Календарно- тематичне планування зі змістовими лініями за підручником English with Smiling Sam 3

Про матеріал
Календарно- тематичне планування зі змістовими лініями та очікуваними результатами за підручником English with Smiling Sam 3
Перегляд файлу

 

№ п/п

Дата

Тема

Змістова лінія

МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ

 

 

Дом.

завдання

Примітка

Мовленнєвий зразок.

              Лексика

Фонікси

Очікувані результати

1

 

Зустрілися знову!

Starter

Громадянська

відповідальність:

розуміє важливість уміння співпрацю- вати з іншими та толерантного став- лення до інших

 up straight! Touch your nose! 

, touch, wink, speak

 

Розуміє, називає та виконує команди.

Читає з гарною фонематичною вимовою

Описує події, зображені на малюнках, розповідає про події у парку

Веде бесіду на тему

 

 

2

 

Я можу

Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t.

 

Revision of a_e, o, o_e, i_e, th, sh, ee, ea, ph,

tch, ng, ir,er,ur

 

 

3

 

Розповідь про себе та свою родину

Look, the cat is climbing the tree! He is swimming. They are jumping.

These are my toys. They are nice.

 

 

 

 

4

 

Мій розпорядок дня

Count to 9. Read a book.

 

Revision of wh, -oy, -ey,

-ay, ch, -er, -or, oo, -y,

u_e, u, th, ir, er, ur, -ear,

-air, oa

 

 

5

 

Знайомство

Unit 1

Me, My Family and Friends

 Громадянська

 

відповідальність:

 

вибудовує товариські стосунки з іншими

 

Здоров’я і безпека

 

Аргументує необхідність занять спортом, спортивними іграми

Наводить приклади здорового проведення вільного часу

 

Навчає сімейним цінностям

She is (not) from ... .

His/Her name (e-mail etc.) is ... .

What’s your e-mail/phone number?

e-mail, telephone number, learn, Spain

 

Повідомляє основні дані про дітей

 

За описом зовнішності та речей вгадує людину, складає опис людини

 

Читає з високим рівне фонематичної вимови, виокремлює інформацію в тексті

 

 

Успішно виконує вправи на знаходження інформації в тексті

 

Виконує прєкт

 

 

6

 

Знайомство з новим однокласником

His bike is blue. Her hair is red.

He/She is our new classmate.

classmate, curly, join

 

 

 

7

 

Знайомство з новим однокласником

He/She lives in ... Street. It is always sleepy/happy etc. His/Her hobby is ... .

He/She likes ... .

street, hobby, magic, favourite, special, always, sleepy

 

 

 

8

 

Рада знайомству.

 

These are my friends. He/She is always late. He/She is nice but a bit

lazy.

reporter, strict, lazy, late, Oxford, England, grass

 

 

 

9

 

Звідки ти?

A. is from Oxford. Oxford is in

England. A. is from England.

hard-working

 

 

 

10

 

Наші друзі

My best friends are K. is good at

swimming / basketball etc.

They are often on their skateboards

/ bikes.

helpful, basketball, table tennis, skateboard

 

 

 

11

 

Моя родина та друзі

Are you good at ... ? Yes, I am. / No, I

am not.

 

 

 

 

12

 

Мій собака. Яка твоя улюблена іграшка?

Where is N.? He/She/It is on/in/under  What’s your favourite ... (toy, game, sport, book etc.)? It’s Rosie’s doll.

Steve’s favourite book is ... .

 

cupboard, swing, bed

 

 

 

13

 

Час історій

Story Time

 

want, give, basket, put on

 

 

 

14

 

У твоє

Порт фоліо

 

 

ghost, old, new, talk, walk

 

 

 

15

 

У твоє

Порт фоліо

Revision

 

 

 

 

 

16

 

Повторення та систематизація вивченого.

 

 

 

 

 

 

 

 

№п.п

Дата

Тема

 

Змістова лінія

МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ

 

Домашнє

завдання

 

Примітка

Мовленнєвий зразок.

Лексика

Фонікси

Очікувані результати

17

 

Познайомся з

моєю родиною

Unit 2 Sweet Home

Громадянська

відповідальність:

 

розуміє важливість допомоги іншим, формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення

 

Виховує любов до родини

 

Наголошує на комфортному проживанні

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

Розуміє матеріальну цінність будинку

 

Розраховує кошти на меблі

et your cousins.

sweetheart, France, cousin, son,

daughter, (grand)parents

short ‘u’, long ‘ar’, long

‘or’, long ‘a’

Веде бесіду про місце проживання людей

 

Називає кімнати у будинку

 

Читає та виокремлює інформацію у тексті

 

Називає місцезнаходження меблів у кімнаті

 

Розповідає про членів родини

 

Описує свою кімнату

 

Називає професії людини

 

 

 

 

18

 

Родинне дерево

This is Kate’s grandpa.

wife, husband

 

 

 

19

 

Де  ти живеш?

Where is Bill? He’s at Greenwoods Summer Camp. Where are they? They

are in the village.

Germany, village

 

 

 

20

 

 

Мій дім

The bathroom is on the right. Where

is the kitchen? It is on the left.

kitchen, bathroom, screen, living

room, bedroom

left, right

long ‘u’

 

 

21

 

У пошуках Тоббі

I can’t find Tobby. Look under the sofa.

Is it under the bed in the bedroom?

sofa, find

 

 

 

22

 

Дім у селі

Where is/are the ... ?

It’s/ They are on/in ... .

hall, plan, numbers 20, 30, 40, 50,

60, 70, 80, 90, 100

 

 

 

23

 

Мій дім

Where is the carpet? It is on the floor.

armchair, carpet, floor, bath, next

to, in front of, near, above

 

 

 

24

 

Моя кімната

What can K. do there? She can ... there. Children like playing board

games there.

lamp, board game, watch TV, numbers 1-100

 

 

 

25

 

Професія моїх батьків

What’s his/her job? He/She is a seller.

secretary, driver, waiter, businessman, farmer, seller, man,

men, woman, women

 

 

 

26

 

Місце роботи моїх батьків

rmer works on a farm. Where

does he/she work? A waiter works in

a café.

café, shop, hospital, farm, office

 

 

 

27

 

Час історій

 

She sits in Father Bear’s chair. Goldilocks opens her eyes.

hard, soft, high, low, just right, Goldilocks, wood

 

 

Перераховує місця роботи людей

Спілкується на задану тему, успішно виконує лексичні та граматичні завдання

 

Виокремлює необхідну інформацію з текста

 

 

28

 

У твоє портфоліо

 

 

 

 

 

 

29

 

Повторення та систематизація вмвченого.

 

 

 

 

 

30

 

Діагностична робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№п.п

Дата

Тема

 

Змістова лінія

МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ

 

Дом. завдання

Примітка

Мовленнєвий зразок.

Лексика

Фонікси

Очікувані результати

31

 

Розклад уроків

Unit 3 School Time

Громадянська

 

відповідальність:

 

використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

 

Розвиває відповідальне ставлення до навчання, дотримання шкільного розкладу та режиму

 

Розподіляє предмети за важливістю

 

Проявляє повагу до вчителів

 

Здоровя і безпека:

 

Націлює на корисне для здоров’я проводження вільного часу

 

Наголошує на важливості відвідування спортивних секцій

 

Екологічна безпека та сталий розвиток:

 

Наголошує на важливості відвідування природничих гуртків

You’ve got a new timetable. On Thursdays you’ve got Maths, English

and Sport.

Art, Music, Maths, English, Sport, Reading, Ukrainian, timetable

 

розпізнає назви навчальних предметів

називає навчальні предмети у

супроводі малюнків

називає дні тижня

співає пісню про навчальні предмети

пише шкільний розклад з опорою на зразок

Називає діяльність на уроках

Називає шкільні заняття та заняття за інтересами

Будує речення

 

Повідомляє про свій робочий день

Веде бесіду на задану тему

 

Називає клуби за інтересами

 

Читає з високим рівнем фонематичної вимови, виокремлює інформацію з тексту

 

 

32

 

Мій розклад

The children go to school five days a week. They have got Maths, English

and ... at school.

 

 

 

 

33

 

Розклад уроків

What day is it today? It is ... today. What lesson do you like? I like ... .

... is my favourite lesson.

do sums

ea

 

 

34

 

На уроках

When is Sport? It is on Tuesdays and

Thursdays.

 

 

 

 

35

 

Улюблені уроки Віки

What is your favourite day? ... is my favourite day. I have got English on

this day.

 

 

 

 

36

 

Улюблені уроки мого друга (подруги)

I don’t like Maths. N. doesn’t like Art. What do you do at this lesson?

speak English, read texts, learn poems, play music, play sports

games

 

 

 

37

 

Лист від друга

Where is it from? It’s from Ukraine. We like singing English songs.

letter, pen friend

 

 

 

38

 

Час. Годинник.

When does she wake up? She wakes up at half past seven. It’s ten to

eleven. It’s quarter past six.

 

 

 

 

39

 

Розпорядок дня

What day is it today? What time is it? I must go. Sorry, I can’t. What do you

do after school?

have lunch, do one’s homework, help mum about the house, after,

then

 

 

 

40

 

Мій розпорядок дня

What about playing tennis today? Sorry, I can’t. I must help my mum.

Could you help me? May I come in?

 

 

 

 

41

 

Розпорядок дня Боба

I’m sorry. I’m late. May I ask you? Yes,

sure. Can I help you? No, thanks.

 

 

 

 

42

 

Розпорядок дня Боба

Could you give me your pen, please? Yes, sure. Yes, please. Yes, you may.

Yes, of course. Sorry, I need it.

 

 

 

 

43

 

У твоє порт фоліо.

 

 

 

 

 

 

44

 

Час історій

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

Повторення та систематизація вивченого.

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

Діагностична робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

Діагностична робота. Письмо.

 

 

 

 

 

 

 

48

 

Діагностична робота. Читання.

 

 

 

 

 

 

 

49

 

Діагностична робота. Аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

50

 

Діагностична робота. Говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

51

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
21 серпня 2022
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку