Календарно-тематичне планування з англійської мови на 7 клас (за підручником Ю. Карпюк) 2 години / тиждень зі змістовими лініями. Сподіваюсь, буде корисним у роботі.
№ |
Дата |
Тема |
Тема спілкування |
Лексика |
Граматика Письмо |
Читання Аудіювання |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
1
|
01.09 |
Шкільне життя |
Шкільне життя. У школі. Ситуативне мовлення. |
С.9 a gym, a science lab ,a headmaster, staff, a canteen, a library, a locker |
Прийменники between, next to, opposite В.2,с.9 |
В.1,с.8 в.3,с.9 |
Впр.1,2 Стор.5-6РЗ |
Демонструє розуміння потреби працювати разом
|
2
|
06.09 |
Шкільне обладнання та діяльність. Опрацювання лексики. Розвиток навичок аудіювання. |
С.11 Activity ,facility ,choir. Physics, Chemistry, Biology, orchestra, Technology |
Структура there is/are |
В.4,с.12в.1-2,с.10-11 |
Впр.3 Стор.11 |
||
3
|
08.09 |
У школі. Опрацювання тексту по темі. |
С.14 boarding school, shabby, to be close to, to show around, spacious, fair to mean |
В.4,с.14 |
В.1,с.13,в.2,с.14 В.4,с.15 |
Впр.9, Стор. 12 РЗ |
Пропонує варіанти участі школи/класу у житті громади
|
|
4
|
13.09 |
Опрацювання граматики. Модальні дієслова. Виконання граматичних вправ. |
|
В.1-3,с.17 |
В.4.с.17 |
Впр.7 Стор.10 РЗ |
||
5
|
15.09 |
Шкільні правила. Ситуативне мовлення по темі. |
|
В.1,с.8 |
В.2,с.19 В.4,с.20 |
Впр.2 Стор.21 |
Обговорює шкільні правила
|
|
6
|
20.09 |
Позакласна діяльність. Опрацювання лексики. |
С.24 an event, to practice ,to try out, to be keen on, to hang around, to join, to get together, a member, handy |
словотворення |
В.2,с.24 |
Впр.1,2 стор.14 РЗ |
||
7
|
22.09 |
Діти і нові технології. Опрацювання лексики. Розвиток навичок аудіювання. |
С.26 information, networking, to download, to post, to keep repeating with, social, safety, dangerous, on line ,to be upset, safe, to join, to get upset |
|
В.1,с.26. в.5,с.28 |
Впр.3стор.15РЗ |
Надає рекомендації щодо необхідності дотримуватися правил поведінки у школі
|
|
8
|
27.09 |
Опрацювання граматики. Прислівники too/ enough. Виконання граматичних вправ. |
|
Too/enough В.1-2 с.29 В.4,с.30 |
В.3,с.29 |
Впр.5стор.30 |
||
9
|
29.09 |
Клуби за інтересами. Ситуативне мовлення. Опрацювання лексики. |
С.34 an Assembly Hall, a performance, to perform, to attend, to announce, announcement, exciting, |
|
В.1-3,с.31-33 В.5,с.34
|
Впр.1,2 стор.15 РЗ |
|
|
10
|
04.10 |
Узагальнення і систематизація тематичного матеріалу. Виконання вправ. |
|
В.2-4,с.35-36 |
В.1,с.35 В.5-6,с.36-37 |
Впр.15ст.24 РЗ |
У спілкуванні дотримується толерантності |
|
11
|
06.10 |
Контрольна робота з теми « Шкільне життя». Контрольна робота з лексики та граматики. |
|
|
|
|
||
12 |
11.10 |
Я, моя сім’я і друзі |
Я, моя сім’я і друзі. Домашні обов’язки. Опрацювання лексики по темі. |
С.49 to tidy, to do the washing up,to do the cooking ,to do the laundry |
|
В.3, с.49 В.4,с.49 |
НЛО,в.6с. 50 |
Наводить приклади свого внеску в життя громади
|
13
|
13.10 |
Домашні обов’язки. Ситуативне мовлення по темі. |
|
|
В.7,с.50 |
написати про обов’язки |
||
14 |
18.10 |
Опрацювання тексту та лексики. |
С.52 to boil ,to cut, to fry ,to pour to serve, to prefer ,to do chores |
|
В.1,2с.52,54 |
В.3,с.54,НЛО |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети
|
|
15 |
20.10 |
Розподіл домашніх обов’язків у родині . Розвиток навичок усного мовлення. |
|
|
В. 4,с.55 В.5,6 с.55,56 |
В.10,с.31 РЗ |
||
16 |
01.11 |
Опрацювання неозначених займенників everybody,somebody,anybody,nobody. Виконання вправ. |
|
everybody, somebody, anybody, nobody в.2-4 с.58 |
|
В.4,с.58 |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
17 |
03.11 |
Мої домашні обов’язки. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
|
В.1-3, с.59-60 |
В.4,с.60 |
||
18 |
08.11 |
Мій типовий день. Удосконалення навичок читання і усного мовлення. |
|
В.1,с.63 |
В.6,7 с.62 |
В.2,с.63 |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
19 |
10.11 |
Узагальнення та систематизація тематичного матеріалу. Виконання лексичних і граматичних вправ. |
|
|
|
|
||
20 |
15.11 |
Х а р ч у в а н н я. |
Харчування. Введення та опрацювання лексики і тексту. |
An acid, a carbohydrate, an immunity, zinc, to smell, protein, organic, to increase, to repair, successful |
|
В.1,2с.64 В.3,с.65 |
НЛО, в.6,с.68 |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я
|
21
|
17.11 |
Приготування їжі. Опрацювання лексики. Ситуативне мовлення. |
Peel, slice, mash, mix, oil, chop ,boil ,cut, fry ,pour |
В.2,с.69 |
В.3,с.70 |
В.5,с.71 |
||
22 |
22.11 |
Манери поведінки за столом. Ситуативне мовлення. |
A dish, a method, to set, to spread, to lay the table |
|
В.2,3,с.72 |
В.4,с.73 |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички
|
|
23 |
24.11 |
Опрацювання граматики. A little, a few. Виконання вправ. |
|
В.1,с.74 |
В.2,с.74 |
В.4,с.75 |
||
24 |
29.11 |
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|
25 |
01.12 |
Написання рецепту. Розвиток навичок письма. |
|
В.2,с.76 |
В.3-5 с,76-78 |
Написати рецепт |
||
26 |
06.12 |
Контроль навичок читання. |
|
|
|
|
||
27 |
08.12 |
Повторення. Удосконалення навичок письма,читання та усного мовлення. |
|
В.1,с.81 |
В.1-3,с.80-81 |
Написати про своє харчування |
Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
|
28 |
13.12 |
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
||
29 |
15.12 |
Розвиток навичок інформативного читання. |
|
|
В.1,с.85 |
В.3,с.87 |
||
30 |
20.12 |
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|
|
||
31 |
22.12 |
Узагальнення та систематизація тематичного матеріалу. Виконання лексичних і граматичних вправ. |
|
|
|
|
Вид контролю |
Заплановано |
Проведено |
Контрольна робота з теми „ Шкільне життя ”. |
1 |
|
Ведення зошита |
4 |
|
Контроль навичок письма. |
1 |
|
Контроль навичок читання. |
1 |
|
Контроль навичок говоріння. |
1 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
1 |
|
АНГЛІЙСЬКА МОВА
7-й клас
Сфери спiлкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лінгвістичні компетенції |
Соціокультурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
|||
|
|
|
|
Лексична |
|
Граматична |
Фонетична |
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня |
Я, моя сім’я, друзі (обов’язки в сім’ї, сімейні традиції)
Охорона здоров’я (відвідування лікаря, симптоми захворювань) Шкільне життя (позакласні заходи) |
— описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;
|
I live in a small/big town/village of... |
Види домашніх обов’язків. |
|
Дієслово: стверджувальна, питальна та заперечна форми у Present Perfect, Continuous. Пасивний стан дієслова (Present Simple, Past Simple).
Модальні дієслова, модальні вирази: to be allowed to, to let / make smb do. |
Інтонація реплік погодження. Інтонація складного речення. |
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
Правила ввічливості. |
— уважно стежити за презентованою інформацією; |