Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 –Б класу (за підручником О.Карпюк “English”)
на ІІ семестр 2019-2020 н.р.
№
|
Дата |
Тематика спілкування
|
На кінець теми учні повинні вміти |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||
Лексика |
Граматика
|
|||||||||||||||||
Тема 5.Спорт ( 10 годин) |
||||||||||||||||||
48 |
14.01 |
Види спорту |
•характеризувати поведінку та розповідати про вчинки людей; • розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; • просити й надавати допомогу; • висловлювати свої враження, почуття та емоції; |
Kinds of sport |
Речення у Present Simple |
ex.1 p.93 |
|
ex.1,2 p.92-93 |
ex.3 p.93 |
Визначати власні спортивні уподобання та потреби. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять. Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями.
|
|
|||||||
49
|
15.01 |
Історія Олімпійських ігор
|
p.97 Vocabulary box |
Речення у Past Simple |
ex.2, 3 p.93-96 |
|
ex.1 p.93 |
summary |
|
|||||||||
50 |
16.01 |
Олімпійські ігри |
p.97 Vocabulary box |
Типи питальних речень |
ex.4 p.97 |
|
ex.5, 6 p.97 |
|
|
|||||||||
51
|
21.01 |
Спортивні змагання |
Revision |
Розділові питання p.211 |
ex.1 p.98 ex.3 p.99 |
Ridles |
ex.4 p.99 |
ex.2 p.99 |
|
|||||||||
52 |
22.01 |
Cпортивні споруди
|
Kinds of sport a pitch a pool a track a court |
Розділові питання p.211 |
p.101 Questions Tags |
ex.1p.100 |
ex.5a)p.100 |
ex.5b)p.100 |
|
|||||||||
53 |
23.01 |
Спортивні клуби |
p.101 Vocabulary box |
Розділові питання p.211 |
ex.4p.102 |
ex. 2 p.101 |
ex.3 p.101
|
ex.3 p.101
|
|
|||||||||
54 |
28.01 |
Спортивні секції |
p.101 Vocabulary box |
Розділові питання p.211 |
Remember p.103 |
ex. 5 p.102 |
ex.4 p.102 |
|
|
|
||||||||
55 |
29.01 |
Спортивні змагання
|
p.101 Vocabulary box |
Модальні дієслова must, have to
|
ex.6 p.103 |
ex.6 p.103 |
ex.7 p.104-105 |
|
|
|||||||||
56 |
13.02 |
Відомі спортсмени |
ЛО теми |
Типи питальних речень |
ex.2 p.105 |
|
ex.1 p.105 ex.3 p.106 |
ex.3 p.106 |
|
|||||||||
57 |
18.02 |
Спорт та спортивні змагання
|
ЛО теми Повторити |
Типи питальних речень |
“Interesting facts about sport” |
|
ex.1 p.107 ex.2 p.107 |
ex.1 p.107 |
|
|||||||||
Тема 6. Oхорона здоров’я ( 10 годин) |
||||||||||||||||||
58 |
19.02 |
Піклуємось про здоров'я |
На кінець теми учні повинні вміти: • надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення; • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; |
tummy ache headache earache medicine toothache |
Речення у Present Simple |
ex.2 p.108 |
ex.1 p.108 |
Ex.3, 4 p.109-110 |
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоровя
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії
Обговорює шляхи профілактики захворювань
|
|
|||||||
59 |
20.02 |
У лікаря |
To break leg to ask for help to catch a cold |
Речення у Past Simple |
ex.1b p.111 |
|
ex.6, p.110 |
Ex.5,p,110 |
|
|||||||||
60 |
25.02 |
Охорона здоров'я |
p. 113 Vocabulary box |
|
ex.2 p.112-113 |
Parts of the body |
ex.3, 4 p.113
|
|
|
|||||||||
61 |
26.02 |
Візит до лікаря |
ЛО попередніх уроків |
Вживання Past Simple, Past Perfect |
ex.6 p.114 |
Revision |
ex.7 p.114 ex.8 p.115 |
ex.5 p.114 |
|
|||||||||
62 |
27.02 |
Піклуємось про здоров'я |
ЛО попередніх уроків |
Вживання Past Perfect p.205 |
ex.3 p.117 |
Card Work |
ex.1 p.115 |
ex.2 p.117 ex.4 p.118 |
|
|||||||||
63 |
03.03 |
У лікарні |
To give first aid to prescribed |
Past Perfect p.205 |
ex.5 p.118 ex.4 p.118 |
“At the hospital” |
ex.6 p.118 |
ex.7 p.119 |
|
|||||||||
64 |
04.03 |
Візит до лікаря
|
ЛО попередніх уроків ЛО теми повторити та закріпити |
Past Perfect Вживання Past Simple, Past Perfect |
ex.5 p.120 Proverbs about health |
ex.1p.119
|
ex. 4 p.120 ex.1 p.121
|
ex.3 p.122 |
|
|||||||||
65 |
05.03 |
Бережіть здоров’я
|
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; • висловлювати свої враження, почуття аргументувати свій вибір, точку зору |
ЛО попередніх уроків ЛО теми повторити та закріпити |
Past Perfect Вживання Past Simple, Past Perfect |
ex.2 p.121
|
ex. 2 p.119
|
ex.4 p.122 ex.5 p.122 |
ex.3 p.122 |
|
||||||||
66 |
10.03 |
Здоровий спосіб життя |
ЛО теми |
Вживання Past Simple, Past Perfect |
p.124 Do you know? |
Ex.4,p.122 |
ex.6,7,8 p.123 |
|
|
|||||||||
67 |
11.03 |
Піклуємось про здоров'я
|
ЛО теми p.127 Vocabulary box |
Модальне дієслово should(not) |
ex.4 p.126 |
Quiz p.128 |
ex.1 p.125 ex.2 p.125 ex.3,p.126
|
Ex.1,2p.124 |
|
|||||||||
Тема 7. Кіно і театр ( 13 годин)
|
||||||||||||||||||
68 |
12.03 |
Жанри фільмів |
В кінці теми учні повинні вміти: •характеризувати поведінку та розповідати про вчинки людей; • розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді;
• реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; • просити й надавати допомогу;
• висловлювати свої враження, почуття та емоції; |
p.139 Vocabulary box |
Вживання прикметників у реченні |
ex.2 p.139 |
ex.6 p.139 |
ex.1 p.138 ex.3, 5, 7 p.139
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
+ |
|
||||||
69 |
17.03 |
Світ кіно |
p. 142 Vocabulary box |
Вживання прикметників у реченні |
ex.4 p.141 |
ex.3, 4 p. 141 |
ex.1, p.140 |
ex.2 p.140 |
|
|||||||||
70 |
18.03 |
Похід до кіно театру |
P142 Vocabulary box |
Future Simple |
ex.1 p.142-144
|
ex.6 p.142 |
ex.7 p.142 |
|
|
|||||||||
71 |
19.03 |
Популярні фільми |
p. 145 Vocabulary box |
Питальні слова Which, Where, Who |
ex.1 p.142-144
|
|
ex.1 p.142 ex.3 p.144 |
|
|
|||||||||
72 |
31.03 |
Вільний час |
ЛО попередніх уроків |
Reflexive pronouns |
ex.1 p.146
|
|
Group Work ex.4 p.145 |
ex.2 p.147 |
|
|||||||||
73 |
01.04 |
Похід до театру |
p.149 Vocabulary box |
Типи питальних речень |
ex.1 p.148 |
ex.1 p.148 |
ex.1 p.149 ex.3 p.149 |
ex.2 p.149
|
|
|||||||||
74
|
02.04 |
Кіно чи театр? |
Plot cast action special effects |
Remember ,p.150-151 |
ex.4 p. 150 |
|
ex.5, 6, 7 p.151 |
ex. 6, p.151 |
|
|||||||||
75 |
07.04 |
Все про фільми |
ЛО теми |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex.1 p.152 |
Уривки з фільмів |
Discussion ex. 7 p.151 |
Short Review |
|
|
||||||||
76 |
08.04 |
Улюблені фільми
|
ЛО теми |
Речення у Present Simple, Past Simple |
Ex.5a)b) p.174 |
Діалоги за темою |
My favourite film |
|
|
|||||||||
77 |
09.04 |
Сучасний кінематограф
|
ЛО теми |
|
ex.5a p.174 summary |
ex.3 p.173 |
ex. 6 p.175
|
ex.3 p.173
|
|
|||||||||
78 |
14.04 |
Світ кіно
|
Лексика тексту |
Типи питальних речень |
Ex.10, p.176 |
|
Ex.9p.176 |
ex.7 p.175 |
|
|||||||||
79 |
15.04 |
Куточок читача |
Лексика тексту |
|
Ex.2.p.180 |
Ex.2p.180 |
Ex.4-5 p.182 |
Ex.6 p. 182 |
|
|||||||||
80 |
16.04 |
Улюблена книга |
|
ЛО теми |
Речення у Present Simple, Past Simple |
|
|
Монологічні висловлювання |
|
|
|
|
||||||
Тема 8. Велика Британія. Україна (13 годин) |
||||||||||||||||||
81 |
21.04 |
Подорожуй із задоволенням |
В кінці теми учні повинні вміти: пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; • висловлювати свої враження, почуття та емоції; • аргументувати свій вибір, точку зору |
p. 153 |
Структура питальних та стверджувальних речень |
ex.1 p.153 ex.2 p.154 |
|
ex.4 p.154 |
ex.3 p.154
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві.
Складає перелік місць для екотуризму
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
|
|
|||||||
82 |
22.04 |
Лондон- столиця Британії |
p.156 Vocabulary box |
Вживання артикля з власними назвами
|
ex.1 p.155-157 |
ex.1 p.155-157 |
ex.2. p.157 |
|
|
|||||||||
83 |
23.04 |
Київ — столиця України |
A cave to be buried a patron saint saint a slav |
Вживання артикля з власними назвами |
ex.3 p.158-160 |
Video “Top 10 of Kyiv” |
Ex3a)p.158 |
ex.5 p.161 |
|
|||||||||
84 |
28.04 |
Визначні місця Лондона |
ЛО попередніх уроків |
Позначення майбутньої дії за допомогою to be going to |
p.164 Do you know? |
Ex1-3 p.163 |
|
ex.4 p.161 |
|
|||||||||
85 |
29.04 |
Столиці світу |
• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення; • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; |
Назви країн |
Past Tenses |
ex.71-2p.165-166 |
ex.4 p.164 |
Міні діалоги за темою |
ex.4 p.166 |
|
||||||||
86 |
30.04 |
Лондон туристичний |
p.167 Vocabulary Box |
|
ex.2a p.167 |
video “Top 10 attractions of London |
ex.1 p.167 ex.3 p.167 |
ex.3a p.167 |
|
|||||||||
87 |
05.05 |
Мости світу |
Tower Bridge Paton Bridge Brooklyn Bridge Golden Gate |
Past Simple. Past ContinuousPast Perfect |
ex.4a p.168 |
|
ex.4b p.169 ex.5, 6 p.169 |
Dialogues |
|
|||||||||
88 |
06.05 |
Визначні місця Київа |
ЛО теми повторити |
Вживання артикля з власними назвами |
ex.1 p.171 |
ex.2 p.172
|
ex.2 p.171 |
Ex1-2 p.171 |
|
|||||||||
89 |
07.05 |
Все про Лондон |
ЛО теми повторити |
|
ex.3 p.173 |
ex.3 p. 173 |
ex.4a p.173 |
Ex.1 p.172
|
|
|||||||||
90 |
12.05 |
Україна. Визначні місця |
ЛО теми |
Revision |
с |
|
ex.12 p.178 |
|
|
|
||||||||
91 |
13.05 |
Моя Україна
|
ЛО теми |
|
We are Ukrainians |
p.183-184 |
Ex. 1,2,3,4 |
Topic |
|
|||||||||
92 |
14.05 |
Моє рідне місто |
ЛО теми |
|
We are Ukrainians |
|
|
Написання листа другові |
|
|||||||||
93 |
19.05 |
Визначні місця Ізмаїлу |
ЛО теми |
|
|
Групова робота |
|
|
|
|||||||||
94 |
20.05 |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|||||||||
95 |
21.05 |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|||||||||
96 |
26.05 |
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|||||||||
97 |
27.05 |
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|||||||||
98 |
28.05 |
Мої подорожі. |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
|
||||||||||||||
Карпюк О.Д. Англійська мова. 7 клас. Тернопіль 2013
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи» ,2017
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 7-Б класі
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
47 |
3 |
4 |
4 |
ІІ |
57-6 |
3 |
4 |
4 |
Усього |
104-6 |
|
8 |
8 |