Календарно-тематичне планування за підручником О.Карпюк для 8 класу з інтегрованими змістовими лініями буде корисним для вчителів при плануванні уроків. План розрахований на 3 год на тиждень.
8 клас
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Розділ та сторінки |
Примітка |
|||||
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
|||||||
|
|
|
На |
кінець |
уроку |
учень (вміє) |
|
|
||
|
|
|
DO |
YOU |
NEED |
A BOOK? |
|
|
||
49 |
|
Тобі потрібна книга? Введення лексичного матеріалу |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини.
|
|
|
114-116 |
|
||
50 |
|
Різноманітність жанрів |
|
|
|
|
117-120 |
|
||
51 |
|
Книги в нашому житті |
|
літературної спадщини |
|
|
122-123 |
|
||
52 |
|
Книги в нашому житті |
|
|
Розуміти вплив читання на здоров’я |
|
123-125 WB |
|
||
53 |
|
Жанри |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини.
|
|
|
125-127 |
|
||
54 |
|
У бібліотеці |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення книг онлайн.
|
127-129 |
|
||
55 |
|
У бібліотеці |
|
|
|
Складає список книг |
130-131 |
|
||
56 |
|
Моя улюблена книга |
|
|
Розуміти вплив |
|
132-134 |
|
||
57 |
|
Моя улюблена книга |
|
|
читання на здоров’я |
|
135-136 |
|
||
58 59 |
|
Книги в нашому житті |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини.
|
|
|
164-168 |
|
||
60 |
|
Урок узагальнення з теми. Тести |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
MUSIC |
IS |
HEARD |
EVERYWHERE |
|
|
||
61 |
|
Музика в нашому житті |
|
Презентує власні ідеї |
|
|
137-139 |
|
||
62 |
|
Відвідування концерту |
|
Пояснює правила |
|
|
140-141 |
|
||
63 |
|
Відвідування концерту |
|
поведінки у закладах культури. |
|
|
142-144 |
|
||
64 |
|
Музика навколо нас |
|
|
|
|
145-146 |
|
||
65 |
|
Музика навколо нас |
|
|
впливу музики на здоров’я і самопочуття. |
|
146-148 |
|
||
66 |
|
Улюблений гурт |
|
визначає пріоритети |
|
|
WB |
|
||
67 68 |
|
Улюблений гурт |
|
|
|
|
149-155 |
|
||
69 |
|
Останній концерт |
|
визначає пріоритети
|
|
|
155-159 |
|
||
70 |
|
Останній концерт |
|
|
|
замовлення квитків онлайн. |
159-162 |
|
||
71 |
|
Музика в нашому житті |
|
|
Обговорює вплив музики |
|
162-163 |
|
||
72 73 |
|
Музика в нашому житті |
|
|
на самопочуття |
|
168-173 |
|
||
74 |
|
Домашнє читання |
|
Презентує власні ідеї |
|
|
174-177 |
|
||
75 |
|
Урок узагальнення з теми. Тести |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
A DAILY, |
A WEEKLY, |
A MOUNTHLY |
|
|
|
||
76 |
|
Створення газети |
Складає список за і проти друку газет (викор. дерев) |
|
|
|
182-184 |
|
||
77 |
|
Газети та журнали України |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
185-188 |
|
||
78 |
|
Преса Великої Британії |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
189-191 |
|
||
79 80 |
|
Популярні газети та журнали
|
|
Визначає достовірність інформації. |
|
Планує витрати на пресу |
191-194 WB |
|
||
81 |
|
Улюблені газети та журнали підлітків |
|
|
Пояснює правила |
|
194-196 |
|
||
82 |
|
Улюблені газети та журнали підлітків |
|
Описує власний стиль життя та
|
безпечної поведінки онлайн |
|
196-198 |
|
||
83 |
|
Інформаційна сторінка в газеті |
|
|
|
|
199 |
|
||
84 |
|
Моя улюблена газета/журнал |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
225-228 |
|
||
85 |
|
Урок узагальнення з теми. Тести |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
GEOGRAP |
HICAL |
OUTLOOK |
|
|
|
||
86
|
|
Навколо світу |
|
|
|
|
200-202 |
|
||
87 88 |
|
Подорож країнами |
Описує види еко-туризму |
|
|
Планує бюджет подорожі |
203-208 |
|
||
89 90 |
|
Подорож країнами |
Описує види еко-туризму |
|
|
Планує бюджет подорожі |
208-211 |
|
||
91
|
|
Клімат та географічне положення Великої Британії |
Описує види еко-туризму |
|
|
|
212-214 |
|
||
92 93 |
|
Клімат та географічне положення України |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування |
|
215-216 218-220 |
|
||
94 |
|
Великобританія та Канада |
|
країни та світового простору. |
|
|
216-217 |
|
||
95 |
|
Подорож до Британії
|
|
Демонструє розуміння цінності |
|
|
220-222 |
|
||
96 |
|
Країна моєї мрії |
|
культурного розмаїття та |
|
замовлення квитків онлайн. |
223-224 |
|
||
97 98 |
|
Країни моєї мрії |
|
потреби жити разом у мирі. |
|
|
228-232 |
|
||
99 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
в країні, мова якої вивчається. |
233-237 |
|
||
100 |
|
Урок узагальнення з теми. Тести |
|
|
|
|
|
|
||
101 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
||
102 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
||
103 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||
104 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
||
105 |
|
Підсумково-узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
|