Календарне планування 1 клас (2019-2020 н. р.) "Я досліджую світ" (НУШ)
В основу календарного планування "Я досліджую світ" покладено Модельну навчальну програму для першого класу, розроблену учасниками проекту «Нова українська школа» під керівництвом Р. Шияна та сконструйовано на основі потижневого планування освітнього процесу з окресленням теми тижня.
7 годин на тиждень – СЗО (0,5 год), ГІО (0,5 год), ПРО (2 год), ТЕО (1 год), МАО (1 год), МОВ (2 год)
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
№ |
Дата |
|
Тема тижня |
Примітки |
1 |
|
|
Я — ШКОЛЯР
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
2 |
|
|
НАШ КЛАС
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
3 |
|
|
МОЇ ДРУЗІ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
Знаходження відмінностей між друзями. Вивчення «мирилки». Вироблення та прийняття правил дружби. Письмо вигнутої лінії. Порівняння елементів у рядку і на малюнку. Як піклуватися про друзів — хатніх улюбленців? Гра-пантоміма «Яку тваринку я хотів(ла) б мати»МОВ |
||
|
|
|
||
4 |
|
|
МОЄ ДОВКІЛЛЯ
|
|
|
|
«Звуки природи». Гра «Як звучить довкілля? Як говорять люди?»МОВ |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
5 |
|
|
ОСІННЯ МОЗАЇКА
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
6 |
|
|
БАТЬКІВЩИНА
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
7 |
|
|
МИ — ПІДПРИЄМЛИВІ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
8 |
|
|
ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
9 |
|
|
СВІТ ГРИ
|
|
|
|
Ознайомлення з історією створення комп’ютерних ігор Письмо великої букви Б. МОВ |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
10 |
|
|
ТЕАТР
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
11 |
|
|
МОДА
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
12 |
|
|
ВОДА 1. Де є вода в природі? Як берегти воду? Значення води для рослин. Я доглядаю за кімнатними рослинами. 71 ПРО |
|
|
|
2. Робота з текстом «Дністер». Бесіда «Як мандрує вода»Письмо великої букви Т. МОВ |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
13 |
|
|
ЗИМОВА МОЗАЇКА
|
|
|
|
Складання тексту за поданими реченнями. Письмо великої букви Г. МОВ |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
14 |
|
|
ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
ПОДОРОЖ У ЧАСІ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
16 |
|
|
ЗИМОВІ СВЯТА
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|
17 |
|
|
СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ
Я дивуюсь і цікавлюсь. 20-21 ПРО
|
|
|
|
Бесіда на тему «Як знайти для себе нове захоплення?». Письмо великої букви Щ. МОВ |
|
|
|
|
Збільшення та зменшення чисел. Задачі на збільшення та зменшення числа. Творча робота над задачею на основі дослідження її складових компонентів. МАО |
||
|
|
|
||
|
|
Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти40-41 ПРО |
||
|
|
|
||
|
|
Практична робота: виліплення сови із пластиліну та гілочок у техніці «ковбаски». |
|
|
18 |
|
|
Я – МАНДРІВНИК
|
|
|
|
|
||
|
|
Додавання і віднімання об’єктів навколишнього середовища в межах 10. Уявна подорож до 10 країн світу. МАО |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
19 |
|
|
МИ – ДОСЛІДНИКИ. МИ-ВИНАХІДНИКИ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
20 |
|
|
СПОРТ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
21 |
|
|
МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИЖКИ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
22 |
|
|
ТРАНСПОРТ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
23 |
|
|
ПРОФЕСІЇ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
24 |
|
|
ЧАС
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
25 |
|
|
ВЕСНЯНА МОЗАЇКА
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
26 |
|
|
ВЕСЕЛКА
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
27 |
|
|
НАВІЩО ЇСТИ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
28 |
|
|
СВІТ РОСЛИН
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
29 |
|
|
ВЕСНЯНІ СВЯТА. ВЕЛИКДЕНЬ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
30 |
|
|
СВІТ ТВАРИН
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
31 |
|
|
МОЯ РОДИНА
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
32 |
|
|
МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
33 |
|
|
ЛІТНЯ МОЗАЇКА
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
34 |
|
|
КАНІКУЛИ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
ЧОМУ МИ НАВЧИЛИСЯ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|