Календарно-тематичне планування
уроків математики у 3 класі
за підручником «Математика»
(автор Оляницька Л. В.)
Тема уроку |
Дата |
|
|
ІІ семестр |
|||
Позатабличне множення і ділення: усні обчислення |
|||
|
Переставний закон множення. Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення |
|
|
|
Сполучний закон множення |
|
|
|
Переставний та сполучний закони множення |
|
|
|
Переставний та сполучний закони множення |
|
|
|
Властивості множення та ділення на 1. Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій ділення |
|
|
|
Властивості множення та ділення на 10, 100. Задачі на кратне порівняння |
|
|
|
Властивості множення на 0 та нуля на число. Ділення нуля на число. |
|
|
|
Ділення числа на рівне йому число. Розв’язування задач вивчених видів. |
|
|
|
Властивості множення та ділення на 10, 100. Властивості множення на 0 та нуля на число Задачі на кратне порівняння |
|
|
|
Застосування властивостей множення та ділення в процесі виконання практичних завдань. Розв’язування задач вивчених видів. |
|
|
|
Множення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове / 40х2, 400х2/ |
|
|
|
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове / 40: 2, 400 : 2/ |
|
|
|
Множення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове. |
|
|
|
Множення та ділення круглого двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове |
|
|
|
Ділення з остачею. Алгоритм виконання ділення з остачею. Задачі на різницеве порівняння двох часток. |
|
|
|
Ділення з остачею. Властивості остачі. |
|
|
|
Ділення з остачею. Властивості остачі. Перевірка ділення з остачею. |
|
|
|
Ділення з остачею. Властивості остачі. |
|
|
|
Ділення з остачею. Властивості остачі. Перевірка ділення з остачею. |
|
|
|
Множення суми на число. |
|
|
|
Множення числа на суму. |
|
|
|
Множення двоцифрового числа на одноцифрове / 24х3/. |
|
|
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове /3х24/. Правило множення числа на суму. |
|
|
|
Множення двоцифрового числа на одноцифрове / 24х3/. Множення одноцифрового числа на двоцифрове /3х24/. Правило множення числа на суму. |
|
|
|
Множення трицифрового числа на одноцифрове /240х3/. |
|
|
|
Множення трицифрового числа на одноцифрове /242х3/. Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
|
|
|
Множення одноцифрового числа на трицифрове /3х240/. |
|
|
|
Множення одноцифрового числа на трицифрове /3х242/. |
|
|
|
Множення трицифрового числа на одноцифрове/242х3/./240х3/. |
|
|
|
Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дій. |
|
|
|
Вивчені випадки множення двоцифрового числа на одноцифрове та одноцифрового числа на двоцифрове та трицифрове. |
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота № 5 |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Правило ділення суми на число. |
|
|
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове /39:3/. Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
|
|
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове /48:3/. Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
|
|
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове . Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
|
|
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове /39:3//48:3/.. Задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
|
|
Ділення трицифрового числа на одноцифрове /112:7/. |
|
|
|
Вивчені випадки ділення двоцифрового числа, трицифрового числа на одноцифрове. |
|
|
|
Вивчені випадки ділення двоцифрового числа, трицифрового числа на одноцифрове. |
|
|
|
Ділення круглого числа на кругле / 90 : 30 / способом добору. |
|
|
|
Ділення круглого числа на кругле / 800 :200 / способом добору. |
|
|
|
Ділення круглого числа на кругле / 180 : 60 / способом добору. |
|
|
|
Ділення круглого числа на кругле / ***** : **** / способом добору. |
|
|
|
Ділення круглого числа на кругле / 420 : 20 /. |
|
|
|
Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле. Розв’язування складених задач вивчених видів. |
|
|
|
Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле. Розв’язування складених задач вивчених видів. |
|
|
|
Ділення на двоцифрове число способом добору / 51: 17/. |
|
|
|
Ділення на двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами |
|
|
|
Правило ділення числа на добуток двох чисел. Задачі на ділення суми на число. |
|
|
|
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення /64:16/. Розв’язування складених задач. |
|
|
|
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення /64:16/. Розв’язування складених задач. |
|
|
|
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
|
|
|
Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Розв’язування складених задач |
|
|
|
Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Розв’язування складених задач |
|
|
|
Залежність результату ділення від зміни одного з компонентів дій. Розв’язування складених задач вивчених видів. |
|
|
|
Обчислення значень числових виразів , що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. |
|
|
|
Вивчені випадки множення і ділення. Розв’язування складених задач вивчених видів. |
|
|
|
Вивчені випадки множення і ділення. Розв’язування складених задач вивчених видів. |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота № 6 |
|
|
Частини |
|||
|
Частини цілого: утворення і запис. |
|
|
|
Дріб з чисельником 1. Визначення кількості частин у цілому. Порівняння дробів із чисельником 1. |
|
|
|
Дріб з чисельником 1. Визначення кількості частин у цілому. Порівняння дробів із чисельником 1. |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Порівняння дробів із чисельником 1. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Порівняння дробів із чисельником 1. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа, пов’язані з одиницями вимірювання. |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Побудова кола / круга /. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Побудова кола / круга /. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
Знаходження числа за величиною його частини. Задачі на знаходження числа за величиною його частини. |
|
|
|
Знаходження числа за величиною його частини. Задачі на знаходження числа за величиною його частини. |
|
|
|
Знаходження числа за величиною його частини. Задачі на знаходження числа за величиною його частини. |
|
|
|
Повторення та закріплення вивченого про частини. |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота № 7 |
|
|
Повторення вивченого за рік |
|||
|
Табличні випадки множення та ділення. Задачі вивчених видів. |
|
|
|
Табличні випадки множення та ділення. Задачі вивчених видів. |
|
|
|
Табличні випадки множення та ділення. Задачі вивчених видів. |
|
|
|
Табличні випадки множення та ділення. Задачі вивчених видів. |
|
|
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. |
|
|
|
Читання та запис чисел у нумераційній таблиці. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. |
|
|
|
Усне додавання та віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків. |
|
|
|
Усне додавання та віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння. |
|
|
|
Взаємозв’язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
|
Іменовані числа. Розв’язування задач вивчених типів. |
|
|
|
Додавання та віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за сумою трьох та сумою двох доданків. |
|
|
|
Письмове додавання та віднімання двоцифрових і трицифрових чисел / з переходом через розряд/. Периметр прямокутника / квадрата /. |
|
|
|
Усне та письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, у яких один з компонентів є числовим виразом. |
|
|
|
Множення та ділення трицифрових чисел. Властивості множення та ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків. |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Перевірка сформованості навичок усних обчислень |
|
|
|
Вивчені випадки усного позатабличного множення та ділення. Розв’язування задач вивчених типів. |
|
|
|
Ділення з остачею. Властивості остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
|
|
|
Прийоми раціональних обчислень. Розв’язування складених задач. |
|
|
|
Повторення та закріплення вивченого про частини. Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
|
Знаходження числа за величиною його частини. Задачі на знаходження числа за величиною його частини. |
|
|
|
Для тих, хто не боїться труднощів. Підсумковий урок за рік. |
|
|