Календарно-тематичне планування уроків англійської мови на І семестр у 7 класі за підручником А.Несвіт, 2016 р. видання. У календарно-тематичному плануванні вказані змістові лінії та цілі уроку.
КАЛЕНДАРНО- ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 7 КЛАСУ ( за підручником А.НЕСВІТ) І семестр |
||||||||||||
№ |
Дата |
Підтема. Цілі |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Читання |
Аудію-вання |
Говорін-ня |
Пись-мо |
||||
Граматика
|
Лексика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
Сфера спілкування: Особистісна. Тематика ситуативного спілкування: My Family and Friends ( Я, моя родина та друзі) |
1 |
|
Знову до школи. Активізація ЛО. |
I`m happy… I`m glad… I`m excited… |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5 |
Впр.2, с.5 |
Впр.1, с.5 Впр.4, с.6 Впр.5, с.6 |
Впр.6, с.6 |
2 |
|
Літні канікули. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
The Past Simple Tense |
Wonderful, busy, great, lovely, excellent, bright, huge, crowded |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Впр.2, с.8 Впр.3, с.8 |
|
Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
|
3 |
|
Новий шкільний рік. Формування навичок читання і письма. |
Will I find…? Will I get on…? Will I Like…? |
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
Впр.2, с.10 |
|
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 |
Впр.4, с.11 |
4 |
|
На уроці англійської мови. Розвиток навичок діалог. мовлення. |
I like it. I don`t like it |
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
Формулює правила безпеки онлайн-спілкування |
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12 Впр.3, с.13 |
Впр.4, с.13 |
5 |
|
Моя родина. Формування лексичних навичок. |
To like/don`t like doing smth |
Caring, excellent at, intelligent, interested in, fond of, go picnicking |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
Впр.2, с.16 Впр.3, с.17 |
|
Впр.1, с.16 Впр.5, с.18 |
Впр.4, с.17 |
6 |
|
Людина, якою я захоплююся. Формування навичок сприйняття мови на слух |
|
ЛО p. 19 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Планує траєкторію власного життя |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту
|
Впр.4, с.19 |
Впр.2, с.19 |
Впр.1, с.18 Впр.3, с.19 Впр.4, с19 |
|
7 |
|
Мої рідні. Формування навичок читання |
Object pronouns, reflexive pronouns |
Get on well with, a lot of things in common |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
|
Впр.2, с.20 Впр.3, с.20 |
|
Впр.1, с.20 Впр.5, с.21 |
Впр.4, с.21
|
8 |
|
Домашні обов’язки. Формування навичок говоріння. |
What do you usually do? What do you do well? |
Household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.2, с.22 Впр.3, с.23 |
Впр.1, с.22 |
Впр.4, с.23 Впр.5, с.23 |
|
9 |
|
Домашні обов’язки моїх дузів. Формування навичок читання. |
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Впр.2, с.24 |
|
Впр.5, с.24 Впр.3, с.25 Впр.4, с.26 |
Впр.5, с.26 |
10 |
|
Новий літній котедж. Формування граматичних навичок. |
Question tags |
To make quite a lot of money, full of, gardening, water the lawn |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
|
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28 |
Впр.5, с.29 |
11 |
|
Сімейні традиції та звичаї. Розвиток навичок сприйняття мови на слух |
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.2, с.30 |
Впр.2, с.30 |
Впр.1, с.30 Впр.3, с.31 |
Впр.4, с.31 |
12 |
|
Я, моя родина та друзі. Розвиток навичок писемного мовлення |
Question tags |
Organize a trip to another city, native scene, getting around the table, expressing gratefulness |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети
|
|
|
Впр.2, с.33 |
|
Впр.4, с.34 |
Впр.1, 3,с.32-33 |
Сфера спілкування: Особистісна. Тематика ситуативного спілкування: Food (Харчування ) |
||||||||||||
13 |
|
Здорова їжа. Формування лексичних навичок. |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для харчування |
|
|
Впр.2, с.39 |
|
Впр.1,3,4, с.38-39 |
14 |
|
Їжа, яку я люблю. Формування навичок говоріння. |
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert
|
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр.2, с.40
|
|
|
Впр.1, с.40
|
15 |
|
Що у вас на ланч? Формування граматичних навичок. |
Структури to let smb. do smth., tobe allowed to do smth
|
a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti, jam
|
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону |
Складає перелік продуктів |
Впр.3, с.41 |
|
Впр.4, с.41
|
|
16 |
|
Як правильно харчуватись. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Preposition With By |
Способи обробки продуктів |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Складає перелік покупок |
Впр.2, с.42 |
Впр.1, с.42 |
|
Впр.5, с.41 |
17 |
|
Наша кухня. Формування лексичних навичок |
Сomparisons with as…as So…as |
Впр.1, с.42 |
|
|
Обговорює способи приготування їжі для збереження здоров’я
|
|
Впр.3, с.44
|
|
Впр.4, с.43 |
Впр.3, с.43 |
18 |
|
Кухонне обладнання. Формування навичок читання. |
|
Впр.1, с.44 |
|
|
Обговорює способи приготування їжі для дотримання безпеки |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр.5, с.45
|
текст |
|
Впр.2, с.44 Впр.6, с.45 |
19
|
|
Приготування їжі.. Розвиток навичок читання і письма. |
Making Suggestions |
cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
Складає перелік покупок |
Впр.4, с.45
|
|
|
Впр.1, с.46
|
Фрази |
||||||||||||
20 |
|
Сервіровка столу. Розвиток навичок говоріння. |
Making Suggestions |
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
|
|
Обговорює способи приготування їжі для дотримання безпеки |
|
Впр.3, с.47 |
|
|
Впр.4, с.48 |
21 |
|
Ми куховаримо Розвиток навичок говоріння. |
The Past Perfect Tense |
ЛО теми |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр.2, с.49
|
Відео презентація |
Впр.2, с.47 Впр.1, с.49
|
Впр.5, с.48 Впр.4, c.50
|
22 |
|
На кухні з дідусем. Розвиток навичок читання. |
The Past Perfect Tense |
Smell, home-smoked, jelly, taste, |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр.3, с.49 |
|
|
Впр.5, с.50 |
23 |
|
Готуємо за рецептами. Розвиток навичок говоріння. |
|
ЛО теми |
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
Складає перелік покупок |
|
|
Презента-ція проектів |
|
Сфера спілкування: Особистісна. Тематика ситуативного спілкування: Health ( Охорона здоров’я) |
||||||||||||
24 |
|
Здоров’я. Формування лексичних навичок. |
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.4, с.58 |
Впр.1, 2, с.56 |
|
Впр.3, с.57 |
25 |
|
Як ти себе почуваєш? Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee, |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
|
Обговорює можливості замовлення ліків |
Впр.4, с.60 |
Впр.2, с.60 |
Впр.5, с.61 |
Впр.3, с.60
|
26 |
|
Хвороби. Формування лексичних навичок. |
How do you feel? |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 |
|
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
|
27 |
|
Візит лікаря. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
You should… You must/mustn’t |
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.3, с.64 |
Впр.1, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64 Впр.5, с.65 |
|
28 |
|
Як залишатись здоровим? Розвиток навичок говоріння.
|
You should… You must/mustn’t |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.2, с.66 Впр.3, с.66 |
Впр.1, с.65 |
Впр.4, с.67 Діалог |
Впр.5, с.67 |
29 |
|
Форми лікувальних засобів. Розвиток навичок сприйняття мови на слух. |
Модальні слова |
vitamins, eye drops, a heating pad, an ice pack, a lotion. An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
Обговорює можливості замовлення ліків онлайн |
Впр.3, с.69 |
Текст «У лікаря» Впр.2, с.68 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69 |
|
30 |
|
Допомога при травмуванні. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Reflexive pronouns as object/ complement (myself, ourselves) |
a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.2, с.70 |
Впр.1, с.70 |
Впр.4, с.71 Впр.5, с.72 |
Впр.3, с.71 |
31 |
|
У лікарні. Розвиток навичок писемного мовлення. |
An Informal Letter |
To call an ambulance, a surgery, an accident |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.3,5, с.73 |
|
Впр.1, 2, с. 72 Впр.4, с.73 |
с.74 |
32 |
|
Комп’ютер: друг чи ворог? Розвиток навичок читання і говоріння. |
The Present Perfect Tense |
Virtual reality, to affect, to train doctors in surgical techniques, the operating theatre, network, link, reduce |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.3, с.75 |
|
Впр.2,4, 5 с.74-75 |
Впр.1, с.74 |
Сфера спілкування: Публічна. Тематика ситуативного спілкування:The World of Cinema and Theatre ( Кіно і театр ) |
||||||||||||
33 |
|
Наш вільний час. Розвиток навичок читання і говоріння. |
What are you going to do? |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.3, с.81 |
|
Впр.1, с.80 Впр.2, с.80
|
Впр.4, с.82 |
34 |
|
Дивлячись кіно Формування лексичних навичок. |
The Present Perfect Tense |
An action film, an adventure film, a comedy, a fantasy, a horror film |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.1, с.82 |
Впр.3, с.83 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4, с.84 |
Впр.6, 5, с.84 |
35 |
|
У кінотеатрі. Розвиток навичок читання і говоріння. |
How much are the tickets? |
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.2, с.86 Впр.3, с.86 |
Впр.1, с.85 |
Впр.4, с.87 |
|
36 |
|
Відгук на кінофільм після його перегляду. Розвиток навичок читання і письма.
|
A film Review |
a romance, a science fiction film, a thriller |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.3, с.88 |
Впр.6, с.89 |
Впр.1, с.88 Впр.2, с.88 Впр.5, с.89 |
Впр.7, с.89 |
37 |
|
Відвідування театру. Формування лексичних навичок.
|
Articles a, an, the. Zero article |
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.3, с.91 Впр.4, с.92 Впр.5, с.93 |
Впр.1, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.2, с.90 |
38 |
|
На виставі у театрі. Розвиток навичок читання і говоріння |
It was acted in …They were written by …It was staged in … |
an orchestra, the audience, a balcony, the stalls, a programme, a ticket |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.2, с.94 Впр.5, с.96 |
|
Впр.1, с.94 Впр.2, с.94 Впр.3, с.95
|
Впр.4, 6, с.96 |
39 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Reading Test |
|
|
|
40 |
|
Відгук на виставу після її перегляду. Розвиток навичок сприйняття мови на слух і письма.
|
The Theatrical Performance Review |
a puppet, towers, to enchant, a performance review |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.2, с.97 |
Впр.1, с.97 |
Впр.3, с.97 Впр.4, с.98 |
с.98 |
41 |
|
Кіностудія ім. О.Довженка. Розвиток граматичних навичок і читання. |
The Past Simple Tense |
pavilion, in memory of, memoraial plates |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.2а с.99 |
|
|
Впр.1,2в с.98, 99 |
42 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Writing Test |
43 |
|
Відомі Оперні театри. Розвиток навичок читання і говоріння |
The Present Simple Tense |
Performance, guided tour, to include, electric cable |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.4 с.100 |
|
Впр.5 с.100 |
|
44 |
|
Контроль аудіювання. Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Listening Test |
Speaking |
|
45 |
|
Кіно і театр. Розвиток навичок читання і говоріння. |
The Present Simple Tense |
ЛО теми. |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
|
|
Впр.5 с.100 |
Впр.3 с.99. |
46 |
|
Виконання лексико-граматичних вправ. |
Question tags |
ЛО теми. |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для харчування |
|
|
|
Завдання на картках |
Впра-ви у зоши-ті |
47 |
|
Мої плани на зимові канікули. Розвиток навичок говоріння |
The Future Simple Tense |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Текст |
Завда-ння до тексту |
|
Завдання на карт-ках |
48 |
|
Повторення вивченого матеріалу у І семестрі |
|
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
|
|
|
|
|
Завдання на карт-ках |