НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ
ІНОЗЕМНА МОВА(АНГЛІЙСЬКА МОВА)
Підручник Full Blast Plus for Ukraine 5 клас НУШ
Автор: Мітчел Г.К., Марілені Малкогіанні «Full Blast Plus 5»
для 5 класу відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., СамойлюкевичІ. В.,Добра О. М., Кіор Т. М.)
Вчитель : Велієва Тетяна Василівна
І семестр – (3.5 години на тиждень)
2024 – 2025н.р.
№
|
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
1
|
02.09 |
Привітання. Знайомство. Абетка. Числівники 1-100.Повторення. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Математична: ■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Numbers (1-100) |
The verb ‘to be’(affirmative) |
Ставить та відповідає на запитання про себе |
Знати абетку, кольори, числівники 1-100. |
2
|
03.09 |
Предмети у класній кімнаті. Англомовні країни. Члени родини. Повторення. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Опис малюнку в усній формі |
School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, 06.09umbrella, pencil case, book |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання |
Впр.4D, стор.6 письмово.
|
3
|
05.09 |
Вирази класного вжитку. Повторення.
|
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах про членів родини |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
Впр.4B, стор.6 письмово.
|
4
|
09.09 |
Кольори. Поворення.
|
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Classroom language, Colours |
Imperative affirmative/ negative |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
Знати назви кольорів. |
Unit 1 “Who Are You?” |
||||||||||
5
|
10.09 |
1a. Where are you from?
Звідки ти? Країни та національності. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching) |
Робота в групі: дискусія |
Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish |
Where are you from? – I’m from… |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
Впр.4, стор.11 письмово. |
6
|
12.09 |
1a. Where are you from?
Звідки ти? Країни та національності. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання) |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
Possessive adjectives (my, your, our) |
Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
Впр.6, стор.11 скласти розмову за зразком між двома відомими людьми.
|
7
|
13.09 |
1b. He’s a chef. Професії. Професії членів родини. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) |
|
Professions: actor/actress, shop assistant,secretary, doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police officer, waiter/waitress, taxi driver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
Впр.2B, стор.13 написати відповіді на питання. |
8
|
16.09 |
1b. He’s a chef. Професії. Професії членів родини. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.) |
Написання розповіді про родину |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘to be’ (negative/questions) |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
Впр.4, стор.13 |
9
|
17.09 |
Вхідна діагностувальна робота 1c. Day and night. Дні тижня. Годинник та години. Частини дня. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
Називає дні тижня та називає час |
Виконати завдання на картках. |
10
|
19.09 |
Аналіз діагностуальної роботи 1c. Day and night. Дні тижня. Годинник та години. Частини дня. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та інсценування діалогу |
Робота в парах: guessing game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про своє дозвілля |
Придумати свою гру за зразком впр.4, стор.15 |
11
|
23.09 |
1d. Meet the band. Назви музичних інструментів. Учасники музичного гурту. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
|
Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums |
Present Simple (affirmative) |
Називає музичні інструменти |
Впр.2, стор. 16 читати вголос. |
12
|
24.09 |
1d. Meet the band. Назви музичних інструментів. Учасники музичного гурту. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групі: проведення групового дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
What…? Who…? |
Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу. |
Впр.3, стор.17 письмово. |
13
|
26.09 |
1e. I’m a student. Моє шкільне життя. Шкільні предмети. Шкільне життя дітей в англомовних країнах. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді. |
Впр.4D, стор.19 |
14
|
27.09 |
Round – up Повторення. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці) |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using Capital Letters, Punctuation |
Продукує короткі речення про себе та свої уподобання. |
Тренувальні вправи с.20 |
15
|
30.09 |
Test 1. Діагностувальна робота за темою “Who Are You?”
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Написання та доповнення речень |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання. |
Стор.20 “Now I Can”. |
Unit 2 “All About Me” |
||||||||||
16
|
01.10 |
Аналіз діагностуальної роботи 2a. My things. Мої речі. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів |
Читання діалогу- коміксу та виконання завдання |
Інсценування діалогу |
Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike |
Have got / has got |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника |
Впр.2 В, стор.22 письмово. |
17
|
03.10 |
2a. My things. Мої речі. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: memory game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника. Розуміє короткі аудіозаписи з паузами |
Впр.3, стор.23 письмово. |
18
|
07.10 |
2b. My clothes. Мій одяг. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Надання відповідей на запитання |
Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt |
Plural Forms (introduction) |
Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг. |
Впр.2В, стор.25 письмово.
|
19
|
08.10 |
2b. My clothes. Мій одяг. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання тексту щодо власного одягу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття. Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
These/those, plural forms |
Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/. |
Впр.3, стор.25 письмово.
|
20
|
10.10 |
2c. My pet. Мій домашній улюбленець. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Інсценування діалогу |
Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body |
Possessive Case (introduction) |
Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця. |
Впр.2 В стор.27 |
21
|
11.10 |
2c. My pet. Мій домашній улюбленець. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Робота в парах, гра ‘Guessing Game’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Possessive Case – Whose…? |
Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця. |
Впр.3, стор.27 письмово. |
22
|
14.10 |
2d. You’re a star! Здібності та вподобання. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (answering the questions) |
|
Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures |
The verb ‘can’ |
Розповідає про свої уподобання, що вміє робити |
Впр.2В, стор.29 |
23
|
15.10 |
2d. You’re a star! Здібності та вподобання. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘can’ |
Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити. |
Впр.3, стор.29 письмово. |
24
|
17.10 |
2e. My best friend. Мій найкращий друг. Зовнішність. Будова тіла.
|
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: guessing game |
Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з метою опису зовнішності |
Впр.4А, стор.31 читати та перекладати . Впр.4D, стор.31 – записати речення. |
25
|
21.10 |
Round-up Повторення |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: надання відповідей на питання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conjunctions: ‘and’ and ‘but’ |
Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга. |
Тренувальні вправи с32 |
26
|
22.10 |
Test 2. Діагностувальна робота за темою “All About Me”.
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення. |
Стор.32 “Now I Can”. |
27
|
24.10 |
Аналіз діагностуальної роботи Culture page 1. Music from around the world. Song 1 “Turn it up!”
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (answer the questions) |
Груповий спів пісні |
Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc. |
|
|
Стор.33 “Project”. Виготовити постер (плакат). |
Unit 3 “It’s My Life!” |
||||||||||
28
|
25.10 |
3a. Day in day out. Мій розпорядок дня. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання (true/false) |
|
Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed |
Present Simple (affirmative) |
Розповідає про щоденні справи. |
Впр.3, стор.37 письмово |
29
|
04.11 |
3a. Day in day out. Мій розпорядок дня. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
Prepositions of time |
Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки: s-/s/, s-/z/, es-/iz/ |
Впр.6, стор.37 |
30
|
05.11 |
3b. Do you like sports? Види спорту. Моє ставлення до різних видів спорту. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Інсценування діалогу |
To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc |
Present Simple (negative) |
Називає види спорту, розповідає про свої уподобання. |
Стор.38, вивчити лексику. |
31
|
07.11 |
3b. Do you like sports? Види спорту. Моє ставлення до різних видів спорту. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple (questions) |
Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple. |
Впр.3, стор.39 |
32
|
08.11 |
3c. Time out. Моє дозвілля. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: проведення опитування |
Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out with friends, to read magazines, to go shopping etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про своє хоббі та вільний час. |
Впр.3, стор.41 |
33
|
11.11 |
3c. Time out. Моє дозвілля. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: проведення опитування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple with Wh-questions |
Продукує прості речення про свій вільний час. |
Впр.5, стор.41 |
34
|
12.11 |
3d. Around the house. Мої хатні обов’язки. Допомога по господарству. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту ‘Housework Crazy’ |
Відповідати на запитання в усній формі |
Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про хатні обов’язки. |
Впр.3, стор.43 |
35
|
14.11 |
3d. Around the house. Мої хатні обов’язки. Допомога по господарству. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never). |
Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти. |
Впр.6, стор.43 |
36
|
18.11 |
3e. My favourite day. Мій улюблений день. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі. |
Впр.4D, стор.45 |
37
|
19.11 |
Round-up Повторення |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис свого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Word order |
Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня. |
Тренувальні вправи с.46 |
38
|
21.11 |
Test 3. Діагностувальна робота за темою “It’s my life!”.
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу. |
Стор.46 “Now I Can”. |
Unit 4 “Where I Live” |
||||||||||
39
|
22.11 |
Аналіз діагностуальної роботи 4a. Home sweet home. Види помешкання. Кімнати у будинку. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групова дискусія щодо місцепроживання |
House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs |
|
Називає кімнати в будинку та в квартирі |
Впр.5, стор.49 |
40
|
25.11 |
4b. Where is it? Меблі. Місце розташування предметів у будинку. |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ бере участь у коротких простих діалогах |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: опис малюнків Робота в групі: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc |
There is/ there are Prepositions of place |
Вживає конструкцію There is/ There are, продукує прості речення з використанням конструкції there is/there are для опису малюнків. Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця. |
Впр.3, стор.50 письмово. |
41
|
26.11 |
4b. Where is it? Меблі. Місце розташування предметів у будинку. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах: ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Definite and indefinite articles |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the , продукує прості речення для опису свого будинку/квартири. |
Впр.6, стор.51 |
42
|
28.11 |
4c. My neighbourhood. Споруди населеного пункту. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання завдання |
Інсценування діалогів |
Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. Продукує короткі речення про свій мікрорайон. |
Впр.3, стор.53 письмово. |
43
|
02.12 |
4c. My neighbourhood. Споруди населеного пункту. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: ставити питання та відповідати на них |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Personal Pronouns: subject and object pronouns |
Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово can для дозволу. |
Знати лексику впр.1, стор.48, впр.1, стор.50, впр.1, стор.52 |
44
|
03.12 |
4d. Places to visit. Місця, які можна відвідати у населеному пункті. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її ■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання коротких текстів та виконання завдання (matching) Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Надання відповідей на запитання в усній формі Опис місця у письмовій формі |
Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum. Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами. |
The verb ‘must’introduction. The verb ‘must’ |
Читає та розуміє короткі повідомлення. Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t. |
Впр.2, стор.55 письмово. |
45
|
05.12 |
4d. Places to visit. Місця, які можна відвідати у населеному пункті. |
Розглядає природу як цілісну систему |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Ordinal numerals |
Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
Впр.6, стор.55 |
46
|
06.12 |
4e. My house. Моє помешкання. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис власного житла в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення для опису будинку. |
Впр.4D, стор.57 |
47
|
09.12 |
Round-up Повторення |
Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання. |
Тренувальні вправи с. 58 - 59 |
48
|
10.12 |
Test 4. Діагностувальна робота за темою “Where I Live”. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії. |
Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання (answer the questions |
Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні |
Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out |
|
|
Стор.58 “Now I Can”. |
49
|
12.12 |
Аналіз діагностуальної роботи Culture Page 2. “Emma Lewis. The Life of a typical British Teenager.” Song 2 “My Space”. |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії. |
Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання (answer the questions |
Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні |
Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out |
|
|
Стор.59 “Project” написати короткий блог про життя підлітків в Україні. |
50
|
16.12 |
Контроль сприймання усної інформації на слух/Аудіювання
|
|
|
Listening Test |
|
|
|
|
|
51
|
17.12 |
Контроль усної взаємодії та висловлювання/ Говоріння
|
|
|
|
Speaking Test |
|
|
|
|
52
|
19.12 |
Контроль сприймання письмових текстів/Читання |
|
|
|
|
Reading Test |
|
|
|
53
|
20.12 |
Контроль письмової взаємодії та висловлювання/Письмо
|
|
|
|
|
|
Writing Test |
|
|
54
|
23.12 |
Урок-вікторина |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 |
24.12 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|