№ п/п |
Дата |
Скориг. дата |
Мовний інвентар |
Мовленнєві компетенції |
Інтегровані змістовні лінії |
||||||||
Лексика |
Грамати ка |
Фонетика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування |
Писемне продукування |
|||||||
Модуль: Я і мої друзі.
|
|||||||||||||
1. |
07.09. |
|
kebab, to enjoy, to enjoy oneself, to excite, excited, to roller skate, roller skates, roller skating
|
as ... as, not so ... as/ not as ... as |
Особливості інтонації складносу-рядних та складнопід-рядних речень |
Практика в аудіюваннів.1 с.4 |
Практика в читанні в.5 с.5 |
Введення та активізація ЛО в.2,3 с.4 |
Написання ЛО в.4 с.4 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток;
Громадянська відповідальність: Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодопомоги членів родини. Пояснює вибір особистих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоритети.
Здоров'я і безпека: Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює правила безпеки онлайн – спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|||
2. |
07.09. |
|
hunting, kayaking, acrobatics, judo, badminton, golf, figure skating, football, boxing, baseball, basketball
|
Sports — play, do or go |
|
Читання тематичних текстів в.7, с.6-7 |
Складання діалогів в.5 с.4-5 |
Активіза-ція ЛО в писемному мовленні в. 8 с.7 |
|||||
3. |
14.09. |
|
dog racing, fishing, cycling, skiing, rugby, tennis, mountain climbing, karate, swimming running, jogging
|
|
|
|
Вибіркове читання в.18 с.11 |
Діалогічне мовлення в.15 с.10 |
Виконання грам. вправ в.21 (1-5) с.13 |
||||
4. |
14.09. |
|
presenter, to present, sound, schedule, on schedule, according to schedule, to schedule, stimulant, to avoid, to take (to have, to snatch) a nap, nap, to nap, researcher, to research, to crawl. |
|
|
Аудіювання з повним розумінням змісту в.2 с.15 |
Пошукове читання в.7 с.17 |
Відповіді на запитання в.6 с.16-17 |
Виконання вправ в.3 с.15 |
||||
Модуль: Стиль життя
|
|||||||||||||
5. |
21.09. |
|
nutritionist, weight, cue, fullness, grain, nutrient, potassium, calcium, fibre, fat, saturated, sugary, beverage, carbohydrate, protein, mineral, vitamin, plate. |
|
|
|
Практика в читанні в.5 с.19-20 |
Введення та активізація ЛО в.2,3 с.19 |
Виконання вправ в.11 с.23 |
||||
6 |
21.09. |
|
|
|
|
Практика в аудіюванні в.5 с.19-20 |
Читання тематичних текстів в.8 с.21 |
Складання діалогів в.9 с.22 |
в.13 с.23 словн. диктант |
||||
7. |
28.09. |
|
imaginative, pitch adventurous, to mow, daring, weird, tiring, push-up,to embroider |
Phrasal Verbs |
|
Аудіювання тексту в.2 с.28 |
Вибіркове читання в.7 с.30 в.12 с.32 |
Діалогічне мовлення в.3 с.29 в.11 с.32 |
Виконання граматичних вправ в.5 с.30 в.8 с.31
|
||||
8. |
28.09. |
|
Узагальнюючий урок . Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
|
||||||
Модуль: Засоби масової інформації
|
|
||||||||||||
9. |
12.10. |
|
messenger pigeon, newspaper, local paper, weekly paper, the press, the popular press, mass media, tabloid, magazine, matters, to subscribe, quality press, daily. |
|
Особливості інтонації складносу-рядних та складнопід-рядних речень |
Аудіювання ЛО в.3 с.41 |
Практика в читанні в.5 с.42 |
Введення та активізація ЛО в усному мовленні в.1 с.40 |
Виконання вправ в.6 с.42 |
Громадянська відповідальність:
Демонструє розуміння основ медіа грамотності. Визначає достовірність інформації;
Здоров'я і безпека:
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн; |
|||
10. |
12.10. |
|
|
Cardinal Numerals, Dates
|
|
|
Практика в читання в.8 с.44 |
Складання діалогів в.9 с.44 |
Виконання вправ в.10 с.45 |
||||
11. |
19.10. |
|
advertising, advertisement, to advertise, gossip, gossip column, to invent, inventor, in our columns, to publish, column |
Passive voice |
|
Практика в аудіюванні в.2 с.47 |
Читання тематичних текстів в.8 с.49-50 |
Діалогічне мовлення в.9 с.51 |
Виконання граматичних вправ |
||||
12. |
19.10. |
|
bulletin, headquarters television, live broadcast, audience, to broadcast, actual newsreader, network, presenter, to launch, patron, to be on air, security,digital
|
|
|
Аудіювання ЛО в.1 с.53 |
Вибіркове читання в.4 с.54-55 |
Діалогічне мовлення в.3 с.54 |
Активіза-ція ЛО в писемному мовленні в.5 с.55 |
||||
13. |
26.10. |
|
to entertain, patent, viewer, commercial, cinematograph, device, guarded, screening, to screen |
|
|
Аудіюван- ня з повним розумінням змісту в.1 с.57 |
Пошукове читання в.5 с.58 |
Монологічне мовлення в.10 с.59 |
Виконання вправ в.6 (1-7) с.58 |
||||
14. |
26.10. |
|
|
|
|
|
Читання тематичних текстів в.12 с.60 |
Складання діалогів в.11 с.60 |
словн. диктант |
||||
15. |
02.11. |
|
|
Passive voice |
|
|
|
|
Виконання граматичних вправ |
||||
16. |
02.11. |
|
Узагальнюючий урок. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|||||
|
Модуль: Музика
|
|
|
||||||||||
17. |
09.11. |
|
percussion, violin saxophone, spoons, trombone,xylophonetambourine, jingling, drum, bagpipe, banjo cello (violoncello), , to teach the violin, clarinet, mandolin, flute, cymbals, handbells, castanets, melody, frame, organ |
Future-in-the-Past |
Особливості інтонації складносу-рядних та складнопідрядних речень |
Практика в аудіюванні в.3 с.66-67 |
Практика в читанні в.1 с.66 |
Введення та активізація ЛО в усному мовленні в.4 с.67 |
Виконання вправ в.8 с.68 |
Громадянська відповідальність: Пояснює правила поведінки у закладах культури. Здоров'я і безпека: Наводить приклади впливу музики на здоров’я й самопочуття.
Підприємливість та фінансова грамотність:
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
|||
18. |
09.11. |
|
|
|
|
|
Читання тематичних текстів в.7 с.68
|
Складання діалогів в.6 с. 68 |
Виконання вправ в.9 с.69 |
||||
19. |
23.11. |
|
to cope, background, healing, obligation, rhythmical, soothing, gentle, gentle music, loud, lovely, violent, lively, joyful, harsh, aggressive,melodious traditional, energetic |
|
|
Аудіювання ЛО в.3 с.70 |
Пошукове читання в.10 с.73-74 |
Діалогічне мовлення в.4 с. 71 |
Активіза-ція ЛО в писемно-му мовленні в.5 с.71 |
||||
20. |
23.11. |
|
viewer, to vote for, to vote against, debut, to debut, saxophonist. |
|
|
Аудіювання тексту в.3 с.76 |
Вибіркове читання в.9 с.78-79 |
Складання діалогів в.1,2 с. 75 |
Виконання вправ в.5 с.76 |
||||
21. |
30.11. |
|
temper, tantrum, nasty, string, chamber, pain, anxiety, symphonic |
|
|
Аудіювання з повним розумінням змісту в.2 с.80-81 |
Читання тематичних текстів в.1 с.80 |
Діалогічне мовлення в.3 с.81 |
Виконання вправ в.4 с.81 |
||||
22. |
30.11. |
|
Узагальнюючий урок. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|||||
23. |
07.12. |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|||||
24. |
07.12. |
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|||||
25. |
14.12. |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|||||
26. |
14.12. |
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|||||
27. |
21.12. |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|||||
28. |
21.12. |
|
|
|
|
|
вікторина |
|
|||||