№п/п |
Дата
|
Тема |
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Граматика |
Інтегровані змістові лінії |
Очікуваний результат |
Примітка |
Дом. завдання |
|
Starter. “Hello, Again!” |
||||||||||
1 |
|
Повторення. Знайомство |
What’s his/her name? |
Listen, read, repeat |
|
Громадянська відповідальність: розуміє необхідність ефективної взаємодії і толе рантного ставлення до інших |
Складання запитань для інтерв’ю. Повторення назв шкільних предметів. Розігрування ситуації «Знайомство». Звідки ти? Виготовлення візитної картки. |
|
|
|
2 |
|
Повторення. Звідки ти? |
Where are you from? Where’s he/she from? |
|
Займенники Her/His She/He |
|
|
|||
3 |
|
Школа. Шкільне приладдя. |
What’s in the backpack? He’s/She’s got.. |
School items |
|
|
|
|||
4 |
|
Повторення. Знайомство |
Introduce myself |
|
|
|
|
|||
5 |
|
Друзі з усього світу |
Introduce myself |
Names of the countries |
|
|
|
|||
Unit 1. It’s My Life |
||||||||||
6
|
|
Я і мої друзі. |
What’s your favourite …(toy, colour, sport..)? My favourite .. |
|
Присвійний відмінок Martin’s toy |
Громадянська відповідальність: розуміє важливість співпраці, виявляє толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок |
Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі. Складання діалогів-розпитувань по темі. Назва клубів за інтересами. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними.
|
|
|
|
7
|
|
Я і мої друзі. Хобі |
|
|
Займенник We/They Our/Their |
|
|
|||
8
|
|
Розпорядок дня |
Do you…? Yes, I do./No, I don’t |
Always, usually, never, sometimes often |
Present Simple: general questions |
|
|
|||
9 |
|
Розпорядок дня |
Does…? Yes, he/she does. No, she/he doesn’t |
Always, usually, never, sometimes often |
Present Simple: general questions |
|
|
|||
10 |
|
Мої друзі та їхні захоплення |
My hobby is… |
|
|
|
|
|||
11 |
|
Хобі. Клуби за інтересами |
Lets… |
Be fond of, join a club, different, be interested in |
|
Громадянська відповідальність: розуміє важливість співпраці, виявляє толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок |
Фонетичне опрацювання лексики. Словотворення слів. Вживання теперішнього тривалого часу. Складання речень по аналогії. Питальне слово – що. |
|
|
|
12 |
|
Мої захоплення та захоплення моїх друзів. Колекціонування |
Are you fond of..? Are you interested in…? |
Have got |
|
|
|
|||
13 |
|
Я люблю відпочивати |
I am playing a game. He/She is playing a game. |
|
Present Continuous |
|
|
|||
14 |
|
Чим ти зараз займаєшся? |
Are you dancing? Yes, I am. No, I am not |
|
Present Continuous |
|
|
|||
15 |
|
Чим ти зараз займаєшся? |
What are you doing now? What is he doing now? |
What |
Present Continuous: wh-questions |
|
Складання розповіді |
|
|
|
16 |
|
Мої улюблені фільми і мультфільми |
Are you dancing? Yes, I am. No, I am not |
|
Present Continuous |
|
|
|||
17 |
|
Час історій! В Країні Чудес! |
|
|
|
|
|
|||
18 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|||
19 |
|
Проєкт. Моє мовне порт фоліо. |
|
|
|
|
|
|||
20 |
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 2. My Homeplace |
||||||||||
21 |
|
Мій дім. Вулиця, на якій я живу |
I live at ..street. |
City, town, the address |
|
|
Читання текстів, відповіді на запитання. |
|
|
|
22 |
|
Англійські домівки |
|
Balcony, flat, block of flats, yard, flowerbed.. |
Конструкції There is..
|
Громадянська відповідальність: демонструє себе як учасника малої громади, виявляє відповідальне ставлення до своїх обов’язків |
Складання діалогів-розпитувань по темі. Опис кімнати за малюнком. Складання речень за зразком.
Складання письмової розповіді по темі. Ступені порівняння прикметників. Фонетичне опрацювання нових слів. Де знаходиться….? Складання діалогів за поданим зразком. Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.
|
|
|
|
23 |
|
У помешканні |
|
|
Конструкції There are… |
|
|
|||
24 |
|
У помешканні. Меблі |
Is there..? Are there..? Yes, there is/are. No, there isn’t/aren’t. |
Mirror, bank beds, wardrobe, curtains. |
|
|
|
|||
25 |
|
Мій будинок. |
Is there..? Are there..? Yes, there is/are. No, there isn’t/aren’t. |
|
Прийменники місця: in the middle of, in the corner, between |
|
|
|||
26 |
|
Моя кімната. |
|
|
Ступені порівняння односкладових прикметників |
|
|
|||
27 |
|
Моя вулиця. |
|
Restaurant bakery, greengrocery, neighbour |
|
|
|
|||
28 |
|
Подорож містом та його будівлі. |
Is there..? Are there..? Yes, there is/are. No, there isn’t/aren’t. |
Theatre, circus, museum, gallery, cinema |
|
|
|
|||
29 |
|
Орієнтація у місті. |
|
Bus stop, post office, bank, police station, |
Прийменники місця: between, opposite, next, behind |
|
|
|||
30 |
|
Лондон. Визначні місця Лондона. |
|
|
|
Громадянська відповідальність: демонструє себе як учасника малої громади, виявляє відповідальне ставлення до своїх обов’язків |
|
|
|
|
31 |
|
Час історій! У мегаполісі! |
|
Neighbourhood, skyscrapersurgery |
|
|
|
|||
32 |
|
Повторення. |
Have you got…? Is /Are there…? |
|
|
|
|
|||
33 |
|
Узагальнення матеріалу по темі “My Homeplace” |
|
|
|
|
|
|||
34 |
|
Моє мовне порт фоліо. Робота над проектом. |
|
|
|
|
|
|||
Unit 3. Let’s Celebrate |
||||||||||
35 |
|
Свята |
What is your favourite holiday? |
Mother’s Day, Easter, St Nicholas day, New Year, St Valentine’s day |
|
Громадянська відповідальність: порівнює свята і традиції в різних країнах, демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Підприємливість і фінансова грамот- ність: раціонально використовує кошти |
Складання діалогів-розпитувань по темі. Порядкові числівники. Драматизація діалогів. Виконання лексико-граматичних вправ. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. Правило утворення майбутнього неозначеного часу. Тренувальні вправи. |
|
|
|
36 |
|
День Святого Миколая. |
Why do you like it? |
|
|
|
|
|||
37 |
|
Свята. Ніч перед Різдвом |
|
Stocking, fireplace, list, hang, tradition |
|
|
|
|||
38 |
|
На вечірці |
|
Tomorrownext… |
Future Simple |
|
|
|||
39 |
|
Плани на майбутнє |
Will you help me to decoratemy room? Yes, I will. No, I won’t. |
|
Future Simple |
|
|
|||
40 |
|
День народження. |
Will your mum be 35? He/She will be 45. |
Numbers |
Future Simple |
Громадянська відповідальність: порівнює свята і традиції в різних країнах, демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Підприємливість і фінансова грамот- ність: раціонально використовує кошти |
Костюмована вечірка. Ознайомлююче читання тексту, робота над змістом прочитаного. Вживання зворотів зі злі чуваними і незлі чуваними іменниками. Фонетичне опрацювання нової лексики. Вживання зворотів зі злі чуваними і незлі чуваними іменниками. Список новорічних обіцянок. Читання листа та написання відповіді. |
|
|
|
41 |
|
Підготовка до свята. Йдемо за покупками |
Will you…? |
Apple pie, flour, fridge, go shopping |
|
|
|
|||
42 |
|
У магазині |
Can I help you? I need.. Anything else? |
A bar, a pack, a bottle, a jar, a bag, a carton. |
Злічувані та незлічувані іменники some |
|
|
|||
43 |
|
Йдемо за покупками |
How much.. ? How many..? |
|
Множина іменників |
|
|
|||
44 |
|
У магазині. Британські гроші |
How much is it? How much are they? |
money |
|
|
|
|||
45 |
|
Готуємося до свята. День народження. |
|
|
|
|
|
|||
46 |
|
Діагностична робота |
|
|
Множина іменників |
|
|
|||
47 |
|
Діагностична робота: контрольчитання |
|
|
|
|
|
|||
48 |
|
Діагностична робота: контроль аудіювання. |
Will you…? How much..? How many..? Anything else? |
|
Future Simple Countable and uncountable nouns |
|
|
|||
49 |
|
Діагностична робота: контроль письма. |
Will you…? How much..? How many..? Anything else? |
|
Future Simple Countable and uncountable nouns |
|
|
|
|
|
50 |
|
Діагностична робота: контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
51 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|