Календарно-тематичне планування навчального матеріалу у 1 класі

Про матеріал
Потижневе календарно-тематичне планування навчального матеріалу у 1 класі на І семестр за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Шияна, з української мови (Іваниця), математики (Гісь, Філяк), інтегрованого курсу "Я досліджую світ" (Тагліна, Іванова), образотворчого мистецтва (Масол, Гайдамака, Колотило). Можна редагувати.
Перегляд файлу

Потічанська філія І-ІІ ступенів з дошкільним підрозділом

Опорного закладу «Решетилівський ліцей ім. І.Л. Олійника

Решетилівської міської ради»

 

Погоджую:

заступник завідувача філії

І семестр «___» вересня 2020 р. _________А. І. Лифар

ІІ семестр «___» січня 2021 р. _________А. І. Лифар

 

Погоджую:

завідувач філії

І семестр «___» вересня 2020 р. _________ І.В. Платко

ІІ семестр «___» січня 2021 р. _________ І.В. Платко

 

 

Розглянуто на засіданні предметно-методичної комісії

вчителів початкових класів

Протокол № ___ від «___» ____________ 20__ р.

Керівник _______ О.С. Грисюк

 

 

 

Календарно-тематичне планування

навчального матеріалу

у 1 класі

 

на 2020-2021 навчальний рік

 

 

 

 

Вчитель Шуть Тетяна Володимирівна

 

 

 

 

Робочий навчальний план

 

Навчальні предмети 

Кількість годин на тиждень

Українська мова

5

Математика

3+1

Мистецтво

2

Інтегрований курс «Я досліджую світ» (галузі: для 1-го класу — мовно-літературна (2), математична (1), природнича (2), технологічна (1), соціальна і здоров’язбережувальна (0,5), громадянська та історична (0,5)

 

7

Іноземна мова (німецька)

    2

Фізична культура

3

Разом

20 + 3

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

20

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

23

 

 

 

 

 



Розклад навчальних предметів для 1-го класу нової української школи


 

Назва предметів

Вівторок 01.09

 

 

 

Українська мова

 

 

 

 

Свято першого дзвоника

 

 

Мова. Українська мова. Усна інформація в діалозі. Взаємодія з іншими учасниками навчального процесу, робота в парі, групі. Розвиток дрібних м’язів руки: розфарбовування.

 

 

 

Українська мова

Усна інформація в діалозі. Запитання до усного повідомлення, відповіді на запитання. Організація власної навчальної діяльності. Відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

Порівняння за кольором,  розміром,  формою.

 

 

 

Я досліджую світ

Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя?

Знайомство. Я вчуся знайомитися. Я вчуся вітатися

Хто я? Хто мої однокласники?

Мої однокласники й однокласниці. Я вчуся працювати в парі.

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

 


 

 

Середа 02.09

Четвер 03.09

П’ятниця 04.09

Монологічне висловлювання (казка, вірш, розповідь про події шкільного життя). Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма. Відтворення графічних знаків за зразком. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

 

Я досліджую світ

Усні репліки (вітання, знайомство, запитання, прохання). Усна інформація в діалозі. Тематичні сюжетно-рольові ігри. Висловлювання думок і почуттів від прослуханого і побаченого.

Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з хрестоматією сучасної української літератури.

 

 

 

Я досліджую світ

Прості медіатексти (мультфільми): сприйняття, висловлювання власної думки і почуттів. Прості медіапродукти (фотографії): створення за допомогою дорослих. Презентація власних виробів.

 

 

Спільні та відмінні ознаки. Розбиття на групи.

 

 

Я досліджую світ Дослідження в парах шкільного ранця (колір,форма,зручність, маса — легший/важчий) Загадки-пантоміми «Покажіть, що ви несете (ранець/портфель/ рюкзак; важкий/легкий/у лівій

руці/у правій руці/на спині тощо»)

 

Лічба. Правила лічби. Порівняння за довжиною,  висотою,  товщиною.

Як мені безпечно дістатися до школи і повернутися додому?

Моя безпечна дорога до школи

 

 

 

 

Що покласти у шкільний ранець

Мій шкільний час. Я вчуся відпочивати?

 

 

 


 

Назва предметів

Понеділок 07.09

Вівторок 08.09

 

 

 

Українська мова

 

 

Мовлення. Усне і писемне мовлення. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма. Друкування власного імені та прізвища. Розпізнавання й назва букв у записаних словах.

Запитання до усного повідомлення, відповідь на запитання. Письмо друкованими літерами.

 

 

 

 

 

Україська мова

 

Умови безпосереднього спілкування. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Запис слів за допомогою умовних позначок (емотиконів).

 

 

 

 

Математика

 

Лічба. Порядкова лічба. Просторові відношення. Точка. Пряма. Крива.

Поняття «однакова кількість»,  «різна кількість» Напрямки руху. Замкнена і незамкнена лінія.

 

 

 

 

Я досліджую світ

 Що покласти у шкільний ранець

 Мій шкільний час. Я вчуся відпочивати?

 

Як почуватися комфортно у класі?

Я вчуся товаришувати. Я вчуся оцінювати роботу.

 

Образотворче мистецтво

Перший раз у перший клас. Образотворче мистецтво. Крапка,  лінія.

СОМ: K. Жерард. Моє місто;                 Д. Івашина. Міський пейзаж. . ХТД: зображення та декорування лініями і крапками шкільного дзвоника (фломастери, олівці).

 

 


 

 

Середа 09.09

Четвер 10.09

П’ятниця 11.09

 

Робота з художнім текстом (казка, вірш, оповідання тощо): слухання, підбір та створення ілюстрацій, творча робота за змістом (придумування іншої кінцівки твору). Відтворення графічних знаків за зразком.

Я досліджую світ

Усні репліки (вітання, знайомство, запитання, прохання). Усна інформація в діалозі. Монологічне висловлювання. Обговорення усної інформації, висловлювання почуттів та емоцій від прослуханого і побаченого. Форма кличного відмінка іменника при звертанні.

Розвиток зв’язного мовлення. Робота за сюжетним малюнком: визначення об’єктів, їхніх дій та ознак; настрою, емоцій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

Сюжетно-рольові ігри. Використання голосу для створення образу. Імпровізація.

 

Правила лічби.

Промінь. Відрізок. Побудова відрізків. 

 

Я досліджую світ

Лічба за правилами лічби об’єктів класної кімнати (розташовані послідовно, хаотично).

Використання зібраних даних для спілкування щодо

досліджуваної проблеми.Складання маршрутів на основі зібранихданих за допомогою піктограм та схем даних.

Лічба об’єктів навколишнього світу. Розпізнавання геометричних фігур: точки,  прямої, відрізка. Вимірювання за допомогою нестандартних мірок (стрічки,  сірникової коробки). Встановлення порядкового номера обєкта.

 

 

   Як створити безпеку і затишок у класі?

Я вчуся запитувати.

 

Як нам стати класною спільнотою?

Чого ми можемо досягнути спільно?

Я вчуся сперечатися, а не сваритися.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Назва предметів

Понеділок 14.09

Вівторок 15.09

 

 

 

 

Українська мова

 

Уявлення про діалог. Репліка в діалозі. Вправляння у написанні прямих ліній.

 

 

 

 

 

Українська мова

Культура усного і писемного мовлення. Письмо як засіб спілкування на відстані та в часі. Монологічне висловлювання (казка, вірш, розповідь). Висловлювання на задану тему. Значення слів: дослідження. Розвиток навички письма.

Звертання. Уживання форми кличного відмінка іменника при звертанні; ввічливі слова. Значення слів: дослідження. Розвиток навички письма.

 

 

 

 

 

 

Математика

Лічба. Правила лічби. Геометричні фігури.

 

Порядкова лічба. Поняття «однакова кількість», «стільки ж», «порівну».

 

 

Я досліджую світ

 Хто такі друзі? Яким має бути справжній друг (подруга)?

Я помиляюся, адже я вчуся

Як знайти друзів?

Я вчуся уважно виконувати завдання

 

 

 

Образотворче мистецтво

 Мої друзі. Види та характер ліній:    пряма, ламана, хвиляста.

СОМ: С. Якутович. Ілюстрація до повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків»,  Д. Денисова. З Днем народження. ХТД: Подарунок другові або подружці. Малюнок різними лініями (фломастери, олівці).

Гра:  «Відгадай характер лінії» (зображення лінії руками у повітрі).

 

 


 

 

Середа 16.09

Четвер 17.09

П’ятниця 18.09

 

 

Я досліджую світ

Діалог. Монологічні висловлювання (використання усної інформації з конкретною метою). Використання лексики і несловесних засобів (жести, міміка тощо) відповідно до ситуації спілкування. Створення простих медіапродуктів (фото, листівка, комікс, книжечка, колаж тощо).

 

Робота з дитячою книжкою. Створення ілюстрацій до художнього тексту. Відповіді на запитання до прочитаного твору; наведення аргументів.

 

Ведення діалогу відповідно до теми. Вправляння у письмі літер, прямих, кривих.

 

Я досліджую світ

Прості медіатексти (висловлювання думок і почуттів) з приводу побаченого. Сюжетно-рольові ігри. Імпровізація. Створення образів за допомогою голосу і мови тіла.

 

Число і цифра 1. Порівняння кількості предметів. Порядкова лічба.

 

Я досліджую світ

«Скажи мені, хто твій друг,

І я скажу, хто ти». Записування друзів у «Щоденник вражень». Лічба

 

 

Встановлення відносного розміщення обєктів на площині та в просторі (лівіше,  правіше,  вище,  нижче). Розпізнавання геометричних фігур.  Порівняння та лічба обєктів навколишнього світу.

Чому нам цікаво разом?

Я вчуся працювати разом.

 

Як зберегти дружбу?

Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?

Я вчуся домовлятися. Що я можу? Що я знаю?

Дай лапу, друже! Паперове диво-оригамі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Назва предметів

Понеділок 21.09

Вівторок 22.09

 

 

 

Українська мова

 

Значення слова. Словотворча робота (заміна/додавання букв у слові для творення нового слова). Підписування малюнків друкованими або писаними літерами.

 

 

 

Українська мова

 

Одиниці мови. Слово. Значення слова: дослідження. Позначення звуків буквами на письмі. Відтворення графічних знаків за зразком. Письмо друкованими або писаними літерами.

 

 

Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Письмове висловлювання власної думки за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм.

 

 

Математика

 

Число і цифра 2. Попереднє і наступне число.  Склад числа 2.

 

Поняття «на 1 більше», «на 1 менше».

 

 

Образотворче мистецтво

Контур.

СОМ: О. Кваша. Фрагмент ілюстрації до книги Р. Скиби «Кожному по скибці».

ХТД: малювання їжачка. (фломастери, олівці).

Гра: скласти казочку про їжачка за малюнком-піктограмою.

 

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

 

 

Що мене оточує?

Дивосвіт навколо мене

 

 

Які «таємниці» має шкільне подвір’я?

Я вивчаю живу і неживу природу. Я вивчаю предмети за допомогою лупи.

 

 

 


 

 

Середа 23.09

Четвер 24.09

П’ятниця 25.09

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

Монологічне висловлювання: використання інформації з конкретною метою. Обговорення усної інформації на основі фактичного змісту (хто?, що?, де?, коли?) тексту та власного досвіду.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за сюжетними малюнками. Творча робота з текстом: придумування кінцівки.

 

 

Виражальні можливості слова. Словотворення. Дослідження значення слів (тематика тижня). Позначення звуків буквами на письмі.

 

 

Я досліджую світ

Усні медіаповідомлення: обговорення змісту; власна думка та почуття з приводу простих медіаповідомлень. Дослідження значення слів.

 

Знаки «+», «- », «=». Тривимірні геометричні фігури.

 

Я досліджую світ

Порядкова і кількісна лічба . Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Знаходження відомих двовимірних та тривимірних геометричних фігур.

Складання і виконання математичних завдань, використовуючи об’єкти довкілля.

 

 

 

Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?

Я вчуся розпізнавати живе

 

 

 

Кольори та звуки довкілля. Які вони?

Як поводитись у довкіллі, щоб не зашкодити собі і йому?

Моя перша експедиція в природу

 


 

Назва предметів

Понеділок 28.09

Вівторок 29.09

 

 

 

Українська мова

 

Називна функція слова. Слова – назви предметів, дій, ознак. Запис елементарних повідомлень за допомогою умовних позначок для слів - назв предметів, дій, ознак.

 

 

Українська мова

Слово. Пряме і переносне значення слова. Походження слів – вересень, жовтень, листопад. Відтворення графічних знаків за зразком.

 

Слова однозначні й багатозначні. Омоніми. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма.

 

 

 

Математика

Число і цифра 3. Склад числа 3. Час.

Лічба в порядку зростання і в порядку спадання.

 

Образотворче мистецтво

Світ навколо тебе. Інструменти художника: фарби, пензлі.

Правила розміщення малюнка на аркуші.

СОМ: Ган Інь-Сан. Метелики.

ХТД: Квіткова галявина. Вправа: малювання відбитками пальчиків, змочених у фарбу,  простих за формою об’єктів природи: метеликів, павучків, квітів.

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

Як впізнати осінь?

Осінні дива... Я вчуся дивитися і бачити.

 

 

Як живуть рослини восени?

Я вчуся слухати і чути


 

 

Середа 30.09

Четвер 01.10

П’ятниця 02.10

 

Я досліджую світ

Усна інформація в діалозі. Вживання форми кличного відмінка іменника для звертання до іншої особи. Ввічливі слова. Монологічне висловлювання (запитання до усного повідомлення, відповіді на запитання).

Робота з дитячою книжкою. Монологічне висловлювання (казка, вірш, загадка, розповідь). Зміна кінцівки твору або зміна місця події. Ілюстрації до твору (малює або добирає).

 

 

Дослідження значення слів (тематика тижня). Творення нових слів на основі запропонованих (заміна або об’єднання частини слова). Письмо друкованими літерами.

Я досліджую світ

Уживання відповідно до ситуації спілкування (тематика тижня) лексики і несловесних засобів (жести, міміка тощо). Сюжетно-рольові ігри. Прості медіатексти.

 

 

Знаки порівняння і рівності. Трикутник.

 

Я досліджую світ

Письмо чисел за допомогою цифр. Порівняння чисел в межах 3. Утворення числа 3 прилічуванням одиниці та відлічуванням від наступного числа. Утворення рівностей на основі складу чисел 2 і 3. Розпізнавання трикутника.

Письмо чисел за допомогою цифр. Порівняння чисел в межах 3. Утворення числа 3 прилічуванням одиниці та відлічуванням від наступного числа. Утворення рівностей на основі складу чисел 2 і 3. Розпізнавання трикутника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Як живуть тварини восени?

    Я вчуся розпізнавати запахи

 

 

 

 

Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?

Я вчуся розпізнавати предмети за  ознаками


 

Назва предметів

Понеділок 05.10

Вівторок 06.10

 

 

Українська мова

 

Окличні й неокличні речення. Діалогічне мовлення. Відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

Українська мова

Група слів і речення. Лексичне значення слова. Письмо за зразком. Запис елементарних повідомлень за допомогою умовних позначок для слів - назв предметів, дій, ознак.

 

 

Речення: питальні, розповідні, спонукальні. Знаки в кінці речення. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

 

Математика

Число і цифра 4. Склад числа 4. Чотирикутники.

 

 

Порівняння чисел. Складання рівностей. Прямокутник ,  квадрат.

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

Лялькові настрої. Настрій в образотворчому мистецтві.

Правила нанесення акварельної фарби на малюнок.

СОМ: ілюстрація: персонажів мультфільму «Незнайко в Сонячному місті».

СКМ: М/ф «Незнайко в Сонячному місті» (фрагмент).

ХТД: малювання святкового феєрверку у ляльковому місті

(воскові олівці та акварельні фарби).

 

 

 

 

Я досліджую світ

   Що таке Батьківщина?

Символи моєї диво-країни України. Київ -  столиця України.

 Чому батьки і Батьківщина – схожі    (споріднені) слова?

Моя вулиця – моя адреса.


 

 

Середа 07.10

Четвер 08.10

П’ятниця 09.10

 

Прогнозування орієнтовного змісту тексту за заголовком (ілюстраціями). Розширення уявлення учнів про слово, речення. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Збагачення словникового запасу.  Відтворення графічних знаків за зразком.

Я досліджую світ

Діалог. Складання, розігрування діалогів за темою. Висловлювання різних поглядів на предмет обговорення; висновки.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Дослідження казки. Порівняння фантастичних подій і реальних. Виражальні можливості прикметника (без називання термінів).

 

Я досліджую світ

Створення простих медіапродуктів (лист, вітальна листівка, тощо) із врахуванням мети й аудиторії. Відтворення графічних знаків за зразком. Обмін елементарними письмовими повідомленнями.

 

 

 

Попереднє , наступне і сусідні числа. Доба і її частини.

 

 Я досліджую світ.

Лічба та класифікація об’єктів навколишнього світу. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-4. Порівняння чисел в межах 4. Співвіднесення кількості предметів з відповідним числом.

Складання виразів за малюнками. Порівняння виразів.

Лічба. Гра «Математичний робот»

 

.

 

 

Якими рисами я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею? (до Дня захисника України 14 жовтня)

 

Державні свята


 

Назва предметів

Понеділок 12.10

Вівторок 13.10

 

 

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

Службові слова та їх роль у реченні. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Назва відомих букв у словах. Короткі письмові повідомлення.

 

 

 

 

 

 

Українська мова

Зв’язок слів у реченні. Службові слова. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Значення нових слів. Створення і запис невеликих та нескладних за змістом висловлень.

Текст. Монологічне висловлювання. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Складання колективної розповіді за сюжетним малюнком. Лексичне значення слів.  Створення власних письмових висловлень.

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

Число і цифра 5. Утворення числа 5.

 

 

 

 

 

 

Порядкова і кількісна лічба. Побудова відрізків.

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

Чи кожна людина може бути підприємливою?

 

  Як знаходити ідеї та можливості?

  Рукотворні дива навколо нас

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

Дитячі захоплення. Форма. Утворення лініями різних форм: трикутної, прямокутної.

СОМ: персонажі з мультфільмів.

СКМ: М/ф «Літачок Ліп» (за мотивами казок Н. Вовк).

ХТД: створення образу диво-машини, використовуючи різні форми (кольорові олівці). Гра: «Веселі літери». Створення образів літери-машинки чи іншої іграшки.

 

 

 

 

 


 

 

Середа 14.10

Четвер 15.10

П’ятниця 16.10

 

День Захисника України

 

Я досліджую світ

Діалогічне мовлення: удосконалення уміння спілкуватися. Культура спілкування. Висловлювання різних поглядів на предмет обговорення; висновки. Збагачення словникового запасу. Обмін елементарними письмовими повідомленнями.

Робота з дитячою книжкою. Практичне ознайомлення із поняттям: бібліотека, бібліотекар, читальна зала. Основні правила поведінки в бібліотеці, правила збереження книжки, правила гігієни читання-розглядання. Ознайомлення із періодичними виданнями (дитячі журнали).

Я досліджую світ

Прості медіатексти: дослідження, створення. Монологічне висловлювання. Обмін елементарними письмовими повідомленнями.

 

 

Я досліджую світ

Лічба об’єктів та співвіднесення кількості елементів у групі з натуральним числом. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-5. Розпізнавання пятикутника. Порівняння обєктів.

 

  Склад числа 5 . П’ятикутник.

 

Як здійснити задумане?

Диво-прилади - помічники

Як отримати добрі результати?

Осінній благодійний Ярмарок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Назва предметів

Понеділок 19.10

Вівторок 20.10

 

 

 

 

Українська мова

 

Звуки. Звуки природи, навколишнього світу та звуки мовлення. Утворення мовних звуків. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Значення нових слів. Письмо за зразком.

Голосні та приголосні звуки. Дослідження їх утворення. Визначення звуків у слові з опорою на задану кількість звуків. Назва відомих букв у словах. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

 

Українська мова

 

Голосні звуки та букви, якими вони позначаються. Графічне зображення звуків [ ]. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

Математика

   Поняття «було», «залишилось», 

«стало». Гроші.

 

Порівняння предметів. Складання рівностей та нерівностей.

 

 

 

Образотворче мистецтво

Осінній ярмарок.Утворення лініями різних форм: круглої та овальної. Аплікація. Правила правильного  розміщення

аплікації на аркуші.

СОМ: В. Тимошенко. “Натюрморт з чорнобривцями”

ХТД: виконання аплікації “Урожай”  (кольоровий папір).

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?

Диво-прилади - помічники

Як «потоваришувати» з технікою?

Чи можуть диво-вироби бути небезпечними?

 

 


 

 

Середа 21.10

Четвер 22.10

П’ятниця 23.10

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

Інсценізація улюблених казок і віршів. Важливість імпровізації у грі. Створення простих медіапродуктів.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання повідомлення за картинками на задану тему.

 

 

 

Монологічне висловлювання. Творення нових слів. Лексичне значення слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів.  Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

Я досліджую світ

Сюжетно-рольові ігри. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Обмін елементарними письмовими повідомленнями.

 

Склад числа 3,4,5. Розпізнавання геометричних фігур.

 

Я досліджую світ

Ознайомлення з грошовими купюрами України (1 грн, 2 грн, 5 грн).

Хто і що на них зображено?

Створення числа 4 за допомогою грошо- вих купюр (у різніспособи)

Оперування грошима,  здійснення покупок в уявній крамниці. Лічба обєктів. Читання і запис чисел 1-5. Утворення числа 5 прилічуванням. Встановлення відносного розміщення обєктів. Збір та використання даних.

 

 

 

  Яка роль роботів у житті людини?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Техніка колись і тепер

 

 


 

Назва предметів

Понеділок 02.11

Вівторок 03.11

 

 

 

Українська мова

 

 

 

Назва відомих букв/звуків у словах. Дослідження утворення приголосних дзвінких і глухих звуків. Робота з мовними одиницями. Дослідження значення слова. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

 

Українська мова

Приголосні звуки: дзвінкі і глухі. Позначення звуків буквами. Складання речень за змістом малюнків. Особливості лічилок, мирилок.  Відтворення графічних знаків за зразком.

 

Приголосні звуки: тверді та м’які. Позначення твердості та м’якості приголосних звуків на письмі. Особливості забавлянок. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма, піктограм, друкованих і писаних літер.

 

 

Математика

Число і цифра 6. Поняття «найбільше», «найменше» число. Утворення числа 6.

Склад числа 6. Шестикутник.

 

 

Я досліджую світ

Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?

«Пастки»

 

У які ігри грали наші батьки?.

 

 

Образотворче мистецтво

Моя Україна багата й гостинна. Природні  матеріали. Форма.

СОМ: Т. Бердник. Картини з

листя.

ХТД: моделювання з природного матеріалу: створення образів героїв  мультфільмів (фрукти, пластилін).

 

 

 

 


 

 

Середа 04.11

Четвер 05.11

П’ятниця 06.11

 

 

 

Я досліджую світ

Сюжетно-рольові ігри. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Складання та розгадування ребусів. Обмін елементарними письмовими повідомленнями.

Робота з дитячою книжкою (дитячі журнали). Робота з текстом (відповідь на запитання за змістом прочитаного, висловлення власної думки про те, як факти, думки із прочитаного тексту можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях)

Творення нових слів. Лексичне значення слів (пояснення значень в контексті). Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування (тематика тижня). Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів.  Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

Я досліджую світ

Монологічне висловлювання. Використання усної інформації з конкретною метою. Фантазування, створення нових правил гри. Відтворення графічних знаків за зразком. Запис  елементарних повідомлень.

 

 

Порівняння чисел та знаходження суми і різниці в межах 6.

Я досліджую світ

Лічба. Читання і запис чисел 1-6. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-6. Розпізнавання шестикутника.

Лічба до 6 в прямому і звортному напрямку. Порівняння чисел в межах 6. Знаходження суми і різниці в межах 6.

Чому потрібні правила гри?

 

 

     Чого навчає комп’ютерна гра?

 

 

 

 


 

Назва предметів

Понеділок 09.11

Вівторок 10.11

 

 

 

Українська мова

 

 

Монологічне висловлювання, особливості вірша. Дослідження значення слова. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).  Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

Українська мова

Склад як найменша вимовна одиниця. Дослідження слова на кількість складів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Запис під диктовку слів з відомими літерами.

Наголос. Змісторозрізнювальна роль наголосу. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Дослідження значення багатозначного слова на основі контексту. Запис під диктовку слів з відомими літерами.

 

 

 

Математика

Число і цифра 7. Утворення числа 7. Дні тижня.

 

Склад числа 7. Порівняння чисел в межах 7. Порядкова лічба.

 

 

 

Я досліджую світ

Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?

 

Хто найголовніший у театрі? (Похід/поїздка до театру. Перегляд вистави)

 

 

Образотворче мистецтво

Краса рідної землі. Колір. Основні та похідні кольори.

Палітра.

СОМ: Й. Бокшай. Осінь.

ХТД: зображення природи способом роздмухування плям (фарби, тонований папір, трубочка для соку).

Вправа: «Основні та похідні кольори».

 

 

 


 

 

Середа 11.11

Четвер 12.11

П’ятниця 13.11

 

Читання за ролями фрагментів твору. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Відтворення графічних знаків за зразком. Створення простих медіапродуктів з допомогою вчительки.

 

 

 

Я досліджую світ

Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення текстів-повідомлень з уживанням ввічливих слів, кличного відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, оголошення.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Фантазування на основі прочитаного. Інсценізація вистави.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

Драматизація. Використання простої театральної лексики. Створення афіші та необхідного реквізиту. Запис елементарних повідомлень.

 

 

 

Складання рівностей. Співвіднесення малюнка та рівності.

 

 

 

Я досліджую світ

Порівняння чисел у межах 7.

Читання і запис чисел 1-7. Порівняння чисел в межах 7. Утворення числа 7 прилічуванням та відлічуванням.Лічба та операції з числами в межах 10. Побудова відрізків заданої довжини. Співвіднесення кількості з числом.

Як створити театр? Хто автор вистави?

 

Ми творимо театр

Паперове диво - оригамі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Назва предметів

Понеділок 16.11

Вівторок 17.11

 

 

Українська мова

 

Алфавіт. Дослідження значення слів. Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).  Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

 

Українська мова

Букви на позначення звуків мовлення. Виділення звуків на початку, всередині, кінці слова.  Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Запис під диктовку слів з відомими літерами.

Український алфавіт. Дослідження алфавіту. Велика буква в іменах людей, кличках тварин,деяких географічних назвах.  Миттєве впізнавання найбільш уживаних слів, які складаються з 2-4 літер і коротких словосполучень. Письмо складів, слів з вивченими буквами. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма.

 

 

Математика

Число і цифра 8. Утворення числа 8. Лічба в прямому і зворотному порядку.

 

Склад числа 8. Порівняння чисел в межах 8.

 

 

Я досліджую світ

Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність?

 

Хто створює модний одяг?

 

Образотворче мистецтво

Веселковий дивограй. Кольори веселки. Основні та похідні кольори. Правила розміщення зображення на аркуші.

СОМ: І. Буканов. Райдуга.

ХТД: зображення веселки (акварель).

 

 


 

 

Середа 18.11

Четвер 19.11

П’ятниця 20.11

 

Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Відтворення графічних знаків за зразком.

 

Я досліджую світ.

Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.

Робота з дитячою книжкою.  Слухання і відтворення казки. Ознайомлення з жанровою специфікою. Творча робота над змістом.

 

 

 

Я досліджую світ.

Прості медіатексти. Розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень.

 

 

Доповнення записів на основі понять «було»,  «стало», «залишилось». Годинник. Година.

Я досліджую світ

Додавання і віднімання числа 2. Виготовлення циферблату годинника для дидактичної

гри «Покажи годину/ частину доби»

Лічба в прямому та зворотному порядку в межах 8. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Утворення чисел 2-8. Порівняння в межах 8. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-8. Розуміння змісту арифметичних дій.

Як змінюється мода?

 

Чому здоровим бути модно?

Моя шкіра – мій захисник. Мій орган дихання – легені. Двигун для крові - моє серце.

 

 

 

 


 

Назва предметів

Понеділок 23.11

Вівторок 24.11

 

 

Українська мова

 

Прогнозування змісту твору за заголовком та ілюстрацією. Дослідження значення слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Письмо складів, слів з вивченими буквами.

 

 

Українська мова

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах.  Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Запис під диктовку слів з відомими літерами.

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Складання розповіді на задану тему. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

Математика

 

Число і цифра 9. Утворення числа 9. Розташування чисел в порядку зростання і спадання.

 

Склад числа 9. Порівняння чисел.

 

 

Я досліджую світ

 

Де є вода в природі?

Я шукаю воду.

 

Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?

Я дізнаюся, що таке погода?

 

 

Образотворче мистецтво

Різні барви у природі. Теплі, холодні кольори. Колірне коло.

СОМ: В. ван Гог. Місячна ніч.

ХТД: Малювання будиночка Осені теплими кольорами або будиночка Зими – холодними (варіант – за вибором).

Вправи: Зображення доріжки з опалого листя фарбами теплих кольорів і льодяної гірки фарбами холодних кольорів.

Гра: «Веселі літери та цифри». Створення казкових будиночків із використанням літер та цифр.

 

 

 


 

 

Середа 25.11

Четвер 26.11

П’ятниця 27.11

 

 

 

Я досліджую світ

Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Відтворення діалогів (за ролями) із прослуханих творів. Побудова запитань і відповідей на них за прослуханим чи прочитаним висловлюванням.

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Монологічні висловлювання (казка, вірш, розповідь). Дослідження значення слова. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

Я досліджую світ

Прості медіатексти. Створення та розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень.

 

 

Встановлення відповідності малюнка із записом .

Я досліджую світ

Утворення рівностей на основі знання про склад чисел 1–9.

Знаходження помилок

у математичних обчисленнях

Утворення рівностей на основі складу числа 2-9.Лічба до 9 в прямому і зворотному порядку. Порівняння чисел в межах 9. Знаходження суми і різниці зручним способом. Ілюстрування «+» і «- »   за допомогою малюнків,  схем. Встановлення просторових відношень.

Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?

Як я використовую воду?

 

 

    Як берегти воду?

Як я використовую воду?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Назва предметів

Понеділок 30.11

Вівторок 01.12

 

 

 

Українська мова

 

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Велика/мала літера у власних/загальних назвах. Читання вголос коротких текстів. Письмо букв на позначення приголосних /голосних звуків. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

Українська мова

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах.  Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Лексичне значення слів (пояснення значень в контексті). Читання вголос коротких текстів. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Запис під диктовку слів з відомими літерами.

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Миттєве впізнавання найбільш уживаних слів, коротких словосполучень. Дослідження значення слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Письмо складів, слів з вивченими буквами. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма.

 

 

 

Математика

 

Число 10. Утворення числа 10.

 

Лічба в прямому і зворотному порядку. Порівняння чисел.

 

 

Я досліджую світ

 

Які сюрпризи нам готує зима?

Пошуки зимових скарбів

 

Що відбувається з рослинами взимку?

Я спостерігаю і помічаю

 

Образотворче мистецтво

Зимові ритми. Ритм. Повторення правил користування ножицями.

СОМ: О. Кваша. Іл. серії «Їде грудень на коні», приклади ритму в образотворчому мистецтві.

ХТД: Колективна робота. Створення прикраси у певному ритмі із сніжинок.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Середа 02.12

Четвер 03.12

П’ятниця 04.12

 

 

 

Я досліджую світ

Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.

Робота з дитячою книжкою.  Формування початкових умінь читати-розглядати дитячу книжку. Прогнозування орієнтовного змісту тексту за заголовком та ілюстраціями на обкладинці книжки.

 

 

Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування. Позначення звуків на письмі на слух.  Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

Я досліджую світ

Прості медіатексти. Створення та розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень.

 

 

Одноцифрове і двоцифрове число.  Склад числа 10.

Я досліджую світ

Обчислення математичних виразів на додавання та віднімання

у межах 10.

Складання задач за малюнками

Лічба в межах 10 в прямому і зворотному порядку. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-10. Знаходження чисел за даним відношенням «більше на...»,  «менше на...». Співвіднесення кількості елементів з числом, порівняння чисел в межах 10. Розпізнавання часу. Знаходження відомих геометричних фігур.

Як зимують тварини?/ «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає?»

Я спостерігаю і помічаю

 

Як цікаво проводити час взимку?

 

 

 

 


 

Назва предметів

Понеділок 07.12

Вівторок 08.12

 

 

Українська мова

 

 

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах.  Монологічне висловлювання. Читання вголос коротких текстів. Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Велика/мала літера у власних/загальних назвах.

 

 

Українська мова

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах.  Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читання вголос коротких текстів. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Велика/мала літера у власних/загальних назвах.  Письмо букв на позначення приголосних /голосних звуків. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 Монологічне висловлювання. Послідовність подій у тексті. Дослідження значення слів. Письмо складів, слів, речень з вивченими буквами. Запис під диктовку слів з відомими літерами.

 

 

Математика

 

Встановлення відповідності малюнка із записом. Складання рівностей.

Лічба в прямому і зворотному порядку.

 

 

Я досліджую світ

    Що можна побачити в космосі?

Космічне свято

Чи може день «наздогнати» ніч?

 

Образотворче мистецтво

Святкові перетворення. Розбіл та затемнення кольорів. Повторення правил розміщення об’єктів на аркуші.

СОМ: К. Головін. Зимова дорога; Ю. Пацан. Зима.

ХТД: Створення композиції «Танок сніговиків».

Вправа: затемнення та розбіл синього кольору. Колективна робота.

Гра: продовження історії Барвика про сніговичка.

 

 


 

 

Середа 09.12

Четвер 10.12

П’ятниця 11.12

 

Я досліджую світ

Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.

Розвиток зв’язного мовлення.  Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком (серією малюнків).

    Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах.  Монологічне висловлювання. Лексичне значення слів (пояснення значень в контексті). Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування. Позначення звуків на письмі на слух.  Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 

Я досліджую світ

Прості медіапродукти (листівка). Створення та розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень.

 

 

Закріплення чисел першого десятка.

Я досліджую світ

Склад числа 10.

Побудова відрізка заданої довжини

     Розпізнавання геометричних фігур. Розташування чисел в порядку зростання,  спадання. Знаходження числа за даним відношенням « більше на...», « менше на...». Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Додавання і віднімання в межах 10.

    Чи можливе на Землі життя без Сонця?

Моя диво-планета - Земля

 

    Як я уявляю інші планети?

Моя диво-планета - Земля

 

 

 


 

Назва предметів

Понеділок 14.12

Вівторок 15.12

 

 

 

Українська мова

 

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах.  Монологічне висловлювання. Читання вголос коротких текстів. Запис під диктовку слів з відомими літерами.

 

 

Українська мова

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах.  Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читання вголос коротких текстів. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Складання та запис речень.

Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах.  Монологічне висловлювання. Читання вголос коротких текстів. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 

 

 

Математика

 

Замкнена і незамкнена лінія. Склад чисел 6-10.

 

Поняття «було» ,  «залишилося»,  «всього».. Розпізнавання часу.

 

 

Я досліджую світ

 

 Чи хотіли б ви подорожувати в часі і чому? 

 

Навіщо нам подорож у країну чисел та     слів?

 

 

 

Образотворче мистецтво

Зимові свята в мистецтві.  СОМ: Л. Мартін.

ХТД: малювання композиції «Новорічна ялинка» (гуаш, пальчикові відбитки).

 

 


 

 

Середа 16.12

Четвер 17.12

П’ятниця 18.12

 

 

 

Я досліджую світ

 Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу.

 

 Робота з дитячою книжкою. Слухання і відтворення української казки. Ознайомлення з жанровою специфікою.

Монологічне висловлювання. Послідовність подій у тексті. Дослідження значення слів. Велика/мала літера у власних/загальних назвах. Запис під диктовку слів з відомими літерами.

 

 

Я досліджую світ

 Малюнок як джерело інформації. Комікси.

 

 

 

Математичний диктант. Додавання і віднімання в межах 10.

Я досліджую світ Математичний малюнок. Лічба 1–10.

Порівняння чисел. Складання аплікації з геометричнихфігур

Відтворення в різних видах діяльності результатів лічби обєктів. Операції з числами в межах 10. Знаходження та усунення помилок у обчисленнях. Визначення знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації. Здійснення вимірювань за допомогою доступних вимірювальних приладів  та нестандартних мірок.  Розпізнавання часу.

Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне?

 

 

 

Як змінилися ми за час шкільного життя?

Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей?

Я пізнаю дивосвіт. Мої запитання. Місто майстрів та майстринь.

 

 

 

 


 

Назва предметів

Понеділок      21.12

Вівторок 22.12

 

 

 

 

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Монологічне висловлювання. Читання слів із вивченими буквами. Письмо букв на позначення звуків. Велика/мала літера у власних/загальних назвах. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).  Запис під диктовку слів з відомими літерами.

 

 

Українська мова

 

 

Письмо букв на позначення звуків. Читання вголос або подумки коротких текстів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Велика/мала літера у власних/загальних назвах.  Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

Монологічне висловлювання. Дослідження значення слів. Письмо складів, слів, речень з вивченими буквами. Запис елементарних повідомлень за допомогою умовних позначок для слів-назв предметів, дій, ознак.

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

Текстові математичні завдання .Дні тижня.

Закріплення чисел першого десятка. Математичний диктант.

 

Образотворче мистецтво

   Радійте! Свято йде! Вітальна листівка.

СОМ: С. Гординський. Різдвяні листівки.

ХТД: Варіант 1. Створення вітальної листівки «Різдвяна зірка» (матеріали за вибором). Варіант 2.  «Різдвяне янголятко» (відбитки долоньок, домальовування фарбами).

Узагальнення.Перевіряємо свої досягнення. Завдання Барвика.

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

 

 

  Пошуки зимових скарбів. Пори року.    Ознаки зими.

 

 

 

 

Я спостерігаю і помічаю. Спостереження за природою взимку. Екскурсія в природу.

 

 

 

 


 

 

Середа 23.12

Четвер 24.12

П’ятниця 25.12

Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Відтворення графічних знаків за зразком. Робота з дитячою книжкою. Вивчення віршів, загадок, скоромовок. Ознайомлення з жанровою специфікою.

 

Я досліджую світ

Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.

 

Католицьке Різдво

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Я досліджую світ

 

Прості медіапродукти. Створення та розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень.

 

Урок «Огляд галереї»

    Я досліджую світ

 

Повторення вивченого матеріалу.

Сюжетно-рольова

Гра «Забезпечуємо свято»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я шукаю відповіді на запитання. Зимові свята

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
24 вересня 2020
Переглядів
2850
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку