Шановні колеги! До вашої уваги пропоную календарно-тематичне планування у 2 класі (І, ІІ семестри) з російської мови за підручником Е.И.Самонова, В.И.Стативка, Т.М.Полякова на 2018/2019 навчальний рік. Можлива корекція годин по темах.
РОСІЙСЬКА МОВА
Русский язык : учеб. для 2-го кл. общеобразоват. учеб. заведений с обучением на укр. яз. /
Е.И. Самонова, В.И. Стативка, Т.М. Полякова. – Киев : Генеза, 2012
Вид перевірки |
4 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Навичка читання вголос (усно) 20 – 30 слів |
|
1 |
Аудіювання (письмово) (80 – 100 слів) |
1 |
1 |
Усний переказ прочитаного твору (усно) (40 - 50 слів) |
- |
1 |
Списування (40 – 45) слів |
- |
1 |
Загальна кількість перевірок за семестр |
1 |
4 |
№ |
Тема уроку |
Кіль. год |
Дата |
Кор. |
Прим. |
||
|
Тема 1. Повторення |
7 |
|
|
|
||
1 |
Знайомство з підручником. «Вітаю, школо! О. Сама «Що значить вивчити?» |
1 |
|
|
|
||
2 |
Як вести себе під час слухання. Усний переказ тексту. |
1 |
|
|
|
||
3 |
Україна - багатонаціональна держава. Прислів’я про рідну землю. |
1 |
|
|
|
||
4 |
Київ – столиця України. Знайомство зі столицею України. |
1 |
|
|
|
||
5 |
Знайомство з пам'ятними місцями України. |
1 |
|
|
|
||
6 |
Діалог. Складання діалогу за малюнками. |
1 |
|
|
|
||
7 |
Правила поведінки з незнайомими людьми. Слухання і розуміння тексту. Складання діалогу по початку. |
1 |
|
|
|
||
|
Тема 2. Звуки і букви. Голосні звуки. Склад |
10 |
|
|
|
||
8 |
Наголос. Звуки і букви. Голосні і приголосні звуки |
1 |
|
|
|
||
9 |
Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені голосні. |
1 |
|
|
|
||
10 |
Буква о, звук [о]. Вимова звуку [о] під наголосом і в ненаголошеному положенні. Написання слів з буквою о |
1 |
|
|
|
||
11 |
Букви і, и. Звуки [і], [и]. Вимова звуків [і], [и]. Написання слів з буквами і, и. |
1 |
|
|
|
||
12 |
Буква я. Позначення буквою я звуку [а] у наголошеному складі і звуку [і] у першому складі. |
1 |
|
|
|
||
13 |
Букви о, а. Вимова звуку [о] у ненаголошеному положенні і в першому переднаголошеному складі. Написання слів з буквами о, а. |
1 |
|
|
|
||
14 |
Вимоги до усного висловлювання. Підбір заголовка до тексту. Складання діалогу за змістом тексту |
1 |
|
|
|
||
15 |
Буква е, звуки [э], [і], [йэ], [йи]. Написання слів з буквою е |
1 |
|
|
|
||
16 |
Буква йо, звук [о]. Написання слів з буквою йо. Контрольна робота. Аудіювання. |
1 |
|
|
|
||
17 |
Аналіз контрольної роботи. Буква е, звук [е]. Написання слів з буквою е. Тема |
1 |
|
|
|
||
|
Тема 3. Звуки і букви. Приголосні звуки |
13 |
|
|
|
||
18 |
Поєднання жє, шє, цє. Вимова поєднань [же], [ше], [це]. Правопис буквосполучень же, ше, це |
1 |
|
|
|
||
19 |
Поєднання жи, ши. Вимова поєднань [жи], [ши] |
1 |
|
|
|
||
20 |
Повторення. Написання слів з буквами о, а, и, і, е,є. Правопис буквосполучень же, ше, жи, ши |
1 |
|
|
|
||
21 |
Осінь. Загадки, приказки і прислів'я про осінь. Прикмети осені. Осіннє народне свято " Дожинки" |
1 |
|
|
|
||
22 |
Робота над змістом прочитаного тексту. Соколов-Микитов "Забави Фрама" |
1 |
|
|
|
||
23 |
Дзвінкі і глухі, тверді і м'які приголосні звуки. |
1 |
|
|
|
||
24 |
Оглушення дзвінких приголосних звуків. |
1 |
|
|
|
||
25 |
Слова з приголосними звуками [г], [г']. |
1 |
|
|
|
||
26 |
Букви ч і щ. Слова з приголосними звуками [ч'], [ш']. |
1 |
|
|
|
||
27 |
Написання і вимова поєднань ча - ща, чу - щу. |
1 |
|
|
|
||
28 |
Буква ц. Написання поєднань ци - ці. |
1 |
|
|
|
||
29 |
Вимова, написання поєднань мя, бя, вя, пя і т. д. Культура оформлення письмової роботи. |
1 |
|
|
|
||
30 |
Правила поведінки під час діалогу. Слова ввічливості. Прохання і відмова. Тема |
1 |
|
|
|
||
|
Тема 4. Текст . |
|
|
|
|
||
31 |
Зима. Новорічні свята. Щедрівка. Прислів'я і приказки про зиму. |
1 |
|
|
|
||
32 |
Виразне читання напам'ять. А. Блок "Стара хатинка.". Конкурс читців. |
1 |
|
|
|
||
33 |
Буква ь. Розділовий м'який знак. Правопис слів. |
1 |
|
|
|
||
34 |
Буква ъ. Вимова слів з ъ. Правопис слів з ъ. |
1 |
|
|
|
||
35 |
Алфавіт. Написання слів в алфавітному порядку. |
1 |
|
|
|
||
36 |
Правила перенесення слів. |
1 |
|
|
|
||
37 |
Народні ремесла України. Прислів'я про ремесла і працю. |
1 |
|
|
|
||
38 |
Складання діалогів. Складання діалогів за заданим змістом |
1 |
|
|
|
||
39 |
Текст. Зміст тексту. Заголовок. Тема тексту |
1 |
|
|
|
||
40 |
Ділення тексту на частини. План Засобу зв'язку пропозицій в тексті. |
1 |
|
|
|
||
41 |
Засобу зв'язку пропозицій в тексті. Слова він, вона, воно, їх, цей і інші. Аудіювання (контрольна робота). |
1 |
|
|
|
||
42 |
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого матеріалу. Тема |
1 |
|
|
|
||
|
Тема 5. Речення. Види речення |
10 |
|
|
|
||
43 |
Речення. Види речення. Розділові знаки в кінці речення. |
1 |
|
|
|
||
44 |
Сприйняття речення на слух. Інтонація речень, що містять повідомлення, питання, прохання. Розділові знаки в кінці речення. |
1 |
|
|
|
||
45 |
Звертання. Розділові знаки при звертанні. |
1 |
|
|
|
||
46 |
Списування тексту. Пам'ятка "Як списувати текст." |
1 |
|
|
|
||
47 |
Весна. Вірші про весну. Прикмети весни. Весняне свято "День зустрічі птахів". |
1 |
|
|
|
||
48 |
Природа в живописі. Контрольна робота. Списування. |
1 |
|
|
|
||
49 |
Прикмети весни. Текст. Запис слів в алфавітному порядку. |
1 |
|
|
|
||
50 |
.Зіставлення висловлювання з планом. Слухання висловлювання з опорою на план. |
1 |
|
|
|
||
51 |
Усний переказ тексту. Пам'ятка "Як переказати текст". С. Міхалков "Самі винні". |
1 |
|
|
|
||
52 |
Переказ. Пам'ятка "Як працювати над письмовим переказом". Тема |
1 |
|
|
|
||
|
Тема 6. Слово. Значення слова |
16 |
|
|
|
||
53 |
Значення слова. Словники. |
1 |
|
|
|
||
54 |
Слова для позначення предметів. Прописна буква. |
1 |
|
|
|
||
55 |
Слова для позначення ознак, кількості. Слова для позначення дії, місця і часу дії. |
1 |
|
|
|
||
56 |
Слова для позначення дії, місця і часу дії. |
1 |
|
|
|
||
57 |
Слова, що служать для зв'язку слів в реченні. |
1 |
|
|
|
||
58 |
Слова якщо, що, щоб; ось, вже, невже, хіба.. Контрольна робота. Усний переказ |
1 |
|
|
|
||
59 |
Тематичні групи слів. Контрольна робота. Усний переказ |
1 |
|
|
|
||
60 |
Робота з книгою. Елементи книги. Контрольна робота. Усний переказ |
1 |
|
|
|
||
61 |
Народні забави: ляльковий театр. С. Маршак "Петрушка-іноземець». |
1 |
|
|
|
||
62 |
Слова, близькі за значенням |
1 |
|
|
|
||
63 |
Слова, протилежні за значенням. Контрольна робота: читання вголос. |
1 |
|
|
|
||
64 |
Перевірка знань, умінь, навичок . Контрольна робота: читання вголос. |
1 |
|
|
|
||
65 |
Усне висловлювання. Пам'ятка "Як скласти усне висловлювання". Контрольна робота: читання вголос. |
1 |
|
|
|
||
66 |
Вулиця, двір. Домашні тварини. В. Осеева "Добра господарочка". Будинок і його оформлення. А. Барто "На вулиці дощ безперервний. |
1 |
|
|
|
||
67 |
Твір "Як я побував в гостях" або "Як ти приймав гостей". Пам'ятка "Як працювати над твором" . |
1 |
|
|
|
||
68 |
Повторення і закріплення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. Тема |
1 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Підручники:
1. „Українська мова” 2 клас
М. Д.Захарійчук, А.І. Мовчун, Київ, „Грамота” 2013
2. „Літературне читання” 2 клас
В.О. Науменко, Київ, „Генеза” 2013
3. „Математика” 2 клас
М.В. Богданович, Г.П. Лишенко,Київ, видавничий дім„Освіта” 2013
4. „Російська мова” 2 клас
Е.И. Самонова, В.И. Стативка, Т.М. Полякова К.: «Генеза» 2013
5. «Я у світі» 2 клас
Н.М. Бібік , Харків, видавнича група «Основа» 2013
6 .„Природознавство” 2 клас
Т. Г.Гільберг, Т.В. Сак. – К.: Видавництво «Генеза» 2013
7. Трудове навчання” 2 клас
В. П. Тименко, І. М. Веремійчик, Київ, „ Ґенеза” 2013
8. „Основи здоров’я” 2 клас
О.В.Гнатюк, Київ, „ Ґенеза” 2013
9. «Образотворче мистецтво» 2 клас
Резніченко М.І., Трач С.К. 4 клас. К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
10. «Музичне мистецтво» 2 клас
Аристова, Л. С. Музичне мистецтво : підруч. для 4 кл. / Л. С. Аристова, В. В. Сергієнко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
МІНІСТЕРСТВО освіти і науки УКРАЇНИ
Оновлені навчальні програми
для загальноосвітніх
навчальних закладів
1 – 4 класи
А.В.Лотоцька
Наказ МОН України від 05.08.2016 № 948
«Про затвердження змін до навчальних програм для 1- 4 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Навчальні програми
для загальноосвітніх
навчальних закладів
1 – 4 класи (зі змінами)
А.В. Лотоцька
Наказ МОН України від 22.12.2014 № 1495
«Про затвердження змін до навчальних програм для 4 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Тернопіль «Мандрівець» 2015
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Навчальні програми
для загальноосвітніх
навчальних закладів
із навчанням українською мовою
1 – 4 класи
А.В. Лотоцька, Л.Ф. Щербакова
Наказ МОН молодь спорту України від 12.09.2011 № 1050
Київ Видавничий дім «Освіта» 2012