих подробиць. Увага!Хто говорить надто тихо — справляє враження невпевненої в собі людини. Хто говорить надто голосно — утомлює співрозмовника. Рекомендації для успішного ведення діалогу
Номер слайду 5
Привіт, Сергію! Бачу ти в навушниках, що зараз слухаєш?Привіт, Артеме! Новий альбом гурту «Бумбокс».І як тобі? Подобається? Дуже. Я взагалі люблю цей гурт. А що слухаєш ти? Розкажи про свою улюблену пісню, гурт.«Люди». Там співається про те, що ми стаємо людьми тільки тоді, як дуже сильно любимо. А що ти слушаєш з українського?Я дуже люблю слухати «The Hardkiss». До речі, у них вийшла нова пісня під назвою «Журавлі». Круто, але я ще не встиг послухати нову пісню. Скинеш мені її, щоб я не забув?Так, звичайно. До зустрічі!Бувай, друже!Моделювання діалогу друзів про сучасну українську музику
Номер слайду 6
Рефлексія навчальної діяльності{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Я знаю структуру і види діалогу. Я вмію будувати репліки і ставити розділові знаки при діалозіПрацюю над своїм мовленням, застосовую етикетні формули. Чудово. Добре. Майже. Роблю це з легкістюІноді помиляюся. Потребую допомоги. ЗавждиІнодіНіколи