Перелік навчальних програм і підручників,
|
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік
ІІ семестр
|
за якими здійснюється навчання у 2020-2021 н.р.
Клас |
Всього годин |
І семестр |
ІІ семестр |
Навчальна програма |
Підручник |
5 |
70 |
|
36 |
Міністерство освіти і науки України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 5 клас Укладач: Чеботарьова О.В., кандидат педагогічних наук, ст. наук. співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України
Київ - 2014 |
|
№ Уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
||
ІІ Семестр |
|||||
Створення композицій із природного матеріалу |
|||||
|
|
Об’єкти роботи. Зразки різних композицій із природного матеріалу. |
|
||
|
|
Теоретичні відомості. Загальні правила складання букетів та композицій із сухого природного матеріалу. |
|
||
|
|
Букети та композиції у вазах. |
|
||
|
|
Композиції з природного матеріалу у рамках. |
|
||
|
|
Корзинки з сухими рослинами, мініатюрні композиції на зрізах деревини, на сухому корінні, на гілках. |
|
||
|
|
Практична робота13 Створення композицій у вазах та рамках. |
|
||
|
|
Практична робота14 Створення корзинок із засушеними рослинами. Тематичне оцінювання 8 |
|
||
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: Називає: загальні правила складання букетів та композицій із сухого природного матеріалу. Характеризує відмінності: між композиціями на зрізах деревини, сухому корінні, гілках. Розпізнає: різні природні матеріали. Дотримується: правил безпечної роботи з ножицями, клеєм. Організовує: робоче місце при роботі з природним матеріалом. |
|||||
Вирощування кімнатних рослин |
|||||
|
|
Об’єкти роботи. рослини родини аспарагусів і родини колеусів. |
|
||
|
|
Теоретичні відомості. Рослини в інтер'єрі школи. |
|
||
|
|
Значення декоративно - листяних кімнатних рослин в озелененні приміщень. |
|
||
|
|
Підбір рослин для озеленення класів, коридорів школи. |
|
||
|
|
Родина аспарагусів і умови їх вирощування. |
|
||
|
|
Родина колеусів, умови вирощування і правила догляду за рослинами. |
|
||
|
|
Температура води для поливу кімнатних рослин. Необхідність відстоювання води для поливу кімнатних рослин. |
|
||
|
|
Практичні роботи 15 Вивчення умов вирощування рослин родини аспарагусів і колеусів. |
|
||
|
|
Практичні роботи 16 Приготування суміші ґрунтів для рослин. |
|
||
|
|
Практичні роботи 17 Висаджування укорінених живців у горщики та догляд за посадженими рослинами. Тематичне оцінювання 9 |
|
||
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: Називає: рослини родини аспарагусів і родини колеусів. Характеризує умови вирощування і правила догляду за рослинами. Дотримується: правил догляду за рослинами. Готує: суміші ґрунтів для рослин за допомогою вчителя. Висаджує: живці у горщики. |
|||||
Підготовка насіння до посіву на розсаду |
|||||
|
|
Теоретичні відомості. Умови, необхідні для вирощування розсади з насіння. |
|
||
|
|
Суміш ґрунтів, необхідна для вирощування розсади квіткових рослин та її компоненти. |
|
||
|
|
Правила приготування суміші ґрунтів у необхідному співвідношенні компонентів. |
|
||
|
|
Практична робота 18 Приготування суміші ґрунтів у необхідному співвідношенні компонентів. |
|
||
|
|
Практична робота 19 Заповнення приготованою сумішшю ящиків для розсади. Тематичне оцінювання 10 |
|
||
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: Називає: умови, необхідні для вирощування розсади з насіння. Готує: суміші ґрунтів у необхідному співвідношенні компонентів за допомогою вчителя. Заповнює: сумішшю ящики для розсади. |
|||||
Підготовка ґрунту під квітково - декоративні рослини |
|||||
|
|
Теоретичні відомості. Весняні роботи на квітниках. Строки проведення даних робіт. |
|
||
|
|
Правила безпечної роботи з лопатою. Глибина перекопування ґрунту. |
|
||
|
|
Практична робота 20 Перекопування квітників за допомогою лопати. |
|
||
|
|
Практична робота 21 Розрівнювання ґрунту граблями. Тематичне оцінювання 11 |
|
||
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: Характеризує весняні роботи на квітниках. Дотримується: правил перекопування грунту |
|||||
Висівання насіння однорічних рослин ( чорнобривці) у відкритий ґрунт |
|||||
|
|
Теоретичні відомості. Однорічні рослини - рослини, що ростуть один рік від весни до осені. Їх коротка характеристика. |
|
||
|
|
Вигляд насіння чорнобривців. Правила посіву у відкритий ґрунт. |
|
||
|
|
Оформлення чорнобривцями країв клумб. Правила безпечної роботи з інструментами. |
|
||
|
|
Практична робота 22 Визначення місця чорнобривців на клумбах. |
|
||
|
|
Практична робота 23 Підготовка рядків для посіву насіння рослин. |
|
||
|
|
Практична робота 24 Полив підготованих рядків із кружки. Посів насіння чорнобривців у підготовані рядки. Тематичне оцінювання 12 |
|
||
|
|
Перегляд повчальних відео на закріплення пройденого матеріалу |
|
||
|
|
Перегляд повчальних відео на закріплення пройденого матеріалу |
|
||
|
|
Повторення та систематизація вивченого матеріалу за ІІ семестр |
|
||
|
|
Повторення та систематизація вивченого матеріалу за рік |
|
||
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: Називає: 2-3 однорічні рослини. Характеризує однорічні рослини. Дотримується: правил безпечної роботи з інструментами. Готує: рядки для посіву рослин. Висіває: однорічні рослини у грунт. |
|||||