Українська мова
10 клас
Вид роботи |
1 семестр |
2 семестр |
кількість |
кількість |
|
Зв'язне мовлення: |
12 |
12 |
Перевірка мовної теми ( тести) |
2 |
2 |
Письмо: |
|
|
переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Правопис: |
|
|
диктант |
1 |
1 |
діалог |
1 |
- |
Читання вголос |
- |
1 |
Усний твір |
- |
1 |
Усний переказ |
1 |
- |
№ |
Тема уроку |
К/г |
Дата |
|
|
||||
Вступ |
||||
1 |
Розвиток української мови. |
1 |
|
|
2 |
РЗМ№1 Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання . Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення |
1 |
|
|
3 |
РЗМ№2 Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. |
1 |
|
|
4 |
РЗМ №3Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку. |
1 |
|
|
|
Повторення вивченого у 9 класі |
|||
5 |
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. |
1 |
|
|
6 |
Розділові знаки у простому ускладненому реченні: однорідні члени речення, відокремлені члени речення, звертання, вставні слова |
1 |
|
|
7 |
Діагностичний диктант. РЗМ №4 Ділові папери. Резюме |
1 |
|
|
8 |
РЗМ №5 Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. |
1 |
|
|
9 |
Контрольна робота №1 (тести) |
1 |
|
|
Синтаксис. Пунктуація. Пряма мова. Діалог |
||||
10 |
Пряма мова. Заміна прямої мови непрямою. |
1 |
|
|
1112 |
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Діалог. |
2 |
|
|
13 |
РЗМ№6 Письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю |
1 |
|
|
14 |
Розділові знаки при прямій мові й діалозі. РЗМ №7Складання й розігрування діалогів – обговорень , діалогу-домовленості. |
1 |
|
|
Складносурядне речення |
||||
15 |
Складне речення та його ознаки. Складні речення сполучникові та безсполучникові |
1 |
|
|
16 |
РЗМ№8 Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом) |
1 |
|
|
17 |
Складні речення із сурядним та підрядним зв'язком. |
1 |
|
|
18 |
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами. |
1 |
|
|
19 |
РЗМ №9 Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
1 |
|
|
20 |
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. Розді-лові знаки між частинами складносурядного речення. |
1 |
|
|
21 |
РЗМ№10 Аналіз письмового переказу Розділові знаки між частинами складносурядного речення. |
1 |
|
|
22 |
Контрольна робота №2 (тести) |
1 |
|
|
Складнопідрядне речення |
||||
23 |
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. |
1 |
|
|
24 |
Основні види складнопідрядних речень. Складнопідрядне означальне речення |
1 |
|
|
25 |
РЗМ№ 11 Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. |
1 |
|
|
26 |
РЗМ №12 Контрольний твір. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень. |
1 |
|
|
27 |
Складнопідрядне з’ясувальне речення. РЗМ№13 Аналіз контрольного твору |
1 |
|
|
28 |
Контрольний диктант №1 |
1 |
|
|
29 |
Складнопідрядне з підрядним умови |
1 |
|
|
30 |
Складнопідрядне допусту |
1 |
|
|
31 |
Складнопідрядне місця, часу |
1 |
|
|
II семестр |
||||
32 |
РЗМ №14 Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
1 |
|
|
33 |
Складнопідрядне способу дії та ступеня |
1 |
|
|
34 |
Складнопідрядне з підрядним порівняльним |
1 |
|
|
35 |
Складнопідрядне причини і мети |
1 |
|
|
36 |
Складнопідрядне наслідкове |
1 |
|
|
37-38 |
Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення. |
2 |
|
|
39 |
РЗМ №15 Ділове мовлення. Заява |
1 |
|
|
40 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. |
1 |
|
|
41 |
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами. |
1 |
|
|
42 |
РЗМ № 16 Усний твір-роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі |
1 |
|
|
43 |
Контрольна робота №3 (тести) |
1 |
|
|
Безсполучникове складне речення |
||||
44 |
Безсполучникове складне речення. |
1 |
|
|
45 |
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення |
1 |
|
|
46 |
РЗМ №16 Діалог-обговорення актуальної теми. |
1 |
|
|
47 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях: кома, крапка з комою |
1 |
|
|
48 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях: двокрапка, тире |
1 |
|
|
49 |
РЗМ№17 Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі |
1 |
|
|
50 |
Самостійна робота. РЗМ №18 Аудіювання текстів. Аналіз контрольного твору |
1 |
|
|
51 |
Контрольна робота №4 (тести) |
1 |
|
|
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
||||
5253 |
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
2 |
|
|
54 |
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. |
1 |
|
|
55 |
РЗМ №19 Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку) |
1 |
|
|
56 |
РЗМ № 20 Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
1 |
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
||||
5758 |
Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. |
1 |
|
|
59 |
РЗМ №21 Текст-розповідь про спілкування з людиною, яку ви вважаєте взірцем інтелігентності, з поясненням, які чесноти цієї особи є, на вашу думку, найціннішими для суспільства |
1 |
|
|
60 |
Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. РЗМ № 22 Аналіз контрольного переказу |
1 |
|
|
61 |
РЗМ №23 Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
1 |
|
|
62 |
Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення). |
1 |
|
|
63 |
РЗМ №24 Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
1 |
|
|
64 |
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. Тести. |
1 |
|
|
65 |
Контрольний диктант №1 |
1 |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
||||
66 |
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). |
1 |
|
|
67 |
Орфографія. Пунктуація. |
1 |
|
|