Змістова лінія |
Мовний інвентар |
|
|||||||||||||||||||||
Лексика
|
Грамати ка
|
||||||||||||||||||||||
1 |
Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів, використовуючи герундій Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів |
Хто ти? |
|
Визна-чення власних уподо-бань і потреб. |
|
|
although, injustice, digital, the sense of humour |
Present Simple Tense |
|
ex.2 -pp.6-7 WB ex.1 – p.4 |
Ex.1, 3, 5 – pp.6-8 |
|
|
||||||||||
2 |
Яка ти особа? |
|
|
|
fab, cute, folks, guy, gorgeous, outgoing, gear, to work out |
to love doing smth |
|
Ex.6,7,8,9a,10 – pp.8-10 |
Ex.9b-p.10 |
|
|
||||||||||||
3 |
Твої інтереси та уподобання |
|
|
|
|
|
The Gerund |
|
Ex.6-p.14 |
Ex.1,4,5-pp.13-14 |
|
|
|||||||||||
4 |
Більше про кожного з нас. Анкета |
|
Форму-люван-ня осо-бистіс-них цін-нісних пріори-тетів. |
|
|
marital status, gender, female, male, widowed |
|
Ex.1,3,4-pp.15-17 |
Ex.1-pp.15-16, ex.5,6-pp.18-19 WB ex.8 - p.7 |
Ex.2-p.16, ex.5-p.18, ex.7-p.19 |
|
|
|||||||||||
5 |
Ти і твої друзі. Інтерв’ю. email- адреса |
|
|
|
underscore, hyphen, dot |
|
|
Ex.1-p.19 WB ex.17 – pp.12-13 |
Ex.2,3-p.20 |
|
|
||||||||||||
6 |
Ти і твої друзі. Інтерв’ю. email- адреса |
|
|
|
freak, chatterbox, couch potato, gossip, admire, complain, rely |
|
Ex.5a-p.22 |
Ex.4,5b-pp.21-23 WB ex.21-pp.16-17 |
Ex.5c,6,7-p.23 WB ex.22ª-p.17 |
|
|
||||||||||||
7 |
Автобіографія |
|
|
|
|
|
|
Ex.1-p.24 |
p.25 |
|
|
||||||||||||
8 |
|
Автобіографія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
9 |
Home Reading |
|
|||||||||||||||||||||
10 |
Називає та описує підліткові групи Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, якщо у них використано простий мовний інвентар Рекламує молодіжний клуб
|
Ми різні.
|
|
Опис власно-го стилю життя |
Кри-тичне оцінювання |
|
computer geek, prep, high flyer, emo, punk rocker |
|
|
Ex.1,2-pp.27-29 |
|
|
|
||||||||||
11 |
Що робить нас такими різними |
|
та визна-чення пріори-тетів. |
деструктив-них моло-діж них рухів на життя однолітків. |
|
outfit, software, hang out, trend, victim, grab, irritate, casual, picky |
|
|
WB ex.8,9-p.23 |
Ex.3,4b,5-pp.29-31 |
|
|
|||||||||||
12 |
Герундій та його форми. |
|
|
|
|
The Gerund |
|
Remember!, Look –pp.31-33 |
Ex.5,6,7,8-pp.34-35 |
|
|
||||||||||||
13 |
Твої улюблені заняття |
|
Висловлення власно-го ставлення до розмаїття моло-діжних субкультур і течій.
|
|
|
The Gerund vs The Infinitive |
|
GB ex.12,13-pp.12-14 |
|
|
|
||||||||||||
14 |
Молодіжна мода та організації |
|
|
|
hostel, leather, smart, message, sportswear, well-groomed, spiky, provide, revolve |
|
Ex.2b-pp.36-37, ex.5b-p.38 |
Ex.1-p.35, ex.3,4-p.38 WB ex.12-p.26 |
Ex.5a-p.38 |
|
|
||||||||||||
15 |
Твій стиль одягу
|
|
|
|
|
baggy, label, pick, fuss, give in, glittery |
|
Ex.2a-pp.39-40 |
Ex.2b,c-p.40 WB ex.17a-p.29 |
Ex.1-p.39, ex.2d,3,5-p.41 |
|
|
|||||||||||
16 |
Молодіжні клуби |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.2a-p.42 |
|
|
|
|||||||||||
17 |
|
Молодіжні клуби |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
18 |
|
Все про мене. |
|
|
|
|
|
|
Ex.1,2a,3-pp.43-45; ex.6,7a-p.47 |
Ex.2b-p.44, ex.8-p.49 |
|
|
|||||||||||
19 |
Ти знаєш? |
|
|
|
|
|
|
Ex.9,11-pp.50-52 |
Ex.10,12,13-pp.52-53 |
|
|
||||||||||||
20 |
Молодіжна культура |
|
|
|
|
|
|
Ex.1-pp.54-57 |
Ex.2b,3,4-p.57 |
|
|
||||||||||||
21 |
|
Молодіжна культура |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
22 |
Повторення та систематизація вивченого. |
|
|||||||||||||||||||||
23 |
Контрольна робота. Тематичне оцінювання. |
||||||||||||||||||||||
24 |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби, запитує і відповідає про роль інтернету у житті Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації Запитує і відповідає про роль телебачення у житті, Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби |
Інтернет у нашому житті: за і проти |
|
Демонстрація розуміння основ медіа грамот ності.
Визна чення досто вірності інформації. |
Пояс нення правил безпеч ної пове дінки онлайн. |
|
excitement, network, tool, connect, download, surf, related, native, human |
|
|
ex.1,2- pp.62-63; ex.4a,c, 5 – pp.65-66 WB ex.1-p.32 |
|
|
|
||||||||||
25 |
Телебачення. Види телепрограм. Твій вибір |
|
|
|
criteria, dignity, reliability, avoid, judge, substitute, desperate, shallow, spiritual |
|
|
Ex.6,7a-pp.66-68 WB ex.4,5-p.34, ex.9-p.69 |
Ex.9-p.69 |
|
|
||||||||||||
26 |
Телебачення у твоєму житті |
|
|
|
addict, expert, finding, view, contrary, conduct a survey
|
|
Ex.1,2b,c-pp.69-71, ex.4-p.72 |
WB ex.11,12,13-pp.37-38 |
Ex.2a,3,5-pp.70-72 |
|
|
||||||||||||
27 |
Види означальних речень |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1,2 - pp.73-75 |
|
|
|
|||||||||||
28 |
Інтернет |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.5,6-pp.76-77; GB ex.6-p.27 |
|
|
|
|||||||||||
29 |
Засоби масової інформації у нашому житті
|
|
|
|
|
commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
|
Ex.2a-p.78 |
WB ex.18,19-pp.41-42 |
Ex.1, 2b,c, 3-pp.77-80 |
|
|
|||||||||||
30 |
Засоби масової інформації у нашому житті (телебачення) |
|
Демонстрація розуміння основ медіа грамот ності. |
|
|
|
|
|
WB ex.17-p.40 |
Ex.4,5,6,7-pp.80-82 |
|
|
|||||||||||
31 |
Повідомлення про роль засобів масової інформації у нашому житті |
|
|
|
|
|
|
WB ex.22-p.44 |
|
|
|
||||||||||||
32 |
|
Повідомлення про роль засобів масової інформації у нашому житті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
33 |
Home Reading Read Me Book 9 |
Lesson 3. American Idol FAQs pp.13-18
|
|||||||||||||||||||||
34 |
Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на проп Характеризує професії позиції
|
Які уміння потрібні у житті |
|
Проек ція власної профе сійної діяльності відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. Пові-домлення про перспективи свого профе сійного вибору. |
|
Прояв обізна ності і свого ставлення до фінансових можли востей сучас них профе сій. |
attitude, career, employment,affect, require, available, certain, (un)employed, in smb’s footsteps |
|
|
Ex.1-pp.83-85 WB ex.1-p.47 |
Ex.2,3-pp.85-86 |
|
|
||||||||||
35 |
Вибір професії- важливий крок у житті |
|
|
names of jobs, occupation, profession |
|
|
Ex.4,5a,6-pp.86-87 WB ex.3-p.48 |
|
|
|
|||||||||||||
36 |
Незвичайна робота чи незвичайні люди? |
|
|
Демонстрація розуміння необхідності сплати подат ків як складни |
|
|
Ex.2,3,4 – p.88 |
|
Ex.1-p.87, ex.5b, 6-pp.89-90 |
|
|
||||||||||||
37 |
Займенники who/ which/ that |
|
|
|
ка гро мадянської відповідальності. |
|
|
|
Ex.1a,2,5,6-pp.90-92 GB ex.11-pp.33-34 |
Ex.3-p.91 |
|
|
|||||||||||
38 |
Світ професій. Яку професію вибрати |
|
Плану-вання траєкторії власно-го життя.
|
|
|
|
|
Ex.1b-p.94 WB ex.8,9a-p.52 |
Ex.1a,2,3,4-pp.93-94 |
|
|
||||||||||||
39 |
Шукаємо роботу. Бесіда з роботодавцем |
|
|
babysitting, a compaign, volunteer, take up, be excited about, work hard |
|
|
WB ex.12, 14 -pp.56-57 |
Ex.5,6,7,8-pp.95-96 |
|
|
|||||||||||||
40 41 |
Які уміння та риси характеру необхідні для різних професій
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1b-p.97 |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||
42 |
Проводить опитування щодо телеуподобань та повідомляє про його результати
|
Ще раз про телебачення. |
|
|
|
|
|
Ex.5a-p.99 |
Ex.5a,b, 6,7a-pp.99-101 |
Ex.1,3,4-pp.98-99 ex.7b,c; 8b,c-p.102
|
|
|
|||||||||||
43 |
Твої плани на майбутнє |
|
|
|
announcer, confidence, majority, representative, technician, vision, worldwide, go on air, make decisions |
|
|
Ex.1,2-pp.108-112 |
Ex.3,4,5-pp.112-113 |
|
|
||||||||||||
44 |
|
Телемозаїка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
45 |
Повторення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
46 |
Контрольна робота. Тематичне оцінювання. |
||||||||||||||||||||||
47 |
Контроль читання |
||||||||||||||||||||||
48 |
Контроль письма |
||||||||||||||||||||||
49 |
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||||||||
50 |
Контроль говоріння |
||||||||||||||||||||||
51 |
Підсумковий урок |
||||||||||||||||||||||
1