Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури
для 5-го класу
на І семестр 2021-2022 н.р.
№ |
Тема уроку |
К-сть год |
Дата |
Примітки |
|
|
Вступ |
2 |
|
|
|
1 |
Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті. |
1 |
|
|
|
2 |
Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів. |
1 |
|
Фольклор, прислів’я, приказка, загадка, пісня. |
|
|
Казки народів світу |
18 |
|
|
|
3 |
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок та їхні характерні ознаки. |
1 |
|
|
|
4 |
Індійська народна казка «Фарбований шакал». «Панчатантра» – перша у світі фольклорна збірка, книга про основи житейської мудрості. |
1 |
|
|
|
5 |
Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Повчальний зміст казки. |
1 |
|
Алегорія |
|
6 |
Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» |
1 |
|
|
|
7 |
Японська казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик» |
1 |
|
|
|
8 |
РМ(усний). Порівняльна характеристика образів Іссумбосі та Момотаро |
1 |
|
|
|
9 |
Китайська народна казка «Пензлик Маляна». |
1 |
|
|
|
10 |
Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). |
1 |
|
|
|
11 |
Утілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. |
1 |
|
|
|
12 |
Брати Я. і В. Ґрімм. Значення діяльності братів Я. і В. Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору. |
1 |
|
Початковіпоняття про оригінал і переклад. |
|
13 |
Моральні цінності в казці «Пані Метелиця». Характеристика образів персонажів. |
1 |
|
Антитеза |
|
14 |
РМ (письмовий).Письмовий переказ казки «Пані Метелиця». |
1 |
|
|
|
15 |
Літературна казка. Олександр Сергійович Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила». |
1 |
|
|
|
16 |
Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна. Система образів. |
1 |
|
НАПАМ’ЯТЬ О.С.Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила». |
|
17 |
Ганс Крістіан Андерсен «Непохитний олов’яний солдатик». Історія створення. |
1 |
|
|
|
18 |
Утвердження сили кохання й відданості в казці «Непохитний олов’яний солдатик». |
1 |
|
|
|
19 |
ПЧ №1. Ганс Крістіан Андерсен «Соловей», «Дикі лебеді», «Снігова королева» (на вибір учня). |
|
|
|
|
20 |
Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка». Казковіперсонажі, їхня характеристика. |
1 |
|
|
|
21 |
Основнийконфлікт. Символічнийзмістназвитвору «Хлопчик-Зірка». Еволюція образу головного героя |
1 |
|
|
|
22 |
КР №1 за розділом «Казки народів світу» (тести) |
1 |
|
ТЕМАТИЧНА |
|
|
Природа і людина |
8 |
|
|
|
23 |
Джон Кітс «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»). |
1 |
|
Початкове поняття про вірш |
|
24 |
Йоганн Вольфганг Ґете«Нічна пісня подорожнього». |
1 |
|
Вивчити напам’ять вірш |
|
25 |
Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі. |
1 |
|
|
|
26 |
Генріх Гейне (1797–1856). «Задзвени із глибини…». |
1 |
|
Вивчити напам’ять вірш |
|
27 |
Утілення краси весняної природи у вірші. Зв’язок із фольклором (пісня). |
1 |
|
|
|
28 |
Ернест Сетон-Томпсон «Снап. Історія бультер’єра» |
1 |
|
|
|
29 |
Утвердження любові до всього живого. Зображення художніх образів, їхнє розкриття в подіях твору |
1 |
|
|
|
30 |
Самостійна робота з розділу «Природа і людина». Повторення та підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
31 |
КР № 2 за 1 семестр (різнорівневі завдання) |
1 |
|
ТЕМАТИЧНА |
|
32 |
ПЧ№2 Родарі Дж. «Пригоди Цибуліно» |
1 |
|
|
|
Обов’язкова кількість видів контролю |
|||||
Семестр |
І |
ІІ |
|||
Всього КР |
2 |
3 |
|||
КР у формі тестів або ін. завдань |
1 |
2 |
|||
КР у формі твору |
- |
1 |
|||
Всього РМ |
2 |
2 |
|||
РМ Усний |
1 |
1 |
|||
РМ Письмовий |
1 |
1 |
|||
Всього ПЧ |
2 |
2 |
|||
Зошит |
4 |
5 |
|||
Напам’ять |
3 «Руслан і Людмила», «Нічна пісня подорожнього», «Задзвени із глибини…». |
- |
|||