Потічанська філія І-ІІ ступенів з дошкільним підрозділом
Опорного закладу «Решетилівський ліцей ім. І.Л. Олійника
Решетилівської міської ради»
Погоджую:
заступник завідувача філії
І семестр «___» вересня 2020 р. _________А. І. Лифар
ІІ семестр «___» січня 2021 р. _________А. І. Лифар
Погоджую:
завідувач філії
І семестр «___» вересня 2020 р. _________ І.В. Платко
ІІ семестр «___» січня 2021 р. _________ І.В. Платко
Розглянуто на засіданні предметно-методичної комісії
вчителів початкових класів
Протокол № ___ від «___» ____________ 20__ р.
Керівник _______ О.С. Грисюк
Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
у 1 класі
на 2020-2021 навчальний рік
Вчитель Шуть Тетяна Володимирівна
Робочий навчальний план
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень |
Українська мова |
5 |
Математика |
3+1 |
Мистецтво |
2 |
Інтегрований курс «Я досліджую світ» (галузі: для 1-го класу — мовно-літературна (2), математична (1), природнича (2), технологічна (1), соціальна і здоров’язбережувальна (0,5), громадянська та історична (0,5) |
7 |
Іноземна мова (німецька) |
2 |
Фізична культура |
3 |
Разом |
20 + 3 |
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня |
20 |
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи) |
23 |
Розклад навчальних предметів для 1-го класу нової української школи
Назва предметів |
Вівторок 01.09 |
|
Українська мова |
Свято першого дзвоника |
Мова. Українська мова. Усна інформація в діалозі. Взаємодія з іншими учасниками навчального процесу, робота в парі, групі. Розвиток дрібних м’язів руки: розфарбовування. |
Українська мова |
Усна інформація в діалозі. Запитання до усного повідомлення, відповіді на запитання. Організація власної навчальної діяльності. Відтворення графічних знаків за зразком.
|
|
Математика |
Порівняння за кольором, розміром, формою. |
|
Я досліджую світ |
Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя? Знайомство. Я вчуся знайомитися. Я вчуся вітатися Хто я? Хто мої однокласники? Мої однокласники й однокласниці. Я вчуся працювати в парі.
|
|
Образотворче мистецтво |
|
Середа 02.09 |
Четвер 03.09 |
П’ятниця 04.09 |
Монологічне висловлювання (казка, вірш, розповідь про події шкільного життя). Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма. Відтворення графічних знаків за зразком. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Відтворення графічних знаків за зразком.
|
Я досліджую світ Усні репліки (вітання, знайомство, запитання, прохання). Усна інформація в діалозі. Тематичні сюжетно-рольові ігри. Висловлювання думок і почуттів від прослуханого і побаченого. |
Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з хрестоматією сучасної української літератури.
|
|
Я досліджую світ Прості медіатексти (мультфільми): сприйняття, висловлювання власної думки і почуттів. Прості медіапродукти (фотографії): створення за допомогою дорослих. Презентація власних виробів. |
|
Спільні та відмінні ознаки. Розбиття на групи. |
Я досліджую світ Дослідження в парах шкільного ранця (колір,форма,зручність, маса — легший/важчий) Загадки-пантоміми «Покажіть, що ви несете (ранець/портфель/ рюкзак; важкий/легкий/у лівій руці/у правій руці/на спині тощо») |
Лічба. Правила лічби. Порівняння за довжиною, висотою, товщиною. |
Як мені безпечно дістатися до школи і повернутися додому? Моя безпечна дорога до школи
|
|
Що покласти у шкільний ранець Мій шкільний час. Я вчуся відпочивати? |
|
|
|
Назва предметів |
Понеділок 07.09 |
Вівторок 08.09 |
Українська мова |
Мовлення. Усне і писемне мовлення. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма. Друкування власного імені та прізвища. Розпізнавання й назва букв у записаних словах. |
Запитання до усного повідомлення, відповідь на запитання. Письмо друкованими літерами. |
Україська мова |
|
Умови безпосереднього спілкування. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Запис слів за допомогою умовних позначок (емотиконів). |
Математика |
Лічба. Порядкова лічба. Просторові відношення. Точка. Пряма. Крива. |
Поняття «однакова кількість», «різна кількість» Напрямки руху. Замкнена і незамкнена лінія. |
Я досліджую світ |
Що покласти у шкільний ранець Мій шкільний час. Я вчуся відпочивати?
|
Як почуватися комфортно у класі? Я вчуся товаришувати. Я вчуся оцінювати роботу. |
Образотворче мистецтво |
Перший раз у перший клас. Образотворче мистецтво. Крапка, лінія. СОМ: K. Жерард. Моє місто; Д. Івашина. Міський пейзаж. . ХТД: зображення та декорування лініями і крапками шкільного дзвоника (фломастери, олівці).
|
|
Середа 09.09 |
Четвер 10.09 |
П’ятниця 11.09 |
Робота з художнім текстом (казка, вірш, оповідання тощо): слухання, підбір та створення ілюстрацій, творча робота за змістом (придумування іншої кінцівки твору). Відтворення графічних знаків за зразком. |
Я досліджую світ Усні репліки (вітання, знайомство, запитання, прохання). Усна інформація в діалозі. Монологічне висловлювання. Обговорення усної інформації, висловлювання почуттів та емоцій від прослуханого і побаченого. Форма кличного відмінка іменника при звертанні. |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота за сюжетним малюнком: визначення об’єктів, їхніх дій та ознак; настрою, емоцій.
|
|
Я досліджую світ Сюжетно-рольові ігри. Використання голосу для створення образу. Імпровізація. |
|
Правила лічби. Промінь. Відрізок. Побудова відрізків. |
Я досліджую світ Лічба за правилами лічби об’єктів класної кімнати (розташовані послідовно, хаотично). Використання зібраних даних для спілкування щодо досліджуваної проблеми.Складання маршрутів на основі зібранихданих за допомогою піктограм та схем даних. |
Лічба об’єктів навколишнього світу. Розпізнавання геометричних фігур: точки, прямої, відрізка. Вимірювання за допомогою нестандартних мірок (стрічки, сірникової коробки). Встановлення порядкового номера об’єкта.
|
Як створити безпеку і затишок у класі? Я вчуся запитувати. |
|
Як нам стати класною спільнотою? Чого ми можемо досягнути спільно? Я вчуся сперечатися, а не сваритися.
|
|
|
|
Назва предметів |
Понеділок 14.09 |
Вівторок 15.09 |
Українська мова |
|
Уявлення про діалог. Репліка в діалозі. Вправляння у написанні прямих ліній. |
Українська мова |
Культура усного і писемного мовлення. Письмо як засіб спілкування на відстані та в часі. Монологічне висловлювання (казка, вірш, розповідь). Висловлювання на задану тему. Значення слів: дослідження. Розвиток навички письма. |
Звертання. Уживання форми кличного відмінка іменника при звертанні; ввічливі слова. Значення слів: дослідження. Розвиток навички письма.
|
Математика |
Лічба. Правила лічби. Геометричні фігури. |
Порядкова лічба. Поняття «однакова кількість», «стільки ж», «порівну». |
Я досліджую світ |
Хто такі друзі? Яким має бути справжній друг (подруга)? Я помиляюся, адже я вчуся |
Як знайти друзів? Я вчуся уважно виконувати завдання |
Образотворче мистецтво |
Мої друзі. Види та характер ліній: пряма, ламана, хвиляста. СОМ: С. Якутович. Ілюстрація до повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків», Д. Денисова. З Днем народження. ХТД: Подарунок другові або подружці. Малюнок різними лініями (фломастери, олівці). Гра: «Відгадай характер лінії» (зображення лінії руками у повітрі).
|
|
Середа 16.09 |
Четвер 17.09 |
П’ятниця 18.09 |
|
Я досліджую світ Діалог. Монологічні висловлювання (використання усної інформації з конкретною метою). Використання лексики і несловесних засобів (жести, міміка тощо) відповідно до ситуації спілкування. Створення простих медіапродуктів (фото, листівка, комікс, книжечка, колаж тощо). |
Робота з дитячою книжкою. Створення ілюстрацій до художнього тексту. Відповіді на запитання до прочитаного твору; наведення аргументів.
|
Ведення діалогу відповідно до теми. Вправляння у письмі літер, прямих, кривих.
|
Я досліджую світ Прості медіатексти (висловлювання думок і почуттів) з приводу побаченого. Сюжетно-рольові ігри. Імпровізація. Створення образів за допомогою голосу і мови тіла. |
|
Число і цифра 1. Порівняння кількості предметів. Порядкова лічба. |
Я досліджую світ «Скажи мені, хто твій друг, І я скажу, хто ти». Записування друзів у «Щоденник вражень». Лічба
|
Встановлення відносного розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче). Розпізнавання геометричних фігур. Порівняння та лічба об’єктів навколишнього світу. |
Чому нам цікаво разом? Я вчуся працювати разом. |
|
Як зберегти дружбу? Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців? Я вчуся домовлятися. Що я можу? Що я знаю? Дай лапу, друже! Паперове диво-оригамі.
|
|
|
|
Назва предметів |
Понеділок 21.09 |
Вівторок 22.09 |
Українська мова |
|
Значення слова. Словотворча робота (заміна/додавання букв у слові для творення нового слова). Підписування малюнків друкованими або писаними літерами. |
Українська мова |
Одиниці мови. Слово. Значення слова: дослідження. Позначення звуків буквами на письмі. Відтворення графічних знаків за зразком. Письмо друкованими або писаними літерами. |
Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Письмове висловлювання власної думки за допомогою друкованих літер, позначок, малюнків, піктограм. |
Математика |
Число і цифра 2. Попереднє і наступне число. Склад числа 2. |
Поняття «на 1 більше», «на 1 менше». |
Образотворче мистецтво |
Контур. СОМ: О. Кваша. Фрагмент ілюстрації до книги Р. Скиби «Кожному по скибці». ХТД: малювання їжачка. (фломастери, олівці). Гра: скласти казочку про їжачка за малюнком-піктограмою.
|
|
Я досліджую світ |
Що мене оточує? Дивосвіт навколо мене
|
Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Я вивчаю живу і неживу природу. Я вивчаю предмети за допомогою лупи.
|
Середа 23.09 |
Четвер 24.09 |
П’ятниця 25.09 |
|
Я досліджую світ Монологічне висловлювання: використання інформації з конкретною метою. Обговорення усної інформації на основі фактичного змісту (хто?, що?, де?, коли?) тексту та власного досвіду. |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за сюжетними малюнками. Творча робота з текстом: придумування кінцівки.
|
Виражальні можливості слова. Словотворення. Дослідження значення слів (тематика тижня). Позначення звуків буквами на письмі.
|
Я досліджую світ Усні медіаповідомлення: обговорення змісту; власна думка та почуття з приводу простих медіаповідомлень. Дослідження значення слів. |
|
Знаки «+», «- », «=». Тривимірні геометричні фігури. |
Я досліджую світ Порядкова і кількісна лічба . Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Знаходження відомих двовимірних та тривимірних геометричних фігур. |
Складання і виконання математичних завдань, використовуючи об’єкти довкілля. |
|
|
|
Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Я вчуся розпізнавати живе
|
|
Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у довкіллі, щоб не зашкодити собі і йому? Моя перша експедиція в природу
|
Назва предметів |
Понеділок 28.09 |
Вівторок 29.09 |
Українська мова |
|
Називна функція слова. Слова – назви предметів, дій, ознак. Запис елементарних повідомлень за допомогою умовних позначок для слів - назв предметів, дій, ознак. |
Українська мова |
Слово. Пряме і переносне значення слова. Походження слів – вересень, жовтень, листопад. Відтворення графічних знаків за зразком.
|
Слова однозначні й багатозначні. Омоніми. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма.
|
Математика |
Число і цифра 3. Склад числа 3. Час. |
Лічба в порядку зростання і в порядку спадання. |
Образотворче мистецтво |
Світ навколо тебе. Інструменти художника: фарби, пензлі. Правила розміщення малюнка на аркуші. СОМ: Ган Інь-Сан. Метелики. ХТД: Квіткова галявина. Вправа: малювання відбитками пальчиків, змочених у фарбу, простих за формою об’єктів природи: метеликів, павучків, квітів.
|
|
Я досліджую світ |
Як впізнати осінь? Осінні дива... Я вчуся дивитися і бачити.
|
Як живуть рослини восени? Я вчуся слухати і чути |
Середа 30.09 |
Четвер 01.10 |
П’ятниця 02.10 |
|
Я досліджую світ Усна інформація в діалозі. Вживання форми кличного відмінка іменника для звертання до іншої особи. Ввічливі слова. Монологічне висловлювання (запитання до усного повідомлення, відповіді на запитання). |
Робота з дитячою книжкою. Монологічне висловлювання (казка, вірш, загадка, розповідь). Зміна кінцівки твору або зміна місця події. Ілюстрації до твору (малює або добирає).
|
Дослідження значення слів (тематика тижня). Творення нових слів на основі запропонованих (заміна або об’єднання частини слова). Письмо друкованими літерами. |
Я досліджую світ Уживання відповідно до ситуації спілкування (тематика тижня) лексики і несловесних засобів (жести, міміка тощо). Сюжетно-рольові ігри. Прості медіатексти. |
|
Знаки порівняння і рівності. Трикутник. |
Я досліджую світ Письмо чисел за допомогою цифр. Порівняння чисел в межах 3. Утворення числа 3 прилічуванням одиниці та відлічуванням від наступного числа. Утворення рівностей на основі складу чисел 2 і 3. Розпізнавання трикутника. |
Письмо чисел за допомогою цифр. Порівняння чисел в межах 3. Утворення числа 3 прилічуванням одиниці та відлічуванням від наступного числа. Утворення рівностей на основі складу чисел 2 і 3. Розпізнавання трикутника. |
|
|
|
Як живуть тварини восени? Я вчуся розпізнавати запахи
|
|
Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою? Я вчуся розпізнавати предмети за ознаками |
Назва предметів |
Понеділок 05.10 |
Вівторок 06.10 |
Українська мова |
|
Окличні й неокличні речення. Діалогічне мовлення. Відтворення графічних знаків за зразком. |
Українська мова |
Група слів і речення. Лексичне значення слова. Письмо за зразком. Запис елементарних повідомлень за допомогою умовних позначок для слів - назв предметів, дій, ознак. |
Речення: питальні, розповідні, спонукальні. Знаки в кінці речення. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Математика |
Число і цифра 4. Склад числа 4. Чотирикутники. |
Порівняння чисел. Складання рівностей. Прямокутник , квадрат. |
Образотворче мистецтво |
Лялькові настрої. Настрій в образотворчому мистецтві. Правила нанесення акварельної фарби на малюнок. СОМ: ілюстрація: персонажів мультфільму «Незнайко в Сонячному місті». СКМ: М/ф «Незнайко в Сонячному місті» (фрагмент). ХТД: малювання святкового феєрверку у ляльковому місті (воскові олівці та акварельні фарби). |
|
Я досліджую світ |
Що таке Батьківщина? Символи моєї диво-країни України. Київ - столиця України. |
Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова? Моя вулиця – моя адреса. |
Середа 07.10 |
Четвер 08.10 |
П’ятниця 09.10 |
Прогнозування орієнтовного змісту тексту за заголовком (ілюстраціями). Розширення уявлення учнів про слово, речення. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Збагачення словникового запасу. Відтворення графічних знаків за зразком. |
Я досліджую світ Діалог. Складання, розігрування діалогів за темою. Висловлювання різних поглядів на предмет обговорення; висновки. |
Розвиток зв’язного мовлення. Дослідження казки. Порівняння фантастичних подій і реальних. Виражальні можливості прикметника (без називання термінів). |
|
Я досліджую світ Створення простих медіапродуктів (лист, вітальна листівка, тощо) із врахуванням мети й аудиторії. Відтворення графічних знаків за зразком. Обмін елементарними письмовими повідомленнями. |
|
Попереднє , наступне і сусідні числа. Доба і її частини. |
Я досліджую світ. Лічба та класифікація об’єктів навколишнього світу. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-4. Порівняння чисел в межах 4. Співвіднесення кількості предметів з відповідним числом. |
Складання виразів за малюнками. Порівняння виразів. Лічба. Гра «Математичний робот» |
|
.
|
|
Якими рисами я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею? (до Дня захисника України 14 жовтня) |
|
Державні свята |
Назва предметів |
Понеділок 12.10 |
Вівторок 13.10 |
Українська мова
|
|
Службові слова та їх роль у реченні. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Назва відомих букв у словах. Короткі письмові повідомлення.
|
Українська мова |
Зв’язок слів у реченні. Службові слова. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Значення нових слів. Створення і запис невеликих та нескладних за змістом висловлень. |
Текст. Монологічне висловлювання. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Складання колективної розповіді за сюжетним малюнком. Лексичне значення слів. Створення власних письмових висловлень.
|
Математика |
Число і цифра 5. Утворення числа 5.
|
Порядкова і кількісна лічба. Побудова відрізків. |
Я досліджую світ |
Чи кожна людина може бути підприємливою? |
Як знаходити ідеї та можливості? Рукотворні дива навколо нас
|
Образотворче мистецтво
|
Дитячі захоплення. Форма. Утворення лініями різних форм: трикутної, прямокутної. СОМ: персонажі з мультфільмів. СКМ: М/ф «Літачок Ліп» (за мотивами казок Н. Вовк). ХТД: створення образу диво-машини, використовуючи різні форми (кольорові олівці). Гра: «Веселі літери». Створення образів літери-машинки чи іншої іграшки.
|
|
Середа 14.10 |
Четвер 15.10 |
П’ятниця 16.10 |
День Захисника України |
Я досліджую світ Діалогічне мовлення: удосконалення уміння спілкуватися. Культура спілкування. Висловлювання різних поглядів на предмет обговорення; висновки. Збагачення словникового запасу. Обмін елементарними письмовими повідомленнями. |
Робота з дитячою книжкою. Практичне ознайомлення із поняттям: бібліотека, бібліотекар, читальна зала. Основні правила поведінки в бібліотеці, правила збереження книжки, правила гігієни читання-розглядання. Ознайомлення із періодичними виданнями (дитячі журнали). |
Я досліджую світ Прості медіатексти: дослідження, створення. Монологічне висловлювання. Обмін елементарними письмовими повідомленнями. |
|
|
Я досліджую світ Лічба об’єктів та співвіднесення кількості елементів у групі з натуральним числом. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-5. Розпізнавання п’ятикутника. Порівняння об’єктів.
|
Склад числа 5 . П’ятикутник. |
|
|
Як здійснити задумане? Диво-прилади - помічники Як отримати добрі результати? Осінній благодійний Ярмарок |
|
|
|
Назва предметів |
Понеділок 19.10 |
Вівторок 20.10 |
Українська мова |
Звуки. Звуки природи, навколишнього світу та звуки мовлення. Утворення мовних звуків. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Значення нових слів. Письмо за зразком. |
Голосні та приголосні звуки. Дослідження їх утворення. Визначення звуків у слові з опорою на задану кількість звуків. Назва відомих букв у словах. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Українська мова |
|
Голосні звуки та букви, якими вони позначаються. Графічне зображення звуків [ ]. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Відтворення графічних знаків за зразком. |
Математика |
Поняття «було», «залишилось», «стало». Гроші. |
Порівняння предметів. Складання рівностей та нерівностей. |
Образотворче мистецтво |
Осінній ярмарок.Утворення лініями різних форм: круглої та овальної. Аплікація. Правила правильного розміщення аплікації на аркуші. СОМ: В. Тимошенко. “Натюрморт з чорнобривцями” ХТД: виконання аплікації “Урожай” (кольоровий папір).
|
|
Я досліджую світ |
Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому? Диво-прилади - помічники |
Як «потоваришувати» з технікою? Чи можуть диво-вироби бути небезпечними?
|
Середа 21.10 |
Четвер 22.10 |
П’ятниця 23.10 |
|
Я досліджую світ Інсценізація улюблених казок і віршів. Важливість імпровізації у грі. Створення простих медіапродуктів. |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання повідомлення за картинками на задану тему.
|
Монологічне висловлювання. Творення нових слів. Лексичне значення слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.
|
Я досліджую світ Сюжетно-рольові ігри. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Обмін елементарними письмовими повідомленнями. |
|
Склад числа 3,4,5. Розпізнавання геометричних фігур. |
Я досліджую світ Ознайомлення з грошовими купюрами України (1 грн, 2 грн, 5 грн). Хто і що на них зображено? Створення числа 4 за допомогою грошо- вих купюр (у різніспособи) |
Оперування грошима, здійснення покупок в уявній крамниці. Лічба об’єктів. Читання і запис чисел 1-5. Утворення числа 5 прилічуванням. Встановлення відносного розміщення об’єктів. Збір та використання даних. |
|
|
|
Яка роль роботів у житті людини?
|
|
Техніка колись і тепер
|
Назва предметів |
Понеділок 02.11 |
Вівторок 03.11 |
Українська мова |
|
Назва відомих букв/звуків у словах. Дослідження утворення приголосних дзвінких і глухих звуків. Робота з мовними одиницями. Дослідження значення слова. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Українська мова |
Приголосні звуки: дзвінкі і глухі. Позначення звуків буквами. Складання речень за змістом малюнків. Особливості лічилок, мирилок. Відтворення графічних знаків за зразком. |
Приголосні звуки: тверді та м’які. Позначення твердості та м’якості приголосних звуків на письмі. Особливості забавлянок. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма, піктограм, друкованих і писаних літер. |
Математика |
Число і цифра 6. Поняття «найбільше», «найменше» число. Утворення числа 6. |
Склад числа 6. Шестикутник. |
Я досліджую світ |
Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? «Пастки» |
У які ігри грали наші батьки?. |
Образотворче мистецтво |
Моя Україна багата й гостинна. Природні матеріали. Форма. СОМ: Т. Бердник. Картини з листя. ХТД: моделювання з природного матеріалу: створення образів героїв мультфільмів (фрукти, пластилін).
|
|
Середа 04.11 |
Четвер 05.11 |
П’ятниця 06.11 |
|
Я досліджую світ Сюжетно-рольові ігри. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Складання та розгадування ребусів. Обмін елементарними письмовими повідомленнями. |
Робота з дитячою книжкою (дитячі журнали). Робота з текстом (відповідь на запитання за змістом прочитаного, висловлення власної думки про те, як факти, думки із прочитаного тексту можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях) |
Творення нових слів. Лексичне значення слів (пояснення значень в контексті). Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування (тематика тижня). Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Я досліджую світ Монологічне висловлювання. Використання усної інформації з конкретною метою. Фантазування, створення нових правил гри. Відтворення графічних знаків за зразком. Запис елементарних повідомлень. |
|
Порівняння чисел та знаходження суми і різниці в межах 6. |
Я досліджую світ Лічба. Читання і запис чисел 1-6. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-6. Розпізнавання шестикутника. |
Лічба до 6 в прямому і звортному напрямку. Порівняння чисел в межах 6. Знаходження суми і різниці в межах 6. |
Чому потрібні правила гри? |
|
Чого навчає комп’ютерна гра?
|
|
|
|
Назва предметів |
Понеділок 09.11 |
Вівторок 10.11 |
Українська мова |
|
Монологічне висловлювання, особливості вірша. Дослідження значення слова. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Українська мова |
Склад як найменша вимовна одиниця. Дослідження слова на кількість складів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Запис під диктовку слів з відомими літерами. |
Наголос. Змісторозрізнювальна роль наголосу. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Дослідження значення багатозначного слова на основі контексту. Запис під диктовку слів з відомими літерами. |
Математика |
Число і цифра 7. Утворення числа 7. Дні тижня. |
Склад числа 7. Порівняння чисел в межах 7. Порядкова лічба. |
Я досліджую світ |
Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?
|
Хто найголовніший у театрі? (Похід/поїздка до театру. Перегляд вистави) |
Образотворче мистецтво |
Краса рідної землі. Колір. Основні та похідні кольори. Палітра. СОМ: Й. Бокшай. Осінь. ХТД: зображення природи способом роздмухування плям (фарби, тонований папір, трубочка для соку). Вправа: «Основні та похідні кольори».
|
|
Середа 11.11 |
Четвер 12.11 |
П’ятниця 13.11 |
Читання за ролями фрагментів твору. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Відтворення графічних знаків за зразком. Створення простих медіапродуктів з допомогою вчительки.
|
Я досліджую світ Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення текстів-повідомлень з уживанням ввічливих слів, кличного відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, оголошення. |
Розвиток зв’язного мовлення. Фантазування на основі прочитаного. Інсценізація вистави.
|
|
Я досліджую світ Драматизація. Використання простої театральної лексики. Створення афіші та необхідного реквізиту. Запис елементарних повідомлень. |
|
Складання рівностей. Співвіднесення малюнка та рівності. |
Я досліджую світ Порівняння чисел у межах 7. |
Читання і запис чисел 1-7. Порівняння чисел в межах 7. Утворення числа 7 прилічуванням та відлічуванням.Лічба та операції з числами в межах 10. Побудова відрізків заданої довжини. Співвіднесення кількості з числом. |
Як створити театр? Хто автор вистави? |
|
Ми творимо театр Паперове диво - оригамі
|
|
|
|
Назва предметів |
Понеділок 16.11 |
Вівторок 17.11 |
Українська мова |
|
Алфавіт. Дослідження значення слів. Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.
|
Українська мова |
Букви на позначення звуків мовлення. Виділення звуків на початку, всередині, кінці слова. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Запис під диктовку слів з відомими літерами. |
Український алфавіт. Дослідження алфавіту. Велика буква в іменах людей, кличках тварин,деяких географічних назвах. Миттєве впізнавання найбільш уживаних слів, які складаються з 2-4 літер і коротких словосполучень. Письмо складів, слів з вивченими буквами. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма. |
Математика |
Число і цифра 8. Утворення числа 8. Лічба в прямому і зворотному порядку. |
Склад числа 8. Порівняння чисел в межах 8. |
Я досліджую світ |
Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність? |
Хто створює модний одяг? |
Образотворче мистецтво |
Веселковий дивограй. Кольори веселки. Основні та похідні кольори. Правила розміщення зображення на аркуші. СОМ: І. Буканов. Райдуга. ХТД: зображення веселки (акварель).
|
|
Середа 18.11 |
Четвер 19.11 |
П’ятниця 20.11 |
Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Відтворення графічних знаків за зразком. |
Я досліджую світ. Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень. |
Робота з дитячою книжкою. Слухання і відтворення казки. Ознайомлення з жанровою специфікою. Творча робота над змістом.
|
|
Я досліджую світ. Прості медіатексти. Розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень. |
|
Доповнення записів на основі понять «було», «стало», «залишилось». Годинник. Година. |
Я досліджую світ Додавання і віднімання числа 2. Виготовлення циферблату годинника для дидактичної гри «Покажи годину/ частину доби» |
Лічба в прямому та зворотному порядку в межах 8. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Утворення чисел 2-8. Порівняння в межах 8. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-8. Розуміння змісту арифметичних дій. |
Як змінюється мода? |
|
Чому здоровим бути модно? Моя шкіра – мій захисник. Мій орган дихання – легені. Двигун для крові - моє серце.
|
|
|
|
Назва предметів |
Понеділок 23.11 |
Вівторок 24.11 |
Українська мова |
|
Прогнозування змісту твору за заголовком та ілюстрацією. Дослідження значення слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Письмо складів, слів з вивченими буквами. |
Українська мова |
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Запис під диктовку слів з відомими літерами. |
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Складання розповіді на задану тему. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Математика |
Число і цифра 9. Утворення числа 9. Розташування чисел в порядку зростання і спадання. |
Склад числа 9. Порівняння чисел. |
Я досліджую світ |
Де є вода в природі? Я шукаю воду. |
Якою буває вода в природі? Як вона мандрує? Я дізнаюся, що таке погода? |
Образотворче мистецтво |
Різні барви у природі. Теплі, холодні кольори. Колірне коло. СОМ: В. ван Гог. Місячна ніч. ХТД: Малювання будиночка Осені теплими кольорами або будиночка Зими – холодними (варіант – за вибором). Вправи: Зображення доріжки з опалого листя фарбами теплих кольорів і льодяної гірки фарбами холодних кольорів. Гра: «Веселі літери та цифри». Створення казкових будиночків із використанням літер та цифр. |
|
Середа 25.11 |
Четвер 26.11 |
П’ятниця 27.11 |
|
Я досліджую світ Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень. |
Розвиток зв’язного мовлення. Відтворення діалогів (за ролями) із прослуханих творів. Побудова запитань і відповідей на них за прослуханим чи прочитаним висловлюванням. |
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Монологічні висловлювання (казка, вірш, розповідь). Дослідження значення слова. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Я досліджую світ Прості медіатексти. Створення та розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень. |
|
Встановлення відповідності малюнка із записом . |
Я досліджую світ Утворення рівностей на основі знання про склад чисел 1–9. Знаходження помилок у математичних обчисленнях |
Утворення рівностей на основі складу числа 2-9.Лічба до 9 в прямому і зворотному порядку. Порівняння чисел в межах 9. Знаходження суми і різниці зручним способом. Ілюстрування «+» і «- » за допомогою малюнків, схем. Встановлення просторових відношень. |
Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде? Як я використовую воду?
|
|
Як берегти воду? Як я використовую воду? |
|
|
|
Назва предметів |
Понеділок 30.11 |
Вівторок 01.12 |
Українська мова |
|
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Велика/мала літера у власних/загальних назвах. Читання вголос коротких текстів. Письмо букв на позначення приголосних /голосних звуків. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Українська мова |
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Лексичне значення слів (пояснення значень в контексті). Читання вголос коротких текстів. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Запис під диктовку слів з відомими літерами. |
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Миттєве впізнавання найбільш уживаних слів, коротких словосполучень. Дослідження значення слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Письмо складів, слів з вивченими буквами. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма.
|
Математика |
Число 10. Утворення числа 10. |
Лічба в прямому і зворотному порядку. Порівняння чисел. |
Я досліджую світ |
Які сюрпризи нам готує зима? Пошуки зимових скарбів |
Що відбувається з рослинами взимку? Я спостерігаю і помічаю |
Образотворче мистецтво |
Зимові ритми. Ритм. Повторення правил користування ножицями. СОМ: О. Кваша. Іл. серії «Їде грудень на коні», приклади ритму в образотворчому мистецтві. ХТД: Колективна робота. Створення прикраси у певному ритмі із сніжинок. |
|
Середа 02.12 |
Четвер 03.12 |
П’ятниця 04.12 |
|
Я досліджую світ Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень. |
Робота з дитячою книжкою. Формування початкових умінь читати-розглядати дитячу книжку. Прогнозування орієнтовного змісту тексту за заголовком та ілюстраціями на обкладинці книжки.
|
Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування. Позначення звуків на письмі на слух. Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Я досліджую світ Прості медіатексти. Створення та розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень. |
|
Одноцифрове і двоцифрове число. Склад числа 10. |
Я досліджую світ Обчислення математичних виразів на додавання та віднімання у межах 10. Складання задач за малюнками |
Лічба в межах 10 в прямому і зворотному порядку. Утворення рівностей на основі складу чисел 2-10. Знаходження чисел за даним відношенням «більше на...», «менше на...». Співвіднесення кількості елементів з числом, порівняння чисел в межах 10. Розпізнавання часу. Знаходження відомих геометричних фігур. |
Як зимують тварини?/ «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає?» Я спостерігаю і помічаю |
|
Як цікаво проводити час взимку? |
|
|
|
Назва предметів |
Понеділок 07.12 |
Вівторок 08.12 |
Українська мова |
|
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Монологічне висловлювання. Читання вголос коротких текстів. Письмо букв на позначення приголосних/голосних звуків. Велика/мала літера у власних/загальних назвах. |
Українська мова |
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читання вголос коротких текстів. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Велика/мала літера у власних/загальних назвах. Письмо букв на позначення приголосних /голосних звуків. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Монологічне висловлювання. Послідовність подій у тексті. Дослідження значення слів. Письмо складів, слів, речень з вивченими буквами. Запис під диктовку слів з відомими літерами. |
Математика |
Встановлення відповідності малюнка із записом. Складання рівностей. |
Лічба в прямому і зворотному порядку. |
Я досліджую світ |
Що можна побачити в космосі? Космічне свято |
Чи може день «наздогнати» ніч? |
Образотворче мистецтво |
Святкові перетворення. Розбіл та затемнення кольорів. Повторення правил розміщення об’єктів на аркуші. СОМ: К. Головін. Зимова дорога; Ю. Пацан. Зима. ХТД: Створення композиції «Танок сніговиків». Вправа: затемнення та розбіл синього кольору. Колективна робота. Гра: продовження історії Барвика про сніговичка.
|
|
Середа 09.12 |
Четвер 10.12 |
П’ятниця 11.12 |
|
Я досліджую світ Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень. |
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком (серією малюнків). |
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Монологічне висловлювання. Лексичне значення слів (пояснення значень в контексті). Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування. Позначення звуків на письмі на слух. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.
|
Я досліджую світ Прості медіапродукти (листівка). Створення та розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень. |
|
Закріплення чисел першого десятка. |
Я досліджую світ Склад числа 10. Побудова відрізка заданої довжини |
Розпізнавання геометричних фігур. Розташування чисел в порядку зростання, спадання. Знаходження числа за даним відношенням « більше на...», « менше на...». Вимірювання довжини предметів. Побудова відрізків. Розпізнавання часу на циферблаті годинника. Додавання і віднімання в межах 10. |
Чи можливе на Землі життя без Сонця? Моя диво-планета - Земля |
|
Як я уявляю інші планети? Моя диво-планета - Земля |
|
|
|
Назва предметів |
Понеділок 14.12 |
Вівторок 15.12 |
Українська мова |
|
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Монологічне висловлювання. Читання вголос коротких текстів. Запис під диктовку слів з відомими літерами. |
Українська мова |
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читання вголос коротких текстів. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Складання та запис речень. |
Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Монологічне висловлювання. Читання вголос коротких текстів. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.
|
Математика |
Замкнена і незамкнена лінія. Склад чисел 6-10. |
Поняття «було» , «залишилося», «всього».. Розпізнавання часу. |
Я досліджую світ |
Чи хотіли б ви подорожувати в часі і чому? |
Навіщо нам подорож у країну чисел та слів?
|
Образотворче мистецтво |
Зимові свята в мистецтві. СОМ: Л. Мартін. ХТД: малювання композиції «Новорічна ялинка» (гуаш, пальчикові відбитки). |
|
Середа 16.12 |
Четвер 17.12 |
П’ятниця 18.12 |
|
Я досліджую світ Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. |
Робота з дитячою книжкою. Слухання і відтворення української казки. Ознайомлення з жанровою специфікою. |
Монологічне висловлювання. Послідовність подій у тексті. Дослідження значення слів. Велика/мала літера у власних/загальних назвах. Запис під диктовку слів з відомими літерами.
|
Я досліджую світ Малюнок як джерело інформації. Комікси. |
|
Математичний диктант. Додавання і віднімання в межах 10. |
Я досліджую світ Математичний малюнок. Лічба 1–10. Порівняння чисел. Складання аплікації з геометричнихфігур |
Відтворення в різних видах діяльності результатів лічби об’єктів. Операції з числами в межах 10. Знаходження та усунення помилок у обчисленнях. Визначення знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації. Здійснення вимірювань за допомогою доступних вимірювальних приладів та нестандартних мірок. Розпізнавання часу. |
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне?
|
|
Як змінилися ми за час шкільного життя? Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей? Я пізнаю дивосвіт. Мої запитання. Місто майстрів та майстринь.
|
|
|
|
Назва предметів |
Понеділок 21.12 |
Вівторок 22.12
|
Українська мова
|
|
Монологічне висловлювання. Читання слів із вивченими буквами. Письмо букв на позначення звуків. Велика/мала літера у власних/загальних назвах. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Запис під диктовку слів з відомими літерами. |
Українська мова |
Письмо букв на позначення звуків. Читання вголос або подумки коротких текстів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Велика/мала літера у власних/загальних назвах. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. |
Монологічне висловлювання. Дослідження значення слів. Письмо складів, слів, речень з вивченими буквами. Запис елементарних повідомлень за допомогою умовних позначок для слів-назв предметів, дій, ознак. |
Математика
|
Текстові математичні завдання .Дні тижня. |
Закріплення чисел першого десятка. Математичний диктант. |
Образотворче мистецтво |
Радійте! Свято йде! Вітальна листівка. СОМ: С. Гординський. Різдвяні листівки. ХТД: Варіант 1. Створення вітальної листівки «Різдвяна зірка» (матеріали за вибором). Варіант 2. «Різдвяне янголятко» (відбитки долоньок, домальовування фарбами). Узагальнення.Перевіряємо свої досягнення. Завдання Барвика.
|
|
Я досліджую світ |
Пошуки зимових скарбів. Пори року. Ознаки зими.
|
Я спостерігаю і помічаю. Спостереження за природою взимку. Екскурсія в природу.
|
Середа 23.12 |
Четвер 24.12 |
П’ятниця 25.12 |
Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Відтворення графічних знаків за зразком. Робота з дитячою книжкою. Вивчення віршів, загадок, скоромовок. Ознайомлення з жанровою специфікою.
|
Я досліджую світ Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.
|
Католицьке Різдво |
|
Я досліджую світ
Прості медіапродукти. Створення та розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень. |
|
Урок «Огляд галереї» |
Я досліджую світ
Повторення вивченого матеріалу. Сюжетно-рольова Гра «Забезпечуємо свято» |
|
|
|
|
Я шукаю відповіді на запитання. Зимові свята
|
|