№ п/п |
Дата |
Тема |
Змістова лінія |
МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ |
|
|||||
|
Дом. завдання |
Примітка |
||||||||
Мовленнєвий зразок. |
Лексика |
Фонікси |
Очікувані результати |
|||||||
1 |
|
Зустрілися знову! |
Starter Громадянська відповідальність: розуміє важливість уміння співпрацю- вати з іншими та толерантного став- лення до інших |
up straight! Touch your nose! |
, touch, wink, speak |
|
Розуміє, називає та виконує команди. Читає з гарною фонематичною вимовою Описує події, зображені на малюнках, розповідає про події у парку Веде бесіду на тему |
|
|
|
2 |
|
Я можу |
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t. |
|
Revision of a_e, o, o_e, i_e, th, sh, ee, ea, ph, tch, ng, ir,er,ur |
|
|
|||
3 |
|
Розповідь про себе та свою родину |
Look, the cat is climbing the tree! He is swimming. They are jumping. These are my toys. They are nice. |
|
|
|
|
|||
4 |
|
Мій розпорядок дня |
Count to 9. Read a book. |
|
Revision of wh, -oy, -ey, -ay, ch, -er, -or, oo, -y, u_e, u, th, ir, er, ur, -ear, -air, oa |
|
|
|||
5 |
|
Знайомство |
Unit 1 Me, My Family and Friends Громадянська
відповідальність:
вибудовує товариські стосунки з іншими
Здоров’я і безпека
Аргументує необхідність занять спортом, спортивними іграми Наводить приклади здорового проведення вільного часу
Навчає сімейним цінностям |
She is (not) from ... . His/Her name (e-mail etc.) is ... . What’s your e-mail/phone number? |
e-mail, telephone number, learn, Spain |
|
Повідомляє основні дані про дітей
За описом зовнішності та речей вгадує людину, складає опис людини
Читає з високим рівне фонематичної вимови, виокремлює інформацію в тексті
Успішно виконує вправи на знаходження інформації в тексті
Виконує прєкт |
|
|
|
6 |
|
Знайомство з новим однокласником |
His bike is blue. Her hair is red. He/She is our new classmate. |
classmate, curly, join |
|
|
|
|||
7 |
|
Знайомство з новим однокласником |
He/She lives in ... Street. It is always sleepy/happy etc. His/Her hobby is ... . He/She likes ... . |
street, hobby, magic, favourite, special, always, sleepy |
|
|
|
|||
8 |
|
Рада знайомству.
|
These are my friends. He/She is always late. He/She is nice but a bit lazy. |
reporter, strict, lazy, late, Oxford, England, grass |
|
|
|
|||
9 |
|
Звідки ти? |
A. is from Oxford. Oxford is in England. A. is from England. |
hard-working |
|
|
|
|||
10 |
|
Наші друзі |
My best friends are K. is good at swimming / basketball etc. They are often on their skateboards / bikes. |
helpful, basketball, table tennis, skateboard |
|
|
|
|||
11 |
|
Моя родина та друзі |
Are you good at ... ? Yes, I am. / No, I am not. |
|
|
|
|
|||
12 |
|
Мій собака. Яка твоя улюблена іграшка? |
Where is N.? He/She/It is on/in/under What’s your favourite ... (toy, game, sport, book etc.)? It’s Rosie’s doll. Steve’s favourite book is ... .
|
cupboard, swing, bed |
|
|
|
|||
13 |
|
Час історій |
Story Time |
|
want, give, basket, put on |
|
|
|
||
14 |
|
У твоє Порт фоліо |
|
|
ghost, old, new, talk, walk |
|
|
|
||
15 |
|
У твоє Порт фоліо |
Revision |
|
|
|
|
|
||
16 |
|
Повторення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|
||
№п.п |
Дата |
Тема |
Змістова лінія |
МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ |
|||||
|
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||
Мовленнєвий зразок. |
Лексика |
Фонікси |
Очікувані результати |
||||||
17 |
|
Познайомся з моєю родиною |
Unit 2 Sweet Home Громадянська відповідальність:
розуміє важливість допомоги іншим, формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення
Виховує любов до родини
Наголошує на комфортному проживанні
Підприємливість та фінансова грамотність: Розуміє матеріальну цінність будинку
Розраховує кошти на меблі |
et your cousins. |
sweetheart, France, cousin, son, daughter, (grand)parents |
short ‘u’, long ‘ar’, long ‘or’, long ‘a’ |
Веде бесіду про місце проживання людей
Називає кімнати у будинку
Читає та виокремлює інформацію у тексті
Називає місцезнаходження меблів у кімнаті
Розповідає про членів родини
Описує свою кімнату
Називає професії людини
|
|
|
18 |
|
Родинне дерево |
This is Kate’s grandpa. |
wife, husband |
|
|
|
||
19 |
|
Де ти живеш? |
Where is Bill? He’s at Greenwoods Summer Camp. Where are they? They are in the village. |
Germany, village |
|
|
|
||
20
|
|
Мій дім |
The bathroom is on the right. Where is the kitchen? It is on the left. |
kitchen, bathroom, screen, living room, bedroom left, right |
long ‘u’ |
|
|
||
21 |
|
У пошуках Тоббі |
I can’t find Tobby. Look under the sofa. Is it under the bed in the bedroom? |
sofa, find |
|
|
|
||
22 |
|
Дім у селі |
Where is/are the ... ? It’s/ They are on/in ... . |
hall, plan, numbers 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 |
|
|
|
||
23 |
|
Мій дім |
Where is the carpet? It is on the floor. |
armchair, carpet, floor, bath, next to, in front of, near, above |
|
|
|
||
24 |
|
Моя кімната |
What can K. do there? She can ... there. Children like playing board games there. |
lamp, board game, watch TV, numbers 1-100 |
|
|
|
||
25 |
|
Професія моїх батьків |
What’s his/her job? He/She is a seller. |
secretary, driver, waiter, businessman, farmer, seller, man, men, woman, women |
|
|
|
||
26 |
|
Місце роботи моїх батьків |
rmer works on a farm. Where does he/she work? A waiter works in a café. |
café, shop, hospital, farm, office |
|
|
|
||
27 |
|
Час історій |
|
She sits in Father Bear’s chair. Goldilocks opens her eyes. |
hard, soft, high, low, just right, Goldilocks, wood |
|
Перераховує місця роботи людей Спілкується на задану тему, успішно виконує лексичні та граматичні завдання
Виокремлює необхідну інформацію з текста |
|
|
28 |
|
У твоє портфоліо |
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
Повторення та систематизація вмвченого. |
|
|
|
|
|
||
30 |
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
№п.п |
Дата |
Тема |
Змістова лінія |
МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ |
||||||
|
Дом. завдання |
Примітка |
||||||||
Мовленнєвий зразок. |
Лексика |
Фонікси |
Очікувані результати |
|||||||
31 |
|
Розклад уроків |
Unit 3 School Time Громадянська
відповідальність:
використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя
Розвиває відповідальне ставлення до навчання, дотримання шкільного розкладу та режиму
Розподіляє предмети за важливістю
Проявляє повагу до вчителів
Здоровя і безпека:
Націлює на корисне для здоров’я проводження вільного часу
Наголошує на важливості відвідування спортивних секцій
Екологічна безпека та сталий розвиток:
Наголошує на важливості відвідування природничих гуртків |
You’ve got a new timetable. On Thursdays you’ve got Maths, English and Sport. |
Art, Music, Maths, English, Sport, Reading, Ukrainian, timetable |
|
розпізнає назви навчальних предметів називає навчальні предмети у супроводі малюнків називає дні тижня співає пісню про навчальні предмети пише шкільний розклад з опорою на зразок Називає діяльність на уроках Називає шкільні заняття та заняття за інтересами Будує речення
Повідомляє про свій робочий день Веде бесіду на задану тему
Називає клуби за інтересами
Читає з високим рівнем фонематичної вимови, виокремлює інформацію з тексту |
|
|
|
32 |
|
Мій розклад |
The children go to school five days a week. They have got Maths, English and ... at school. |
|
|
|
|
|||
33 |
|
Розклад уроків |
What day is it today? It is ... today. What lesson do you like? I like ... . ... is my favourite lesson. |
do sums |
ea |
|
|
|||
34 |
|
На уроках |
When is Sport? It is on Tuesdays and Thursdays. |
|
|
|
|
|||
35 |
|
Улюблені уроки Віки |
What is your favourite day? ... is my favourite day. I have got English on this day. |
|
|
|
|
|||
36 |
|
Улюблені уроки мого друга (подруги) |
I don’t like Maths. N. doesn’t like Art. What do you do at this lesson? |
speak English, read texts, learn poems, play music, play sports games |
|
|
|
|||
37 |
|
Лист від друга |
Where is it from? It’s from Ukraine. We like singing English songs. |
letter, pen friend |
|
|
|
|||
38 |
|
Час. Годинник. |
When does she wake up? She wakes up at half past seven. It’s ten to eleven. It’s quarter past six. |
|
|
|
|
|||
39 |
|
Розпорядок дня |
What day is it today? What time is it? I must go. Sorry, I can’t. What do you do after school? |
have lunch, do one’s homework, help mum about the house, after, then |
|
|
|
|||
40 |
|
Мій розпорядок дня |
What about playing tennis today? Sorry, I can’t. I must help my mum. Could you help me? May I come in? |
|
|
|
|
|||
41 |
|
Розпорядок дня Боба |
I’m sorry. I’m late. May I ask you? Yes, sure. Can I help you? No, thanks. |
|
|
|
|
|||
42 |
|
Розпорядок дня Боба |
Could you give me your pen, please? Yes, sure. Yes, please. Yes, you may. Yes, of course. Sorry, I need it. |
|
|
|
|
|||
43 |
|
У твоє порт фоліо. |
|
|
|
|
|
|
||
44 |
|
Час історій |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
Повторення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Діагностична робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Діагностична робота. Письмо. |
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
Діагностична робота. Читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
49 |
|
Діагностична робота. Аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 |
|
Діагностична робота. Говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
51 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|