|
| ||||||
Розвиваюча: | 1.Розвивати пізнавальний інтерес, пам'ять, увагу. 2. Розвивати комунікативні вміння учнів. 3.Розвивати вміння виражати свою думку. | ||||||
Виховна: | виховувати толерантне ставлення до традицій інших країн. | ||||||
Тип уроку: | Читання. | ||||||
Обладнання уроку: | підручник, робочий зошит, аудіо запис, роздатковий матеріал, картки для самостійної роботи та роботи в групах, мультимедійна дошка. |
Календарно-тематичне планування з англійської мови в 7-А класі
(2 години на тиждень) за підручником Virginia Evans "Enterprise 1"
|
Я, моя сім'я, друзі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Time change. Введення лексичних одиниць |
Fishing boats, stone cottage, ferry boat, souvenir shop, guest house, field |
|
Ex.2 p.62 (CB) |
|
Ex.1 p.62 (CB) |
|
p.62 (CB), вивчити слова |
|||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Опрацювання тематичного тексту. Аудіювання |
West coast, in fact, islander, reach, tourist, getting around, running water, electricity |
|
|
T.3 p.62 (CB) |
Ex.4 p.63 (CB) |
|
p.63 (CB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Складання запитання та відповіді на них по тексту |
|
What, where, when, could |
|
|
|
Ex.4 p.63 (CB) |
Answer the questions |
|||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Усне мовлення за таблицею “Then- and- now” |
|
|
Speaking p.63 (CB) |
|
|
p.63 (CB) complete the table. |
p.63 (CB) retell the text |
|||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Виконання лексичних вправ |
|
|
|
|
|
Ex.5,6 p.64 (CB) |
Ex.7 p.64 (CB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Signs and Directions. Усне мовлення. Town map |
Fire escape, turn right, turn left |
|
Ex.8 p.64 (CB) |
|
|
|
Ex.1 p.36 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
7 |
Preposition of place. Direction |
Train station, bus stop, museum, garage, post office |
Next to, in front of, between, opposite |
|
|
|
Ex.9 p.64 (CB) |
Ex.2 p.36 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Asking and giving directions. Діалогічне мовлення |
Go straight, take the first turning on your left |
|
Ex.10 p.64 (CB) |
T.10 p.64 (CB) |
|
Ex.10 p.38 (WB) |
Ex.10 (b) p.38 (WB) make the dialogue |
|||||||||||||||||||||||||
|
9 |
Was/ were (Past Simple). Asking for information: Where were you? |
|
Was/were, wasn’t/ weren’t. Were you…? Was he….? |
|
T.13 p.65 (CB) |
|
Ex.3,4 p.37 (WB) |
Ex.5 p.37 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
10 |
Had ( Past Simple). Виконання граматичних вправ |
Hot- air- balloons, type writers |
Had, hadn’t. Did you have? |
Ex.14 p.65 (CB) |
|
|
Ex.14 p.65 (CB) |
Ex.7 p.38 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
11 |
Grammar revision. Виконання граматичних вправ |
|
Theory boxes p.65,66 (CB) |
|
T.19 p.67 (CB) |
|
Ex.17 p.67 (CB) |
Ex.9 p.38 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
Харчування |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
Names of the famous people |
Diana Spencer, Elvis Presley, queen, scientist, president |
Was born |
Ex.2 p.70 (CB) |
|
|
Ex.1 p.70 (CB)
|
Ex.1 p.40 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
13 |
A Fairy Tale Princess. Опрацювання тематичного тексту |
Died, divorced, continued, returned, said, cared, completed, appeared |
-ed y Past Simple |
|
T.3 p.70 (CB) |
Ex.4 (a) p.70 (CB) |
|
p.71 (CB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
14 |
Робота над текстом. Активізація лексичних одиниць |
Fairy- tale, education, nanny, wedding, kindness, sick, poor, marriage, accident |
|
Ex.4 (b) p.70 (CB) |
|
p.71 (CB) |
|
Ex.2 p.40 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
15 |
Виконання лексичних вправ до тексту |
Article, headings, paragraph |
|
|
|
|
Ex.5 p.71 (CB), ex.6 p.72 (CB) |
Ex.3 p.40 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
16 |
Введення часової форми Past Simple. Утворення. Правильні дієслова у Past |
Worked, played, invented, opened, introduced, produced, added, phoned, visited, snowed, received, discovered |
Past Simple. Watched, didn’t watch. Did … watch? |
|
|
|
Ex.8 p.72 (CB) |
Ex.7 p.41 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
Тема: Охорона здоров'я |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
Вимова та правопис закінчення –ed y Past Simple. Виконання вправ |
Study, marry, enjoy, love |
Studied, married, enjoyed, loved |
|
T.14,15 p.73 (CB) |
|
Ex.13 p.73 (CB) |
Ex.8 p.41 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
18 |
Введення нової лексики і монологічних зразків по темі: „Надзвичайна ситуація” |
Safari park, a park ranger, a jeep, roar loudly, beep, a horn, close, lock |
Past Simple (2) ( affirmative, interrogative forms) |
|
|
Ex.1 p.76 (CB) |
Ex.1 p.76 (CB) (full ans-wers) |
Вивчити нові слова і минулі форми дієслів |
|||||||||||||||||||||||||
|
19 |
Розвиток навичок аудіювання. Текст “Canary Wharf” |
Warehouses, completely |
|
|
T.20 p.67 (CB) |
|
Wri-ting p.67 (CB) |
Project p.67 (CB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
20 |
Робота над текстом. Активізація лексичних одиниць |
Fairy- tale, education, nanny, wedding, kindness, sick, poor, marriage, accident |
|
Ex.4 (b) p.70 (CB) |
|
p.71 (CB) |
|
Ex.2 p.40 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
21 |
Розвиток навичок усного мовлення. Структура: When was the last time you …? |
|
|
Speaking ex.18 p.74 (CB) |
T.19 p.75 (CB) |
|
|
Ex.12 p.42 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
22 |
Опрацювання лексичних одиниць.
|
Saucer, bacon, butter, cream, salt, fork, sugar |
|
|
|
|
Словниковий диктант Вп.1 с.32 (WB) |
Записати і вивчити слова Вп.1 (b) с.35 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
23 |
Grammar revision. Виконання граматичних вправ |
|
Theory boxes p.65,66 (CB) |
|
T.19 p.67 (CB) |
|
Ex.17 p.67 (CB) |
|
|||||||||||||||||||||||||
Тема: Кіно і театр
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
24 |
Введення лексики по темі |
Suddenly, again, sunbathing, appear, skiing |
|
Talk about weather in your country |
T17 p.51 (CB) |
Вп .17 (b) с.51 (CB) |
Словниковий диктант Вп.3 с.31 (GrB) |
Утворити речення Вп .7 с.29 (WB)
|
|||||||||||||||||||||||||
|
25 |
Виконання лексико - граматичних вправ
|
|
|
|
|
Вп .12 с.31 (WB) |
Вп .11 (a , b) с. 30 (WB) Вп.5 с.31(GrB) |
Відповісти на запитання Вп .15 с. 31 (WB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
26 |
Усне мовлення за таблицею. Лексичні вправи |
To book, helpful, frying pan, spoon, knife |
|
Speaking с.55(CB) |
|
|
Вп.4,5 с.55 (CB) |
Вп.15 с.57 (CB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
27 |
Розвиток навичок читання. |
Tasty, dish roast, rich, salads, home – made, dessert, |
|
Вп.3 p.55 explain the words in bold |
T.2 с.54 (CB) |
Вп.3 с.55 (CB) |
Вп.3 (b) с.55 (CB)
|
Заповнити таблицю с.55 (CB) read and complete the table |
|||||||||||||||||||||||||
|
28 |
Контроль навичок читання. “Noises in the night” |
|
|
|
|
Ex.15 p.47 (WB) |
Ex.15 (a,b) p.47 (WB) |
Retell the story |
|||||||||||||||||||||||||
|
29 |
Контроль навичок аудіювання |
Rush upstairs, climb, a ladder, bark |
|
|
Ex.21 p.81 (CB) |
|
|
Write a story (on the ex.21 p.81 (CB) |
|||||||||||||||||||||||||
|
30 |
Контроль навичок письма.Writing a story |
|
|
|
|
Study the table p.81 (CB) |
Ex.16 (a) p.47 (WB) |
Ex.16 (c) p.47 (WB)
|
|||||||||||||||||||||||||
|
31 |
Контроль навичок усного мовлення. Telling a story |
|
Ex.16 p.47 (WB). |
Ex.20 p.81 (CB) |
|
|
|
Wordlist p.124 |
|||||||||||||||||||||||||
|
32 |
Підведення підсумків за семестр |
|
|
|
|
|
|
Вивчити прислів’я p.81 (CB) |
|||||||||||||||||||||||||