Календарно- тематичне планування зі змістовими лініями за підручником О. Карп'юк 9 клас

Про матеріал
Календарно- тематичне планування зі змістовими лініями та очікуваними результатами за підручником О. Карп'юк 9 клас
Перегляд файлу

№ п/п

Очікуваний  результат

Тема

Змістова лінія

Мовний інвентар

 

Примітка

Екологічна безпека

 та сталий розвиток

Громадянська
відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість

та фінансова грамотність

Лексика

 

Грамати

ка

 

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усне продукування,

усна взаємодія (в т.ч. онлайн)

Домашнє завдання

1

Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу

Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів, використовуючи герундій

Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів

Хто ти?

 

Визна-чення власних уподо-бань і потреб.

 

 

although, injustice, digital, the sense of humour

Present Simple Tense

 

ex.2 -pp.6-7

WB ex.1 – p.4

Ex.1, 3, 5  – pp.6-8

 

 

2

Яка ти особа?

 

 

 

fab, cute, folks, guy, gorgeous, outgoing, gear, to work out

to love doing smth

 

Ex.6,7,8,9a,10 – pp.8-10

Ex.9b-p.10

 

 

3

Твої інтереси та уподобання

 

 

 

 

 

The Gerund

 

Ex.6-p.14

Ex.1,4,5-pp.13-14

 

 

4

Більше про кожного з нас. Анкета

 

Форму-люван-ня осо-бистіс-них цін-нісних пріори-тетів.

 

 

marital status, gender, female, male, widowed

 

Ex.1,3,4-pp.15-17

Ex.1-pp.15-16, ex.5,6-pp.18-19          

WB ex.8 -  p.7

Ex.2-p.16, ex.5-p.18, ex.7-p.19

 

 

5

Ти і твої друзі.  Інтерв’ю. email- адреса

 

 

 

underscore, hyphen, dot

 

 

Ex.1-p.19

WB ex.17 – pp.12-13

Ex.2,3-p.20

 

 

6

Ти і твої друзі.  Інтерв’ю. email- адреса

 

 

 

freak, chatterbox, couch potato, gossip, admire, complain, rely

 

Ex.5a-p.22

Ex.4,5b-pp.21-23

WB ex.21-pp.16-17

Ex.5c,6,7-p.23

WB ex.22ª-p.17

 

 

7

Автобіографія

 

 

 

 

 

 

Ex.1-p.24

p.25

 

 

8

 

Автобіографія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Home Reading                                     

 

10

Називає та описує підліткові групи Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, якщо у них використано простий мовний інвентар

Рекламує молодіжний клуб

 

 

 

Ми різні.

 

 

Опис власно-го стилю життя

Кри-тичне оцінювання

 

computer geek, prep, high flyer, emo, punk rocker

 

 

Ex.1,2-pp.27-29

 

 

 

11

Що робить нас такими різними

 

та визна-чення пріори-тетів.

деструктив-них моло-діж

них рухів на життя однолітків.

 

outfit, software, hang out, trend, victim, grab, irritate, casual, picky

 

 

WB ex.8,9-p.23

Ex.3,4b,5-pp.29-31

 

 

12

Герундій та його форми.

 

 

 

 

The Gerund

 

Remember!, Look –pp.31-33

Ex.5,6,7,8-pp.34-35

 

 

13

Твої улюблені заняття

 

Висловлення власно-го ставлення до розмаїття моло-діжних субкультур і течій.

 

 

 

The Gerund vs The Infinitive

 

GB ex.12,13-pp.12-14

 

 

 

14

Молодіжна мода та організації

 

 

 

hostel, leather, smart, message, sportswear, well-groomed, spiky, provide, revolve

 

Ex.2b-pp.36-37, ex.5b-p.38

Ex.1-p.35, ex.3,4-p.38

WB ex.12-p.26

Ex.5a-p.38

 

 

15

Твій стиль одягу

 

 

 

 

 

baggy, label, pick, fuss, give in, glittery

 

Ex.2a-pp.39-40

Ex.2b,c-p.40

WB ex.17a-p.29

Ex.1-p.39, ex.2d,3,5-p.41

 

 

16

Молодіжні клуби

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2a-p.42

 

 

 

17

 

Молодіжні клуби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

Все про мене.

 

 

 

 

 

 

Ex.1,2a,3-pp.43-45; ex.6,7a-p.47

Ex.2b-p.44, ex.8-p.49

 

 

19

Ти знаєш?

 

 

 

 

 

 

Ex.9,11-pp.50-52

Ex.10,12,13-pp.52-53

 

 

20

Молодіжна культура

 

 

 

 

 

 

Ex.1-pp.54-57

Ex.2b,3,4-p.57

 

 

21

 

Молодіжна культура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

Повторення та систематизація вивченого.

 

23

Контрольна робота. Тематичне оцінювання.

24

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби, запитує і відповідає про роль інтернету у житті  

Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації

Запитує і відповідає про роль телебачення у житті,

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку

 

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби

Інтернет у нашому житті: за і проти

 

Демонстрація розуміння основ медіа грамот ності.

 

 

 

 

 

Визна чення досто вірності інформації.

Пояс нення правил безпеч ної пове дінки онлайн.

 

excitement, network, tool, connect, download, surf, related, native, human

 

 

ex.1,2- pp.62-63; ex.4a,c, 5 – pp.65-66

WB ex.1-p.32

 

 

 

25

Телебачення. Види телепрограм. Твій вибір

 

 

 

criteria, dignity, reliability, avoid, judge,

substitute,

desperate,

shallow, spiritual

 

 

Ex.6,7a-pp.66-68

WB ex.4,5-p.34, ex.9-p.69

Ex.9-p.69

 

 

26

Телебачення  у твоєму житті

 

 

 

addict, expert, finding, view, contrary, conduct a survey

 

 

Ex.1,2b,c-pp.69-71, ex.4-p.72

WB ex.11,12,13-pp.37-38

Ex.2a,3,5-pp.70-72

 

 

27

Види означальних речень

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1,2 - pp.73-75

 

 

 

28

Інтернет

 

 

 

 

 

 

 

Ex.5,6-pp.76-77; GB ex.6-p.27

 

 

 

29

Засоби масової інформації у нашому житті

 

 

 

 

 

 

commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar

 

Ex.2a-p.78

WB ex.18,19-pp.41-42

Ex.1, 2b,c, 3-pp.77-80

 

 

30

Засоби масової інформації у нашому житті

 (телебачення)

 

Демонстрація розуміння основ медіа грамот ності.

 

 

 

 

 

WB ex.17-p.40

Ex.4,5,6,7-pp.80-82

 

 

31

Повідомлення про роль засобів масової інформації у нашому житті

 

 

 

 

 

 

WB ex.22-p.44

 

 

 

32

 

Повідомлення про роль засобів масової інформації у нашому житті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33

Home Reading                                       Read Me Book 9

Lesson 3. American Idol FAQs  pp.13-18

 

 

34

 

Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на проп Характеризує  професії позиції

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Які уміння потрібні у житті

 

Проек ція власної профе сійної діяльності відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

Пові-домлення про перспективи свого профе сійного вибору.

 

Прояв обізна ності і свого ставлення до фінансових можли востей сучас них профе сій.

attitude, career, employment,affect, require, available, certain, (un)employed, in smb’s footsteps

 

 

Ex.1-pp.83-85

WB ex.1-p.47

Ex.2,3-pp.85-86

 

 

35

Вибір професії- важливий крок у житті

 

 

names of jobs, occupation, profession

 

 

Ex.4,5a,6-pp.86-87

WB ex.3-p.48

 

 

 

36

Незвичайна робота чи незвичайні люди?

 

 

Демонстрація розуміння необхідності сплати подат ків як складни

 

 

Ex.2,3,4 – p.88

 

Ex.1-p.87, ex.5b, 6-pp.89-90

 

 

37

Займенники  who/ which/ that

 

 

 

ка гро мадянської відповідальності.

 

 

 

Ex.1a,2,5,6-pp.90-92

GB ex.11-pp.33-34

Ex.3-p.91

 

 

38

Світ  професій. Яку професію вибрати

 

Плану-вання траєкторії власно-го життя.

 

 

 

 

 

Ex.1b-p.94

WB ex.8,9a-p.52

Ex.1a,2,3,4-pp.93-94

 

 

39

Шукаємо роботу. Бесіда з роботодавцем

 

 

babysitting, a compaign, volunteer, take up,

be excited about, work hard

 

 

WB ex.12, 14 -pp.56-57

Ex.5,6,7,8-pp.95-96

 

 

40

41

Які уміння та риси характеру необхідні для різних професій

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1b-p.97

 

 

 

 

 

42

Проводить опитування щодо телеуподобань та повідомляє про його результати

 

 

 

 

 

 

 

 

Ще раз про телебачення.

 

 

 

 

 

Ex.5a-p.99

Ex.5a,b, 6,7a-pp.99-101

Ex.1,3,4-pp.98-99

ex.7b,c; 8b,c-p.102

 

 

 

43

Твої плани на майбутнє

 

 

 

announcer, confidence, majority, representative, technician, vision, worldwide, go on air, make decisions

 

 

Ex.1,2-pp.108-112

Ex.3,4,5-pp.112-113

 

 

44

 

Телемозаїка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

Повторення та систематизація вивченого.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

Контрольна робота. Тематичне оцінювання.

47

Контроль читання

48

Контроль письма

49

Контроль аудіювання

50

Контроль говоріння

51

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
21 серпня 2022
Переглядів
443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку