Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованими змістовними лініями до підручника (автор Буренко В.М.)
Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Скориг.

дата

Мовний інвентар

Мовленнєві компетенції

Інтегровані змістовні лінії

Лексика

Грамати ка

Фонетика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усне продукування

Писемне продукування

Модуль: Я і мої  друзі.

 

1.

07.09.

 

kebab, to enjoy, to enjoy oneself, to excite, excited, to roller skate, roller skates, roller skating

 

 

 

 

as ... as,     not so ... as/ not as ... as

Особливості інтонації складносу-рядних та складнопід-рядних речень

Практика в аудіюваннів.1         с.4

Практика в читанні

в.5    с.5

Введення та активізація ЛО

в.2,3   с.4

Написання ЛО

в.4     с.4

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток;

 

Громадянська відповідальність:

Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодопомоги членів родини. Пояснює вибір особистих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

 

 

 

Здоров'я і безпека:

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює правила безпеки онлайн – спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

2.

07.09.

 

hunting, kayaking, acrobatics, judo, badminton, golf, figure skating, football, boxing, baseball, basketball

 

 

 

 

Sports — play, do or go

 

Читання тематичних текстів

в.7,  с.6-7

Складання діалогів

в.5     с.4-5

Активіза-ція ЛО в писемному мовленні

в. 8      с.7

3.

14.09.

 

dog racing, fishing, cycling, skiing, rugby, tennis, mountain climbing, karate, swimming running, jogging

 

 

 

 

 

 

Вибіркове читання

в.18    с.11

Діалогічне мовлення

в.15   с.10

Виконання грам. вправ

в.21 (1-5) с.13

4.

14.09.

 

presenter, to present, sound, schedule, on schedule, according to schedule, to schedule, stimulant, to avoid, to take (to have, to snatch) a nap, nap, to nap, researcher, to research, to crawl.

 

 

Аудіювання з повним розумінням змісту

в.2      с.15

Пошукове читання

в.7    с.17

Відповіді на запитання

в.6   с.16-17

Виконання вправ

в.3     с.15

Модуль: Стиль життя

 

5.

21.09.

 

nutritionist, weight, cue, fullness, grain, nutrient, potassium, calcium, fibre, fat, saturated, sugary, beverage, carbohydrate, protein, mineral, vitamin, plate.

 

 

 

Практика в читанні

в.5   с.19-20

Введення та активізація ЛО

в.2,3     с.19

Виконання вправ

в.11    с.23

6

21.09.

 

 

 

 

Практика в аудіюванні

в.5     с.19-20

Читання тематичних текстів

в.8    с.21

Складання діалогів

в.9       с.22

в.13    с.23 словн. диктант

7.

28.09.

 

imaginative, pitch adventurous, to mow, daring, weird, tiring, push-up,to embroider

Phrasal Verbs

 

Аудіювання тексту

в.2      с.28

Вибіркове читання

в.7      с.30

в.12      с.32

Діалогічне мовлення

в.3       с.29

в.11      с.32

Виконання граматичних вправ

в.5    с.30

в.8   с.31

 

8.

28.09.

 

Узагальнюючий урок . Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

Модуль: Засоби масової  інформації

 

 

9.

12.10.

 

messenger pigeon, newspaper, local paper, weekly paper, the press, the popular press, mass media, tabloid, magazine, matters, to subscribe, quality press, daily.

 

Особливості інтонації складносу-рядних та складнопід-рядних речень

Аудіювання ЛО

в.3      с.41

Практика в читанні

в.5      с.42

Введення та активізація ЛО в усному мовленні

в.1       с.40

Виконання вправ

в.6    с.42

 

 

Громадянська відповідальність:

 

Демонструє розуміння основ медіа грамотності.  Визначає достовірність інформації;

 

Здоров'я і безпека:

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн;

10.

12.10.

 

 

Cardinal Numerals, Dates

 

 

 

Практика в читання

в.8      с.44

Складання діалогів

в.9       с.44

Виконання вправ

в.10    с.45

11.

19.10.

 

advertising, advertisement, to advertise, gossip, gossip column, to invent, inventor, in our columns, to publish, column

Passive voice

 

Практика в аудіюванні

в.2      с.47

Читання тематичних текстів

в.8   с.49-50

Діалогічне мовлення

в.9        с.51

Виконання граматичних вправ

12.

19.10.

 

bulletin, headquarters television, live broadcast, audience,  to broadcast, actual newsreader, network, presenter, to launch, patron, to be on air, security,digital

 

 

 

Аудіювання ЛО

в.1      с.53

Вибіркове читання

в.4   с.54-55

Діалогічне мовлення

в.3       с.54

Активіза-ція ЛО в писемному мовленні

в.5   с.55

13.

26.10.

 

to entertain, patent, viewer, commercial, cinematograph, device, guarded, screening, to screen

 

 

Аудіюван-

ня з повним розумінням змісту

в.1       с.57

Пошукове читання

в.5      с.58

Монологічне мовлення

в.10      с.59

Виконання вправ

в.6 (1-7)   с.58

14.

26.10.

 

 

 

 

 

 

 

Читання тематичних текстів

в.12      с.60

Складання діалогів

в.11      с.60

словн. диктант

15.

02.11.

 

 

Passive voice

 

 

 

 

Виконання граматичних вправ

16.

02.11.

 

Узагальнюючий урок. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

Модуль: Музика

 

 

 

17.

09.11.

 

percussion, violin saxophone, spoons, trombone,xylophonetambourine, jingling, drum, bagpipe, banjo cello (violoncello), , to teach the violin, clarinet, mandolin, flute, cymbals, handbells, castanets, melody, frame, organ

Future-in-the-Past

Особливості інтонації складносу-рядних та складнопідрядних речень

Практика в аудіюванні

в.3     с.66-67

Практика в читанні

в.1      с.66

Введення та активізація ЛО в усному мовленні

в.4      с.67

Виконання вправ

в.8   с.68

Громадянська відповідальність:

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

Здоров'я і безпека:

Наводить приклади впливу музики на здоров’я й самопочуття.

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

18.

09.11.

 

 

 

 

 

Читання тематичних текстів

в.7      с.68

 

Складання діалогів

в.6     с. 68

Виконання вправ

в.9   с.69

19.

23.11.

 

to cope, background, healing, obligation, rhythmical, soothing, gentle, gentle music, loud, lovely, violent, lively, joyful, harsh, aggressive,melodious traditional, energetic

 

 

Аудіювання ЛО

в.3     с.70

Пошукове читання

в.10 с.73-74

Діалогічне мовлення

в.4      с. 71

Активіза-ція ЛО в писемно-му мовленні

в.5   с.71

20.

23.11.

 

viewer, to vote for, to vote against, debut, to debut, saxophonist.

 

 

Аудіювання тексту

в.3     с.76

Вибіркове читання

в.9  с.78-79

Складання діалогів

в.1,2    с. 75

Виконання вправ

в.5   с.76

21.

30.11.

 

temper, tantrum, nasty, string, chamber, pain, anxiety, symphonic

 

 

Аудіювання з повним розумінням змісту

в.2   с.80-81

Читання тематичних текстів

в.1      с.80

Діалогічне мовлення

в.3      с.81

Виконання вправ

в.4      с.81

22.

30.11.

 

Узагальнюючий урок. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

23.

07.12.

 

 

 

Контроль аудіювання 

 

 

 

24.

07.12.

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

25.

14.12.

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

26.

14.12.

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

27.

21.12.

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

28.

21.12.

 

 

 

 

 

вікторина

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Буренко В.М.)
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
2024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку