Номер уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
1 |
|
Вступ. Що таке історія |
|
ТЕМА 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ |
|||
2 |
|
Календарний та історичний час |
|
3 |
|
Календарний та історичний час |
|
4 |
|
Культурні епохи європейської історії та Україна |
|
5 |
|
Практичне заняття. Відлік часу в історії |
|
6 |
|
Тематичний контроль 1. Відлік часу в історії |
|
ТЕМА 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ |
|||
7 |
|
Географічний та історичний простір |
|
8 |
|
Українська держава в різні часи свого існування на історичних картах |
|
9 |
|
Походження назв, народів і географічних об’єктів. Історико-географічні регіони України |
|
10 |
|
Практичне заняття. Територіальне розташування та історичне походження рідного міста (села) |
|
11 |
|
Тематичний контроль 2. Де відбувається історія |
|
ТЕМА 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ |
|||
12 |
|
Історичні джерела та їх різновиди |
|
13 |
|
Робота з історичними джерелами. Де зберігаються історичні пам’ятки |
|
14 |
|
Практичне заняття. Про що можна дізнатися з сімейного фотоальбому |
|
15 |
|
Тематичний контроль 3. Джерела до вивчення історії |
|
16 |
|
Узагальнення та систематизація знань за І семестр |
|
ТЕМА 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ |
|||
17 |
|
Пам’ятки і пам’ятники історії. Джерела, які зберігають пам’ять про історію княжої Русі- України |
|
18 |
|
Кримське ханство. Козацька Україна |
|
19 |
|
Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження |
|
20 |
|
Українська революція й боротьба за збереження державності (1917 – 1921рр.) |
|
21 |
|
Голодомор 1932 - 1933 рр. |
|
22 |
|
Україна в роки Другої світової війни |
|
23 |
|
Проголошення незалежності України |
|
24 |
|
Революція Гідності 2013 – 2014 рр. Агресія Росії проти України |
|
25 |
|
Практичне заняття. Пам’ятки історії (пам’ятники рідного краю) |
|
26 |
|
Тематичний контроль 4. Історія України в пам’ятках |
|
ТЕМА 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ |
|||
27 |
|
Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження |
|
28 |
|
Історія, історики, письменники та поети |
|
29 |
|
Практичне заняття. Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому. Родинне дерево. Історія вашої родини – частина історії України |
|
30 |
|
Тематичний контроль 5. Дослідники історії |
|
ТЕМА 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ |
|||
31 |
|
Праця та господарство: колись і сьогодні. Місто й село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому й зараз |
|
32 |
|
Наука та освіта. Школи й університети на українських землях. Зростання ролі розумової праці |
|
33 |
|
Дозвілля, турбота про здоров’я колись і тепер |
|
34 |
|
Практичне заняття. Ігри і дозвілля мої і моїх батьків |
|
35 |
|
Тематичний контроль 6.Усе має минуле |
|