Календарно - тематичне планування уроків мистецтва у 4 класі
до підручника:
Мистецтво. 4 клас.
Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило
1 семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
|
Ми – діти твої, Україно!
|
|
|
1 |
Милуємося красою землі. Слухання: українські народні пісні. Обробка народної мелодії. А капела.Музична грамота: соліст, ансамбль , хор. |
4-5 |
01.09 |
2 |
Мистецтво про красу рідної землі . Актуалізація предметних компетентностей. Малювання композиції «Смачний урожай» Передній, середній, дальній плани картини; пейзаж (повторення). |
5-7 |
01.09 |
3 |
Милуємося красою землі (продовження). Слухання: Денис Січинський «Чом, чом, земле моя». Виконання: «У ритмі серця» (музика Руслани Лижичко, вірші Сашка Положинського). Куплетна форма. |
8-9 |
08.09 |
4 |
Мистецтво про красу рідної землі. Ілюстрації словацького художника Франтишека Чаннера «Зла Земля» Створення образу дерева. Засоби виразності графіки (лінія, крапка, пляма). |
10-11 |
08.09 |
5 |
Мистецтво крізь віки.Слухання: НАОНІ. Старовинні українські народні інструменти – кобза, колісна ліра. Кавер - версія. Антоніо Вівальді «Гроза» із сюїти «Пори року». Дует, тріо, квартет. |
12-13 |
15.09 |
6 |
Популярність і сучасність народного мистецтва в усі часи. Малювання натюрморту (графічні матеріали). Декоративно-ужиткове мистецтво, види декоративно-ужиткового мистецтва. |
14-15 |
15.09 |
7 |
Мистецтво крізь віки (продовження) Слухання: Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Виконання: «Мова барвінкова» (музика М. Жабляк, вірші Ю. Драгун). |
16-17 |
22.09 |
8 |
Популярність і сучасність народного мистецтва в усі часи, формування культурної, цифрової компетентності Створення натюрморту з тортом (аплікація). Натюрморт, правила композиції. |
18-19 |
22.09 |
9 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу.Народні музичні інструменти. Фольклорні теми в сучасному мистецтві. |
|
29.09 |
10 |
Повторення та закріплення вивченої теми. Створення натюрморту з допомогою комп’ютерних технологій. |
|
29.09 |
|
Мистецтво та здоров’я
|
|
|
11 |
Мистецтво та здоров’я. НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція. Виконання: «Гопак» (музика О. Злотника, вірші Л. Ямкового). Руханка «Гопак». Аркан- народний танець. |
20-21 |
06.10 |
12 |
Мистецтво та здоров’я . О. Скицюк. «Чарівний птах і равлик». Елементи, кольори петриківського розпису. Розпис тарілочки у петриківській манері (гуаш). Замкнута, відкрита композиція |
22-23 |
06.10 |
13 |
Мистецтво та здоров’я (продовження). Виконання сучасних танців. Руханка «Baby Shark – Українська версія». Темп. Виконання: Танцювальна композиція «Рок-н-рол». Темп. |
24-25 |
13.10 |
14 |
Можливості мистецтва впливати на здоров’я людини . Фотоколаж із світлин про визначні куточки України. Створення різних за формою композицій, використовуючи світлини. Колаж, фотоколаж, бріколаж. |
26-27 |
13.10 |
15 |
Можливості мистецтва впливати на емоційне здоров’я. Музичний релакс. Музика як підтримка. Пісні війни. Пісня « Пес Патрон- пухнастий воїн». К Гнатенко , А. Мигай, хор «Зміна». |
|
20.10 |
16 |
Можливості мистецтва впливати на емоційне здоров’я. Створення ментальної карти у техніці колаж, бріколаж. |
|
20.10 |
|
У дружному слов’янському колі
|
|
|
17 |
У дружному слов’янському колі. Мазурка. Полька. Виконання: «Полька» (музика і вірші народні). Чеська полька. Синкопа. |
28-29 |
03.11 |
18 |
Мистецтво слов’янських народів (польського, чеського) О. Мрадаєва «Політ над містом». Міський пейзаж, правила композиції у пейзажі. Створення композиції «Моє місто». Прийом загородження (аплікація). |
30-31 |
03.11 |
19 |
У дружному слов’янському колі (продовження). Болгарський танець. Білоруський танець «Крижачок». Білоруська колиханка. Болгарська колискова. Ритм. Виконання: «Бульба». Білоруська народна пісня-танець. |
32-33 |
10.11 |
20 |
Мистецтво слов’янських народів (польського, чеського). О. Подозерова «Ранковий вітерець». Ритм в архітектурі Малювання міського пейзажу без використання попереднього начерку. Зображення ритмічного чергування вікон будинків, дерев тощо (гуаш). |
34-35 |
10.11 |
21 |
На гостину до угорців, румунів і молдован. Слухання: Ференц Ліст «Угорська рапсодія № 2». Йоганнес Брамс «Угорський танець № 5». Виконання: «Чардаш» Угорський народний танець. |
36-37 |
17.11 |
22 |
Мистецтво народів, які проживають в Україні. Б. Салій «Чорногора». Гірський пейзаж. Створення гірського пейзажу (гуаш, тонований папір). |
38-39 |
17.11 |
23 |
На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження). Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Румунський танець «Інвертіта». Музичні інструменти. Виконання мелодій на тексти угорських народних пісень. |
40-41 |
24.11 |
24 |
На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження). Художня обробка металу. Ковальство. Відео «Ковані вироби». Симетрія. Асиметрія. Створення ескізу художнього виробу з металу (фломастери). |
42-43 |
24.11 |
25 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Слухання: Кримськотатарська колискова. Народна пісня у виконанні Джамали. Танець «Емір Джелял Хайтармаси». Виконання: «Дружба і достлук» (музика Л. Джемалядінової, вірші М. Пугач, Л. Джемалядінової, Н. Кононенко). |
44-45 |
01.12 |
26 |
Мистецтво народів, які проживають в Україні. Вироби декоративно-ужиткового мистецтва кримських татар. Онамент. Створення орнаменту у стрічці за кримськотатарськими мотивами. |
46-47 |
01.12 |
27 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження) Перегляд: Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс. «Сиртакі». Батьківщина театру. Будова сцени. |
48-49 |
08.12 |
28 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Мозаїка. Давньогрецька мозаїка, сучасні предмети побуту, прикрашені мозаїкою. Виготовлення новорічного подарунку з побутових матеріалів (мозаїка, бріколаж …)
|
50-51 |
08.12 |
29 |
Великодні та новорічні мотиви у мистецтві народів, які проживають в Україні. Слухання: святково – обрядові пісні . |
|
15.12 |
30 |
Великодні та новорічні мотиви у мистецтві народів, які проживають в Україні. Створення колективної роботи . Вітальний плакат « Щасливого Різдва!». |
|
15.12 |
31 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. |
52-53 |
22.12 |
32 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. |
53-53 |
22.12 |