Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі на 2022-2023 н.р. за підручником Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (7-й рік навчання). – 2-ге вид., перероблене. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2020 – 224 с.
№з/п
|
Дата
|
Приміт-ки
|
Підтема
|
Змістова лінія
|
Мовний інвентар
|
Мовленнєва компетенція
|
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||
І семестр. Шкільне життя |
|||||||||||||||||
1 |
|
|
У школі та поза нею. Введення нових ЛО |
Word bank с. 9, 11 |
|
|
|
|
Ex. 2,3 p.4 |
Повторити ЛО |
|||||||
2 |
|
|
Шкільна діяльність Введення та активізація ЛО та МЗ |
Next to, between, opposite |
Preposition “with” |
Ex. 1, p.10 |
Ex. 1,p.10 |
Ex. 1 p. 8 |
|
Вивчити подані ЛО
|
|||||||
3 |
|
|
Шкільні предмети Удосконалення навичок читання |
|
|
Ex.2 p. 11 |
Ex. 2 p. 11 |
|
Ex. 3p. 11
|
Виконати усно впр.4,с.15
|
|||||||
4 |
|
|
Твоя школа Розвиток писемних навичок |
|
A court, a pitch |
Структури «There is», «there are» |
Ex. 4p. 12 Ex. 1p. 13 |
|
Ex. 4p. 12 |
Ex. 4, 6p.12
|
Скласти короткий опис своєї школи |
||||||
5 |
|
|
Мій улюблений урок Введення нових ЛО |
English language,Biology, Chemistry, Art… |
|
Ex.4, p. 12 |
|
Ex. 3p. 14 |
Ex. 2,p.14 Ex.4 p. 14 |
Підготувати усну розповідь про свій улюблений урок |
|||||||
6 |
|
|
Школа в ефірі Формування писемних навичок |
|
Modality “must/have to”, “needn’t” |
Ex.5, p. 15 |
|
Ex.15, p. 15 |
Ex.1, p.16
|
Ex.4, p. 17 письмово |
|||||||
7 |
|
|
Уніформа Розвиток мовленнєвих навичок |
|
|
Ex. 2p. 19 |
Ex.1 p.18
|
Ex. 3, p. 20
|
Ex. 2p. 19 |
Розставте подані слова та фрази у впр. 4,с. 20
|
|||||||
8 |
|
|
Після школи Удосконалення граматичних навичок |
|
Modality “mustn’t/ haven’t” |
Ex. 2, p. 22
|
|
|
Ex. 1, 21 Ex. 1, р. 22
|
Знайдіть пари в обох стовпчиках у впр. 1, с.22 |
|||||||
№ з/п |
Дата |
Приміт-ки
|
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|
|||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||
9 |
|
|
Позакласна діяльність Розвиток навичок читання |
|
|
Ex. 4 p. 24 |
Ex. 2 p. 23 |
Ex. 2 p. 23 |
Ex. 3 p. 23 |
Напишіть про своє хоббі |
|||||
10 |
|
|
Гурткова робота Удосконалення ЛO |
Vocabulary box. с. 24 |
Clause “I think so/I hope not” |
|
Ex. 6, p. 25 |
|
Ex. 5, p. 25 |
Опишіть гурток |
|||||
11 |
|
|
Сучасні технології Розвиток навичок читання |
|
|
|
Ex. 1 p. 26 |
|
Ex. 1 p. 26 |
Виконайте усно впр. 2, с.26
|
|||||
12 |
|
|
Безпека в інтернеті Розвиток граматичних навичок |
|
Adverb “Too/enough” |
Ex. 2 p. 26 |
Ex. 2 p. 26 |
Ex. 4 p. 27 |
Ex. 3p. 27 |
Повторити ЛО та МЗ на с. 24 |
|||||
13 |
|
|
Покажи обличчя Підсумки за темою |
|
|
Ex. 1 p. 29
|
Ex. 3 p. 29 Ex. 4 p. 29 |
|
Ex. 5 p. 28 Ex. 1 p. 29 Ex. 2 p. 29 |
Вивчити вірш впр.5, с. 28 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Україна |
||||||||||||
№ з/п |
Дата
|
Приміт-ки |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
14 |
|
|
Київ Введення ЛО та розвиток мовленнєвих навичок |
Windsurfing, cycling. Swimming, |
|
Ex. 3 p. 33 |
|
Ex. 1 p. 31 Ex. 2 p. 32 Ex. 3 p. 33 |
Ex. 3 p. 33 Ex. 4 p. 33 |
|
||
15 |
|
|
Українська школа Розвиток граматичних навичок |
Dull, tiring, awful, brilliant |
I think/ In my opinion
|
Ex. 5 p. 34 |
|
Ex. 5 p. 34
|
Ex. 1, p. 35
|
Напишіть правила безпечного користування Інтернетом. |
||
16 |
|
|
Шаховий клуб Розвиток мовленнєвих навичок |
Vocabulary box. с. 34 |
|
|
Ex. 1, p. 35 |
|
Ex. 3, p.35 |
Заповніть пропуски у впр. 2, с. 35 |
||
17 |
|
|
Києво-Печерська лавра Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Ex. 4, p. 36 Ex. 5, p. 36
|
|
Ex. 5, p. 36
|
Ex. 4, p. 36
|
Підгот. усну розповідь по темі |
||
18 |
|
|
Футбол в Україні Удосконалення писемних навичок |
|
|
Ex. 5, p. 37
|
Ex. 5, p. 36
|
|
Ex. 5, p. 37 Еx. 6, p. 38
|
Напишіть основні правила гри у футбол |
||
19
|
|
|
Тренер шкільної збірної з волейболу Удосконалення навичок читання
|
|
|
Ex. 5(b), p. 36 Ex. 5 (с), p. 36
|
|
|
Еx. 6(b), p. 38
|
Повторити ЛО та МЗ теми |
|
|
№ з/п |
Дата
|
Приміт-ки |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||
20 |
|
|
Комп’ютерні ігри Розвиток навичок говоріння |
Make friends, isolate |
|
|
Еx. 7, p. 39
|
Еx. 7, p. 39 Еx. 8, p. 39 |
Еx. 7, p. 39
|
Підготувати усну розповідь про ком. гру |
|||
21 |
|
|
На нюрберському шкільному фестивалі Розвиток навичок читання |
Annual, Chinese |
|
Еx. 9, p. 40
|
Еx. 9, p. 40
|
Еx. 9, p. 40
|
Еx. 9, p. 40 Еx. 10, p. 40
|
Напишіть про відомий вам фестиваль культури |
|||
22 |
|
|
Всеукраїнський шкільний фестиваль Розвиток навичок аудіювання |
break out laughing |
LeaRning Tip c.41 |
|
|
Еx. 10(b), p. 41
|
|
Прочитати текст впр. 1, с. 42 |
|||
23 |
|
|
Хрещатик Підсумковий урок |
to giggle, to laugh. A leaky faucet… |
|
A GIGGLE1 BOX AND A LEAKY FAUCET2 с. 42 |
Ex. 3, p. 42 |
|
Ex. 2, p. 42 |
Відповісти на запитання впр. 4, с 43 |
|||
Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||||||
24 |
|
|
Сімейний затишок Введення та активізація ЛО |
Vocabulary box с. 49 |
|
Ex. 1, p. 48
|
|
Ex. 2, p. 49
|
Ex. 1, p. 48 Ex. 2, p. 49 |
Повторити лексику теми |
|||
25 |
|
|
Вдома Опрацювання нової лексики |
|
|
|
Ex. 3, p. 49
|
|
Ex. 4, p. 49
|
Вивчити напам’ять МЗ у впр.2, с.49 |
|||
26 |
|
|
Щоденні справи Введення МЗ
|
|
|
|
Ex. 5, p. 50
|
Ex. 6, p. 50
|
|
Напишіть відповіді для © впр.7, с.50 |
|
||
№ з/п |
Дата
|
Примітки
|
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|
|||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Ауідіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||
27 |
|
|
Виконай це зараз! Тренувальні вправи |
to delay
|
|
Ex. 8, с. 51
|
|
Ex 8, с. 51 |
|
Вивчити вірш “DO IT NOW” |
|||||
28 |
|
|
Сімейні клопоти Формування навичок читання |
a pot, a frying pan |
|
Ex. 1, с. 52-53 |
|
|
|
Скласти діалог за поданою темою |
|||||
29 |
|
|
Мої домашні обов’язки Введення нових ЛО та граматичного матеріалу |
Vocabulary box с. 52 |
Preposition “by+ agent” |
|
Ex. 2, p. 54
|
|
Ex. 2, p. 54 Ex. 3, p. 54 |
Скласти 10 речень, з використанням поданої граматичної структури |
|||||
30 |
|
|
Моя мама Формування навичок читання |
|
|
Ex. 5, p. 55 Ex. 6, p. 56 |
|
Ex. 6, p. 56 |
Ex. 6, p. 56 Ex. 5, p. 55 |
Відповісти на запит. Впр. 6, с. 56 |
|||||
31 |
|
|
Відпочинок з друзями Введення граматичного матеріалу |
|
“Anybody, somebody, nobody” c.57 |
Ex.1,p.57 |
Ex.1,p.57 |
Ex.2,p.58 |
Ex.2,p.58 Ex.3,p.58 |
Вибери правильну відповідь впр.4, с. 58 |
|||||
32 |
|
|
Робінзони Удосконалення монологічного мовлення |
|
|
Ex.3,p.60 |
|
Ex.1,p.59 Ex.2,p.59 |
Ex.3,p.60 Ex.3(b),p.60 |
Прочитати текст впр. 4,с 60 |
|||||
33
|
|
|
Електричні помічники Введення та активізація ЛО |
Vocabulary box с. 61 |
|
Ex.5,p.61 |
|
Ex.5,p.61 |
Ex.5,p.61 |
Повторити ЛО |
|
||||
34
|
|
|
Домашній улюбленець Тренувальні вправи
|
|
|
|
|
Ex.6,p.62 |
|
Ex.7,p.62 |
Підгот. усну розповідь про свого домашнього улюбленця |
||||
35 |
|
|
Сімейний відпочинок Розвиток діалогічного мовлення |
|
invite, dinner, at the weekends |
|
|
|
Ex.8,p.63 Ex.1,p.63 |
Ex.8,p.63 Ex.1,p.63 |
Впр. 2, с. 63 Скласти декілька речень про свій будинок |
||||
36 |
|
|
Моя родина Підсумковий урок |
|
|
Clause “ as…as, so…as” |
|
|
|
|
Впр. 1, с.63 усно |
||||
Харчування |
|||||||||||||||
37 |
|
|
Все про їжу Введення та опрацювання нових ЛО |
fresh food, cooking programme… |
|
Ex. 1, p. 64 |
|
Ex. 2, p. 65 |
Ex. 1, p.64 Ex. 2, p. 65 |
Вивчити нові слова |
|||||
38 |
|
|
Ми те, що ми їмо Формування навичок описового мовлення |
Vocabulary box с. 66 |
|
Ex. 2, p.65 |
Ex. 2, p. 65 |
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 65-66
|
Виписати слова Впр 4, с.67 |
|
||||
39
|
|
|
Калорії Введення ЛО |
Vocabulary box с. 67 |
|
Впр. 6, с. 68 |
|
|
Ex. 5, p. 67 |
Впр. 5, с.67 |
|||||
40 |
|
|
Здорове харчування Формування навичок читання Контроль читання |
|
|
Ex. 1, p. 70
|
|
Ex. 2, p. 72 |
Ex. 1, p. 72 |
Ex. 4, p. 73 (письмово) |
|||||
41 |
|
|
Сніданок Введення лексичного матеріалу
|
Peel, boil, chop |
|
Ex. 2, p. 70 Ex. 3, p. 72 |
Ex. 6, p. 73
|
|
Ex. 5, p. 73
|
Підготувати усну розповідь про свою улюблену страву |
|||||
42 |
|
|
Похід за продуктами Навчання діалогічного мовлення Контроль говоріння |
Vocabulary box с. 70 |
|
|
Ex. 7, p. 73
|
|
Ex. 9, p. 74
|
Скласти список продуктів |
|||||
43 |
|
|
Сервіруємо стіл Розвито навичок говоріння |
|
Modality “be allowed to,should/shouldn’t” |
|
|
|
Ex. 5, p. 72
|
Повторити ЛО |
|||||
44
|
|
|
Манери за столом Тренувальні вправи Контроль письма |
с. 73 |
A lot of/lots of |
Ex. 1 p. 76 Ex. 2, p. 76 Ex. 4 p. 78 Ex. 5, p. 78
|
Ex. 3, p. 75
|
Ex. 4, p. 75
|
Ex. 1, p. 74 Ex. 2, p. 74 Ex. 3, p. 75
|
Скласти 15 речень з використанням модальних дієслів |
|||||
45
|
|
|
Бабусині рецепти Розвиток навичок письма |
|
|
|
Ex. 1 p. 76 Ex. 2, p. 76 Ex. 3, p. 77 Ex. 3, p. 77
|
Ex. 3, p. 77 Ex. 3, p. 77
|
Ex. 3, p. 77 Ex. 3, p. 77
|
Повторити МЗ |
|||||
46 |
|
|
Смачна вечеря Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Ex. 3, p. 81 Ex. 4, p. 81 Ex. 5, p. 81
|
Ex. 4, p. 81 Ex. 5, p. 81
|
|
Ex. 1 p. 80 Ex. 2, p. 80 Ex. 6, p. 81 Ex. 7, p. 82 |
Впр. 7, с. 82 З’ясуйте, чи є наступні твердження істинними чи хибними. |
|
||||
47 |
|
|
Хто митиме посуд? Розвиток навичок аудіювання Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Ex.7, p. 82 Ex. 8, p. 83 Ex. 9, p. 83
|
|
Повторити ЛО |
|||||
48 |
|
|
Святкові страви Урок домашнього читання
|
|
|
Ex. 1, p. 85-86 THE MAN WHO DIDN’T WASH HIS DISHES |
Ex. 3, p. 87
|
|
Ex. 2, p. 87 Ex. 3, p. 87
|
Описати свою улюблену святкову страву |
|||||
49
50
|
|
|
Зимові канікули! Повторення ЛО та МЗ. Вживання раніше вивчених МЗ
Дванадцять страв Удосконалення діалогічного мовлення |
Such as…; Holy supper; ritual meatless and milkless dishes… |
|
|
Card 1 Card 2 Card 3 |
Card 1 |
Повторити ЛО та МЗ
Підготувати усну розповідь про різдвяні страви |
||||||
|
|||||||||||||||
51 |
|
|
Новорічні страви Узагальнення та систематизація лексико-граматичного матеріалу з теми |
|
We usually prepare…
|
|
|
|
|
Повторити МЗ |
|||||
52 |
|
|
Канікули! Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||