№
|
Дата
|
|
Тема тижня
|
Примітки
|
1
|
|
|
Я — ШКОЛЯР
-
Перший день у школі. Що я знаю про Україну? Що хочу дізнатися в школі? Складання правил класу. 4-5ПРО
|
|
|
|
-
Що покласти у шкільний ранець? Голосні та приголосні звуки. Моделювання звукової структури слів. Порівняння предметів. Складання речень. МОВ
|
|
|
-
Мій робочий день. Встановлення відносного розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче). Розпізнавання геометричних фігур. Порівняння та лічба об’єктів навколишнього світу.МАО
|
|
|
-
Який я? Яка я? Розповідь про себе. Що я вмію робити. Частини мого тіла.8 СЗО-ГІО
|
|
|
-
Що мені подобається. Моі домашні улюбленці. Моє улюблене заняття.9 ПРО
|
|
|
-
Діалог/гра «Що варто покласти в ранець і навіщо?» Ознайомлення з міжрядковою лінією сітки зошита. Складання речень за малюнками. МОВ
|
|
|
-
ТЕО Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Практична робота: виготовлення закладки для книжки.
|
2
|
|
|
НАШ КЛАС
-
Я – пішохід. Безпечна дорога до школи. Вивчення правил дорожнього руху. 10-11ПРО
|
|
|
|
-
Сюжетно-рольова гра «Переоблік. Робимо замовлення» (спільне створення комфорту й оновлення дизайну в класі: поповнення класної бібліотеки, облаштування куточку живої природи, ігрової зони тощо) МОВ
|
|
|
-
Я виконую правила. Лічба об’єктів навколишнього світу. Розпізнавання геометричних фігур: точки, прямої, відрізка. Вимірювання за допомогою нестандартних мірок (стрічки, сірникової коробки). Встановлення порядкового номера об’єкта.МАО
|
|
|
-
Я стежу за чистотою. Моя особиста гігієна. 13СЗО-ГІО
|
|
|
-
Моє харчування . Поняття про корисну і шкідливу їжу 14 ПРО
|
|
|
-
Вироблення правил співіснування в класі та розподіл обов’язків.Гра «Добери словечко». Складання речень за малюнком МОВ
|
|
|
-
ТЕО Весела перерва. Гра «Веселе жабенятко». Практична робота: вирізання фішок з паперу для виготовлення гри.
|
3
|
|
|
МОЇ ДРУЗІ
-
Я займаюся спортом. Фізичне здоров’я. Як спорт може допомогти знайти друзів? Я виконую правила. 12-13 16-17 ПРО
|
|
|
|
-
Обговорення спільних зацікавлень. Вправа «Веселка захоплень» (робота в осередках відповідно до зацікавлень). Слухання й обговорення вірша Н. Тріщ «Нові сусіди»МОВ
|
|
|
-
Скільки в мене друзів? Лічба об’єктів навколишнього світу. Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Об’єднання об’єктів у групи за спільною ознакою. МАО
|
|
|
-
Я можу радіти і сумувати . Я дивуюсь і цікавлюсь. Розпізнавання емоцій друзів. 18-20 СЗО-ГІО
|
|
|
-
Правила дружби. Як негативні емоції впливають на дружбу? Я злюсь 22-23ПРО
|
|
|
-
Перегляд мультфільму про дружбу.
Знаходження відмінностей між друзями. Вивчення «мирилки». Вироблення та прийняття правил дружби. Письмо вигнутої лінії. Порівняння елементів у рядку і на малюнку. Як піклуватися про друзів — хатніх улюбленців? Гра-пантоміма «Яку тваринку я хотів(ла) б мати»МОВ
|
|
|
-
ТЕО Прогулянка під дощем. Практична робота: виготовлення мозаїки для прикрашення парасольки.
|
4
|
|
|
МОЄ ДОВКІЛЛЯ
-
Я відчуваю різні емоції. Як довкілля і погода впливають на наші емоції. Я досліджую довкілля. 24-25, 40 ПРО
|
|
|
|
-
Слухання дитячої пісеньки
«Звуки природи». Гра «Як звучить довкілля? Як говорять люди?»МОВ
|
|
|
-
Я спілкуюсь. Рахуємо все, що є довкола. Порядкова і кількісна лічба . Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. МАО
|
|
|
-
Мої органи чуття. Мої очі. Мої вуха. Що я бачу і чую довкола. 28-29 СЗО-ГІО
|
|
|
-
Мої органи чуття. Мій ніс. Мій язик. Про що ми говоримо, які запахи є довкола. Я розрізняю неживу і живу природу. 30-31, 42 ПРО
|
|
|
-
Фіксування вражень від екскурсії за допомогою писаних/друкованих літер, малюнків, символів, піктограм «Яку таємницю ти виявив на шкільному подвір’ї?»МОВ
|
|
|
-
ТЕО «Їжачок – сто голочок» Практична робота: відпрацювання вміння відривати папір для виготовлення голочок.
|
5
|
|
|
ОСІННЯ МОЗАЇКА
-
На порозі осінь. Я досліджую зміни в довкіллі восени . Зміни в житті рослин.48-49 ПРО
|
|
|
|
-
Вправи на доповнення незавершених речень. Слухання «Казки про Зайчика і пори року. Осінь» О. Крижановської з метою пригадування ознак осені. МОВ
|
|
|
-
Як живуть рослини восени? Письмо чисел за допомогою цифр. Порівняння чисел в межах 3. Утворення числа 3 прилічуванням одиниці та відлічуванням від наступного числа. Утворення рівностей на основі складу чисел 2 і 3. Розпізнавання трикутника.МАО
|
|
|
-
Осінь-грибна пора. Отруйні і їстівні гриби. 51 Я спостережливий 32-34СЗО-ГІО
|
|
|
-
Як живуть тварини восени? Які свята ми відзначаємо восени. 50,52-53ПРО
|
|
|
-
Заучування скоромовки. Гра «Допоможіть Зайчикові побачити щедрість Осені» МОВ
|
|
|
-
ТЕО «Ловись, рибко…»Практична робота: створення аплікації з сухого листя.
|
6
|
|
|
БАТЬКІВЩИНА
-
Що таке Батьківщина? Дім, у якому я живу. Світло, тепло і вода у моєму домі. 54-59ПРО
|
|
|
|
-
Захисники нашої Батьківщини. Створення «візуального словника». Добирання відповідних означень до слів «захисник»—який?,«захисниця»—яка?. Дослідження чоловічого і жіночого роду іменників, означень/прикметників (без називання термінів)МОВ
|
|
|
-
Що спільного між словами “батьки” і “Батьківщина”? Лічба та класифікація об’єктів навколишнього світу. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-4. МАО
|
|
|
-
Які є державні символи України? Повітря і ґрунт у моєму домі, користь для мене. 60-63СЗО-ГІО
|
|
|
-
З чого побудовано мій дім? 64-65ПРО
|
|
|
-
Щоденник вражень: лист родичам в Україні. Письмо з використанням графічних символів, літер, малюнків, піктограм. Письмо (копіювання) А, О, У, І, Е,И (голосні)МОВ
|
|
|
-
ТЕО Рушничок. Практична робота: вирізання шаблонів для прикрашення рушника.
|
7
|
|
|
МИ — ПІДПРИЄМЛИВІ
-
Чи кожна людина може бути підприємливою? Я- підприємливий. Які гроші я можу використовувати. 12-13 ПРО
|
|
|
|
-
«Мозковий штурм» для скарбнички ідей «Що можемо зробити, щоб стати волонтерами вже сьогодні?». Доброчинність. Робота над казкою « Добро».МОВ
|
|
|
-
Як знаходити ідеї та можливості? Утворення рівностей на основі складу чисел 2-5. Розпізнавання п’ятикутника. Порівняння об’єктів.МАО
|
|
|
-
Як здійснити задумане? СЗО-ГІО
|
|
|
-
Що таке «добро», доброзичливість? Що я вжитті зробив доброго? Доброчинність. 14-15 ПРО
|
|
|
-
Діалог на тему «Що я вмію зробити самостійно?». Письмо великої букви К. Гра з прищепками «Відтвори слова» . Письмо великої букви И. МОВ
|
|
|
-
ТЕО Різнобарвний льодяник. Практична робота: створення з пластиліну льодяника.
|
8
|
|
|
ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ
-
Що таке техніка? Техніка, яка нас оточує. Користь і шкода. ПРО
|
|
|
|
-
Перегляд мультфільму про роботів. Діалог «Чи полегшують роботи побут?». Письмо великої букви Р. МОВ
|
|
|
-
Сучасні види техніки. Якими були їх попередники? Оперування грошима, здійснення покупок в уявній крамниці. Лічба об’єктів. Збір та використання даних. МАО
|
|
|
-
Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому? Правила поведінки з побутовими речами. СЗО-ГІО
|
|
|
-
Як «потоваришувати» з технікою? Як техніка прийшла до нас? ПРО
|
|
|
-
Фіксування вражень від екскурсії за допомогою писаних/друкованих літер, малюнків, символів, піктограм «Яку таємницю ти виявив на шкільному подвір’ї?» МОВ
|
|
|
-
ТЕО Робот Броніслав. Практична робота: вирізання деталей за шаблоном.
|
9
|
|
|
СВІТ ГРИ
-
Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? Чи можна гратися у громадських місцях? 16-17 ПРО
|
|
|
|
-
Діалог «Моя улюблена комп’ютерна гра».
Ознайомлення з історією створення комп’ютерних ігор Письмо великої букви Б. МОВ
|
|
|
-
У які ігри грали наші батьки? Утворення рівностей на основі складу чисел 2-6. Розпізнавання шестикутника. Лічба до 6 в прямому і зворотному напрямку. Порівняння чисел в межах 6. Знаходження суми і різниці в межах 6.МАО
|
|
|
-
Навіщо потрібні правила гри? Чим важливі правила. СЗО-ГІО
|
|
|
-
Чого навчає комп’ютерна гра? Користь і негатив від комп’ютерних ігор. ПРО
|
|
|
-
Перегляд малюнків, фотографій для визначення можливих наслідків недотримання правил гри Письмо великої букви В. МОВ
|
|
|
-
ТЕО Чудо-юдо Риба-кит. Практична робота: виготовлення з паперу Риби-кита в техніці оригамі.
|
10
|
|
|
ТЕАТР
-
Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр? Я в театрі. 20 ПРО
|
|
|
|
-
Театралізуємо. Складання сценарію за серією малюнків та текстом казки «Рукавичка». Написання великої букви Д. МОВ
|
|
|
-
Які є театри? Лічба та операції з числами в межах 10. Побудова відрізків заданої довжини. Співвіднесення кількості з числом.МАО
|
|
|
-
Хто найголовніший у театрі? У театрі тіней. 21 СЗО-ГІО
|
|
|
-
Як створити театр? Хто автор вистави? Лялькова вистава. ПРО
|
|
|
-
Перегляд мультфільму 12 місяців. Постановка лялькового театру. Письмо великої букви І. МОВ
|
|
|
-
ТЕО Гра «Пальчиковий театр». Практична робота: виготовлення гри, вирізання персонажів та деталей сцени.
|
11
|
|
|
МОДА
-
Що таке власне «Я»? Я –індивідуальний. ПРО
|
|
|
|
-
Що модно сьогодні? Робота в групах «Склади слова зі складів». Письмо великої букви П. МОВ
|
|
|
-
Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність? Утворення рівностей на основі складу чисел 2-8.Розуміння змісту арифметичних дій. МАО
|
|
|
-
Хто створює модний одяг? Правила поведінки з інструментами для створення одягу. СЗО-ГІО
|
|
|
-
Як змінюється мода? Чи потрібно дотримуватися моди? ПРО
|
|
|
-
Модно бути здоровим. Гра «Що корисне для здоров’я?». Письмо під диктування вивчених літер, складів, слів. Складання речень за малюнками МОВ
|
|
|
-
ТЕО Одяг для ведмежаток. Практична робота: вирізання деталей одягу ведмежат та їх прикрашення.
|
12
|
|
|
ВОДА
1. Де є вода в природі? Як берегти воду? Значення води для рослин. Я доглядаю за кімнатними рослинами. 71 ПРО
|
|
|
|
2. Робота з текстом «Дністер». Бесіда «Як мандрує вода»Письмо великої букви Т. МОВ
|
|
|
-
Якою буває вода в природі? Як вона мандрує? . Порівняння чисел в межах 9. Знаходження суми і різниці зручним способом. Ілюстрування + і – за допомогою малюнків, схем. Встановлення просторових відношень. МАО
|
|
|
-
Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде? СЗО-ГІО
|
|
|
-
Як дбайливо ставитися до водних багатств? Три стани води. Наші дослідження. ПРО
|
|
|
-
Бесіда за малюнками «Хто з них дбає про воду?»Письмо великої букви Г. МОВ
|
|
|
-
ТЕО Крижана морквинка. Практична робота: виготовлення бурульки з паперу.
|
13
|
|
|
ЗИМОВА МОЗАЇКА
-
Які сюрпризи нам готує зима? Мої забави взимку 76 ПРО
|
|
|
|
-
Визначення «кольорів зими». Бесіда «Що змінилося довкола?». Читання речень про зиму.
Складання тексту за поданими реченнями. Письмо великої букви Г. МОВ
|
|
|
-
Що відбувається з рослинами взимку? відомих геометричних фігур Співвіднесення кількості елементів з числом, порівняння чисел в межах 10. Розпізнавання часу. Знаходження. МАО
|
|
|
-
Я досліджую зміни в довкіллі взимку. Як зимують рослини? 4-5 СЗО-ГІО
|
|
|
-
«Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»? Дослідження змін в житті тварин і птахів взимку. 6-7 ПРО
|
|
|
-
Обговорення «листа від синички», у якому вона розповідає ластівці про зиму. Бесіда за коміксом «За що любити зиму?». Письмо великої букви Е. МОВ
|
|
|
-
ТЕО «Сипле, сипле сніг…» Практична робота: створення зимової композиції, вирізання основи та деталей будиночка, робота зі штучним матеріалом (ватою).
|
14
|
|
|
ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ
-
Що можна побачити в космосі? Моя планета Земля. 64-65 ПРО
|
|
|
|
-
Читаю і розповідаю про космос. Письмо великої букви З. МОВ
|
|
|
-
Що таке Сонце? Знаходження числа за даним відношенням « більше на...», « менше на...». Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків. Розпізнавання часу на циферблаті годинника.
|
|
|
-
Чи може день «наздогнати» ніч? Планета Земля . Глобус. 66-67 СЗО-ГІО
|
|
|
-
Чи можливе на Землі життя без Сонця? Досліджую природнє довкілля планети Земля. 68-69 ПРО
|
|
|
-
Вивчення вірша «Маленька зірочка». Письмо великої букви Ж. МОВ
|
|
|
-
ТЕО Візит інопланетянина. Практична робота: виготовлення інопланетянина та його корабля з паперу.
|
-
15
|
|
|
ПОДОРОЖ У ЧАСІ
-
Як час впливає на людей . Для чого потрібен годинник? ПРО
|
|
|
|
-
Вправа «Чарівні перетворення» (букви у малюнках). Дидактична гра «Веселий тиждень» Письмо великої букви Ш. МОВ
|
|
|
-
Орієнтуємося у просторі та часі. Годинник. Визначення знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації. Здійснення вимірювань за допомогою доступних вимірювальних приладів та нестандартних мірок. Розпізнавання часу. МАО
|
|
|
-
Мій режим дня. Для чого орієнтуватися в часі. СЗО-ГІО
|
|
|
-
Часові зміни. Спостерігаємо зміни впродовж доби. ПРО
|
|
|
-
Вправа «Ялинка друзів» (створення й обговорення плаката). Складання речень з поданих слів Письмо великої букви Х. МОВ
|
|
|
-
ТЕО Веселий равлик. Практична робота: виготовлення за шаблоном листівки-валентинки.
|
16
|
|
|
ЗИМОВІ СВЯТА
-
Чому свято є важливим? Мої забави взимку 76 ПРО
|
|
|
|
-
Розповідь учителя з елементами бесіди «Де в Україні або в яких країнах світу ви побували під час зимових свят?» Письмо великої букви Ч. МОВ
|
|
|
-
Які свята святкуються взимку в Україні та у світі? Перетворення інформації в предметну модель (схему, малюнок). Виявлення та виконання математичних завдань у тексті МАО
|
|
|
-
Як підготуватися до свята? Техніка безпеки та правила поводження під час зимових свят. СЗО-ГІО
|
|
|
-
Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших? Я ПРИКРАШАЮ ЯЛИНКУ. 77-79 ПРО
|
|
|
-
Слухання віршів про зимові забави.
-
Підписування вітальних листівок для родини, друзів . МОВ.
|
|
|
-
ТЕО. Скоро свято – Новий рік. Практична робота: виготовлення ялинкових іграшок із паперу.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр
|
|
17
|
|
|
СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ
-
Що мені подобається?/ Що я люблю?
Я дивуюсь і цікавлюсь. 20-21 ПРО
|
|
|
|
-
Який світ захоплень моєї родини?
Бесіда на тему «Як знайти для себе нове захоплення?». Письмо великої букви Щ. МОВ
|
|
|
|
-
Як знайти для себе нове захоплення?
Збільшення та зменшення чисел. Задачі на збільшення та зменшення числа. Творча робота над задачею на основі дослідження її складових компонентів. МАО
|
|
|
-
Як нащі захоплення можуть нашкодити нашому здоров’ю?СЗО - ГІО
|
|
|
-
Чи завжди захоплення приносять нам користь?
Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти40-41 ПРО
|
|
|
-
Робота з деформованими реченнями про захоплення і таланти дітей. Письмо рукописних складів і коротких слів. МОВ
|
|
|
-
ТЕО. Розумна сова
Практична робота: виліплення сови із пластиліну та гілочок у техніці «ковбаски».
|
|
18
|
|
|
Я – МАНДРІВНИК
-
Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником? Де я живу? 16-17 ПРО
|
|
|
|
-
Мандруємо Україною. Читання оповідання «Соромно перед соловейком». Ознайомлення учнів з картою України, пошук на ній свого населеного пункту та складання усно розповіді про нього МОВ
|
|
|
-
Які пам’ятки культури рідного краю ти знаєш?
Додавання і віднімання об’єктів навколишнього середовища в межах 10. Уявна подорож до 10 країн світу. МАО
|
|
|
-
Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?СЗО-ГІО
|
|
|
-
Подорож на південний континент. Мандрівка планетою Земля. 68-69 ПРО
|
|
|
-
Письмо великої букви Ю, складів, слів із нею.Складання речень за малюнками. Робота з Лего «Хто куди мандрує?» МОВ
|
|
|
-
ТЕО. Леопардик і тигреняткоПрактична робота: виготовлення тваринок у техніці оригамі.
|
19
|
|
|
МИ – ДОСЛІДНИКИ. МИ-ВИНАХІДНИКИ
-
Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника? Які є органи чуття людини? 28-33 ПРО
|
|
|
|
-
Хто може бути дослідником? Читання/слухання текстів про винаходи дітей. Дидактична гра «Природа — мудрий винахідник» МОВ
|
|
|
-
Чи можна бути винахідником у наш час? Збільшення та зменшення чисел. Задачі на збільшення та зменшення числа. Творча робота над задачею на основі дослідження її складових компонентів.МАО
|
|
|
-
Як людина досліджує світ? Я спостерігаю. Я вимірюю. Я досліджую. 34-39 СЗО-ГІО
|
|
|
-
Що таке лайфхаки? Я досліджую неживу і живу природу. 42-47 ПРО
|
|
|
-
Чи все вже на світі винайдено до нас? Письмо вивчених букв. Лабораторія «Колоска». Спостерігай та досліджуй!
|
|
|
-
ТЕО. Гарячий час з лимоном. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу.
|
|
20
|
|
|
СПОРТ
-
Чому варто займатися фізкультурою чи спортом? Зимові види спорту. Мої зимові забави і турботи. 4-7 ПРО
|
|
|
|
-
Які риси характеру розвиває спорт? Складання та записування речень за малюнками про спорт. Бесіда «Що дає плавання? Які здібності потрібно розвивати плавцям?»МОВ
|
|
|
-
Чому займатися спортом модно? Розв’язування задач вивчених типів. Взаємозв’язок дій «+» і «-«. Значення математики в спорті. Математичний футбол.МАО
|
|
|
-
Які є види спорту? Техніка безпеки під час спортивних занять. СЗО-ГІО
|
|
|
-
Як грати за правилами чесної гри? Ігри в приміщенні і надворі. ПРО
|
|
|
-
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Утворення ключового слова інтегрованого дня. Розповідь учителя з елементами бесіди про Олімпійські ігри. МОВ
|
|
|
|
-
ТЕО Сідаємо на велосипедПрактична робота: виготовлення коліс велосипеду з паперу в техніці «гармошки».
|
|
21
|
|
|
МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИЖКИ
-
Звідки до нас прийшла книга? Чому варто читати книжки? З чого виготовляють книги?ПРО
|
|
|
|
-
Чого навчає книжка? Гра «Книжка дякує/книжка скаржиться». Бесіда «Чому варто читати книжки» за змістом прислів’їв. МОВ
|
|
|
-
Чи існує лікарня для книг? Як продовжити життя книжки? Математичні вирази. Рівності. Нерівності. Числовий вираз та його значення. Вправа «Математика про себе».Робота над казкою «Квітка-семицвітка». МАО
|
|
|
-
Для чого потрібна книжкова майстерня? Правила поводження в бібліотеці. Техніка безпеки під час ремонту книг. СЗО-ГІО
|
|
|
-
Книга чи комп’ютер? Правила для збереження зору і постави під час читання книжок та гри на комп’ютері. ПРО
|
|
|
-
Яка моя улюблена книжка? Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книжок? Списування слів і речень з друкованого тексту. Щоденні 5. Робота з прислів’ями про книгу. МОВ
|
|
|
-
ТЕО Вінні-ПухПрактична робота: виготовлення аплікації з паперу.
|
|
22
|
|
|
ТРАНСПОРТ
-
Які є види транспорту? Чому транспорт є невід’ємною частиною нашого життя? ПРО
|
|
|
|
-
Транспорт моєї місцевості. Читання уривку оповіданняН. Найдич «Василь Тимофійович мандрує» МОВ
|
|
|
-
Яким транспортом я мрію керувати? Танграм. Відтворення в різних видах діяльності результатів лічби об’єктів. Вправа «Скільки довкола машин?» МАО
|
|
|
-
Як бути гарним пасажиром? Я- пасажир.24-25 СЗО-ГІО
|
|
|
-
Для чого потрібні правила дорожнього руху? Я-пішохід. 26-27 ПРО
|
|
|
-
Чи впливає транспорт на довкілля? Письмо вивчених букв.Гра «Заборонено — дозволено». Робота зі щоденником вражень. МОВ
|
|
|
|
-
ТЕО «Мчать машини по дорозі». Практична робота: виконання аплікації з паперу, вирізання деталей (машин, світлофора).
|
|
23
|
|
|
ПРОФЕСІЇ
-
Які бувають професії? Всі професії важливі. Професії майбутнього. 28-29 ПРО
|
|
|
|
-
Ким працюють мої батьки? Складання бесіди і короткої розповіді за серією малюнків. Списування. МОВ
|
|
|
-
Професії, які пов’язані з числами. Лічба, порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу. МАО
|
|
|
-
Як різнять професії за знаряддям праці, спецодягом? Охорона праці очима дітей. Я дізнаюсь про професії в селі 34-35 СЗО-ГІО
|
|
|
-
Які професії найбільш популярні в Україні? ПРО
|
|
|
-
Ким стати? Яку професію обрати? Дискусія «Чи бувають професії тільки для чоловіків або тільки для жінок?» МОВ
|
|
|
-
ТЕО Здоровий зубчик – білий чубчик. Практична робота: виготовлення аплікації-плакату з паперу, вирізання деталей аплікації («веселого» та «сумного» зубчика, їжі.)
|
|
24
|
|
|
ЧАС
-
Як зробити свій день вдалим? Розпорядок дня школяра ПРО
|
|
|
|
-
Що таке тайм-менеджмент? Слухання й обговорення вірша «Пізній візит» МОВ
|
|
|
-
Чи все я знаю про годинник?Доба. Час. Просторові відношення. Геометричні фігури. Гра « Я керую часом». МАО
|
|
|
-
Чим вимірюють час? Якими бувають годинники? СЗО-ГІО
|
|
|
-
Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ПРО
|
|
|
-
Як керувати часом? Робота зі щоденником вражень. Складання робповіді «Як час впливає на нас? МОВ
|
|
|
-
ТЕО Будильник «Кошенятко». Практична робота: виготовлення будильника, вирізання деталей виробу (циферблату, стрілочок, цифр, лапок та вушок).
|
25
|
|
|
ВЕСНЯНА МОЗАЇКА
-
Як упізнати весну? Я досліджую зміни в довкіллі навесні. 54-57 ПРО
|
|
|
|
-
Як живуть рослини навесні? Вправа «Незакінчені речення». Читання оповідання «Шпаки прилетіли» (за В.Сухомлинським) МОВ
|
|
|
-
Як живуть тварини навесні? Многокутники. (трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник.)Опис фігур за істотними ознаками. Форми многокутників. Класифікація фігур. Геометричні фігури в навколишньому середовищі.МАО
|
|
|
-
Що я святкую навесні? Як треба поводитися серед природи навесні? Я охороняю природу. 61-63 СЗО-ГІО
|
|
|
-
Я досліджую весняні зміни в житті птахів і звірів. Як пташки знаходять дорогу додому та будують гнізда? 58-60 ПРО
|
|
|
-
Що нам дарує весна? Бесіда про лелек. Відгадування загадок про перелітних птахів МОВ
|
|
|
-
ТЕО Кучерявий баранець. Практична робота: з штучним матеріалом (серветками), виготовлення баранця.
|
|
26
|
|
|
ВЕСЕЛКА
-
Звідки береться веселка? Які є явища природи? ПРО
|
|
|
|
-
Як з’являється веселка? Читаю і розповідаю. Робота за текстом. МОВ
|
|
|
-
Сім кольорів щастя. Скільки кольорів у щастя? Чому веселка різнокольорова? Величини. Довжина, висота і ширина. Вимірювання предметів іншими предметами. Вправа «Яка довжина веселки» МАО
|
|
|
-
Як зробити веселку на шкільному подвір’ї?СЗО-ГІО
|
|
|
-
Якого кольору світ навколо нас? Як створити веселковий настрій? ПРО
|
|
|
-
Чи є твори про веселку? Досліджуємо медіа. Пошук, читання і обговорення творів про веселку. МОВ
|
|
|
|
-
ТЕО Клоун «Веселунчик». Практична робота: створення клоуна за шаблоном.
|
|
27
|
|
|
НАВІЩО ЇСТИ
-
Для чого людина їсть? Корисна і шкідлива їжа. Моє харчування. 14-15 ПРО
|
|
|
|
-
Як визначити корисну і шкідливу їжу? Ранкова зустріч. Бесіда за сюжетним малюнком «На кухні». Практична робота «Дитяче меню» МОВ
|
|
|
-
У чому сила вітамінів? Розташування чисел в порядку зростання, спадання. Кількісна і порядкова лічба. Гра «В магазині». МАО
|
|
|
-
Я в магазині. Як правильно обрати продукти харчування. Права та обов’язки покупця. СЗО-ГІО
|
|
|
-
Навіщо харчуватися правильно. Як поводитись за столом під час споживання їжі? Що таке «етикет». ПРО
|
|
|
-
Які традиційні страви українців? Лото «Улюблені страви». Читання вірша «Пам’ятайте, любі діти!» (А. Свашенко) МОВ
|
|
|
-
ТЕО Смачна груша. Практична робота: виготовлення з пластиліну груши.
|
|
28
|
|
|
СВІТ РОСЛИН
-
Що потрібно рослинам для життя? Я досліджую рослини 38-41 ПРО
|
|
|
|
-
Що дають нам рослини? Читаю і розповідаю. Змагання з друкування слів. Читання легенди про лікарську рослину МОВ
|
|
|
-
Що спільного між усіма рослинами? Нумерація чисел в межах 100. Лічильна одиниця – десяток. Круглі числа. Розповідь «Сто цілющих рослин світу». МАО
|
|
|
-
Які рослини називають дикорослими і культурними? Я в полі, саду, на городі. 31-33 СЗО-ГІО
|
|
|
-
Чому потрібно охороняти рослини? Чому рослини такі різні? Чи бувають рідкісні рослини? 42-43 ПРО
|
|
|
-
Чому людина не може жити без рослин? Письмо слів з вивченими літерами. Читання народних прикмет про рослини. Інсценізація казки «Хто із органів найголовніший?» МОВ
|
|
|
-
ТЕО Зі святом весни! Практична робота: виготовлення квітки за шаблоном.
|
|
29
|
|
|
ВЕСНЯНІ СВЯТА. ВЕЛИКДЕНЬ
-
Як святкують прихід весни? Що ми знаємо про Великдень? ПРО
|
|
|
|
-
Які традиції святкування Великодня в Україні? Читаю і розповідаю. М. Бабенко «Найкращий день». Складання (з допомогою вчителя) вітальної листівки і підписування її. МОВ
|
|
|
-
Які традиції Великодня у моїй родині? Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок . Перетворення інформації в предметну модель. Бесіда «Що і скільки я покладу у великодній кошик» МАО
|
|
|
-
Культура поведінки в культових місцях. Йдемо до храму Божого. СЗО-ГІО
|
|
|
-
Які таємниці розкриває писанка? Історія писанкарства. ПРО
|
|
|
-
Що ми покладемо у великодній кошик? Списування друкованого речення. Робота з прислів’ями про писанку. МОВ
|
|
|
|
-
ТЕО Великодні писанки. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу, вирізання шаблону-основи та яєць.
|
|
30
|
|
|
СВІТ ТВАРИН
-
Хто такі динозаври? Хто такі тварини? Я досліджую комах, риб і птахів. 44-49 ПРО
|
|
|
|
|
-
Які тварини допомагають людям? Як розрізняють тварин? Читаю і розповідаю. Робота з текстом «Фокус-мокус». Обговорення віршів. Бесіда «Чому потрібно берегти тварин?» МОВ
|
|
|
|
-
Кого я зустріну в зоопарку? Додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. Попередні та наступні числа. Сусідні числа. Вправа «Яких тварин більше?» МАО
|
|
|
-
Чому тварини такі різні? Я досліджую звірів. Як живуть свійські тварини? Як живуть дикі тварини? СЗО-ГІО
|
|
|
-
Кого можна зустріти на морському дні? ПРО
|
|
|
-
Чому треба берегти тварин? Щоденні 5. Складання і запис речень за допомогою цеглинок Лего. МОВ
|
|
|
-
ТЕО Веселий равлик. Практична робота: виготовлення за шаблоном листівки-валентинки
|
|
31
|
|
|
МОЯ РОДИНА
-
Чому сім’ю називають найбільшим скарбом людини? Хто є в моїй сім’ї? 66 ПРО
|
|
|
|
-
Чому людина повинна знати свій родовід? Складання родинного дерева. Читання вірша М. Познанської «Додому». Послідовність подій. Що відбуваються в родині. Обов’язки моєї родини. МОВ
|
|
|
-
Чого я хочу навчитися у своїх батьків? Знаходження невідомого зменшуваного і невідомого від’ємника. Вправа «Хто кому родич? Кого не вистачає?" МАО
|
|
|
-
Мої домашні улюбленці. Як треба доглядати за домашніми тваринами. СЗО-ГІО
|
|
|
-
Які традиції і правила у моїй родині? Як сім´ї проводять вихідні дні? ПРО
|
|
|
-
Коли святкують День Матері в Україні? Списування друкованого речення. Читання оповідання В. Сухомлинського «Внучка старої вишні» МОВ
|
|
|
|
-
ТЕО Листівка для тата. Практична робота: вирізання деталей листівки, створення комірця.
|
|
32
|
|
|
МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ
-
Чи має людина коріння? Я – українець, українка. Українці – хто ми? ПРО
|
|
|
|
-
Я – європеєць/ європейка. Коли відзначається День Європи? Вікторина «Що я знаю про Україну?» МОВ
|
|
|
-
Що таке «Європейський Союз»? Числа першої сотні. Кількісна та порядкова лічба предметів. Співвіднесення кількості предметів з відповідним числом. Вправа «Скільки країн у Європі?» МАО
|
|
|
-
Ми – різні, але ми – рівні. СЗО-ГІО
|
|
|
-
Який секретний код у вишиванки? День вишиванки Україні. ПРО
|
|
|
-
Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? Український народний одяг. Вправа «Одягни ляльку». Вишиванка — оберіг та символ нашого народу МОВ
|
|
|
-
ТЕО Ми любимо Україну. Практична робота: вирізання основи та деталей аплікації (гасло, хлопчик, дівчинка), приклеювання їх на малюнок
|
33
|
|
|
ЛІТНЯ МОЗАЇКА
-
Як розпізнати літо? Я досліджую природне довкілля влітку. Я досліджую рослини влітку. 70-73 ПРО
|
|
|
|
-
Що відбувається з рослинами влітку? Читаю і розповідаю. В. Шкляр «Маленька мураха». Читання вірша Т. Коломієць «Серпень». Розгадування загадок «Улітку на городі». МОВ
|
|
|
-
Як змінюється час з приходом літа? Довжина. Метр. Час. Година. Визначення часу за годинником. Гра « Скоро літо» МАО
|
|
|
-
Літні забави дітей. Що я святкую влітку? 77-78 СЗО-ГІО
|
|
|
-
Як живуть тварини влітку? Я досліджую літні зміни в житті тварин. 74-76 ПРО
|
|
|
-
Як цікаво провести час влітку? Вправа «Доповни текст» (слова у довідці) МОВ
|
|
|
-
ТЕО На лужку. Практична робота: створення аплікації, робота з симетрією.
|
34
|
|
|
КАНІКУЛИ
-
Що таке літні канікули? Літо- час розваг. 79 ПРО
|
|
|
|
-
Плануємо свої канікули. Складання і запис плану відпочинку і дозвілля на канікулах. МОВ
|
|
|
|
-
Літо – пора фруктів. Маса. Кілограм. Зважування навколишніх предметів. Виявлення та виконання математичних завдань у тексті. МАО
|
|
|
|
-
Правила поведінки та техніка безпеки під час літніх канікул. СЗО-ГІО
|
|
|
|
|
-
Чим корисне літо для нашого здоров’я? ПРО
|
|
|
|
-
Читаємо про літо. Читаю і розповідаю. «Кольоровий дощик» (М. Солтис-Смирнова). Читання тексту «Любе літечко» за Б. Вовком
|
|
|
|
-
ТЕО Ура- канікули! Практична робота: створення колажу «Як я проведу своїлітні канікули».
|
|
35
|
|
|
ЧОМУ МИ НАВЧИЛИСЯ
-
Як ми змінилися за цей навчальний рік? ПРО
|
|
|
|
|
-
Складання розповіді на тему: «Що я вже вмію». МОВ
|
|
|
|
|
-
Чи можна нас назвати успішними? Підсумок за рік. Виконання математичних дій різної складності. МАО
|
|
|
|
|
-
Як ми навчилися піклуватися про своє здоров’я? СЗО-ГІО
|
|
|
|
|
-
Як змінюється природа впродовж року? Моя улюблена пора року. ПРО
|
|
|
|
|
-
Удосконалення навичок письма вивчених букв, слів і речень з ними. Виконання творчих письмових завдань МОВ
|
|
|
|
|
-
ТЕО Лунає останній дзвінок. Практична робота: виготовлення дзвоника за шаблоном.
|
|