КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
7 КЛАС 0,75 год.
№ |
ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ |
К-ть год |
ДАТА |
Примітки |
|||
1 |
Вступ. Літературна норма української мови. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості. Мікротема тексту (практично).Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Аудіювання тексту публіцистичного стилю. Визначення теми, основної думки. Складання плану тексту публіцистичного стилю «Духовні цінності нашого народу». |
1 |
|
|
|||
Повторення та узагальнення вивченого |
|||||||
2 |
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. Вивчені частини мови, їх правопис. Вивчені групи орфограм. РМ. Написання есе «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність» |
1 |
|
|
|
|
|
Морфологія. Орфографія |
|||||||
Дієслово |
|||||||
3 |
Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то(загальне ознайомлення).Неозначена форма дієслова. Особові форми дієслова. Способи творення дієслів. |
1 |
|
|
|||
4 |
Аналіз письмового твору. Дієслова І і ІІ дієвідміни. Букви е, и в особових закінченнях дієслів I і II дієвідміни (повторення). Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу. |
1 |
|
|
|||
5 |
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). Творення дієслів умовного способу. Творення дієслів наказового способу. Буква ь у дієсловах наказового способу. |
1 |
|
|
|||
6 |
Контрольна робота (тестові завдання). Дієслово. |
1 |
|
|
|||
Дієприкметник |
|||||||
7 |
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами. |
1
|
|
|
|||
8-9 |
РМ Контрольний докладний переказ розповідного тексту елементами опису зовнішності людини (за складним планом) |
2 |
|
|
|||
10 |
Активні, пасивні дієприкметники, їх творення. Відмінювання дієприкметників. Правопис відмінкових закінчень дієприкметників. |
1 |
|
|
|||
11 |
Аналіз контрольного переказу. Не з дієприкметниками. Правопис дієприкметників. |
1
|
|
|
|||
12 |
Контрольна робота (диктант). Дієприкметник. |
1 |
|
|
|||
13 |
Робота над помилками у контрольному диктанті. Повторення вивченого про дієприкметник. |
1 |
|
|
|||
Дієприслівник |
||||
14 |
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, їх творення. Не з дієприслівниками. |
1
|
|
|
15 |
Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприслівниковими зворотами. |
1 |
|
|
Прислівник |
||||
16 |
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників (практично). |
1
|
|
|
17 |
Ступені порівняння прислівників. Творення й правопис прислівників. Написання прислівників окремо, разом і через дефіс. Написання прислівникових сполук. |
1 |
|
|
18 |
Букви н та нн у прислівниках. Не і ні з прислівниками. И та і в кінці прислівників. Правопис прислівників на о, е , утворених від прикметників і дієприкметників. |
1
|
|
|
19 |
Контрольна робота (тестові завдання). Дієприслівник. Прислівник. |
1 |
|
|
Службові частини мови Прийменник. Сполучник. Частка |
||||
20 |
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. іменника. Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. Зв΄язок прийменника з непрямими відмінками. |
1
|
|
|
21 |
Сполучник як службова частина мови. Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Види сполучників за будовою, походженням. Написання сполучників. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. |
1 |
|
|
22-23 |
РМ Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи «Душу я у вишивку вкладаю», «Як я створюю прикраси з бісеру». |
2 |
|
|
24 |
Робота над помилками у контрольному творі. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі і словотворчі. Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки. Не і ні з різними частинами мови(узагальнення). |
1 |
|
|
25 |
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. |
1 |
|
|
26 |
Контрольна робота (диктант). Службові частини мови. Вигук. |
1 |
|
|
27 |
Робота над помилками у контрольному диктанті. Узагальнення й систематизація вивченого протягом року. Частини мови, їх правопис і використання в мовленні. |
1 |
|
|