Урок "Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками - товаришем (неформальне спілкування) та вичелем2

Про матеріал
Конспект уроку мовленнєвого розвитку орієнтує дев'ятикласників на український контент. Учні мають змогу послухати й оцінити представлені музичні новинки, розповісти про власні уподобання, закріплюючи вивчену тему "Діалог. Розділові знаки при діалозі"
Перегляд файлу

УMР № 6. Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації

Мета (формувати компетентності):

предметні: поглибити знання учнів про діалог як один із видів мовленнєвої діяльності; навчити оцінювати його зміст, мовне оформлення, відповідності ситуації спілкування.

ключові: спілкування державною мовою.

комунікативні: удосконалювати мовленнєво-комунікативні вміння складати діалоги-обговорення ( 12-14 реплік на двох учасників) з урахуванням мети й адресата мовлення, демонструючи певний рівень вправності в процесі діалогу (стислість, логічність, виразність, доречність, винахідливість тощо), висловлювати особисту позицію щодо обговорення запропонованої ситуації; розвивати вміння переконливо аргументувати свою позицію, використовувати репліки для стимулювання  й підтримання діалогу, формули мовленнєвого етикету;

загальнокультурні: дотримуватися норм української літературної мови; виховувати ввічливість, повагу до співрозмовника, підвищувати мовну й мовленнєву культуру дев’ятикласників.

Знати: структуру, види діалогу; нормативне оформлення діалогу; різні підходи до обговорюваної теми.

Уміти: формулювати репліки; правильно інтонувати речення; дотримуватися норм української літературної мови; вдосконалювати механізм говоріння;  активізувати творче мислення в умовах імпровізації.

Обладнання: підручник, дидактичний матеріал, тексти, пам’ятки, презентація.

 

Перебіг уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Повідомлення теми , мети уроку (запис у зошитах, слайд 1)
  2. Емоційне налаштування.

Учитель: Сподіваюся, перегляд відеоролика позитивно налаштує вас на роботу.

Прослуховування мелодії, створеної касирами німецького супермаркету..

https://youtu.be/ZqrwnXVLMW4

Учитель:  Як змінився ваш емоційний стан?

Що вас здивувало? (орієнтовна відповідь: люди різних професій створюють музику, при цьому приносять задоволення іншим).

Як ці люди досягли такого результату (спільна мета, музиканти, які змогли домовитися між собою, тобто вони уміють правильно спланувати дії, домовлятися та вести діалог).

Ідея-обговорення шляхів досягнення(дозвіл власника супермаркета, репетиції) –втілення у життя.

При цьому вони вели діалог-обговорення та діалог-домовлення.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Робота з флеш-картками.

Давайте розглянемо малюнки і визначимо, де зображено діалог. Чому ви так думаєте?(слайд 2)

https://www.classtools.net/arcade/202112_E94XAK

Розмова двох осіб - це*діалог

Слова кожного із співрозмовників діалогу називають*реплікою

Висловлювання однієї людини - це*монолог

Мовлення має дві форми*усну і писемну

Процес мовлення називають*мовленнєвою діяльністю

Розділовий знак, що не ставимо при діалозі: кома, тире, лапки, двокрапка*лапки

В усному діалогічному спілкуванні поєднано такі види діяльності*аудіювання та говоріння

Умови, за яких відбувається спілкування, називають*ситуацією спілкування

Обставини, у яких спілкуються, можуть бути*офіційними й неофіційними

Сукупність норм поведінки, правил чемності називають*етикетом

ІІІ. Основний зміст уроку.

 

1.Робота з підручником (навчально-пізнавальна компетентність). Повторення «Розлілові знаки при діалозі» (О.Авраменко.с.36 – останній абзац).

2.Опрацювання таблиці «Ситуація спілкування» (проєктується на екран – слайд 3).

— Доповнити таблицю. Як може змінюватись ситуація спілкування?

Ситуації спілкування

Хто спілкується?

Де спілкується?

Батьки з дітьми

Удома, неофіційно

Друзі

 

 

У школі, офіційно

Керівник і підлеглий

 

 

3.Робота в парах (загальнокультурна компетентність).

— Прочитати рекомендації (слайд 4) для успішного ведення діалогу, обговорити їх з товаришем по парті.

  • Уважно слухайте співрозмовника, не переривайте його.
  • Запитання — дуже зручна форма підтримання діалогу. Запитуйте!
  • Завжди пам’ятайте, чого саме потребує від вас співрозмовник: пояснити, описати, розповісти, довести.
  • Гумор і дотепи використовуйте доречно, за умови, що ви вмієте бути дотепними.
  • Уживайте слова, які підкреслюють шанобливе ставлення до людини: даруйте, перепрошую, будь ласка тощо.
  • Викладайте думку логічно, без зайвих подробиць.

Увага!

Хто говорить надто тихо — справляє враження невпевненої в собі людини.

Хто говорить надто голосно — утомлює співрозмовника.

 

Учитель:  Ви любите музику? Можете назвати свою улюблену групу, виконавця, пісню?

4.Моделювання діалогу друзів про сучасну українську музику (учні встановлюють послідовність  діалогу). Зачитують спочатку, а потім перевіряють – слайд 5.

  • Привіт, Сергію! Бачу ти в навушниках, що зараз слухаєш?
  • Привіт, Артеме! Новий альбом гурту «Бумбокс».
  • І як тобі? Подобається?
  • Дуже. Я взагалі люблю цей гурт.
  • А що слухаєш ти? Розкажи про свою улюблену пісню, гурт.
  • «Люди». Там співається про те, що ми стаємо людьми тільки тоді, як дуже сильно любимо. А що ти слушаєш з українського?
  • Я дуже люблю слухати «The Hardkiss». До речі, у них вийшла нова пісня під назвою «Журавлі».
  • Круто, але я ще не встиг послухати нову пісню. Скинеш мені її, щоб я не забув?
  • Так, звичайно. До зустрічі!
  • Бувай, друже!

 

Учитель:Чи всіх вимог дотримався дев’ятикласник, складаючи діалог? (розділові знаки, змістовність реплік, обсяг діалогу за нормами)

Що знаєте про сучасну українську музику?

 

IV. Закріплення вивченого.

Складання діалогу.

Запрошую вас зазирнути на сторінку радіо «Максимум» та переглянути плейлист  нових українських пісень за жовтень і оцінити кожну роботу за:


*Актуальність, яскравість музичного матеріалу.
айстерність вокального виконання.

*Рівень донесення поетичного та музичного змісту.

*Енергетика виконавця, харизматичність.
*Креативне мислення, подачу репертуару.

 

На дошці записано назви пісень та критерії, які співвідносять учні після ознайомлення з коротким змістом пісні. Потім віддати перевагу улюбленій, наліпивши зірочку поруч з назвою. Визначається переможець хіт-параду і ця пісня звучить для учнів класу.

Скласти діалог з однокласником (неофіційна ситуація спілкування) або з учителем (офіційна ситуація спілкування). Обсяг - 12-14 реплік.

Зачитування діалогів (за бажанням).

https://maximum.fm/muzichni-novinki-zhovtnya-2021-plejlist-novih-ukrayinskih-pisen_n197840

Океан Ельзи та KALUSH – Перемога

Здається, що у гурта Океан Ельзи з'явилося друге дихання – музиканти знову тішать українців новою роботою. Якщо ще рік тому Святославу Вакарчуку закидали схожість пісень одна на одну, то цей рік став хорошим здивуванням. Попри впізнаваність голосу, останні музичні роботи – цікаві та показують музичну перспективу.

"Нова пісня "Перемога" – це продовження наших, ОЕ, творчих вилазок в інші жанри. Цієї зими я багато слухав хіп-хоп музики: від 90-х до сучасної, і в якийсь момент мені склалися рядки приспіву: "Шо би тобі не казали попереду перемога. Шо би тобі не кричали шакали у слід в тебе своя дорога" і я зрозумів, що нашому хіп-хопу бути", – наголошує Святослав Вакарчук.

Оцінити


KALUSH і Jerry Heil – Хвилі

Українські слухачі мають можливість насолоджуватися музичними новинками від молодих українських зірок. На цей раз дует створили Jerry Heil та KALUSH. Вони представили пісню "Хвилі". Ця робота стала не лише популярною серед слухачів, а й корисною для самих музикантів, адже у такій співпраці вони розкриваються з нових сторін. Загалом 2021 рік став роком потужних колаборацій, зокрема і музичні.

Оцінити

TAYANNA – Темна вода

Співачка TAYANNA потішила прихильників новою піснею, у якій можливо натякає на нові стосунки. Пісня присвячена глибинам жіночої душі та розкриває справжні почуття сучасної жінки. Але ще ніколи раніше співачка не звучала настільки відверто та впевнено. Судячи з усього, на створення пісні її надихнули нові романтичні стосунки, на які TAYANNA натякала у своїх соцмережах.

Оцінити                                   ONUKA – GUMA

Гурт ONUKA представив свою нову відеороботу. У ній кожен міг побачити не одну Нату Жижченко, а відразу кілька її клонів. Сама ж композиція, традиційно, є соціальним меседжем – присвячений байдужості суспільства до людей з обмеженими можливостями. "Не чую, не бачу, не говорю" – три дії у лейтмотиві GUMA, які повністю описують реалії часу, у який ми живемо, – часу, сповненого байдужості, неуважності й апатії.

Оцінити                               QARPA – Баби круті чуваки

Для Ірени Карпи цей кліп – про солідарність, силу та здоровий пофігізм. У новому кліпі можна побачити не лише Ірену Карпу, а й дуже багато яскравих героїнь. У відеороботі є культуристка, манекенниця, дослідниця, дівчата з гурту Kiri танцюють тверк, а круті військові співають і танцюють під Батьківщиною-Матір'ю.

V. Підсумки уроку. Рефлексія (слайд 6).

Ім’я здобувача:

Я знаю структуру і види діалогу

Я вмію будувати репліки і ставити розділові знаки при діалозі

Працюю над своїм мовленням, застосовую етикетні формули

Чудово

Добре

Майже

Роблю це з легкістю

Іноді помиляюся

Потребую допомоги

Завжди

Іноді

Ніколи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Домашнє завдання.

Підготуватися до к/роботи з теми «Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при прямій мові та  діалозі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки до уроку

 

Прочитати рекомендації для успішного ведення діалогу, обговорити їх з товаришем по парті.

  • Уважно слухайте співрозмовника, не переривайте його.
  • Запитання — дуже зручна форма підтримання діалогу. Запитуйте!
  • Завжди пам’ятайте, чого саме потребує від вас співрозмовник: пояснити, описати, розповісти, довести.
  • Гумор і дотепи використовуйте доречно, за умови, що ви вмієте бути дотепними.
  • Уживайте слова, які підкреслюють шанобливе ставлення до людини: даруйте, перепрошую, будь ласка тощо.
  • Викладайте думку логічно, без зайвих подробиць.

Увага!

Хто говорить надто тихо — справляє враження невпевненої в собі людини.

Хто говорить надто голосно — утомлює співрозмовника.

Прочитати рекомендації для успішного ведення діалогу, обговорити їх з товаришем по парті.

  • Уважно слухайте співрозмовника, не переривайте його.
  • Запитання — дуже зручна форма підтримання діалогу. Запитуйте!
  • Завжди пам’ятайте, чого саме потребує від вас співрозмовник: пояснити, описати, розповісти, довести.
  • Гумор і дотепи використовуйте доречно, за умови, що ви вмієте бути дотепними.
  • Уживайте слова, які підкреслюють шанобливе ставлення до людини: даруйте, перепрошую, будь ласка тощо.
  • Викладайте думку логічно, без зайвих подробиць.

Увага!

Хто говорить надто тихо — справляє враження невпевненої в собі людини.

Хто говорить надто голосно — утомлює співрозмовника.

 Прочитати рекомендації для успішного ведення діалогу, обговорити їх з товаришем по парті.

  • Уважно слухайте співрозмовника, не переривайте його.
  • Запитання — дуже зручна форма підтримання діалогу. Запитуйте!
  • Завжди пам’ятайте, чого саме потребує від вас співрозмовник: пояснити, описати, розповісти, довести.
  • Гумор і дотепи використовуйте доречно, за умови, що ви вмієте бути дотепними.
  • Уживайте слова, які підкреслюють шанобливе ставлення до людини: даруйте, перепрошую, будь ласка тощо.
  • Викладайте думку логічно, без зайвих подробиць.

Увага!

Хто говорить надто тихо — справляє враження невпевненої в собі людини.

Хто говорить надто голосно — утомлює співрозмовника.

 

Океан Ельзи та KALUSH – Перемога

Здається, що у гурта Океан Ельзи з'явилося друге дихання – музиканти знову тішать українців новою роботою. Якщо ще рік тому Святославу Вакарчуку закидали схожість пісень одна на одну, то цей рік став хорошим здивуванням. Попри впізнаваність голосу, останні музичні роботи – цікаві та показують музичну перспективу.

"Нова пісня "Перемога" – це продовження наших, ОЕ, творчих вилазок в інші жанри. Цієї зими я багато слухав хіп-хоп музики: від 90-х до сучасної, і в якийсь момент мені склалися рядки приспіву: "Шо би тобі не казали попереду перемога. Шо би тобі не кричали шакали у слід в тебе своя дорога" і я зрозумів, що нашому хіп-хопу бути", – наголошує Святослав Вакарчук.


KALUSH і Jerry Heil – Хвилі

Українські слухачі мають можливість насолоджуватися музичними новинками від молодих українських зірок. На цей раз дует створили Jerry Heil та KALUSH. Вони представили пісню "Хвилі". Ця робота стала не лише популярною серед слухачів, а й корисною для самих музикантів, адже у такій співпраці вони розкриваються з нових сторін. Загалом 2021 рік став роком потужних колаборацій, зокрема і музичн

 

TAYANNA – Темна вода

Співачка TAYANNA потішила прихильників новою піснею, у якій можливо натякає на нові стосунки. Пісня присвячена глибинам жіночої душі та розкриває справжні почуття сучасної жінки. Але ще ніколи раніше співачка не звучала настільки відверто та впевнено. Судячи з усього, на створення пісні її надихнули нові романтичні стосунки, на які TAYANNA натякала у своїх соцмережа

ONUKA – GUMA

Гурт ONUKA представив свою нову відеороботу. У ній кожен міг побачити не одну Нату Жижченко, а відразу кілька її клонів. Сама ж композиція, традиційно, є соціальним меседжем – присвячений байдужості суспільства до людей з обмеженими можливостями. "Не чую, не бачу, не говорю" – три дії у лейтмотиві GUMA, які повністю описують реалії часу, у який ми живемо, – часу, сповненого байдужості, неуважності й апатії.

 

QARPA – Баби круті чуваки

Для Ірени Карпи цей кліп – про солідарність, силу та здоровий пофігізм. У новому кліпі можна побачити не лише Ірену Карпу, а й дуже багато яскравих героїнь. У відеороботі є культуристка, манекенниця, дослідниця, дівчата з гурту Kiri танцюють тверк, а круті військові співають і танцюють під Батьківщиною-Матір'ю.

 

Ситуації спілкування

Хто спілкується?

Де спілкується?

Батьки з дітьми

Удома, неофіційно

Друзі

 

 

У школі, офіційно

Керівник і підлеглий

 

Ситуації спілкування

Хто спілкується?

Де спілкується?

Батьки з дітьми

Удома, неофіційно

Друзі

 

 

У школі, офіційно

Керівник і підлеглий

 

Ситуації спілкування

Хто спілкується?

Де спілкується?

Батьки з дітьми

Удома, неофіційно

Друзі

 

 

У школі, офіційно

Керівник і підлеглий

 

Ситуації спілкування

Хто спілкується?

Де спілкується?

Батьки з дітьми

Удома, неофіційно

Друзі

 

 

У школі, офіційно

Керівник і підлеглий

 

Ситуації спілкування

Хто спілкується?

Де спілкується?

Батьки з дітьми

Удома, неофіційно

Друзі

 

 

У школі, офіційно

Керівник і підлеглий

 

Ситуації спілкування

Хто спілкується?

Де спілкується?

Батьки з дітьми

Удома, неофіційно

Друзі

 

 

У школі, офіційно

Керівник і підлеглий

 

 

  • Привіт, Сергію! Бачу ти в навушниках, що зараз слухаєш?

 

  • Привіт, Артеме! Новий альбом гурту «Бумбокс».

 

  • І як тобі? Подобається?

 

  • Дуже. Я взагалі люблю цей гурт.

 

  • А що слухаєш ти? Розкажи про свою улюблену пісню, гурт.

 

  • «Люди». Там співається про те, що ми стаємо людьми тільки тоді, як дуже сильно любимо. А що ти слушаєш з українського?

 

  • Я дуже люблю слухати «The Hardkiss». До речі, у них вийшла нова пісня під назвою «Журавлі».

 

  • Круто, але я ще не встиг послухати нову пісню. Скинеш мені її, щоб я не забув?

 

  • Так, звичайно. До зустрічі!

 

 

 

 

Ім’я здобувача:

Я знаю структуру і види діалогу

Я вмію будувати репліки і ставити розділові знаки при діалозі

Працюю над своїм мовленням, застосовую етикетні формули

Чудово

Добре

Майже

Роблю це з легкістю

Іноді помиляюся

Потребую допомоги

Завжди

Іноді

Ніколи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ім’я здобувача:

Я знаю структуру і види діалогу

Я вмію будувати репліки і ставити розділові знаки при діалозі

Працюю над своїм мовленням, застосовую етикетні формули

Чудово

Добре

Майже

Роблю це з легкістю

Іноді помиляюся

Потребую допомоги

Завжди

Іноді

Ніколи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ім’я здобувача:

Я знаю структуру і види діалогу

Я вмію будувати репліки і ставити розділові знаки при діалозі

Працюю над своїм мовленням, застосовую етикетні формули

Чудово

Добре

Майже

Роблю це з легкістю

Іноді помиляюся

Потребую допомоги

Завжди

Іноді

Ніколи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перемога

Океан Ельзи, КALUSH

В тебе нема бажання
Бути таким, як хочуть
Твої батьки, як хоче
Школа, яка краде твої ночі
Множить на ноль світання
Ділить на нуль безмежність
Кажуть тобі не стане
Духу забити на цю залежність
Але...

Шо би тобі не казали - попереду перемога
Шо би тобі не кричали шакали у слід - в тебе своя дорога
Де би то не нападала на тебе вовками втома
Не зупинятися, падати, далі іти
Скоро ми будем вдома, я і ти

В тебе нема питань
До перепитій глобальних
Хто би тобі позичив
Золота на всі твої звички
Хто би тебе пробачив
Серед людей в фан-зоні
Деякі тут лиш плачуть
Деякі тільки сплять на тефлоні

Та не ти
Бо то не ти
Вимети все сміття і злети
І...

Шо би тобі не казали - попереду перемога
Шо би тобі не кричали шакали у слід - в тебе своя дорога
Де би то не нападала на тебе вовками втома
Не зупинятися, падати, далі іти
Скоро ми будем вдома, я і ти
Мммм...
Я і ти, мммм...
Я і ти, мммм...
Я і ти, мммм...
Не зупинятися
Далі іти

Хто плювали би у спини, хто похвалить тільки кпини
Хто папіру крутить з тими, з тим хто проти тебе стане
І по факту без зупину, будь то фокус на частини
Тебе зменшать на третину, тільки ти не, не ведись надалі
Не переманити вам, душу мою як не прикро
Все що мав, це як друзів провіряли ці деталі
В цьому світі, істерики і вереск чути там де
Падають артефакти, бо по факту, навіть в ідеалі
Алібі, не бачу дій, правди несу факел
По собі кажуть судиш тільки коли зробив пакость
Перемогу беру, за пера, я пущусь берега
Підписані папери, ще раз просто дій добав

Шо би тобі не казали - попереду перемога
Шо би тобі не кричали шакали у слід - в тебе своя дорога
Де би то не нападала на тебе вовками втома
Не зупинятися, падати, далі іти
Скоро ми будем вдома, я і ти
Мммм...
Я і ти, мммм...
Я і ти, мммм...
Я і ти, мммм...
Не зупинятися, да
Далі іти

Хвилi

Kalush

Ми, як хвилі, які не знають
Свого початку, свого кінця
Обіцяй, коли накриє, коли ми зникнем
Не забувати риси мого лиця
А мама каже пізно, гуляти буде холодно
А юність, як вода крізь сито протекла
І я не пожалів, сотні помилок не вирок
Бере радість, Богом мені дана ще доба
Ще поки молоді то кохання мої ліки
Від ліків залежних тих, ніби доза моя
Також розтопилася від мого би тепла
Ми з тобою вдіті, одяг почуття
Сьогодні я знову проспала...
В під'їзді дим сусідських цигарок
Замість сніданку - нотації мами
"Мам, я запізнююсь на урок!"
Я часто ненавиджу школу
Та більше за все я боюся забуття
Бо, пізно чи рано всі люди стануть
Випускниками школи життя
Ми, як хвилі, які не знають
Свого початку, свого кінця
Обіцяй, коли накриє, коли ми зникнем
Не забувати риси мого лиця
А мама каже пізно, ділитися нам порівну
Наварим, адже завжди мало всім бабла
Фарби на столі, тільки з часом засихали
Бачу пори, які обдирали згаряча
Будували, відносини ми з голови це викинь
Ми самі завели туди де нас вже нема
Не дивись на знаки всі ці знаки не для нас
Ніби хвилі берега розбивали почуття
Ми, як хвилі, які не знають
Свого початку, свого кінця
Обіцяй, коли накриє, коли ми зникнем
Не забувати риси мого лиця
Ми, як хвилі, які не знають
Свого початку, свого кінця
Обіцяй, коли накриє, коли ми зникнем
Не забувати риси мого лиця
Ми краплі в океані
Молекули в краплинках
І ми від солі п'яні плачем сіллю
Поки плинем
Крок вправо, крок уліво
Хіба це так важливо
Коли нас спалить сонце
Я лиш випаду, як злива

Темна вода

Tayanna

Незабутній вечір
Я в твоїх руках
Ти цілуєш плечі
Краплі крові на губах
Я тебе не кличу
Ти завжди приходиш сам
Ну, а потім вранці
Ми по різним полюсам

Тихо, тихо, тихо — я кажу собі
Він ще сам не знає, що там далі
Тихо, тихо, тихо — я кажу собі
Він ще сам не знає, що приваблює в мені

А моя любов, як темна вода
Яка заглибока — ніхто і не зна
А ти пірнай аяяяй до самого дна
А моя любов, як темна вода
Яка заглибока — ніхто і не зна
А ти пірнай аяяяй до самого дна

Я сама не знаю, як тобі здалась
Але як ніколи я в любові купалась
Наче дві стихії об'єдналися в одне
Ти — нестримний вітер, мій вогонь розпалюєш

Тихо, тихо, тихо — я кажу собі
Він ще сам не знає, що там далі
Тихо, тихо, тихо — я кажу собі
Він ще сам не знає, що кохає у мені

А моя любов, як темна вода
Яка заглибока — ніхто і не зна
А ти пірнай аяяяяй до самого дна
А моя любов, як темна вода
Яка заглибока — ніхто і не зна
А ти пірнай аяяяяй до самого дна

А моя любов
А моя любов
А моя любов

А моя любов, як темна вода
Яка заглибока — ніхто і не зна
А ти пірнай аяяяяй до самого дна
А моя любов, як темна вода
Яка заглибока — ніхто і не зна
А ти пірнай аяяяяй до самого дна
А моя любов, як темна вода

GUMA

Onuka

Не чую, не бачу, не кажу, не кажу
Не чую, не бачу, не кажу, не кажу
Не чую, не бачу, не кажу, не кажу
Не чую, не бачу, не кажу, не кажу

Не чую, не бачу, не кажу, не кажу
Не чую, не бачу, не кажу, не кажу

Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу
Покидаю мережу, перетинаю межу

Не чую, не бачу, не кажу, не кажу
Не чую, не бачу, не кажу, не кажу

 

docx
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
9468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку