Позакласний захід
«Весела коловерть»
Мета. Узагальнити отримані на уроках знання з проблеми зміцнення та збереження здоров’я. Розвивати кмітливість, пізнавальну активність, творче мислення дітей. Сприяти досягненню учнями стану емоційного задоволення, підвищити добрий та бадьорий настрій. Виховувати бажання і прагнення залишитися здоровими на довгі роки.
У коловерті беруть участь три команди. Гра починається з представлення команд.
Команда «Малюки – здоров’яки»
Ми – веселі малюки,
Мандрувати мастаки.
Дужі, сильні та міцні,
Всім хворобам кажем: «Ні!»
Команда «Юні олімпійці»
Є в команді нашій всі:
І спортсмени, й силачі.
Ми здоров’я добре маєм,
Спорт й зарядку полюбляєм!
Команда «33 богатирі»
Чистота, повітря свіже,
Ігри та корисна їжа, -
З ними завжди я іти,
Щоб здоров’я зберегти!
Учитель. Добрий день, любі друзі!
Сьогодні на вас чекає цікава екскурсія до містечка Будьздоровчого. Під час неї поруч з вами будуть знаходитися мешканці цього чудового містечка: Дідусь Режим, дівчинка Веселинка, бабуся Гігієна, хлопчик Вітамінчик, тітонька Фізкультура. Вони разом із журі будуть спостерігати за злагодженою роботою всіх команд, оцінювати ваші знання та вміння.
А відбуватися все це буде в таких дивовижних куточках містечка:
Отже, подорож починається! Беріть із собою в далеку путь добрий настрій, кмітливість, увагу, дух змагання!
Хід гри
І. Провулок «Хто здоров’я добре має, той загадки відгадає».
1. Загадки дідуся Режиму про частини тіла та органи людини.
Дуже я хитренький дід,
Вам від мене всім привіт!
Швидше мисліть та гадайте,
Ці загадки відгадайте!
2. Загадки-добавлянки.
Вітамінами багаті.
Що це, що ж це за продукти?
Мабуть, . . .(овочі та фрукти).
Щоб було усе в порядку,
Весело роби . . . (зарядку).
Та ніколи не з’являлись,
Ти скоріше першим ділом
Подружись з . . . (водою й милом).
ІІ. Вулиця «Прислів’ячко про здоров’ячко».
1. Прислів’я бабусі Гігієни.
Ох! Старенька вже я стала,
Всі слова позабувала.
Я прислів’я починатиму,
А ви разом – домовлятимете.
2. Гра «Плутанка».
3. Завдання «Прислів’я в пантомімах».
За допомогою жестів та міміки учні повинні відобразити зміст прислів’я.
ІІІ. Проспект «Кросворд та ребус відгадати – ще розумнішим стати».
Хлопчик Вітамінчик.
Вітамінчик бравий я,
Знаю все від «А» до «Я»,
З книгами завжди дружу,
Всі завдання розв’яжу.
Малюки, ви теж спішіть,
Свою кмітливість покажіть.
1. Ребуси.
2. Кросворд.
Розгадавши слова по горизонталі, ви дізнаєтесь ключове слово.
Ключове слово по вертикалі: ЗДОРОВ’Я.
ІV. Площа «Граймося – пограймо, хворобу відганяймо».
Тітонька Фізкультура.
Ой, і хитра штука – гра! Ви думаєте, що гра – пустощі? Та ні, це – своєрідне мистецтво. В іграх передається характер народу. Гра виховує дружні товариські стосунки, бо кожному в житті потрібен друг, товариш. У грі змагаються, пізнають одне одного. Змалечку треба бути добрим, чуйним, чесним, сміливим. Саме гра допоможе стати таким.
1. Завдання «Вгадай, яка це гра».
Ведучий описує зміст гри, а діти повинні відгадати назву гри.
2. Гра «Каруселі».
Діти ідуть по колу один за одним. Ведучий називає українські страви або предмети національного одягу. Треба присісти, почувши назву української страви, або підстрибнути, почувши назву предметів одягу.
V. Станція метро «З піснею дружити – у злагоді всім жити».
Дівчинка Веселинка.
Велике значення в житті людей має пісня. Пісня – це лікар, що допомагає вилікувати хворобу, піднімає настрій, робить людину веселою та щасливою. Гарний настрій може бути тільки у здорових людей.
Гра «Вгадай мелодію».
Вчитель грає мелодії пісень про здоров’я, спорт, а діти повинні проспівати кілька рядків.
VI. Підбиття підсумків, нагородження переможців.