Календарно-тематичне планування 1 клас НУШ за програмою Р.Б.Шияна

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків Інтегрованого курсу "Я досліджую світ" НУШ за типовою освітньою програмою Р.Б.Шияна
Перегляд файлу

Календарне планування 1 клас (2019-2020 н. р.) "Я досліджую світ" (НУШ)

 

В основу календарного планування "Я досліджую світ" покладено Модельну навчальну програму для першого класу, розроблену учасниками проекту «Нова українська школа» під керівництвом Р. Шияна та сконструйовано на основі потижневого планування освітнього процесу з окресленням теми тижня.

7 годин на тиждень – СЗО (0,5 год), ГІО (0,5 год), ПРО (2 год),  ТЕО (1 год), МАО (1 год), МОВ (2 год)

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Дата

 

Тема тижня

Примітки

1

 

 

Я — ШКОЛЯР

  1.      Перший день у школі.  Що я знаю про Україну? Що хочу дізнатися в школі? Складання правил класу. 4-5ПРО

 

 

 

  1.      Що покласти у шкільний ранець? Голосні та приголосні звуки. Моделювання звукової структури слів. Порівняння предметів. Складання речень. МОВ

 

 

  1.      Мій робочий день.   Встановлення відносного розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше,  правіше,  вище,  нижче). Розпізнавання геометричних фігур.  Порівняння та лічба об’єктів навколишнього світу.МАО

 

 

  1.      Який я? Яка я? Розповідь про себе. Що я вмію робити. Частини мого тіла.8 СЗО-ГІО

 

 

  1.      Що мені подобається. Моі домашні улюбленці. Моє улюблене заняття.9 ПРО

 

 

  1.      Діалог/гра «Що варто покласти в ранець і навіщо?» Ознайомлення з міжрядковою лінією сітки зошита. Складання речень за малюнками. МОВ

 

 

  1.      ТЕО Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Практична робота: виготовлення закладки для книжки.

2

 

 

НАШ КЛАС

  1.      Я – пішохід. Безпечна дорога до школи. Вивчення правил дорожнього руху. 10-11ПРО

 

 

 

  1.      Сюжетно-рольова гра «Переоблік. Робимо замовлення» (спільне створення комфорту й оновлення дизайну в класі: поповнення класної бібліотеки, облаштування куточку живої природи, ігрової зони тощо) МОВ

 

 

  1.      Я виконую правила. Лічба об’єктів навколишнього світу. Розпізнавання геометричних фігур: точки,  прямої, відрізка. Вимірювання за допомогою нестандартних мірок (стрічки,  сірникової коробки). Встановлення порядкового номера обєкта.МАО

 

 

  1.      Я стежу за чистотою. Моя особиста гігієна. 13СЗО-ГІО

 

 

  1.      Моє харчування . Поняття про корисну і шкідливу їжу 14 ПРО

 

 

  1.      Вироблення правил співіснування в класі та розподіл обов’язків.Гра «Добери словечко». Складання речень за малюнком МОВ

 

 

  1.      ТЕО Весела перерва. Гра «Веселе жабенятко». Практична робота: вирізання фішок з паперу для виготовлення гри.

3

 

 

МОЇ ДРУЗІ

  1.      Я займаюся спортом. Фізичне здоров’я. Як спорт може допомогти знайти друзів? Я виконую правила. 12-13 16-17 ПРО

 

 

 

  1.      Обговорення спільних зацікавлень. Вправа «Веселка захоплень» (робота в осередках відповідно до зацікавлень). Слухання й обговорення вірша Н. Тріщ «Нові сусіди»МОВ

 

 

  1.      Скільки в мене друзів? Лічба об’єктів навколишнього світу. Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Об’єднання об’єктів у групи за спільною ознакою. МАО

 

 

  1.      Я можу радіти і сумувати . Я дивуюсь і цікавлюсь. Розпізнавання емоцій друзів.  18-20 СЗО-ГІО

 

 

  1.      Правила дружби. Як негативні емоції впливають на дружбу? Я злюсь 22-23ПРО

 

 

  1.      Перегляд мультфільму про дружбу.

Знаходження відмінностей між друзями. Вивчення «мирилки». Вироблення та прийняття правил дружби. Письмо вигнутої лінії. Порівняння елементів у рядку і на малюнку. Як піклуватися про друзів — хатніх улюбленців? Гра-пантоміма «Яку тваринку я хотів(ла)  б мати»МОВ

 

 

  1.      ТЕО Прогулянка під дощем. Практична робота: виготовлення мозаїки для прикрашення парасольки.

4

 

 

МОЄ ДОВКІЛЛЯ

  1. Я відчуваю різні емоції. Як довкілля і погода впливають на наші емоції. Я досліджую довкілля. 24-25, 40 ПРО

 

 

 

  1. Слухання дитячої пісеньки

«Звуки природи». Гра «Як звучить довкілля? Як говорять люди?»МОВ

 

 

  1. Я спілкуюсь.  Рахуємо все, що є довкола. Порядкова і кількісна лічба . Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. МАО

 

 

  1. Мої органи чуття. Мої очі. Мої вуха. Що я бачу і чую довкола. 28-29 СЗО-ГІО

 

 

  1. Мої органи чуття. Мій ніс. Мій язик. Про що ми говоримо, які запахи є довкола. Я розрізняю неживу і живу природу. 30-31, 42 ПРО

 

 

  1. Фіксування вражень від екскурсії за допомогою писаних/друкованих літер, малюнків, символів, піктограм «Яку таємницю ти виявив на шкільному подвір’ї?»МОВ

 

 

  1. ТЕО «Їжачок – сто голочок» Практична робота: відпрацювання вміння відривати папір для виготовлення голочок.

5

 

 

ОСІННЯ МОЗАЇКА

  1.                     На порозі осінь. Я досліджую зміни в довкіллі восени . Зміни в житті рослин.48-49 ПРО

 

 

 

  1.                     Вправи на доповнення незавершених речень. Слухання «Казки про Зайчика і пори року. Осінь» О. Крижановської з метою пригадування ознак осені. МОВ

 

 

  1.                     Як живуть рослини восени? Письмо чисел за допомогою цифр. Порівняння чисел в межах 3. Утворення числа 3 прилічуванням одиниці та відлічуванням від наступного числа. Утворення рівностей на основі складу чисел 2 і 3. Розпізнавання трикутника.МАО

 

 

  1.                  Осінь-грибна пора. Отруйні і їстівні гриби. 51 Я спостережливий 32-34СЗО-ГІО

 

 

  1.                     Як живуть тварини восени? Які свята ми відзначаємо восени. 50,52-53ПРО

 

 

  1.                     Заучування скоромовки. Гра «Допоможіть Зайчикові побачити щедрість Осені» МОВ

 

 

  1.                     ТЕО «Ловись, рибко…»Практична робота: створення аплікації з сухого листя.

6

 

 

БАТЬКІВЩИНА

  1.                     Що таке Батьківщина? Дім, у якому я живу. Світло, тепло і вода у моєму домі. 54-59ПРО

 

 

 

  1.                     Захисники нашої Батьківщини.  Створення «візуального словника». Добирання відповідних означень до слів «захисник»—який?,«захисниця»—яка?. Дослідження чоловічого і жіночого роду іменників, означень/прикметників (без називання термінів)МОВ

 

 

  1.                     Що спільного між словами “батьки” і “Батьківщина”? Лічба та класифікація об’єктів навколишнього світу. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-4. МАО

 

 

  1.                     Які є державні символи України? Повітря і ґрунт у моєму домі, користь для мене. 60-63СЗО-ГІО

 

 

  1.                     З чого побудовано мій дім? 64-65ПРО

 

 

  1.                     Щоденник вражень: лист родичам в Україні. Письмо з використанням графічних символів, літер, малюнків, піктограм. Письмо (копіювання) А, О, У, І, Е,И (голосні)МОВ

 

 

  1.                     ТЕО Рушничок. Практична робота: вирізання шаблонів для прикрашення рушника.

7

 

 

МИ — ПІДПРИЄМЛИВІ

  1. Чи кожна людина може бути підприємливою? Я- підприємливий. Які гроші я можу використовувати. 12-13 ПРО

 

 

 

  1. «Мозковий штурм» для скарбнички ідей «Що можемо зробити, щоб стати волонтерами вже сьогодні?». Доброчинність. Робота над казкою « Добро».МОВ

 

 

  1. Як знаходити ідеї та можливості? Утворення рівностей на основі складу чисел 2-5. Розпізнавання п’ятикутника. Порівняння об’єктів.МАО

 

 

  1. Як здійснити задумане? СЗО-ГІО

 

 

  1.  Що таке «добро», доброзичливість? Що я вжитті зробив доброго? Доброчинність. 14-15 ПРО

 

 

  1. Діалог на тему «Що я вмію зробити самостійно?». Письмо великої букви К. Гра з прищепками «Відтвори слова» . Письмо великої букви И. МОВ

 

 

  1. ТЕО Різнобарвний льодяник. Практична робота: створення з пластиліну льодяника.

8

 

 

ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

  1.                      Що таке техніка? Техніка, яка нас оточує. Користь і шкода. ПРО

 

 

 

  1.                     Перегляд мультфільму про роботів. Діалог «Чи полегшують роботи побут?». Письмо великої букви Р. МОВ

 

 

  1.                     Сучасні види техніки. Якими були їх попередники? Оперування грошима,  здійснення покупок в уявній крамниці. Лічба об’єктів. Збір та використання даних. МАО

 

 

  1.                     Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому? Правила поведінки з побутовими речами. СЗО-ГІО

 

 

  1.                     Як «потоваришувати» з технікою? Як техніка прийшла до нас? ПРО

 

 

  1.                     Фіксування вражень від екскурсії за допомогою писаних/друкованих літер, малюнків, символів, піктограм «Яку таємницю ти виявив на шкільному подвір’ї?» МОВ

 

 

  1.                     ТЕО Робот Броніслав. Практична робота: вирізання деталей за шаблоном.

9

 

 

СВІТ ГРИ

  1. Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? Чи можна гратися у громадських місцях? 16-17 ПРО

 

 

 

  1. Діалог «Моя улюблена комп’ютерна гра».

Ознайомлення з історією створення комп’ютерних ігор Письмо великої букви Б. МОВ

 

 

  1.  У які ігри грали наші батьки? Утворення рівностей на основі складу чисел 2-6. Розпізнавання шестикутника. Лічба до 6 в прямому і зворотному напрямку. Порівняння чисел в межах 6. Знаходження суми і різниці в межах 6.МАО

 

 

  1.  Навіщо потрібні правила гри? Чим важливі правила. СЗО-ГІО

 

 

  1. Чого навчає комп’ютерна гра? Користь і негатив від комп’ютерних ігор. ПРО

 

 

  1. Перегляд малюнків, фотографій для визначення можливих наслідків недотримання правил гри Письмо великої букви В. МОВ

 

 

  1. ТЕО Чудо-юдо Риба-кит. Практична робота: виготовлення з паперу Риби-кита в техніці оригамі.

10

 

 

ТЕАТР

  1. Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр? Я в театрі. 20 ПРО

 

 

 

  1. Театралізуємо. Складання сценарію за серією малюнків та текстом казки «Рукавичка». Написання великої букви Д. МОВ

 

 

  1.  Які є театри? Лічба та операції з числами в межах 10. Побудова відрізків заданої довжини. Співвіднесення кількості з числом.МАО

 

 

  1.  Хто найголовніший у театрі? У театрі тіней. 21 СЗО-ГІО

 

 

  1. Як створити театр? Хто автор вистави? Лялькова вистава. ПРО

 

 

  1. Перегляд мультфільму 12 місяців. Постановка  лялькового театру. Письмо великої букви І. МОВ

 

 

  1. ТЕО Гра «Пальчиковий театр». Практична робота: виготовлення гри, вирізання персонажів та деталей сцени.

11

 

 

МОДА

  1. Що таке власне «Я»? Я –індивідуальний. ПРО

 

 

 

  1. Що модно сьогодні? Робота в групах «Склади слова зі складів». Письмо великої букви П. МОВ

 

 

  1. Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність? Утворення рівностей на основі складу чисел 2-8.Розуміння змісту арифметичних дій. МАО

 

 

  1. Хто створює модний одяг? Правила поведінки з інструментами для створення одягу. СЗО-ГІО

 

 

  1. Як змінюється мода? Чи потрібно дотримуватися моди? ПРО

 

 

  1. Модно бути здоровим. Гра «Що корисне для здоров’я?». Письмо під диктування вивчених літер, складів, слів. Складання речень за малюнками МОВ

 

 

  1. ТЕО Одяг для ведмежаток. Практична робота: вирізання деталей одягу ведмежат та їх прикрашення.

12

 

 

ВОДА

1. Де є вода в природі? Як берегти воду? Значення води для рослин. Я доглядаю за кімнатними рослинами. 71 ПРО

 

 

 

2.  Робота з текстом «Дністер». Бесіда «Як мандрує вода»Письмо великої букви Т. МОВ

 

 

  1. Якою буває вода в природі? Як вона мандрує? . Порівняння чисел в межах 9. Знаходження суми і різниці зручним способом. Ілюстрування + і – за допомогою малюнків,  схем. Встановлення просторових відношень. МАО

 

 

  1. Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде? СЗО-ГІО

 

 

  1.  Як дбайливо ставитися до водних багатств? Три стани води. Наші дослідження. ПРО

 

 

  1.  Бесіда за малюнками «Хто з них дбає про воду?»Письмо великої букви Г. МОВ

 

 

  1. ТЕО Крижана морквинка. Практична робота: виготовлення бурульки з паперу.

13

 

 

ЗИМОВА МОЗАЇКА

  1. Які сюрпризи нам готує зима? Мої забави взимку 76  ПРО

 

 

 

  1. Визначення «кольорів зими». Бесіда «Що змінилося довкола?». Читання речень про зиму.

Складання тексту за поданими реченнями. Письмо великої букви Г. МОВ

 

 

  1. Що відбувається з рослинами взимку? відомих геометричних фігур Співвіднесення кількості елементів з числом, порівняння чисел в межах 10. Розпізнавання часу. Знаходження. МАО

 

 

  1. Я досліджую зміни в довкіллі взимку. Як зимують рослини? 4-5 СЗО-ГІО

 

 

  1. «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»? Дослідження змін в житті тварин і птахів взимку. 6-7 ПРО

 

 

  1. Обговорення «листа від синички», у якому вона розповідає ластівці про зиму. Бесіда за коміксом «За що любити зиму?». Письмо великої букви Е. МОВ

 

 

  1. ТЕО «Сипле, сипле сніг…» Практична робота: створення зимової композиції, вирізання основи та деталей будиночка, робота зі штучним матеріалом (ватою).

14

 

 

ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ

  1. Що можна побачити в космосі? Моя планета Земля. 64-65 ПРО

 

 

 

  1. Читаю і розповідаю про космос. Письмо великої букви З. МОВ

 

 

  1. Що таке Сонце? Знаходження числа за даним відношенням « більше на...», « менше на...». Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків. Розпізнавання часу на циферблаті годинника.

 

 

  1. Чи може день «наздогнати» ніч? Планета Земля . Глобус. 66-67 СЗО-ГІО

 

 

  1. Чи можливе на Землі життя без Сонця? Досліджую природнє довкілля планети Земля. 68-69 ПРО

 

 

  1. Вивчення вірша «Маленька зірочка». Письмо великої букви Ж. МОВ

 

 

  1. ТЕО Візит інопланетянина. Практична робота: виготовлення інопланетянина та його корабля з паперу.
  1. 15

 

 

ПОДОРОЖ У ЧАСІ

  1. Як час впливає на людей . Для чого потрібен годинник?  ПРО

 

 

 

  1. Вправа «Чарівні перетворення» (букви у малюнках). Дидактична гра «Веселий тиждень» Письмо великої букви Ш. МОВ

 

 

  1. Орієнтуємося у просторі та часі. Годинник. Визначення знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації. Здійснення вимірювань за допомогою доступних вимірювальних приладів  та нестандартних мірок.  Розпізнавання часу. МАО

 

 

  1. Мій режим дня. Для чого орієнтуватися в часі. СЗО-ГІО

 

 

  1. Часові зміни. Спостерігаємо зміни впродовж доби. ПРО

 

 

  1. Вправа «Ялинка друзів» (створення й обговорення плаката). Складання речень з поданих слів Письмо великої букви Х.  МОВ

 

 

  1. ТЕО Веселий равлик. Практична робота: виготовлення за шаблоном листівки-валентинки.

16

 

 

ЗИМОВІ СВЯТА

  1.                     Чому свято є важливим? Мої забави взимку 76 ПРО

 

 

 

  1.                     Розповідь учителя з елементами бесіди «Де в Україні або в яких країнах світу ви побували під час зимових свят?» Письмо великої букви Ч. МОВ

 

 

  1.                     Які свята святкуються взимку в Україні та у світі? Перетворення інформації в предметну модель (схему,  малюнок). Виявлення та виконання математичних завдань у тексті МАО

 

 

  1.                     Як підготуватися до свята? Техніка безпеки та правила поводження під час зимових свят. СЗО-ГІО

 

 

  1.                     Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших? Я ПРИКРАШАЮ ЯЛИНКУ.  77-79 ПРО

 

 

  1.                     Слухання віршів про зимові забави.
  2.                     Підписування вітальних листівок для родини, друзів . МОВ.

 

 

  1.                     ТЕО. Скоро свято – Новий рік. Практична робота: виготовлення ялинкових іграшок із паперу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

17

 

 

СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ

  1. Що мені подобається?/ Що я люблю?

Я дивуюсь і цікавлюсь. 20-21 ПРО

 

 

 

 

  1. Який світ захоплень моєї родини?

Бесіда на тему «Як знайти для себе нове захоплення?». Письмо великої букви Щ. МОВ

 

 

 

 

  1. Як знайти для себе нове захоплення?

Збільшення та зменшення чисел. Задачі на збільшення та зменшення числа. Творча робота над задачею на основі дослідження її складових компонентів. МАО

 

 

  1. Як нащі захоплення можуть нашкодити нашому здоров’ю?СЗО - ГІО

 

 

  1. Чи завжди захоплення приносять нам користь?

Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти40-41 ПРО

 

 

  1. Робота з деформованими реченнями про захоплення і таланти дітей. Письмо рукописних складів і коротких слів. МОВ

 

 

  1. ТЕО. Розумна сова

Практична робота: виліплення сови із пластиліну та гілочок у техніці «ковбаски».

 

18

 

 

Я – МАНДРІВНИК

  1. Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником? Де я живу? 16-17 ПРО

 

 

 

 

  1. Мандруємо Україною. Читання оповідання «Соромно перед соловейком». Ознайомлення учнів з картою України, пошук на ній свого населеного пункту та складання усно  розповіді про нього МОВ

 

 

  1. Які пам’ятки культури рідного краю ти знаєш?

Додавання і віднімання об’єктів навколишнього середовища в межах 10. Уявна подорож до 10 країн світу. МАО

 

 

  1. Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?СЗО-ГІО

 

 

  1. Подорож на південний континент. Мандрівка планетою Земля. 68-69 ПРО

 

 

  1. Письмо великої букви Ю, складів, слів із нею.Складання речень за малюнками. Робота з Лего «Хто куди мандрує?» МОВ

 

 

  1. ТЕО. Леопардик і тигреняткоПрактична робота: виготовлення тваринок у техніці оригамі.

19

 

 

МИ – ДОСЛІДНИКИ. МИ-ВИНАХІДНИКИ

  1. Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника? Які є органи чуття людини? 28-33 ПРО

 

 

 

  1. Хто може бути дослідником? Читання/слухання текстів про винаходи дітей. Дидактична гра «Природа — мудрий винахідник» МОВ

 

 

  1. Чи можна бути винахідником у наш час? Збільшення та зменшення чисел. Задачі на збільшення та зменшення числа. Творча робота над задачею на основі дослідження її складових компонентів.МАО

 

 

  1. Як людина досліджує світ? Я спостерігаю. Я вимірюю. Я досліджую. 34-39 СЗО-ГІО

 

 

  1. Що таке лайфхаки? Я досліджую неживу і живу природу. 42-47 ПРО

 

 

  1. Чи все вже на світі винайдено до нас? Письмо вивчених букв. Лабораторія «Колоска». Спостерігай та досліджуй!

 

 

  1. ТЕО. Гарячий час з лимоном. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу.

 

20

 

 

СПОРТ

  1. Чому варто займатися фізкультурою чи спортом? Зимові види спорту. Мої зимові забави і турботи. 4-7 ПРО

 

 

 

  1. Які риси характеру розвиває спорт? Складання та записування речень за малюнками про спорт. Бесіда «Що дає плавання? Які здібності потрібно розвивати плавцям?»МОВ

 

 

  1. Чому займатися спортом модно? Розв’язування задач вивчених типів. Взаємозв’язок дій «+» і «-«. Значення математики в спорті. Математичний футбол.МАО

 

 

  1. Які є види спорту? Техніка безпеки під час спортивних занять. СЗО-ГІО

 

 

  1. Як грати за правилами чесної гри? Ігри в приміщенні і надворі. ПРО

 

 

  1. Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Утворення ключового слова інтегрованого дня. Розповідь учителя з елементами бесіди про Олімпійські ігри. МОВ

 

 

 

  1. ТЕО Сідаємо на велосипедПрактична робота: виготовлення коліс велосипеду з паперу в техніці «гармошки».

 

21

 

 

МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИЖКИ

  1. Звідки до нас прийшла книга? Чому варто читати книжки? З чого виготовляють книги?ПРО

 

 

 

  1. Чого навчає книжка? Гра «Книжка дякує/книжка скаржиться». Бесіда «Чому варто читати книжки» за змістом прислів’їв. МОВ

 

 

  1. Чи існує лікарня для книг? Як продовжити життя книжки? Математичні вирази. Рівності. Нерівності. Числовий вираз та його значення. Вправа «Математика про себе».Робота над казкою «Квітка-семицвітка». МАО

 

 

  1. Для чого потрібна книжкова майстерня? Правила поводження в бібліотеці. Техніка безпеки під час ремонту книг. СЗО-ГІО

 

 

  1. Книга чи комп’ютер? Правила для збереження зору і постави під час читання книжок та гри на комп’ютері. ПРО

 

 

  1. Яка моя улюблена книжка? Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книжок? Списування слів і речень з друкованого тексту. Щоденні 5. Робота з прислів’ями про книгу. МОВ

 

 

  1. ТЕО Вінні-ПухПрактична робота: виготовлення аплікації з паперу.

 

22

 

 

ТРАНСПОРТ

  1. Які є види транспорту? Чому транспорт є невід’ємною частиною нашого життя? ПРО

 

 

 

  1. Транспорт моєї місцевості. Читання уривку оповіданняН. Найдич «Василь Тимофійович мандрує» МОВ

 

 

  1. Яким транспортом я мрію керувати?  Танграм. Відтворення в різних видах діяльності результатів лічби об’єктів. Вправа «Скільки довкола машин?» МАО

 

 

  1. Як бути гарним пасажиром? Я- пасажир.24-25 СЗО-ГІО

 

 

  1. Для чого потрібні правила дорожнього руху? Я-пішохід. 26-27 ПРО

 

 

  1. Чи впливає транспорт на довкілля? Письмо вивчених букв.Гра «Заборонено — дозволено». Робота зі щоденником вражень. МОВ

 

 

 

  1. ТЕО «Мчать машини по дорозі». Практична робота: виконання аплікації з паперу, вирізання деталей (машин, світлофора).

 

23

 

 

ПРОФЕСІЇ

  1. Які бувають професії? Всі професії важливі. Професії майбутнього. 28-29 ПРО

 

 

 

  1. Ким працюють мої батьки? Складання бесіди і короткої розповіді за серією малюнків. Списування. МОВ

 

 

  1. Професії, які пов’язані з числами. Лічба, порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу. МАО

 

 

  1. Як різнять професії за знаряддям праці, спецодягом? Охорона праці очима дітей. Я дізнаюсь про професії в селі 34-35 СЗО-ГІО

 

 

  1. Які професії найбільш популярні в Україні? ПРО

 

 

  1. Ким стати? Яку професію обрати? Дискусія «Чи бувають професії тільки для чоловіків або тільки для жінок?» МОВ

 

 

  1. ТЕО Здоровий зубчик – білий чубчик. Практична робота: виготовлення аплікації-плакату з паперу, вирізання деталей аплікації («веселого» та «сумного» зубчика, їжі.)

 

24

 

 

ЧАС

  1. Як зробити свій день вдалим? Розпорядок дня школяра ПРО

 

 

 

  1. Що таке тайм-менеджмент? Слухання й обговорення вірша «Пізній візит» МОВ

 

 

  1. Чи все я знаю про годинник?Доба. Час. Просторові відношення. Геометричні фігури. Гра « Я керую часом». МАО

 

 

  1. Чим вимірюють час? Якими бувають годинники? СЗО-ГІО

 

 

  1. Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ПРО

 

 

  1. Як керувати часом? Робота зі щоденником вражень. Складання робповіді «Як час впливає на нас? МОВ

 

 

  1. ТЕО Будильник «Кошенятко». Практична робота: виготовлення будильника, вирізання деталей виробу (циферблату, стрілочок, цифр, лапок та вушок).

25

 

 

ВЕСНЯНА МОЗАЇКА

  1. Як упізнати весну? Я досліджую зміни в довкіллі навесні. 54-57 ПРО

 

 

 

  1. Як живуть рослини навесні?  Вправа «Незакінчені речення». Читання оповідання «Шпаки прилетіли» (за В.Сухомлинським) МОВ

 

 

  1. Як живуть тварини навесні? Многокутники. (трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник.)Опис фігур за істотними ознаками. Форми многокутників. Класифікація фігур. Геометричні фігури в навколишньому середовищі.МАО

 

 

  1. Що я святкую навесні? Як треба поводитися серед природи навесні? Я охороняю природу. 61-63 СЗО-ГІО

 

 

  1. Я досліджую весняні зміни в житті птахів і звірів. Як пташки знаходять дорогу додому та будують гнізда? 58-60 ПРО

 

 

  1. Що нам дарує весна? Бесіда про лелек. Відгадування загадок про перелітних птахів МОВ

 

 

  1. ТЕО Кучерявий баранець. Практична робота: з штучним матеріалом (серветками), виготовлення баранця.

 

26

 

 

ВЕСЕЛКА

  1. Звідки береться веселка? Які є явища природи? ПРО

 

 

 

  1. Як з’являється веселка? Читаю і розповідаю. Робота за текстом. МОВ

 

 

  1. Сім кольорів щастя. Скільки кольорів у щастя? Чому веселка різнокольорова? Величини. Довжина, висота і ширина. Вимірювання предметів іншими предметами. Вправа «Яка довжина веселки» МАО

 

 

  1. Як зробити веселку на шкільному подвір’ї?СЗО-ГІО

 

 

  1. Якого кольору світ навколо нас? Як створити веселковий настрій? ПРО

 

 

  1. Чи є твори про веселку? Досліджуємо медіа. Пошук, читання і обговорення творів про веселку. МОВ

 

 

 

  1. ТЕО Клоун «Веселунчик». Практична робота: створення клоуна за шаблоном.

 

27

 

 

НАВІЩО   ЇСТИ

  1. Для чого людина їсть? Корисна і шкідлива їжа. Моє харчування. 14-15 ПРО

 

 

 

  1. Як визначити корисну і шкідливу їжу? Ранкова зустріч. Бесіда за сюжетним малюнком «На кухні». Практична робота «Дитяче меню» МОВ

 

 

  1. У чому сила вітамінів? Розташування чисел в порядку зростання, спадання. Кількісна і порядкова лічба. Гра «В магазині». МАО

 

 

  1. Я в магазині. Як правильно обрати продукти харчування. Права та обов’язки покупця. СЗО-ГІО

 

 

  1. Навіщо харчуватися правильно. Як поводитись за столом під час споживання їжі? Що таке «етикет». ПРО

 

 

  1. Які традиційні страви українців? Лото «Улюблені страви». Читання вірша «Пам’ятайте, любі діти!» (А. Свашенко) МОВ

 

 

  1. ТЕО Смачна груша. Практична робота: виготовлення з пластиліну груши.

 

28

 

 

СВІТ РОСЛИН

  1. Що потрібно рослинам для життя? Я досліджую рослини 38-41 ПРО

 

 

 

  1. Що дають нам рослини? Читаю і розповідаю.  Змагання з друкування слів. Читання легенди про лікарську рослину МОВ

 

 

  1. Що спільного між усіма рослинами? Нумерація чисел в межах 100. Лічильна одиниця – десяток. Круглі числа.  Розповідь «Сто цілющих рослин світу». МАО

 

 

  1. Які рослини називають дикорослими і культурними? Я в полі, саду, на городі. 31-33 СЗО-ГІО

 

 

  1. Чому потрібно охороняти рослини? Чому рослини такі різні? Чи бувають рідкісні рослини? 42-43 ПРО

 

 

  1. Чому людина не може жити без рослин? Письмо слів з вивченими літерами. Читання народних прикмет про рослини. Інсценізація казки «Хто із органів найголовніший?» МОВ

 

 

  1. ТЕО Зі святом весни! Практична робота: виготовлення квітки за шаблоном.

 

29

 

 

ВЕСНЯНІ СВЯТА. ВЕЛИКДЕНЬ

  1. Як святкують прихід весни? Що ми знаємо про Великдень? ПРО

 

 

 

  1. Які традиції святкування Великодня в Україні? Читаю і розповідаю. М. Бабенко «Найкращий день». Складання (з допомогою вчителя) вітальної листівки і підписування її. МОВ

 

 

  1. Які традиції Великодня у моїй родині? Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок . Перетворення інформації в предметну модель. Бесіда «Що і скільки я покладу у великодній кошик» МАО

 

 

  1. Культура поведінки в культових місцях. Йдемо до храму Божого. СЗО-ГІО

 

 

  1. Які таємниці розкриває писанка? Історія писанкарства. ПРО

 

 

  1. Що ми покладемо у великодній кошик? Списування друкованого речення. Робота з  прислів’ями про писанку. МОВ

 

 

 

  1. ТЕО Великодні писанки. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу, вирізання шаблону-основи та яєць. 

 

 

30

 

 

 СВІТ ТВАРИН

  1. Хто такі динозаври? Хто такі тварини? Я досліджую комах, риб і птахів. 44-49 ПРО

 

 

 

 

  1. Які тварини допомагають людям? Як розрізняють тварин? Читаю і розповідаю. Робота з текстом «Фокус-мокус». Обговорення віршів. Бесіда «Чому потрібно берегти тварин?» МОВ

 

 

 

  1. Кого я зустріну в зоопарку? Додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. Попередні та наступні числа. Сусідні числа. Вправа «Яких тварин більше?» МАО

 

 

  1. Чому тварини такі різні? Я досліджую звірів. Як живуть свійські тварини? Як живуть дикі тварини? СЗО-ГІО

 

 

  1. Кого можна зустріти на морському дні? ПРО

 

 

  1. Чому треба берегти тварин? Щоденні 5. Складання і запис речень за допомогою цеглинок Лего. МОВ

 

 

  1. ТЕО Веселий равлик. Практична робота: виготовлення за шаблоном листівки-валентинки

 

31

 

 

МОЯ РОДИНА

  1. Чому сім’ю називають найбільшим скарбом людини? Хто є в моїй сім’ї? 66 ПРО

 

 

 

  1. Чому людина повинна знати свій родовід? Складання родинного дерева.  Читання вірша М. Познанської «Додому». Послідовність подій. Що відбуваються в родині. Обов’язки моєї родини. МОВ

 

 

  1. Чого я хочу навчитися у своїх батьків? Знаходження  невідомого зменшуваного і  невідомого від’ємника.  Вправа «Хто кому родич? Кого не вистачає?" МАО

 

 

  1. Мої домашні улюбленці. Як треба доглядати за домашніми тваринами. СЗО-ГІО

 

 

  1. Які традиції і правила у моїй родині? Як сім´ї проводять вихідні дні? ПРО

 

 

  1. Коли святкують День Матері в Україні? Списування друкованого речення. Читання оповідання В. Сухомлинського «Внучка старої вишні» МОВ

 

 

 

  1. ТЕО Листівка для тата. Практична робота: вирізання деталей листівки, створення комірця.

 

32

 

 

МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ

  1. Чи має людина коріння? Я – українець, українка. Українці – хто ми? ПРО

 

 

 

  1. Я – європеєць/ європейка. Коли відзначається День Європи? Вікторина «Що я знаю про Україну?» МОВ

 

 

  1. Що таке «Європейський Союз»? Числа першої сотні. Кількісна та порядкова лічба предметів. Співвіднесення кількості предметів з відповідним числом. Вправа «Скільки країн у Європі?» МАО

 

 

  1. Ми – різні, але ми – рівні. СЗО-ГІО

 

 

  1. Який секретний код у вишиванки? День вишиванки Україні. ПРО

 

 

  1. Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? Український народний одяг. Вправа «Одягни ляльку». Вишиванка — оберіг та символ нашого народу МОВ

 

 

  1. ТЕО Ми любимо Україну. Практична робота: вирізання основи та деталей аплікації (гасло, хлопчик, дівчинка), приклеювання їх на малюнок

33

 

 

ЛІТНЯ МОЗАЇКА

  1. Як розпізнати літо? Я досліджую природне довкілля влітку. Я досліджую рослини влітку. 70-73 ПРО

 

 

 

  1. Що відбувається з рослинами влітку? Читаю і розповідаю. В. Шкляр «Маленька мураха». Читання вірша Т. Коломієць «Серпень». Розгадування загадок «Улітку на городі». МОВ

 

 

  1. Як змінюється час з приходом літа? Довжина. Метр. Час. Година. Визначення часу за годинником. Гра « Скоро літо» МАО

 

 

  1. Літні забави дітей. Що я святкую влітку? 77-78 СЗО-ГІО

 

 

  1. Як живуть тварини  влітку? Я досліджую літні зміни в житті тварин. 74-76 ПРО

 

 

  1. Як цікаво провести час влітку? Вправа «Доповни текст» (слова у довідці) МОВ

 

 

  1. ТЕО На лужку. Практична робота: створення аплікації, робота з симетрією. 

34

 

 

КАНІКУЛИ

  1. Що таке літні канікули? Літо- час розваг. 79 ПРО

 

 

 

  1. Плануємо свої канікули. Складання і запис плану відпочинку і дозвілля на канікулах. МОВ

 

 

 

  1.  Літо – пора фруктів. Маса. Кілограм. Зважування навколишніх предметів. Виявлення та виконання математичних завдань у тексті. МАО

 

 

 

  1. Правила поведінки та техніка безпеки під час літніх канікул. СЗО-ГІО

 

 

 

 

  1. Чим корисне літо для нашого здоров’я? ПРО

 

 

 

  1. Читаємо про літо. Читаю і розповідаю. «Кольоровий дощик» (М. Солтис-Смирнова). Читання тексту «Любе літечко» за Б. Вовком

 

 

 

  1. ТЕО Ура- канікули! Практична робота: створення колажу «Як я проведу своїлітні канікули».

 

35

 

 

ЧОМУ МИ НАВЧИЛИСЯ

  1. Як ми змінилися за цей навчальний рік? ПРО

 

 

 

 

  1. Складання розповіді на тему: «Що я вже вмію». МОВ

 

 

 

 

  1. Чи можна нас назвати успішними? Підсумок за рік. Виконання математичних дій різної складності. МАО

 

 

 

 

  1. Як ми навчилися піклуватися про своє здоров’я? СЗО-ГІО

 

 

 

 

  1. Як змінюється природа впродовж року? Моя улюблена пора року. ПРО

 

 

 

 

  1. Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і речень з ними. Виконання творчих письмових завдань МОВ

 

 

 

 

  1. ТЕО Лунає останній дзвінок. Практична робота: виготовлення дзвоника за шаблоном.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Тищенко Анна
    Доброго дня. файл тимчасово недоступний. Чи можна отримати його на пошту? annatisenko418@gmail.com буду дуже вдячна.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Малитчук Іра
    Добрий день! файл тимчасово недоступний. Чи можна отримати його на пошту? malychuk98@ukr.net БУДУ ЩИРО ВДЯЧНА !!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Поліщук Віта
    Добрий день! файл тимчасово недоступний. Чи можна отримати його на пошту? vita190486@gmail.com БУДУ ЩИРО ВДЯЧНА !!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. левицька марія
    Скажіть будь ласка , як можна завантажити планування.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Балуєва Ірина Дмитрівна
    Змістовне планування. Скажіть, будь ласка, як можна завантажити? Файл тимчасово недоступний. Дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Немчинова Лариса Михайлівна
    добрий день, скажіть,будь ласска, як завантажити календарне планування.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Булатова Ліана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
17 вересня 2020
Переглядів
26484
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку