КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ІІ СЕМЕСТР 8 КЛАС ГЕОМЕТРІЯ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на ІІ семестр з геометрії, 8 клас. Включає в себе: зміст навчального матеріалу; очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти; формування ключових компетентностей; наскрізні лінії.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з геометрії

для  8-х класів

на ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

 

 

Всього годин

 

 

І семестр

 

 

ІІ семестр

 

Навчальна програма

 (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено)

 

 

Підручник

 

 

 

8

 

 

 

72

 

(71)

 

 

 

32

 

(31)

 

 

 

 

 

40

 

(40)

 

 

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів

 

Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.

 

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

Геометрія: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./ А. П. Єршова, В.В. Голобородько, О.Ф. Крижановський, С.В. Єршов. – 2-ге вид.- Х.: Вид-во «Ранок», 2021. – 256 с. : іл.

 

Загальна кількість С/р

5

Загальна кількість ТКР

2

Кількість семестрових робіт

1

Загальна кількість ТО

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 8 клас: 2 год на тиждень

№ п/п

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Пр.

Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ ( 14 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює:

·   властивості перпендикуляра і похилої;

·   означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

·   теорему Піфагора;

·  співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

 

Вивчення Теми 4 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:

  • КК1; КК2; КК3; КК4; КК5; КК6; КК8; КК9
  • НЛ1; НЛ2; НЛ4

29.

 

Теорема Піфагора

Учні мають засвоїти зміст теореми Піфагора; вміти бачити прямокутні трикутники, які є частинами інших геометричних фігур; вміти знаходити невідому сторону прямокутного трикутника за двома відомими

 

30.

 

Теорема Піфагора

Учні  мають удосконалити вміння застосовувати теорему Піфагора до розв’язування задач; засвоїти теорему, обернену до теореми Піфагора; знати поняття єгипетського трикутника, піфагорових трійок чисел, піфагорових трикутників

 

31.

 

Перпендикуляр і похила. Їх властивості

Учні мають знати поняття перпендикуляра, похилої, проекції на пряму, знати їх властивості

 

32.

 

Перпендикуляр і похила. Їх властивості

 

Самостійна робота №5

Учні мають удосконалити  знання про поняття перпендикуляра, похилої, проекції на пряму, знати їх властивості, застосовувати їх до задач

 

33.

 

Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника

Учнв мають знати поняття синуса, косинуса. Тангенса гострого кута прямокутного трикутника

 

34.

 

Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника

Учні мають засвоїти співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника; вміти застосовувати ці співвідношення до знаходження невідомих сторін і кутів трикутника

 

35.

 

ТО5

Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника

Учні мають удосконалити знання про співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника; вміти застосовувати ці співвідношення до знаходження невідомих сторін і кутів трикутника

 

36.

 

Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів

 

Самостійна робота №6

Учні мають засвоїти спосіб обчислення та значень  синуса, косинуса, тангенса кутів ; ;

 

37.

 

Розв’язування прямокутних трикутників

Учні мають розуміти зміст поняття «розв’язати трикутник»; вміти розв’язувати трикутники

 

 

 

38.

 

Розв’язування прямокутних трикутників

Самостійна робота №7

Учні мають удосконалити вміння розв’язувати трикутники

 

39.

 

Розв’язування прикладних задач

Учні мають вміти застосовувати теорему Піфагора та співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

 

40.

 

Розв’язування типових задач

Учні мають узагальнити знання з теми «Теорема Піфагора. Синус, косинус, тангенс гострого кута»

 

41.

 

Підготовка до ТКР з теми «Розв’язування прямокутних трикутників»

Учні мають узагальнити знання з теми ««Розв’язування прямокутних трикутників»

 

42.

 

ТО6

Тематична контрольна робота №3 з теми «Розв’язування прямокутних трикутників»

Перевірити знання учнів з теми

«Розв’язування прямокутних трикутників»

 

Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ ( 26 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює:

·   означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

·   теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо;

розв’язує задачі практичного змісту на: визначення відстані до недоступної точки; висоти предмета; знаходження кутів (кута підйому дороги, відкосу, кута, під яким видно деякий предмет) тощо

 

 

Вивчення Теми 2 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:

  • КК1; КК2; КК3; КК4;КК6; КК8; КК10
  • НЛ1; НЛ2; НЛ3

43.

 

Аналіз ТКР

Многокутник та його елементи

Учні мають знати поняття многокутника та його елементів, периметра многокутника, опуклого многокутника

 

44.

 

Сума кутів опуклого многокутника

Учні мають засвоїти зміст теореми про суму кутів опуклого  многокутника; вміти застосовувати цю теорему до задач

 

45.

 

Вписані та описані многокутники

Учні мають знати поняття многокутника, вписаного в коло та описаного навколо кола

 

46.

 

Поняття площі. Основні властивості площ. Площа прямокутника

Учні мають знати поняття площі, властивостей площі та теореми про площу прямокутника

 

47.

 

Площа паралелограма

Учні мають засвоїти теорему про площу паралелограма

 

48.

 

Площа трикутника

 

Учні мають засвоїти теорему про площу трикутника

 

49.

 

Площа трапеції

Учні мають засвоїти теорему про площу трапеції

 

50.

 

Розв’язування типових задач

Самостійна робота №8

Учні мають узагальнити знання з теми «Многокутники. Площі многокутників»

 

51.

 

Підготовка до ТКР з теми «Многокутники. Площі многокутників»

Систематизувати знання учнів з теми

«Многокутники. Площі многокутників»

 

 

 

52.

 

ТО7

Тематична контрольна робота №4 з теми «Многокутники. Площі многокутників»

Перевірити знання учнів з теми

«Многокутники. Площі многокутників»

 

53.

 

Аналіз  ТКР

Повторення: Чотирикутник та його елементи. Сума кутів 4-кутника.

Учні повинні вміти пояснювати, що таке 4-кутник та його елементи, зображувати та знаходити на рисунках 4-кутники та їх елементи, розв’язувати задачі на застосування поняття 4-кутника та його елементів.

 

54.

 

Повторення: Вписані та центральні кути, 4-кутники.

Учні повинні знати означення описаного кута, 4-кутника, вл-сть й ознаку описаного кута,  4-кутника, наслідок з теореми про описаний 4-кутник, уміти застосовувати ці поняття, властивість та ознаку до розв. задач.

 

55.

 

 

Повторення: Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника, трапеції

Учні повинні знати формулювання теореми Фалеса, уміти застосовувати цю теорему до розв. задач.

 

56.

 

Повторення: Узагальнена теорема Фалеса. Подібні трикутники

Учні повинні знати ознаки подібності трикутників, вміти застосовувати ознаки для встановлення подібності трикутників.

 

57.

 

Повторення: Ознаки подібності трикутників

Учні повинні розв. задачі із застосуванням ознак подібності трикутників.

 

58.

 

ТО8

Повторення: Властивість бісектриси та медіани трикутника

Самосійна робота №9

Учні мають застосовувати властивості бісектриси та медіани до розв’язування задач

 

 

 

 

 

 

59.

 

Повторення: Теорема Піфагора.

Учні  мають вміти застосовувати теорему Піфагора до розв’язування задач; теорему, обернену до теореми Піфагора; знати поняття єгипетського трикутника, піфагорових трійок чисел, піфагорових трикутників

 

60.

 

Повторення: Розв’язування прямокутних трикутників

Учні мають знати зміст поняття «розв’язати трикутник»; вміти розв’язувати трикутники

 

61.

 

Повторення: Многокутники

Учні мають знати зміст теореми про суму кутів опуклого  многокутника; вміти застосовувати цю теорему до задач

 

62.

 

Повторення: Площі многокутників

Учні мають мати знання з теми «Многокутники. Площі многокутників»

 

63.

 

Підготовка до підсумкової контрольної роботи

Учні мають узагальнити і систематизувати знання за курс геометрії 8 класу

 

64.

 

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Перевірити рівень знань з курсу геометрії за 8 клас

 

65.

 

Аналіз підсумкової контрольної роботи

Учні мають проаналізувати свою роботу, зробити роботу над помилками

 

66.

 

Розв’язування проблемних задач

Учні застосовують набуті теоретичні та практичні навички до розв’язування проблемних задач

 

67.

 

Розв’язування проблемних задач

Учні застосовують набуті теоретичні та практичні навички до розв’язування проблемних задач

 

68.

ТО9

Підсумковий урок

Учні мають зробити підсумки власної роботи у 8 класі

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Геометрія, 8 клас, Планування
Додано
3 січня 2023
Переглядів
2730
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку