Календарно-тематичне планування з мистецтва для 5 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування створене на основі Модельної навчальної програми «Мистецтво 5–6 класи» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (авт. Масол Л. М., Просіна О. В. ) Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 МИСТЕЦТВО

5 КЛАС (ЗА ПІДРУЧНИКОМ Л. МАСОЛ)

Створене на основі Модельної навчальної програми «Мистецтво 5–6 класи» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (авт. Масол Л. М., Просіна О. В. ) Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 

Умовні скорочення: СОМ- сприймання образотворчого мистецтва; СКМ- сприймання кіномистецтва; .ХТД -  художньо-творча діяльність; П -поняття (словник).

№за/п

Дата

 

Тема уроку

 

Очікувані результати навчання

 

Зміст роботи ,

творче завдання

Рекомендована  техніка та матеріали

РОЗДІЛ 1. НАРОДНЕ І ПРОФЕСІЙНЕ МИСТЕЦТВО

ВСТУП. ПОХОДЖЕННЯ МИСТЕЦТВА. МИСТЕЦТВО СТАРОДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ.

1.

 

ПОХОДЖЕННЯ МИСТЕЦТВА.

 

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

знає , як виникло мистецтв;

розуміє послідовність побудови зображення.

Діяльнісний компонент

створює художні образи на площині та об’ємні, у статиці та динаміці;

передає простір засобами лінійної та повітряної  перспективи;

дотримується законів композиції під час виконання творчих робіт

Ціннісний компонент

усвідомлює відповідальність людини за збереження мистецьких надбань;

висловлює й аргументує своє ставлення до творів мистецтва

Як виникло образотворче мистецтво.

Виникнення графіки, живопису, скульптури. Трипільська культура.

СОМ: наскельні малюнки

ХТД: Варіант1. Малювання тварини, що спинилась на мить

П: художній образ

 

 

 

 

 

Акварель

2.

 

МИСТЕЦТВО СТАРОДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ.

Образотворче мистецтво стародавніх культур цивілізацій.

СОМ: архітектура і скульптура Давнього Єгипту, Давньої Греції.

ХТД: Варіант 1. Малювання грецької вази - амфори, декорування;

Варіант 2.Вико­ристати фрагмент одного зі зразків розпису грецьких ваз для відновлення цілісної сюжетної композиції.

П: символіка, кераміка, стилізація, теракота 

Кольорові олівці

 

 

ТЕМА1. ОДВІЧНІ РИТМИ МИСТЕЦТВА.

3.

 

ОДВІЧНІ РИТМИ МИСТЕЦТВА

 Знаннєвий компонент

знає

особливості мови різних

видів  мистецтва;

види українського  декоративно- прикладного мистецтва, східного мистецтва;

розуміє

синтез мистецтв, зв’язків між видами мистецтва, мистецтва з життям;

 значення правильного оформлення творчих робіт.

Діяльнісний компонент

створює  зображення (графічні, живописні,  об’ємні) в процесі експериментування з  кольорами, лініями, формами;

розробляє ескізи, зокрема з  етнічними мотивами, застосовує різні художні  техніки, матеріали,

виявляє

художньо-образне мислення під час  творчої діяльності в різних видах мистецтва

дотримується

законів композиції під час виконання творчих робіт

Ціннісний компонент

усвідомлює

який вид художньо 

творчої діяльності покращує емоційний стан

висловлює й аргументує

емоції й почуття від сприймання  мистецьких творів і описує власні мистецькі  вподобання;

пояснює вплив творів на зміну  емоційного стану;

визначає улюблені види мистецької діяльності,  пояснює, від чого отримує задоволення у  творчості.

 

 

 

 

 

Орнаментальні мотиви.

Види орнаментів (рослинний, геометричний, змішаний)

СОМ: рослинний, геометричний, змішаний орнаменти

ХТД: : Варіант 1. Виконання орнаменту у стрічці;

Варіант 2.Створення ескізу орнаменту для металевих воріт школи, хвіртки дачної садиби, огорожі, клумби в парку тощо.

П:орнамент, рапорт, мотив

Кольорові олівці, фломастери.

4.

 

ОДВІЧНІ РИТМИ МИСТЕЦТВА

Барвиста магія народного малярства

Народний розпис. Петриківський розпис.Самчиківський розпис. Симетрична і асиметрична композиція.

Віртуальна екскурсія до Національного музею українського народного декоративного мистецтва.

 ХТД: створення квіткової композиції за традиціями українського народного малярства з використанням мотивів петриківського або самчиківського розпису, прийомів стилізації.

П: симетрія. асиметрія.

 

Акварель, гуаш.

5.

 

ЗОЛОТІ РУКИ НАРОДНИХ МАЙСТРІВ

Декоративнс-ужиткове мистецтво.

СОМ: Ткацтво, килимарство, вишивка, різьблення по дереву, кераміка, плетіння, витинання.

Опішнянська кераміка. Віртуальна екскурсія www.opishne-museum.gov.ua

ХТД: Варіант 1. Виготовлення витинанки «Чарівні птахи». Варіант2. Виготовлення витинанки «Зайчики-побігайчики».

Мистецький проект «Декоративно-ужиткове мистецтво нашого краю»

 

6.

 

ЗОЛОТІ РУКИ НАРОДНИХ МАЙСТРІВ

Народна іграшка.

Матеріали виготовлення іграшок. Іграшки-обереги. Лялька-берегиня.

Віртуальна екскурсія: Державний музей іграшки в Києві: www.muzey-igrashki.com.ua

ХТД: Варіант 1. Ліплення декоративної тарілки (техніка пластилінові джгутики та кульки).

Варіант 2. Ліплення коника-стрибунця за мотивами української народної іграшки

 

Пластилін.

7.

 

МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ

Чарівні арабески.

Східні орнаменти (арабески) і старослов’янська в’язь (бігунок)

СОМ: зразки арабесок.

П: арабеска

Мистецький проект «Міні – конкурс «Арабеска»

ХТД: Варіант 1. Створення ескізу арабески для оздоблення одягу

Варіант 2.Створення арабески для східного килима Алладіна.

Графічні матеріали.

8.

 

ПІДСУМОК ЗНАНЬ

 

Виконання блоку завдань «Перевір себе».

 

 

ТЕМА 2. ПРОФЕСІЙНЕ МИСТЕЦТВО

9.

 

ГРАФІЧНІ ІНТОНАЦІЇ

Знаннєвий компонент

знає

види графіки, засоби художньої виразності графіки (лінія, штрих, крапка, пляма); основні закони композиції.

Діяльнісний компонент

відтворює

об’єкти навколишнього світу засобами художньої виразності графіки;

передає

об’єм предметів засобами світлотіні;

дотримується

основних законів композиції;

застосовує різні графічні техніки та матеріали.

Ціннісний компонент

Висловлює

 власні судження про естетичну цінність графічних творів;

аналізує

власні графічні творчі роботи та роботи однолітків;

усвідомлює

значення графіки як основи інших видів образотворчого мистецтва.

Графіка — мелодії виразних ліній.

Графіка: засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма).

ХТД: Малюнок«Котика-вусатика» різними графічними засобами: лінійний портрет ( кулькова ручка) або кольоровий портрет (кольорові олівці).

П: Сангіна, графіка, гравюра.

Чорна кулькова ручка, кольорові олівці.

10.

 

ГРАФІЧНІ ІНТОНАЦІЇ

Види графіки.

 (промислова графіка, плакат,

Карикатура).

ХТД:Робота у групах. Виконайте серію графічних ілюстрацій до літературного твору.

 

Кольорові олівці.

11.

 

ПАЛІТРА ТЕМБРІВ І СИМФОНІЯ КОЛЬОРІВ

Знаннєвий компонент

знає

види живопису;властивості кольору (насиченість, світлота, відтінок);

називає

засоби художньої виразності живопису (колір, колорит, контраст, нюанс, колірна гама).

Діяльнісний компонент

відтворює

красу навколишнього світу засобами живопису;

передає об’єм предметів кольором;

дотримується основних законів композиції;

уміє передавати плановість засобами живопису;

застосовує різні живописні техніки та матеріали (акварель, гуаш).

Ціннісний компонент

аналізує власні живописні творчі роботи й роботи своїх однолітків;

висловлює судження, ціннісні ставлення до творів живопису, які є  культурним надбанням людства в Україні й світі

Живопис: кольорова гармонія.

Види живопису (станковий, монументальний                                   декораційний, мініатюра). Колір. Ахроматичні й  хроматичні, основні й похідні кольори.    

ХТД: створення композиції

Варіант 1.  - в ахроматичній гамі;

Варіант 2.  -у хроматичній гамі

П: живопис, гама.

Гуаш.

12.

 

ПАЛІТРА ТЕМБРІВ І СИМФОНІЯ КОЛЬОРІВ

Колорит.

Холодний і теплий колорит. Наближений і контрастний колорит.

ХТД: Варіант 1. Намалювати рибку — Морську Царівну;

Варіант2. Скласти на столі композицію із двох-трьох фруктів або овочів. Намалювати «Смачний» натюрморт з натури.

П: колорит, тон, нюанс.

Гуаш, акварель.

13.

 

СЕКРЕТИ ФАКТУРИ

Знаннєвий компонент

знає

види та матеріали скульптури;

розуміє

засоби художньої виразності скульптури;

Діяльнісний компонент

створює

художні образи людей, тварин, сюжетно-тематичні композиції з різних пластичних матеріалів (кругла скульптура, рельєф);

застосовує

 різні техніки, прийоми та матеріали для реалізації творчого задуму в скульптурних композиціях

Ціннісний компонент

усвідомлює

значення творів декоративно-прикладного мистецтва і скульптури у формуванні і збереженні культурної спадщини України й світу.

висловлює й аргументує

власні судження про скульптурні твори.

Скульптура - мистецтво пластичних форм.

Художня мова скульптури (об’ємна форма, фактура). Види скульптури за формою (кругла, рельєф), за змістом і призначенням ( монументальна, станкова, декоративна, дрібна пластика).

П: скульптура, рельєф, пластилін

ХТД: створення шахових фігур на новорічному карнавалі.

 

 

Пластилін, глина, солоне тісто

14.

 

СЕКРЕТИ ФАКТУРИ

Знаннєвий компонент

Орієнтується

 у видах архітектури; 

знає

архітектурні пам’ятки свого регіону, України та світу;

розуміє

регіональні особливості йсимволіку різних видів декоративно-прикладного мистецтва (розпис, кераміка, вишивка, писанкарство, витинанка, народна іграшка тощо)

Діяльнісний компонент

зображує

архітектурні споруди за законами лінійної перспективи (екстер’єр, інтер’єр з пам’яті, за уявою);

створює

ескізи проектів, макети екстер’єру й інтер’єру;

використовує

 в декоративно-прикладній діяльності символіку традиційної орнаментики й кольору;

виконує

творчі роботи в різних техніках декоративно-прикладного мистецтва

Ціннісний компонент

усвідомлює

фундаментальне значення народного мистецтва й цінність особистого внеску в розвиток української культури;

висловлює

власні судження про необхідність збереження пам’яток архітектури як художнього надбання людства;

виявляє

емоційно-ціннісне ставлення щодо творів архітектури

 

Архітектура - музика, що застигла у камені.

Архітектура. Види архітектури.

П: архітектура, барельєф, горельєф.

ХТД: Робота у групах. Створення проєкту «Екомісто — зелений острів в океані» з незвичними будинками-скафандрами й підводними хмарочосами.

Техніка на вибір учнів.

15.

 

МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ

Архітектура й образотворче мистецтво Сходу.

Екскурс до східних країн: Індії, Китаю, Японії, Кореї.

Монументальна декоративна скульптура. Види рельєфу.

ХТД:Варіант 1. Малюнок зимового пейзажу «Пагода в горах» у вертикальному форматі (акварель);

Варіант 2. Створення ескізу монети з твариною, яка є символом року за східним календарем (техніка на вибір).

Акварель.

Техніка на вибір.

16.

 

ПАНОРАМА МИСТЕЦТВ

 

 

Виконання блоку завдань . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

РОЗДІЛ ІІ. ВЗАЄМОДІЯ І СИНТЕЗ МИСТЕЦТВ

ТЕМА3. СЦЕНІЧНІ МИСТЕЦТВА

17.

 

КОЛИ ВСІ МИСТЕЦТВА РАЗОМ

Знаннєвий компонент

знає

особливості засобів художньої виразності різних видів мистецтв

розуміє

зв’язок образотворчого мистецтва з іншими видами мистецтв (музикою, літературою, театром, цирком, кіно);

Діяльнісний компонент

створює

образотворчі композиції, які відображають взаємозв’язок між різними видами мистецтв

застосовує

відповідні засоби художньої виразності, техніки та матеріали для створення композицій;

Ціннісний компонент

усвідомлює

в поєднані образотворчого мистецтва з іншими видами мистецтв повною мірою відображається багатоплановість і складність навколишнього середовища;

значення роботи художника в театральному, цирковому мистецтві та кіно;

висловлює й аргументує

власні судження про нерозривну єдність різних видів мистецтв; 

Література і візуальні образи.

Книжкова ілюстрація. Шрифти. Буквиці.

 

ХТД: Варіант 1. Намалювати буквицю з інструментів художника або природних форм.

Варіант 2. Намалювати ініціал свого імені з рослинними або геометричними мотивами

П: заставка, кінцівка, ініціал, мініатюра.

 

Фломастери, маркери.

18.

 

КОЛИ ВСІ МИСТЕЦТВА РАЗОМ

Цирк в архітектурі та живописі.

Особливості споруди цирку. Циркове мистецтво в живописі.

ХТД: створення веселого клоуна  (змішана техніка: аплікація, графічні матеріали).

П: амфітеатр, балкон, арена, шапіто.

Мистецький проект «Цирк»

Змішана техніка: аплікація, графічні матеріали

19.

 

У ЦАРСТВІ МЕЛЬПОМЕНИ

Театральна афіша повідомляє.

Художні особливості афіші. Грим.

ХТД: Варіант 1. Робота в парах. Перетворити два смайлики на театральних персонажів — веселого Арлекіна і сумного П’єро.

Варіант 2. Створи афішу до вистави «Пригоди барона Мюнхгаузена».

СОМ: зразки театральних афіш.

П: афіша, грим.

Фломастери

20.

 

У ЦАРСТВІ МЕЛЬПОМЕНИ

Мистецтво створення ляльки.

Види театральних ляльок; пальчикові рукавички, тростинні, планшетні, маріонетки, «живі» ляльки – велетні.

П: маріонетка, реквізит

Віртуальна екскурсія www. puppetkharkov. иа/

ХТД: Варіант 1. Розробити ескізи театральних ляльок Арлекіна і П’єро.

Варіант 2. Групова робота. Виготовлення театральних ляльок із різних матеріалів (тканина, картон, хутро, нитки, стрічки, гудзики тощо).  Підготувати виставку або провести конкурс на кращу ляльку.

Фломастери. Тканина, хутро, стрічки, ґудзики, нитки та ін..

21.

 

У МУЗИЧНОМУ ТЕАТРІ

Знаннєвий компонент

знає

закони зображення  інтер’єру

 розуміє

 особливості побутового жанру й натюрморту;

Діяльнісний компонент

виконує

пошукові ескізи варіантів композиції інтерʼєру, театральних декорацій, афіш;

ескізи театральних костюмів

дотримується

послідовності зображення інтерʼєру та екстерʼєру;

відтворює

сцени з повсякденного життя людей у сюжетно-тематичних  і декоративних композиціях;

використовує

різні техніки для створення сюжетно-тематичні композиції в історичному, батальному, релігійному, міфологічному жанрах

Ціннісний компонент

висловлює

ціннісні ставлення щодо творів образотворчого мистецтва, які  відображають життя та побут різних верств населення минулого й сучасності;

усвідомлює

загальнолюдські, естетичні та художні цінності, транслятором яких є образотворче мистецтво

Споруди й інтер’єри театрів.

СОМ: світлини екстер’єрів та інтер’єрів театрів світу.

Мистецький проект «Архітектура театру».

ХТД: Намалювати театральний бінокль або зробити його з побутових матеріалів як бутафорію для шкільного театру. Придумати оригінальний декор.

Графічні матеріали.

22.

 

У МУЗИЧНОМУ ТЕАТРІ

Майстерність сценографії.

Сценографія. Театрально – декораційне мистецтво. Декорації, художнє освітлення, театральний костюм.

СОМ: ескізи театральних костюмів Л. Бакста. О. Екстер, А. Петрицького, К. Лакруа.

Мультимедійні декорації в театральному мистецтві.

П: декорація, сценографія, доповнена реальність.

ХТД:  Створити театральну завісу (колаж).

Техніка на вибір учнів.

23.

 

АНСАМБЛЬ: У ЄДНОСТІ КРАСА

 Знаннєвий компонент

Орієнтується

 у видах архітектури; 

у видах  монументального мистецтва: вітража, мозаїки або муралу.

знає

різновиди парків (регулярний, пейзажний).

архітектурні пам’ятки свого регіону, України та світу;

розуміє

парк як синтез архітектури, скульптури, ландшафту.

Діяльнісний компонент

зображує

паркові споруди за законами лінійної перспективи (екстер’єр, інтер’єр з пам’яті, за уявою);

створює

ескізи проектів, макети споруд для парку відпочинку;

використовує

 в декоративно-прикладній діяльності символіку традиційної орнаментики й кольору;

виконує

творчі роботи в різних техніках та з різного матеріалу.

Ціннісний компонент

усвідомлює

фундаментальне значення народного мистецтва й цінність особистого внеску в розвиток української культури;

висловлює

власні судження про необхідність збереження пам’яток архітектури як художнього надбання людства;

виявляє

емоційно-ціннісне ставлення щодо творів архітектури

Архітектурний ансамбль.

Синтез мистецтв в архітектурному ансамблі

 

Мурали у Києві, Харкові

ХТД: створення ескізу одного з видів монументального мистецтва: вітража, мозаїки або муралу.

П: ансамбль, вітраж.

 

Техніка на вибір учнів.

24.

 

АНСАМБЛЬ: У ЄДНОСТІ КРАСА

Садово - паркове мистецтво.

Парк як синтез архітектури, скульптури, ландшафту. Різновиди парків (регулярний, пейзажний).

Віртуальна екскурсія до «Софіївки» — Національного дендрологічного парку України.

П: садово-паркове мистецтво.

ХТД: Створити фонтан «Дельфін» для парку відпочинку з різних матеріалів (пластилін, кольоровий картон).

Мистецький проєкт -«Збережемо зелені легені Землі».

 

Пластилін, кольоровий картон.

25.

 

МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ

Цирк Сходу.

Китайський акробатичний цирк «Райське шоу з Піднебесної».Шанхайський цирк.

ХТД: Варіант 1. Намалювати стилізованого слоника для екологічної реклами.

Варіант2. Створити декоративного індійського слоника для голографічної композиції.

П: комікс

Техніка на вибір учнів.

26.

 

ПІДСУМОК ТЕМИ

 

Перевірка знань учнів. Презентація мистецьких проєктів. Експозиція дитячих робіт.

 

ТЕМА 4. ВІЗУАЛЬНІ МИСТЕЦТВА

27.

 

НАЙМОЛОДША МУЗА

 Знаннєвий компонент

знає

сучасні медіатехнології для створення дизайнерського виробу;

наводить приклади видів дизайну (графічний, промисловий, ландшафтний, арт-дизайн).

Діяльнісний компонент

Використовує

 інформаційне середовище у  власній творчості та художній комунікації;

обирає

для художнього самовираження різні  способи творення, зокрема медіа формати;

щукає,  добирає і поширює аудіо-, відео-, ілюстративні й  текстові матеріали;

планує

свою діяльність для  реалізації художньо-творчого задуму;

компонування  простих відеороликів. 

Ціннісний компонент

Сприйняття

 культурного  різноманіття світу через  мистецтво, медіа-інформацію. 

Усвідомлює

значення художньої діяльності  для емоційного задоволення і попередження стресів;

творів  мистецтва для релаксації,  

гармонізації життєдіяльності; 

 важливість творчої діяльності для самореалізації особистості.

Художник у кіно.

Види кіно: ігрове, документальне, анімаційне кіно. Художник у кіно.

ХТД: (колективна робота) створення образів героїв к/ф

СКМ: Варіант 1. Виліпити кіногероя Паддінгтона у вигляді сувеніру.

Варіант 2. Намалювати комікс про Паддінгтона за сюжетом літературного твору та з урахуванням кінообразу.

П: екранізація, комікс, титри.

Пластилін; фломастери, гелеві ручки.

28.

 

НАЙМОЛОДША МУЗА

Як створюється мультик.

Види мультиплікації. Художник мультиплікатор.

ХТД: Варіант 1. Придумати і намалювати власний образ робота Мед- Арта.

Варіант 2. Організувати і провести пітчинг. Підготувати візуальну презентацію (колаж) або комп’ютерну презентацію.

П: кадр, пітчинг.

Гуаш, графічні матеріали

29.

 

ЧАС НОВІТНІЙ СТВОРЮЄ КРАСУ

Знаннєвий компонент

знає

сучасні медіатехнології для створення дизайнерського виробу;

наводить приклади видів дизайну (графічний, промисловий, ландшафтний, арт-дизайн).

Діяльнісний компонент

створює

елементарні композиції з використанням комп’ютерних технологій;

розробляє 

ескізи дизайну середовища, транспорту, побутових виробів, одягу.

Ціннісний компонент

висловлює

власні судження про роль сучасних тенденцій мистецтва у формуванні та розвитку культурного середовища України й світу;

усвідомлює

 важливість творчої діяльності для самореалізації особистості.

 

 

 

Дизайн і його види. 

Дизайнер Види дизайну. Дизайн телестудій.

Комп'ютерна графіка. Логотип, піктограма.

ХТД:

Варіант 1.Створення заставки до  телепередачі «У світі тварин»;

Варіант 2. Створення веселої карти зоопарку з піктограмами і   логотипамн (групова робота).

П: дизайн, логотип, піктограма

Мистецький проект. «Телебачення» 

Техніка на вибір учнів.

30.

 

ЧАС НОВІТНІЙ СТВОРЮЄ КРАСУ

Дизайн і комп’ютерні технології.

Розвиток цифрових комп’ютерних технологій, їх вплив на мистецтво і дизайн.

Гейм-дизайн, відеоарт, віртуальна реальність тощо

Історія мистецтв та дизайну.

Комп'ютерна анімація.

 

31.

 

МИСТЕЦТВО І ТЕХНІКА

Фотомистецтво: мандрівка без кордонів і меж.

 

ХТД: Варіант 1. Створити світлини рідного краю для загальношкільної виставки «З Україною в серці».

Варіант2. Створити фудскейп з корисних для здоров’я продуктів.

П: анфас, доповнена реальність, ракурс, фуд-скейп

 

32.

 

МИСТЕЦТВО І ТЕХНІКА

Сучасні артпрактики.

Інсталяція, стріт-арт, реді-мейд.

Зворотня 3-D візуалізація, асамбляж, перформанс, гепенінг.

Боді-арт ілюзії.

ХТД:Створити фантастичну тваринку, використовуючи незвичні матеріали.

Техніка на вибір учнів.

33.

 

МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ

Карнавальні костюми, маски, образи.

Карнавальний грим, історія гриму.

ХТД: Створення маски «Чарівна незнайомка» (для дівчат),«Відважний лицар» (для хлопців)

П: маска, грим.

Техніка на вибір учнів.

34.

 

ПЕРЕВІРЯЮ СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ

 

Виконання блоку завдань «Перевір себе». Презентації мистецьких проєктів.

 

 

35.

 

ПЕРЕВІРЯЮ СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ

 

Експозиція дитячих робіт. Презентації мистецьких проєктів.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Афанасьєва Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 5 клас, Планування
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 5 клас (Масол Л.М.)
Додано
13 вересня 2022
Переглядів
13412
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку